2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Himnusz

    Kölcsey Ferenc: Himnusz Isten, áldd meg a magyart, Jó kedvvel, bőséggel, Nyújts...

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Teszt 16 éve 11

  • Windows XP SP3

    Ennek az ideje is eljött a Windows már pár éve bejelentette az SP3-at, de itt van 2008...

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Teszt 16 éve 48

  • Overlord Teszt

    A kis kegyencek támadnak :) Maga az Overlord játékkal 2006-ban találkoztam, amikor is...

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Teszt 16 éve 1

  • Alcor NUN 2GB MP4 lejátszó TESZT

    Pár hónappal ezelőtt megvásároltam ezt a kis szépséget és hogyan is mondjam nagyot csalódtam...

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Teszt 16 éve 23

  • Colin Mcrae Dirt teszt!! Újratöltve

    Az első Colin Mcrae játékot 1998-ban adta ki a Codemasters cég mellyel...

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Teszt 16 éve 1

  • KICSI KOCSI ÚJRA SZÁGULD "HERBIE""

    A Kicsi Kocsi visszatért! És nem is akárhogyan. Egy olyan filmben láthatjuk viszont 1981-ben eltűnt kedvenc kis Vw-nket, amely méltó utódja a legendás Herbie filmeknek. A kicsi autó nagy kalandjait eddig 4 filmben követhettük nyomon, a "Tele a tank!" ötödikként pedig most felújítja a hagyományt és reméljük, útjára indít egy új szériát ebből az aranyos családi vígjátékból. Egy olyan film ez, amelyet mindenkinek bátran ajánlhatunk korhatár függetlenül.

    Az öntudatos kisautó kalandjait 1969-ben vitték először vászonra és rögtön óriási sikert aratott hihetetlen bájával és egyszerű bugyutaságával. Az "Édes bogaram" című első kalandot követte az "A kicsi kocsi újra száguld", a "Herbie Monte Carlóba megy" és a "Herbie Goes Bananas". Minden rész hatalmas sikereket könyvelhetett el, mégis, 1981-ben a Walt Disney az utolsó kalandot vitte szalagra. Bizony, ezzel a lépéssel tették legendássá az azóta is ismert Herbie nevet, hiszen a csúcson hagyták abba a szériát, ezzel indítva el annak újabb sikertörténetét. A nyolcvanas években a moziban már lefutott Kicsi Kocsi filmek ezután debütáltak a világ televízióiban, és újabb rajongókat szereztek mind a filmek, mind a Volkswagen bogár számára. A rengeteg ismétlést megért filmek még most is tévénézők százezreit képesek leültetni a készülékek elé.

    Folytatás...

    VW_Beetle 16 éve 0

  • VW_Polo_32 éve :)

    VW Polo - 32 éve, most 2,3 milliótól
    1975-ben mutatkozott be a Volkswagen Polo első generációja. Az immár harminc éves kisautó legújabb változatát ma mutatták be hazánkban.

    2001-ben leplezték le a Polo negyedik generációját, az azóta eltelt idő alatt a Volkswagen család arculata folyamatosan változott. A Phaeton indította el a folyamatot, amely az új Passattal és Borával tetőzött. Idén a Polo is átesett a frissítésen, a megújult autó immár hazánkban is elérhető.

    Formailag nem változott a kocsi, viszont az új designelemeknek köszönhetően megjelenése egészen más. A legfeltűnőbb újítás a Passatéhoz hasonló új első fényszóró és hűtőmaszk. A fényszóró korábbi két kerek egysége az újítás során közös bura alá került.

    Hátul is új lámpatestet találunk, amelyben a márkatársakhoz hasonlóan a kerek forma a domináns. Az oldalsó irányjelzők a tükörházba költöztek, és kissé megváltozott a hátsó szélvédő formája is. A korábbi színekhez hat új fényezés is társult, tehát már 11 közül lehet választani.

    Folytatás...

    VW_Beetle 16 éve 5

  • VW_Transpoter

    A Transporterek első generációja (T1)

    1956
    Március 8-án gördültek le az első Transporterek az újonnan létesített hannoveri Volkswagen Transporter üzem gyártószalagjáról; a sorozatgyártás április 20-án kezdődött. A legelső Transporter könnyűsúlyú: 890 kg tele tankkal, vezető és pótkerék nélkül. Ám ezekkel együtt sem éri el a 2. típus (az 1. típus a Bogár volt) az 1 tonnát - a saját tömege 990 kg. Hasznos teherbírása: 750 kg-ig terjed. 2-3 személyes vezetőkabinjával és 4,6 m3 rakterével a Volkswagen Transporter fordulékonynak bizonyul és - az akkori viszonyokhoz képest - gyorsnak is: maximális sebessége 75 km/h. Ezt kicsi, 1131 cm3 farmotorja biztosította, mely 3300 / perc mérsékelt fordulatszám mellett 25 LE-s teljesítményre képes. Ezt a motort nem csúcsteljesítményre, inkább megbízhatóságra tervezték. 9 literes fogyasztás városban és hosszú élettartam volt a szerénység jutalma.
    A busz változattal 8 személy szállítható és a két hátsó üléssor kiszerelésével könnyedén alkalmassá tehető teherszállításra is. Az első generációs Transporterből 1967-ig összesen 1.800.000 db-ot adtak el.

