2008,10,08-án vásároltunk egy Sony Ericsson W760i készüléket.2009.03.19-én beadtam garanciális szervizelésre,mert nem töltött,fülhallgatója nem működött.2009.03.27-én alkatrész hiány miatt kicserélték.2009.0610.én újra ez a hiba jelenség jött elő 06.17-én vissza kaptuk a készüléket,javítva.Pár hónapig működött,de 10.01-újra be kellett adni javításra.10.09-én vissza kaptuk a készüléket egy jegyzőkönyvvel,hogy a garanciát megvonják,mert szakszerűtlen javítás nyomait találták,de előtte is ők szervizelték.Azt mondták,ha az ő álláspontjukat nem fogadom el menjek a fogyasztó védelemhez.Oda fogok fordulni,de hogyan tudom bizonyítani,hogy ők szervizelték szakszerűtlenül a készüléket?
Garancia??????
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
9




Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- EA Sports WRC '23
- Xbox tulajok OFF topicja
- sziku69: Szólánc.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...