Hirdetés

Ipon Computer kft, avagy az érem két oldala 2. rész

Üdvözlök ismét minden kedves olvasót, nem is olyan régen megszületett eme kis blog első része.

Történet ott maradt annyiban, hogy február 5.-én megkaptam az automata levelet, miszerint megérkezett hozzájuk a hangfal, megkezdték a garanciális ügyintézést.

Hirdetés

Nos itt a frissítés, tegnap érkezett a levél miszerint kész van a hangfalam, átadták a futárnak, másnap érkezni fog. Így is lett, ma reggel átvettem a futártól. Megjegyzem a futár kérdezte, hogy mi baja volt, új hangfal, vagy javítani volt? Mondtam rezonál a mélynyomó elég szépen, ez már a második szervizes kör, Ő pedig csak annyit mondott, hogy neki még sose volt gondja a Genius márkával hangfal terén, ezért csodálkozik. Történet folytatása az volt, hogy behoztam a kis hangfalat, vártam kicsit míg átmelegedik, majd tesztelés, rutinosan csak a mélynyomó kicsomagol, pendrive bedug, majd zene elindít.

Az eredmény? Siralmas, ugyan olyan módon rezonál, mintha valami öreg kis szekér lenne. Szervizesek tettek fel néhány számot a pendriveomra, nyilván azokkal tesztelték, azokat is végig próbálgattam, de szinte mindegyiknél megvolt ismét a rezonálás. Itt még koránt sincs vége a történetnek, édesapám nagyon szeretett volna beszélni velük, így készségesen átadtam a számuk. A hölgy ismét elmondta, hogy a szervizes kollégák biztosan letesztelték és a hangfal hibátlan, biztosan a hangkártyámmal, vagy a gépemmel van a baj. Apa említette neki, hogy ez lehetetlen, ugyan is a mélynyomó nem volt csatlakoztatva a gépemhez, pusztán a saját lejátszóján át volt kipróbálva. Hölgy csak annyit mondott, hogy írjunk a szervizes e-mail címre.

Így hát ismét írtam a szervizes e-mail címre, ahol leírtam, hogy ismét csalódnom kellet a szervizesekben és nagyon nem szeretnék egy harmadik kört, így két opciót jelöltem meg:

1, Kicserélik egy másik fajtára értékegyeztetéssel.
2, Fogyasztóvédelem viszi tovább az ügyet.

Az oldalukon az áll, hogy általában egy órán belül válaszolnak munkanapokon, 11:00 órakor elment az e-mail és türelmetlenül vártam a válaszra, majd fél négy fele rákérdeztem telefonon, mondván kicsit dühös és türelmetlen vagyok, a Hölgy azt mondta dolgoznak a kollégák folyamatosan... Rendben, vártam tovább, majd 17:00 után megérkezett a válasz.

Kíváncsiak vagytok? Nos kicsit nekem is leesett az állam , a válasz levélben ez állt:

Ha vissza küldöm eredeti csomagolásában a hangfalat, akkor vissza adják a vételárát, vagy akár webshop-ban is levásárolhatom egy másik fajtára, de a Genius márkát nem ajánlják.

Nagyon megörültem, mikor elolvastam, végre vége ennek a huzavonának. Vajon mért döntött így a bolt? Fogyasztóvédelemtől tartottak volna? Vagy csak nem akarták tovább húzni a történetet? Vagy nem akarták rontani a bolt nevét? Ezt valószínűleg sosem fogom megtudni, minden esetre jár a piros pont az Ipon-nak ezen lépése után.

Köszönöm a figyelmet.

Még van hozzászólás! Tovább