Last Update 2011-11-21
2011-11-04: Megrendeltem a neten, a megrendelést kb.:2 órát követően felhívtak és elmondták hogy akkor ma jön a futár, adni fog egy bubis borítékot majd abba tegyem bele, és adjam át neki.
Viszont a telefonban is rosszul adnak tájékoztatást hogy mit kérnek a készülék mellé a borítékba és a weboldalon is hiányos.
Végül amit át kellett adnom:
-készülék
-akkumulátor
-jótállási papír
-vásárlást igazoló számla
-a garancia meghosszabbítását igazoló mysamsungról kinyomtatott papír, ami igazolja hogy +2 hó gari van rá
Amit kaptam:
-bubis boríték
-Maradt nálam egy GLS futáros cetli
-Egy nejlonzacsi amiben a szerviz a bubis borítékot küldte
A futárt sikerült jól megváratni, mert mikor a bubis borítékot szemügyre vettem abban találtam egy szerviz munkalapot. Na ezt teljes kétségbeesés és gyors telefonálgatás követte a mysamsunggal.
A kétségbeesés okozója a szerviz munkalap volt!
A munkalapon többek között szerepelt, hogy milyen tartozékokat adok át, és a futár aláírásának helye. (A futár közölte ő nem ír alá semmit nekem.)
Végül a telefonos egyeztetés követően megnyugtattak, hogy valóban semmi teendőm a munkalappal azt is hagyjam a borítékban.