2008,10,08-án vásároltunk egy Sony Ericsson W760i készüléket.2009.03.19-én beadtam garanciális szervizelésre,mert nem töltött,fülhallgatója nem működött.2009.03.27-én alkatrész hiány miatt kicserélték.2009.0610.én újra ez a hiba jelenség jött elő 06.17-én vissza kaptuk a készüléket,javítva.Pár hónapig működött,de 10.01-újra be kellett adni javításra.10.09-én vissza kaptuk a készüléket egy jegyzőkönyvvel,hogy a garanciát megvonják,mert szakszerűtlen javítás nyomait találták,de előtte is ők szervizelték.Azt mondták,ha az ő álláspontjukat nem fogadom el menjek a fogyasztó védelemhez.Oda fogok fordulni,de hogyan tudom bizonyítani,hogy ők szervizelték szakszerűtlenül a készüléket?
Garancia??????
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
9




Aktív témák
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...