    A Transporterek második generációja (T2)

    Folytatás...

    VW_Beetle 16 éve 1

  • VW_Beetle történelem #2

    Már lassan 10 éve, 1998-ban jelent meg a Volkswagen Beetle, amely a retro hullám egyik megindítójaként nagy port kevert, ám igazán az Egyesül Államokban lett sikeres, ahová a gyártott modellek több mint fele került. Hamarosan azonban érkezik az utód, amellyel Európában is nagyobb sikereket szeretne elérni a VW.

    Az újdonság állítólag az elődmodellhez képest kevésbé lesz golyóformájú, bár a hangsúlyos kerékjáratok továbbra is megmaradnak. A fényszóróknál már LED technikát használnak majd és a lökhárítók is gyökeresen eltérnek az elődmodellen látottaktól. Ez azt jelenti, hogy alapvető koncepciót érintő változásokról nem igazán beszélhetünk, de erre igazából nincs is szükség, inkább csak a manapság népszerű sportos vonulathoz alkalmazkodtak a tervezők az alacsonyabb tetővonal megrajzolásával.

    Míg a jelenleg futó Beetle a négyes Golf padlólemezét használja, az újdonság már a PQ36-os kódszámú alapra épül, amelyre a következő (hatos) Golf és az új A3 is készül és amelynek fő előnye, hogy hossza jelentős mértékben változtatható. Ennek persze jóformán csak költségcsökkentés szempontjából van értelme, amely remélhetőleg egy kedvezőbb árfekvésen is meglátszik majd.

    Folytatás...

    VW_Beetle 16 éve 7

  • VW_Golf I-II.történelem #2

    A Golf I-II története

    Egy biztos: ha nincs a Golf, ma már nincs Volkswagen. A német gyár ugyanis még a hetvenes évek elején is csak egy, a hetvenes évek technikáját alkalmazó modellje volt az egyedüli sikeres személyautója. A Bogár népszerűsége pedig rohamosan csökkent, hiszen ekkor már kezdtek megjelenni az alsó-középkategóriás modern autók, köztük élen a jó helykihasználással rendelkező, négy tárcsafékes, pörgős bokszermotorral szerelt Alfasud, vagy éppenséggel az Opel Kadett harmadik, C generációja. És nem csak ezekkel az autókkal szemben tűnt elavultnak a Bogár, a K70 is bizonyította, hogy a Volkswagen is dolgozik a probléma megoldásán...

    A Volkswagen vezetőségének szerencséje, hogy radikális váltásra szánta el magát, a motor majdnem megelőzte az egész autót, a hátsó tengely mögül az első elé került, keresztbe fordult, és immár az első kerekeket hajtotta. A Golf név nem a gazdagok sportjáról, hanem az azonos nevű tengeri áramlatról származik. Időben is jókor készült el az első Golf, hiszen a kis fogyasztású, 1,1 literes 50 lóerős motorral szerelt példányok ’74-ben, az olajválságok közepette kerültek piacra, 7995 márkás áron. A Bogárhoz képest még a – feláras – négy utastérajtó illetve a bővíthető csomagtartó is a fejlődést jelezte.

    Folytatás...

    VW_Beetle 16 éve 36

  • VW_Golf történelem #1

    Egy kis VW Golf történelem
    Mára 20 milliónál is több van U.S.

    Bár még csak a ötödik generációs Volkswagen Golfok futnak az utakon, nemsokára már az ötödik sorozat gyártása is beindul. Ezen alkalomból összefoglaltuk a Golf közel 30 éves történetét.

    A Volkswagen vezetőinek fejében a 70-es évek elején született meg az a gondolat, hogy egy olyan teljesen új kategóriát kellene létrehozni, ami számos erényével példátlan népszerűségre tehet szert. A méretében ugyan nem túl nagy, de kialakításával kategóriateremtő Golf első változatát 1974 nyarán mutatták be, fél évvel később pedig már a piacra is kikerült. Az addigi szerényebb motorkínálatot 1976-ban egészítették ki egy sportosabb változattal, amit GTI névre kereszteltek el, s ugyanebben az évben dobták piacra az első dízelmotoros Golfot is. Közben a modell egyre sikeresebb lett, ami az értékesítési adatokban is megjelent: 1976 októberében az egymilliomodik, két évvel később pedig már a kétmilliomodik Golf elkészültét ünnepelték a wolfsburgiak.

    Folytatás...

    VW_Beetle 16 éve 0

  • VW_Beetle történelem

    Tudom hogy ez egy informtikai oldal de egy kis szabadidőt lehet erre a kis beszámolóra...

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Teszt 16 éve 21

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.