Mielőtt Samsung (GLS) szervizfutárt rendelsz (tapasztalatok)

Last Update 2011-11-21

2011-11-04: Megrendeltem a neten, a megrendelést kb.:2 órát követően felhívtak és elmondták hogy akkor ma jön a futár, adni fog egy bubis borítékot majd abba tegyem bele, és adjam át neki.
Viszont a telefonban is rosszul adnak tájékoztatást hogy mit kérnek a készülék mellé a borítékba és a weboldalon is hiányos.

Végül amit át kellett adnom:
-készülék
-akkumulátor
-jótállási papír
-vásárlást igazoló számla
-a garancia meghosszabbítását igazoló mysamsungról kinyomtatott papír, ami igazolja hogy +2 hó gari van rá

Amit kaptam:
-bubis boríték
-Maradt nálam egy GLS futáros cetli
-Egy nejlonzacsi amiben a szerviz a bubis borítékot küldte

Hirdetés

A futárt sikerült jól megváratni, mert mikor a bubis borítékot szemügyre vettem abban találtam egy szerviz munkalapot. Na ezt teljes kétségbeesés és gyors telefonálgatás követte a mysamsunggal.
A kétségbeesés okozója a szerviz munkalap volt!
A munkalapon többek között szerepelt, hogy milyen tartozékokat adok át, és a futár aláírásának helye. (A futár közölte ő nem ír alá semmit nekem.)
Végül a telefonos egyeztetés követően megnyugtattak, hogy valóban semmi teendőm a munkalappal azt is hagyjam a borítékban.

Végül a futár elment. (Kicsit aggódom, hogy nem vágja be 10m-ről a kocsiba a zacsit. Mert egy ilyen ügyben perelni két esélyes lenne)

Konklúzió: NE RENDELJ SZERVIZFUTÁRT mert külsős céggel dolgoztatnak és BÁRMI lehet!

2011-11-07: email jött és SMS-ben is hasonló:

"Ezúton tájékoztatjuk, hogy a szervizfutárunknak átadott GT-I9000 (Galaxy S) típusú készülékének javítását befejeztük.
Kollégánk hamarosan keresni fogja Önt telefonon, hogy a visszaszállítás időpontját egyeztesse."

2011-11-08: Samsung szervizfutár végső felvonás, avagy minden jó ha jó a vége...vagy mégsem?

Az alábbi száraz adatokkal jött vissza a készülékem ma 12-után. Persze elötte a futár nem telefonált ide, tök mázli hogy itthon voltam!

Tehát:
PDA: I9000XWJS7
PHONE: I9000XXJPY
CSC: I9000TMHJS1
Build info: 2011.02

Firmware-verzió 2.2.1
Alapsáv verziója I9000XXJPY
Kernelverzió 2.6.32.9 root@SE-S608 #1
Build száma FROYO.XWJS7

pCode:GT-I9000HKDTMH

A fentiekből a hozzáértők leszűrhetik, hogy ez bizony egy T-Mobile-os FW!
Csak az az apró bökkenő, hogy ÉN TELENOR-OS KÉSZÜLÉKET KÜLDTEM BE és friss gingerbread rommal, erre downgrade-lik? :F
És mikor a kártyám behelyeztem kiderült, hogy ennek ellenére független, pedig én Telenorfüggőn adtam le, vagy mégsem, mert a *#7465625# = Check the locks kóddal lekérve a hálózatzár be van kapcsolva.

Amit cseréltek: csavarok, érintőplexi, LCD, előlap, vibramotor, hangszóró, headset csati

2011-11-09: Szürke háttérnél jól látható a bal alsó sarokban az a kib@xott "káposzta lé folt! Erre cserélte a Telemax a beégett kijelzőm! :W
(IMG:http://prohardver.hu/dl/upc/2011-11/09/92238_zzxlbwayaqngu4il_dsc09490s.thumb.jpg)(/IMG)
Jól gondolja meg ezek után aki szevizfutárt rendel a beégett kijelzője miatt!
Szarabb lett mint volt.

Megy vissza, napokon belül mert 17.én lejár a garanciám első éve. (Papíron adnak még + 1 év garit de abban nem bízom.)

És gyengébbek kedvéért:
NEM a kijelző fólia jött fel. Bár igaz az is van rajta.

2011-11-16: Megint futárt hívtam.

2011-11-19:A GLS futárszolgálat egy mocsok szemét tróger banda, senkinek nem ajánlom, hogy igénybe vegye a szolgáltatásukat!

A samsung próbál egy prémium szolgáltatással valami jót létrehozni számunkra, de sajnos megbízták ezt a tróger GLS futárcéget céget és itt el is veszett a szolgáltatás lényege! :W

Mikor szervizfutárt rendelsz a my.samsung-on, ne is adj meg időpontot mikor jöjjön a futár, mert szándékosan nem akkor fog jönni még véletlenül sem! Ez tapasztalat! Eddig 4x jött a futár hozzám és egyszer sem a kért időben.
Csak akkor rendeld meg, ha napokig otthon tudsz dekkolni hogy bármikor fogadhasd. Még szarni se menj ki, mert ha akkor jön a futár és nem tudsz ajtót nyitni neki, akkor cseszheted.

Mint ahogy a képen is látható elég szűken behatároltam a szervizfutár igényléskor, hogy mikor tudom fogadni a futárt. Ezt a TeleMax-ban rá is írták a zacskóra! Csakhogy a parasztja nem tud olvasni. :W
::
Ebben az esetben 12 körül jelent meg a futár!

Ma reggel 8 körül jött az sms a TeleMaxtól, hogy "...készüléket megjavítottuk. Hamarosan hívjuk találkozót egyeztetni."
Szegények ott a szervizben azt gondolják, hogy a futár telefonálni fog. Hát nem telefonált egyetlen egyszer sem!

Vártam otthon de. 11-ig de nem jött a futár, és nem is hívott.
Délután 17-re már jöhetett volna a futár de az ajtón csak egy cimke volt, miszerint itt járt. De azon NEM volt feltüntetve mikor. Viszont a rajta szereplő csomagszám alapján nyomkövetve az alábbi képen jól látható a csomag útja:

E szerint..
7:23 kor a futár beszkennelte,hogy átvette kiszállításra....
11:53-kor nálam (nem volt senki otthon)
19:49-kor a depóban a depóvezető szkennelte a csomagom kódját

17körül telefonon a cég ügyfélszolgálata azt mondta csak 17-ig jön a futár ma már nem hozza ki, de a kurva depóba el tudta vinni, de pont 17-re a szállítási címre NEM.

És most egész hétvégén ülnek rajta a mocskok.... :W

2011-11-21: Na nálam a telefon és hibátlannak tűnik. Megint új kijelzőt kapott. Azonban a futárral a Samsunggal és a TeleMax-al folytatott folyamatos telefonhívások és idegeskedések, amik végül nem értek el semmit a teljes mai délelőttöm felemésztették. És a tetves futár "természetesen" most sem jött időben!

TÖBBET SOHA SAMSUNG SZERVIZFUTÁRT ne lássak mert lelövöm! :W

Tovább a fórumba.