2008,10,08-án vásároltunk egy Sony Ericsson W760i készüléket.2009.03.19-én beadtam garanciális szervizelésre,mert nem töltött,fülhallgatója nem működött.2009.03.27-én alkatrész hiány miatt kicserélték.2009.0610.én újra ez a hiba jelenség jött elő 06.17-én vissza kaptuk a készüléket,javítva.Pár hónapig működött,de 10.01-újra be kellett adni javításra.10.09-én vissza kaptuk a készüléket egy jegyzőkönyvvel,hogy a garanciát megvonják,mert szakszerűtlen javítás nyomait találták,de előtte is ők szervizelték.Azt mondták,ha az ő álláspontjukat nem fogadom el menjek a fogyasztó védelemhez.Oda fogok fordulni,de hogyan tudom bizonyítani,hogy ők szervizelték szakszerűtlenül a készüléket?
Hirdetés
Garancia??????
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
9




Aktív témák
- Medence topik
- Futás, futópályák
- Google Pixel topik
- PlayStation 5
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- EAFC 25
- Ingatlanos topic!
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- További aktív témák...