Hirdetés

MediaMarkt ügyfélszolgálat és online rendelés mizéria

Sziasztok.

Adott az eset, hogy költözés előtt állunk és az új lakásba saját bútorokat és háztartási gépeket akartunk venni, hogy a sajátunk legyen amennyire lehet és, hogy ne kelljen a 20 évnyi "kuporgás" alatt attól tartani mikor kell ezekből újat venni.

Július 29.-én meg is rendeltük a nagy háztartási gépeket a MediaMarkt-tól, hisz ők az egyik legrégebbi és legnagyobb elektronikai szakáruház az országban, na meg a kis Yaris-ba nem igazán tudok beletuszkolni egy hűtőt például. 4 tételt rendeltünk meg, 1 hűtőt, 1 mosógépet és egy hozzá passzoló szárítógépet illetve ezek összeépítéséhez való keretet. A honlapon minden tételnél az szerepelt, hogy raktáron van és ez a rendelésnél mai napig így látható, valamint 1-5 munkanapon belüli szállítás volt feltüntetve a nagy háztartási gépek esetén. A rendelést ki is fizettük banki utalással aminek teljesüléséről másnap jött is a visszaigazoló e-mail.

Na azóta augusztus 14-et írunk és eltelt 12 munkanap, de sehol semmi. Az 5 nap leteltekor írt először levelet a párom az ügyfélszolgálatnak, de arra akkor nem jött válasz 2 napon belül. Ekkor telefonáltam először, jó 10perc várakozás után kapcsoltak is egy ügyintézőt, aki elmondta, hogy volt valami gubanc rákérdez az illetékesnél. Akkor ennyiben maradtunk, de semmi válasz sem mailben, se telefonon. Rá pár napra megint hívtam őket, megint 10+ perc mire felvették, másik ügyintéző volt aki megint nem tudott érdemi információval szolgálni, csakhogy még pár nap várakozás. Ekkor már azért pedzegettem kicsit dühösen, hogy a kommunikáció nem igazán van a helyén, de azért nem léptem át tudtommal egy határt. Az a pár nap várakozás majdnem 1 hét lett és a párom megint írt levelet nekik amire kivételesen jött válasz, hogy sajnálják és továbbítják az illetékesnek, de érdemi információ megint semmi. Gondoltam felhívom őket megint, na ebből az lett, hogy összesen több mint 1 órányi próbálkozásom volt, senki fel sem vette a telefont... Párom írt amiben már a Fogyasztóvédelemmel fenyegeti őket.

Amiatt nem tudunk költözni mert nincs hűtőnk az új helyen, erre várunk már csak, a konyha félig szét van szedve, hogy be lehessen tenni a helyére. Nem értem, ha valami a készlettel van azt miért nem lehet elmondani, esetleg nézünk közösen azonos értékben alternatívát ami kéznél van stb... Ha nincs ember mondják azt vagy legyen feltüntetve a honlapon, hogy megnövekedett a várakozási idő a szállításnál. Nem Black Friday van és nem olyasmiket rendeltünk ami látszólag el lettek volna árazva...

Rohadt mérges vagyok, 600 ezer forintunk csücsül náluk és szarnak a fejünkre, ez aztán a hozzáállás.

Még van hozzászólás! Tovább