Az írás célja, egy kis tapasztalat megosztás, hátha más a jövőben ezt fel tudja használni a saját javára.
2003 Honda Accord VII.G, sedan, 2.0 benzin, motorkód: K20A6, Comfort 360 000+ km
A nagyszervizből maradt
A sztorit azzal kezdeném, hogy volt egy szerelő srác, akihez hordtam az autóimat. A számomra tökéletes szerelő volt, nem részletezném. Sajnos eltávozott közülünk, szívinfarktus, 38 éves volt. 2018, tavaszán járunk. Már azt hiszem korábban írtam az autós topicban erről. Egy check lámpás projekttel félbe maradtunk, kerestem szerelőt, végül valaki jelentkezett, hogy ő megcsinálja. Leellenőrizte a gyújtó trafókat, gyertyákat első körben. 50 000 Ft-omba került, hogy beszerelt egy Jakoparts utángyártott kopogásérzékelőt a kocsiba, meg injektorokat poharazott (ami nem tudom mit jelent) a gond nem oldódott meg, de azt nem akartam, hogy még nekiálljon bármi másnak is, szóval ezt buktam. Persze, mondhatjátok, hogy ti visszakértétek volna, de van az a szitu, amikor nem tudsz emberekkel vitatkozni, mert te állítod, hogy nem ért hozzá, de nem tudod bebizonyítani, ő meg állítja, hogy te nem értesz hozzá, és úgy lenne jó, ha még ezt, meg azt átnézné. Hagyjuk, a bejegyzés lényege nem ez lesz. Annyival váltunk el, hogy majd jelentkezem. A lényeg, hogy tavaly tavasz óta, hol visszajött a check lámpa, hol nem. Szerelőt nem találtam, Accord csoportban, crx fórumon mondták, cseréljem ki gyárira a szenzort. Nem tettem meg, mert lehet hogy nem csak az a baj, magyarul ez a feladat rajtam túlnőtt. Közben volt más fontosabb dolgom is, s az autó ezen hibája hanyagolva lett.