2017.03.16.-án rendeltem egy A+ G3-Odin egeret az eMAG-tól. Akkor már volt egy ilyenem, az ára ellenére egészen jól bírta a strapát, gondoltam tartalékba elteszek egyet. Később viszont a tartalék került elő, mert az előzőnek a gombja kontaktos lett és visszaküldtem.
Az említett tartaléknak vett egér is feladta a harcot egy idő után, nem volt időm/kedvem foglalkozni vele így pár hónapot pihent a polcon, végül 2018.09.06.-án szántam rá magam, hogy érvényesítsem a garanciáját.
A weboldalon keresztül a megfelelő helyen nem tudtam elindítani a kérelmet, mivel a weboldalon a Termékgarancia menüpontban nem szerepelt az egér annak ellenére, hogy a letöltött garancialevélen 24 hónap szerepelt.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot és elpanaszoltam a problémámat. Az ügyfélszolgálatos nemhogy a garanciával kapcsolatos dolgokat nem látta, de számára még csak a rendelés sem létezett, nem találta meg... Végül emailt írtam.