Inner Demons
Az Arkham-saga a végéhez ért, a Rocksteady elbúcsúztatta hosszú évek óta dédelgetett gyermekét: az Arkham Knight jött, látott és akkorát bukott a legtöbb játékos szemében, ami nem volt méltó egy ilyen presztízzsel rendelkező játéksorozat lezáró darabjához.
Előrevetítem, jelen írásomban nem kívánok külön foglalkozni a játék teljesítménybeli gondjaival, ezt kis hazánkban is több száz cikk tette meg az elmúlt majd' fél évben. Az Arkham Knight talán a legnagyobb fiaskója a DirectX 11 érának, ehhez a bukáshoz pedig rengeteg olyan tényező vezetett, amik egy-egy szöget jelentettek a PC-s kiadás koporsójába, gondolok itt a kis létszámú, tapasztalatlanabb fordítócsapat bevetésére, a zárt middleware-ek alkalmazására, vagy épp a portolásra szánt kevés időre. Mindezek eredménye példátlan módon az lett, hogy a játék lekerült a Steam boltjából, majd hosszú hónapok kitartó munkája révén, melyet maga a Rocksteady végzett, egy olyan játék került vissza október végén a Steam polcaira, ami valóban kiküszöbölte a játék legtöbb hibáját, de sajnos még így sem tökéletes és a Rocksteady saját bevallása szerint soha nem is lesz már az.