Kedves 576 munkatárs,
Az elmúlt hetekben a következő bohózat történt meg velem a boltjukban. A használt játékok menüpontban találtam egy Portal 2 játékot XBOX 360 platformra, a webshop szerint volt egy darab raktáron az Euro Parkban. Ezt azonnal meg is rendeltem - december 28-án - személyes átvétellel a Camponában. Olvastam és meg is értettem, hogy a két ünnep között a futárszolgálat leáll, a raktárkészlet tájékoztató jellegű (bár a 'tájékoztató jellegű' kifejezés pontos definícióját meghallgatnám), így bementem és megkérdeztem a Camponában dolgozó munkatársakat - december 30-án - hogy mi a helyzet, megvan-e még a játék, át fog-e érni. Pozitív választ kaptam, miszerint igen, megvan a játék, és január 2 után várható az átküldése, ahogy erről tájékoztattak is az emailben a rendelésnél, további információkkal kapcsolatban majd hívnak. Mivel ez volt az egyetlen, az országban fellelhető ilyen játék, így folyamatosan néztem, hogy a webshop szerint raktáron van-e a termék, illetve a profilomon, hogy mi a státusza, ezekről érdeklődtem is a boltban tett látogatásomkor. Január 2-án végül kikerült a webshopból a játék, ekkor azt gondoltam sínen vagyunk, lassan átér a Camponába. A várakozást január 7-én untam meg, ekkor mentem el ismét a Camponába, és kérdeztem meg, hogy mi a helyzet. Először azt a választ kaptam, hogy természetesen minden rendben, a héten várható a termék, sok volt a rendelés, de azért ránéznek. Nincs már az Euro Parkban, de a központban sem, szóval úton van, vagy az Euro Parkból a központba, vagy a központból a Camponába.
" - De biztos, hogy megjön?
- Biztos. De ha nagyon akarod, felhívom neked az Euro Parkot."
Felhívta a hölgy (Rita, ha jól emlékszem), közben hirtelen rátalált néhány megjegyzésre a rendeléssel kapcsolatban. A játékot félre rakatták - először azt mondta, hogy január 2-án, aztán 3-án érte is mentek, engem pedig negyedikén értesítettek 4-én, hogy nincs már meg. Értesíteni biztosan nem értesített senki (ezt elég könnyen lehet ellenőrizni), miután harmadszor mondtam, elhitte.
" - Ha 2-án rakatták félre, miért nem én kaptam meg, aki december 28-án rendeltem meg?
- Ja nem 2-án rakatták félre hanem amikor már én rendeltem félre volt rakatva, csak január 2-án nyitott az üzlet."
Hosszas beszélgetés után látszólag elfogadtam a helyzetet, de arra azért még rátértem, hogy miért is nem tudok erről.
" - Decemberbe csillió rendelésünk volt, és valószínűleg el lettem felejtve, miután beírta a megjegyzésbe a munkatárs, hogy felhívott."