Hirdetés

Gondolatok...

Miért nem szeretik magukat az emberek?

"Mindig máshoz hasonlítják magukat az emberek, de mindenki magát ismeri a legjobban, és magának nem tud hazudni, ezért sem szeretik magukat az emberek, mert más ember nem mondja soha azt ki, amit magának igen."

Szomszéd nője mindig zöldebb. Akarom mondani fűje :DDD .

Igazi társ

"Alapjába véve az ember nem tud egyszerre több fele figyelni. A társ pozíción (barát/pár) csak egy ember állhat. Próbálkozni lehet, de nem fog sikerülni, valakinek mennie kell erről a pozícióról."

Boldogság, öröm

"Tudom hogy ezt is már sokan mondták előttem, de minél többet dolgozik az ember valamiért, annál édesebb a jutalom íze, annál jobban becsüli meg, amit kapott. És ez igaz áttételesen az örömre és boldogságra is. Sokkal boldogabb az ember, ha előtte bánatos vagy szomorú volt és akkor történik vele valami nagyon jó. Ha meg átlagos hangulatban éri valami boldogító az nem fog olyan örömöt/boldogságot okozni."

Mihez van jogunk?

Sziasztok!!!

Azért jött létre ez az írás, mert sajnos az eladók egy része megakarja kímélni magát a kellemetlenségektől, és minden ügyintézést a nem kellően tájékoztatott ügyfélre akar hárítani. Itt a PH!-n nem egy írás szól erről. Olvasd végig, mert végén is van egy pár info. Túl kacifántos lenne ha mindent bele írnék.

Az eladónak kötelessége, felvenni a kapcsolatot a szervizzel garanciális probléma esetén, neki kell állni mindenféle közbe jövő költségeket (gondolok itt a futárra). Erről a készülék bevételekor adnia kell egy jegyzőkönyvet melyben rögzíti a dátumot, és a hibát. Ebből egy példányt kap az ügyfél, továbbá se a számlát, se a garancia papírt nem tarthatja meg az eladó. Készülék az eladónak 15 napon (a két jegyzőkönyv közt eltelt idő nem vonatkozik bele a garancia idejébe, vagyis kitolódik annyival) belül megjavítva vissza kell adnia a tulajdonosnak, és erről is egy jegyzőkönyvet kell kiállítani, dátummal, és mellékelni kell a szerviz által kiadott papírt, melyben rögzítik a készülékben kicserélt alkatrészek listáját. A kicserélt alkatrészekre a garancia idő ismét előröl kezdődik, amihez nem nyúltak annak ketyeg tovább. Amennyiben nincs lehetőség javításra, az eladónak lehetősége van az azonos típusú, és új készülékre való cserére, akkor eszerint kell eljárnia. De ha nincs lehetőség rá, akkor ki kell fizetnie a számlán lévő összeget, esetlegesen köthetnek külön megállapodást, az ügyféllel. Amennyiben az eladó nem teljesíti a rá kiszabott határidőt (fentebb a 15 napos rész), és eltelt kb. 30 nap, akkor jogunkban áll elállni a szerződéstől (ami csak is az ügyfélen múlik, nincs bele szólása az eladónak) jelentős kellemetlenségre hivatkozva, és amennyiben visszaadjuk a készüléket minden tartozékával, megkapjuk a számlán lévő összeget (nem kötelezhet, hogy abban boltban vásároljuk le).

Karácsony szelleme!

A futballtörténelem alighanem legelképesztőbb mérkőzését 1914 karácsonyán játszotta a Királyi Walesi Lövészek 2. Zászlóalja és a franciaországi Frélinghien városánál velük szemben elhelyezkedő 6. Porosz Vadászzászlóalj – történetük a humanizmus egy ritka pillanata volt a milliókat értelmetlenül elemésztő „nagy háborúban”.

A két, egymással szemben magát beásó zászlóalj közül a németeknek támadt az a gondolata, hogy karácsonykor le kellene állni a harccal – innen pedig adjuk át a szót C. I. Stockwell kapitánynak, aki a walesiek magas rangú tisztje volt.

„Életem legkülönösebb karácsonya volt… Délután fél kettő körül elmentünk a fedezékekbe, hogy elköltsük a karácsonyi ebédet. Reggel köd volt, erős fagy. A németek átkiabáltak valamit, de szigorúan megtiltották nekünk, hogy barátkozzunk az ellenséggel. Egy őrmester futott hozzám, hogy felszállt a köd, és német tisztek állnak a senki földjén, fegyvertelenül. Azt kiabálták: „Ne lőjetek, ma nem akarunk harcolni! Küldünk nektek egy kis sört!” Átgurítottak egy hordót.”