Hirdetés

Ezért ne tekerj át a zebrán

Azért a nő reakcióideje se gyenge.. mondjuk szerintem már a kanyarodáskor látnia kellett volna, hogy jönnek jobbról (az autós és a bringás is elég lassan jött).

10 éve a PH!-n

Köszönöm a családomnak, barátaimnak, szponzoroknak

3 napja volt, elfelejtettem írni

Agyament parkolási rendszer Bécsben

És én még azt hittem, hogy Szentendrén van barátságtalan rendszer, mindaddig, amíg nem kaptam egy mikuláscsomagot este 9-kor (!) Bécsben, ráadásul egy olyan zónában, ami nem is kifejezetten mondható belvárosnak, bár közel van hozzá, ez tény. Amúgy hivatalosan este 10-ig (!!) kell parkolási díjat fizetni. Erre amúgy (a lehúzáson kívül) mi szükség van, mondjuk este 8 után?

A régi-új "Nokia 3310"

Imádom, hogy hónapokig azzal volt tele a net, hogy a régi készülék reboot-ja lesz, hűde izgi, erre kiadtak egy olyan telefont, ami sem árazásban, sem tudásban, sem funkcionalitásban nem mutat semmi újat a piacon lévő budget telefonokhoz képest. Persze jogosan merül fel a kérdés, hogy mégis mire számított a közönség, de ez leginkább a Microsoft (illetve HMD Global) sara, hogy a régi készülék nevével próbálták felcsigázni a vásárlókat.

BTW, maga a cucc borzasztóan néz ki, még eldobós telefonnak se..

Soha többé Aliexpress

Rossz a termék, Aliexpress: Az eladó kéri, hogy csináljak YT videót. Csinálok. Nem jó neki, csinálok egy másikat. Közben kifutok lassan a dispute time-ból (nyilván ez a célja), kb. 1-2 órával a dispute time lejárta előtt nyitok egyet, természetesen arra sem reagál. Várhatok az ügyfélszolgálatra, hogy közbeavatkozzon, de ezt csak 1 hét után teszik meg, ha nem válaszol addig az eladó. Aztán remélheted, hogy akik felülvizsgálják az esetet, nem teljesen értelmi fogyatékosok, mert általában ez a tapasztalat. Aztán persze küldheted vissza a rossz terméket SAJÁT PÉNZEN, ami majdnem a termék árával egyenlő, hogy megkapd a refund-ot. Természetesen még neked kell magyarázkodnod, meg tracking-et írni. Aztán 2 hónap múlva ott vagy, hogy se a megrendelt termék nincs nálad, plusz még el is buktál néhány ezer forintot.

Az ügyfélszolgálat abszolút leszarja, hogy mit csinálnak az eladók, az ég világon semmi következménye nincs annak, ha valaki nem válaszol és jogos a reklamációd. Annyit tudnak tenni, hogy küldenek nekik egy "figyelmeztető" e-mailt, amire nyilván szintén nem fognak válaszolni, mert: lásd fentebb: nincs következménye semminek ezen az oldalon.

BKK bérlet átírás

Van valakinek személyes tapasztalata a bérlet ig. számának átírásával? Kering egy ilyen legenda, hogy BKK irodákban valami minimális díj ellenében megcsinálják, de hivatalos infó nincs róla, még egy gyakori kérdések válasz sem!! Urban legend lenne?