Üdvözlök ismét minden kedves olvasót, nem is olyan régen megszületett eme kis blog első része.
Történet ott maradt annyiban, hogy február 5.-én megkaptam az automata levelet, miszerint megérkezett hozzájuk a hangfal, megkezdték a garanciális ügyintézést.
Hirdetés
Nos itt a frissítés, tegnap érkezett a levél miszerint kész van a hangfalam, átadták a futárnak, másnap érkezni fog. Így is lett, ma reggel átvettem a futártól. Megjegyzem a futár kérdezte, hogy mi baja volt, új hangfal, vagy javítani volt? Mondtam rezonál a mélynyomó elég szépen, ez már a második szervizes kör, Ő pedig csak annyit mondott, hogy neki még sose volt gondja a Genius márkával hangfal terén, ezért csodálkozik. Történet folytatása az volt, hogy behoztam a kis hangfalat, vártam kicsit míg átmelegedik, majd tesztelés, rutinosan csak a mélynyomó kicsomagol, pendrive bedug, majd zene elindít.
Az eredmény? Siralmas, ugyan olyan módon rezonál, mintha valami öreg kis szekér lenne. Szervizesek tettek fel néhány számot a pendriveomra, nyilván azokkal tesztelték, azokat is végig próbálgattam, de szinte mindegyiknél megvolt ismét a rezonálás. Itt még koránt sincs vége a történetnek, édesapám nagyon szeretett volna beszélni velük, így készségesen átadtam a számuk. A hölgy ismét elmondta, hogy a szervizes kollégák biztosan letesztelték és a hangfal hibátlan, biztosan a hangkártyámmal, vagy a gépemmel van a baj. Apa említette neki, hogy ez lehetetlen, ugyan is a mélynyomó nem volt csatlakoztatva a gépemhez, pusztán a saját lejátszóján át volt kipróbálva. Hölgy csak annyit mondott, hogy írjunk a szervizes e-mail címre.
Így hát ismét írtam a szervizes e-mail címre, ahol leírtam, hogy ismét csalódnom kellet a szervizesekben és nagyon nem szeretnék egy harmadik kört, így két opciót jelöltem meg:
1, Kicserélik egy másik fajtára értékegyeztetéssel.
2, Fogyasztóvédelem viszi tovább az ügyet.
Az oldalukon az áll, hogy általában egy órán belül válaszolnak munkanapokon, 11:00 órakor elment az e-mail és türelmetlenül vártam a válaszra, majd fél négy fele rákérdeztem telefonon, mondván kicsit dühös és türelmetlen vagyok, a Hölgy azt mondta dolgoznak a kollégák folyamatosan... Rendben, vártam tovább, majd 17:00 után megérkezett a válasz.
Kíváncsiak vagytok? Nos kicsit nekem is leesett az állam , a válasz levélben ez állt:
Ha vissza küldöm eredeti csomagolásában a hangfalat, akkor vissza adják a vételárát, vagy akár webshop-ban is levásárolhatom egy másik fajtára, de a Genius márkát nem ajánlják.
Nagyon megörültem, mikor elolvastam, végre vége ennek a huzavonának. Vajon mért döntött így a bolt? Fogyasztóvédelemtől tartottak volna? Vagy csak nem akarták tovább húzni a történetet? Vagy nem akarták rontani a bolt nevét? Ezt valószínűleg sosem fogom megtudni, minden esetre jár a piros pont az Ipon-nak ezen lépése után.
Köszönöm a figyelmet.