B class
Citroen Survolt: kelleni fog nagyon, még villany is. Multiban is sokan használják.
Lotus Evora Enduro GT: a kanyarodás az előnye
Aston Martin DB9 Coupé, nem igazán nyerő
Ferrari Testarossa: szép itt látni, de ennyi, meg rohadt drága, PRO tuningja is eszelős
Lamborghini Countach 25th Anniversary: ez se elég jó, pedig szeretem
Maserati GranTurismo Sport, sokan használják, de kevés
Bentley Continental GT V8: kanyarodni kéne…
Mazda Furai, ez is csak egy pénznyelő dísz, PRO tuning csak Wankel motorral...
Aston Martin V12 Zagato: használtam, mert muszáj volt, elfogyott a pénz és a lehetőség
mostan pedig kötelező kiPRO-zni kupákhoz
BMW M6: ez is Kínából jött, eszi a nitrot, nem jó
Aston Martin V12 Vantage: nem jobb annyival a Zagatónál, amennyivel az ára nagyobb
Nissan GT-R R35: Kelleni fog, elég jó
Ferrari 458 Italia: inkább az 599xx, de ez is jó
Mercedes-Benz Biome: elektromos autó, hihetetlen kanyarodási képességekkel, de driftelni nem tud. Hajlamos kipördülésre. Kötelező mindenek felett.
Masterati MC12
Ferrari 599xx: multira tökéletes, kupára kötelező
Ford Shelby GT500: single-re, multira tökéletes
Lamborghini Gallardo LP-560-4 2013: jobb, mint a Shelby, de multira nem, mert a nitróval szerez sebességet és kevesebbet dob rajta a tuning kit
Ferrari F40: A Ferrari frissítés ilyen is van autója. Jól kanyarodik, rosszul gyorsul, eszi a nitrot. De nincs rá szükség és drága.
Spada Codatronca TSS, n+1-edik autó, semmi értelme tokenért venni
Mercedes-Benz CLK GTR AMG: teljesen elértéktelenedett
Rimac Concept One, elektromos, nem jobb mint a Biome, a glitch farmolás miatt kell
Arrinera Hussarya, a legjobb B, ha kiPRO-zod, de az nem egyszerű, amúgy meg fizetős
Ferrari F50: Letaszította a Biome-ot a trónról, remekül kanyarodik és nem pattog. Viszont borzasztóan lassan gyorsul és hihetetlenül eszi a nitrot.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!