Vissza a feladónak
Vissza a feladónak
Másnap a TV-t összecsomagoltam. Szerencsére ezzel nem volt baj, hiszen minden fólia, csavar, ilyesmi megvolt. Legbelül éreztem, hogy odafigyelve kell kibontanom. Felhívtam az áruházat, hogy elmeséljem mindezt. A hölgy azt kérte, hozzájuk vigyem vissza, nem másik üzletbe. Így tettem hát.
A vevőszolgálaton egy fiatal srác volt a "kivizsgáló". Megkérdezte, mi a probléma a TV-vel. Elmeséltem neki, hogy amint egy külső forrásra dugom a TV-t, legyen az HDMI, SCART, RCA, USB, fennáll a probléma. Egyedül analóg adás esetén nem tapasztaltam. Ő ekkor visszakérdezett:
- Tehát csak ha filmezel, akkor hallod a zúgást?
Kicsit felemeltem a hangom:
- Igen, "csak" akkor hallom, de nem várhatják el tőlem, hogy csak analóg adást nézzek egy ilyen TV-n.
Megemlítettem azt is, hogy a zúgásról készítettem hang-, és videofelvételt is. Ebbe már nem tudott/akart belekötni. Végül a készülék vételárát visszakaptam.
Ezt követően átmentem egy másik áruházukba, hogy ott szétnézzek. Hogy miért? Azért, mert Media Markt és Media Markt között is van különbség. Ezt kiszolgálásra, választékra és árra is értem egyszerre.
A másik helyen egy szimpatikus fiatalember kelt a segítségemre. Ő egy LG 32CS460-as készüléket ajánlott ebben az árban. Kíváncsiságból odatereltem az OK. csodájához, és a márkáról kérdeztem. Töredékesen bevallotta, hogy azt egy kis cég gyártja fillérekért. Rákérdeztem, mennyire jó és megbízható. Elmesélte, hogy nem egy darabot hoztak vissza ugyanazzal a problémával: a vásárlók hangos zúgást, morajlást és sípolást hallottak a TV-ből.
Megköszöntem az őszinteségét és megvettem a TV-t.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!