Hatékony, kényelmes, biztonságos. Ezekkel a szavakkal hirdeti magát a háztól-házig funkció. Nos nekem kicsit más a véleményem.
Történetemet In medias res kezdeném. Hirdettem, hirdetek továbbra is, jobban mondva újra, a lapcsalád apró oldalán egy Samsung Galaxy S8 készüléket. Természetesen nem csak itt hanem felkerült a készülék Jófogásra is. A feltöltéskor megkérdezte az oldal, hogy élek-e a háztól házig funcióval. Ehhez csak egy címet, telefonszámot és a bankszámlaszámot kellett megadni ahová majd utalni fognak. Én pedig jóhiszeműen miért ne-t válaszoltam így hát bekerült a ez a funkció is a hirdetésbe. 129.900 Ft áron szerepel a termék, 127.500 jó magyar forintot kapok ha ezzel veszik meg, jön a futár, elviszi majd küldik a pénzt. Ez így nagyon jól hangzik! Nem kell sem a postával sem az utalgatásokkal, sem a találkozó leszervezésével foglalkozni! Helyette kaptam 1 hét idegeskedést és szívbajt.
Hirdetés
Ennyire azért ne szaladjuk előre.
Április 4-et írunk, este olyan 6 óra magassága. Jön egy email. Vinnék a telefont! Nagyon jó, vigyék! Egy megerősítő link meglátogatásának segítségével el is indult a folyamat, a GLS majd jön és viszi, készítsem össze a csomagot. Szuper! Gyorsan szereztem dobozt, összepakoltam a dolgokat és másnap reggel vittem be melóba ugyanis az ottani címet adtam meg. Ez csütörtök, pihent a csomag, várta a pénteket, hogy jöjjenek érte. Tehát volt 1 egész nap a megrendelés és a csomag felvétel között.
Pénteken meg is jön a futár a délelőtti órákban, elviszi a csomagot, este már a HUB-ban! Tökéletes, hétfőn a vevőnél, keddre pénzem van belőle!
A hétvége nyugiban telt, hétfő hajnalba érkezett a depóba a csomag. Egész pontosan a püspökladányi depóba volt a csomag már hétfőn reggel 6 óra előtt. Jó teljesítmény a GLS-től, nem is róluk szól az irományom.
2018.04.09 6:43 - GLS járműben, 09:00-12:00 között kiszállítás.
Szuper! Pörögnek, gyorsan lesz belőle pénz és megnyugodhatok, hogy az éterben van valahol több mint 100e pénzem. Igen ám de ahogy 11 óra előtt odaért a futár az átvevő sehol. Na mondom előfordul, én se tudom mindig egyből átvenni a csomagom. Estére berögzítenek, hogy külön kérésre, meghatározott időpontra történő szállítást. 04.12 csütörtök. Hát mondom jól van. lehet nincs a városba, nem ér rá, ezer indok lehet amiért csak csütörtökön veheti át hát várok türelemmel.
Eljött a csütörtök, ebéd előtt gondoltam még ránézek hol is tart a csomag:
Ismét nem sikerült elérni a címzettet. Na hát jó, hogy adott a Jófogás telefonszámot felhívom, hogy mégis akkor most mi a helyzet.
Csörög, csörög nem veszi fel. Lehet épp dolga volt, hívom újra, csörög csörög már épp leraknám és felveszik!
Beleköszönök XY vagyok és tőlem vették meg az S8-as készüléket, arról szeretnék érdeklődni, hogy sikerülni fog-e átvenni.
- Hát Ő nem tud semmi ilyesmiről, Ő biztos nem rendelt semmit. - Jó,jó de mondom ez a szám lett megadva, akkor valaki használta az accountját vagy mi történt, ne mondja már, hogy semmi köze hozzá. - A fia rendelte de már beszélt a GLS-el. - Érdekes, hogy az előbb még semmit nem tudott róla most meg már megvan a dolog, na mindegy. Rákérdezek, hogy akkor sikerülni fog-e átvenni a csomagot. - Hát ő azt nem tudja. - Jeleztem, hogy jó akkor jelezni fogom a Jófogásnak és megtesszük a szükséges lépéseket, persze szinte semmi lépést nem lehet tenni maximum a jófogás törölheti az oldalról de a telefonba úgy tűnt az értelmi szintje valahol a béka ülepe alatt helyezkedik el. Rá is kapott a dologra csak nem úgy ahogy számítottam. Innentől eléggé agresszívvá vált, hogy én mit képzelek, ne mondjam már ÉS amúgy is miért őt hívom miért nem azt aki rendelte?! - Na hát itt kicsit elszakadt a cérna nálam is de nem ereszkedek le a szintjére inkább csak adom alá a lovat, hogy jól felhúzza magát. - A végére annyiban tudtunk maradni, hogy akkor megadja a fia számát és vele beszéljek.
Na az az SMS azóta is jön.
Sebaj, újra felvettek egy szállítási dátumot másnapra. Gondoltam észhez tért és végre átveszik.
Bizonyára..
Ekkor a GLS ügyfélszolgálathoz fordultam ahol nagyon készséges volt a kolléga és közölte velem, hogy ne aggódjak elindul ma vissza a csomagom.
Meg is történt, vissza is ért a mai nap reggel újra nálam volt a feladott csomag tökéletes állapotban.
Mi ebből a tanulság? Tulajdonképpen semmi csak muszáj volt kiadnom magamból és talán elgondolkodtató, hogy milyen emberek között is élünk. Elvette a kedvem az utánvétes küldözgetésektől egy életre mert csak egy jó hétnyi idegeskedést okozott ez a hatékony, kényelmes, biztonságos szolgáltatás.
Köszönöm, hogy elolvastad kicsi történetemet!
Mivel elég sok fejfájást okozott nekem a "vásárlóm" ezért leírom az adatait kicsit torzítva, hogy mindenki felismerje és fenntartásokkal kezelje aki üzletelne az Úriemberrel:
Sz. Gyula
Mező...d
... utca 24
+363075***84
sz...gyuszi2@freemail.hu
ps: Valakinek egy eladó S8 ?