Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Mr.Mercury #15952 üzenetére

    Hosszan válaszolok.
    1. Ha elad valamit a kereskedő, akkor azért az AliExpress levon valamennyi jutalékot. Ha dispute keretében visszakerül a pénz a vevőhöz -refund-, akkor mivel nem jött létre az üzlet, a jutalék sem kerül levonásra.
    Mivel a vételár az AliExpress kezelésében van, ők küldik vissza arra a bankszámlára amihez tartozik a bankkártya, nem a kereskedő intézi.
    2. Ha azon kívül akarsz megegyezni az eladóval -írsz neki üzenetet hogy adja vissza a pénzt- akkor az üzenet látszik az AliExpressen, ha van veszíteni való pénze, akkor belemehet, hogy visszaküldi a pénzt, ha van neki és neked is PayPal fiókod. Simán nem tudja visszautalni.
    De ott marad neki függőben egy nem teljesített vásárlás, amelyet nem tud megindokolni és a vételár ott pihen az Aliexpress számláján, nem az övén.
    Ez utóbbiak -2. pont- ellentétesek az AliExpress vevőkre és eladókra vonatkozó szabályaival egyébként.
    Ha szállítási probléma miatt indul dispute, amit a kereskedő nem tud befolyásolni mert nem ő végzi a szállítást és elsőre elfogadja a kérést, akkor az nem befolyásolja az ő AliExpress rangját, ami alapján számolják az AliExpressen fizetendő költségeit.

    Rövid válasz: lehet, de szabályellenes.

    [ Szerkesztve ]

  • Mr.Mercury

    aktív tag

    válasz Mr.Mercury #15952 üzenetére

    Sikerült megegyeznem az eladóval, hogy az első, sikertelen küldés után, most elküldi a terméket abban a színben, amit eredetileg szerettem volna. Most csak az a kérdésem, hogy ezek alapján egy új TN számot fogok kapni a rendszerben? Mert az előző, sikertelen küldés TN száma még mindig a rendszerben van.

    Mercury

Új hozzászólás Aktív témák