hu lehet, hogy hülye vagyok de nem értem tisztán a kérdést. mire gondolsz a csak simán telepitett meg a trükkel kapcsolatban. bövebben?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
G Bedtime St
tag
szinesz.bob
senior tag
Valamikor 1 komolyabb dm-et kellene szúrni a bermin!
Erről vélemény?
tom_tol
addikt
bocs, biztos rosszul fogalmaztam
de t.képpen nincs jelentősége
üdv és kösz
old gray
addikt
Frag-movie Argentínából, MasterPlayer Community:
Van néhány durva airrox.
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
old gray
addikt
Én is benne vagyok a movie-ban. Igaz.. áldozatként. (@0:42)
[ Szerkesztve ]
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
yoleeka
tag
Én benne vagyok, de akkor ugy kellene, hogy vasárnap délután vagy 5-8-an berongyolunk bermire, akik ismerjük egymást, pH!-s taggel, oszt osztjuk a nípet ezerrel. Akire számítanék: Bloodangels, Ferykee, Sike, Bob, Deathgoat, Akybron, Gamerpeter, Kabalababa, Én... jah ez már 9... no az gáz, de beférnénk talán, max a nuubok gyorsan lépnének lefele... én is
Better to reign in hell, than serve in heaven...
gamerpeter
tag
közös dm???atya ég ha ennyien akarunk valami közös mokát én a ctf-et szorgalmazom mindenképpen a dm kicsit esztelen hülyeségnek tünik a számomra.
1up
csendes tag
Jah, holnap délután/este jó lenne egy mixctf, úgyis régen volt.
Aki jön, ts3-al legyen felvértezve, és #ut3.hun csatin figyelgessen hnap, hátha lesz vmi.
Peti
Én is benne vagyok ebben, de akkor talán egy CTF vagy járműves CFT-et kéne tolni nem?
kisgore
csendes tag
Sziasztok srácok gondoltam regelek én is ide mert mindenki itt van aki számit
és hogy nem maradjak le én sem itt vagyok!
Tehát remélem egyszer majd leszek olyan sikeres gamer hogy a ti szinteteken játszak
de ha valaki ugy érzi hogy tud tanácsot adni hogy mikre nem figyelek akkor bátran irja meg
köszönöm!
kisgore
Ferdzsoo
addikt
Szeva üdvözlünk!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
old gray
addikt
Megnéztem a letöltött és a youtube-ra feltöltött verziót is, ég és föld a különbség.
Érdemes letölteni és úgy megnézni.
kisgore: jééé te is idetaláltál? Üdv. a fedélzeten.
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
Setzka
tag
ÜDV!!
CyPress
Akybron
aktív tag
Üdv a klubban!
Éppen ideje volt regisztrálni
73&DX HA5OJN
old gray
addikt
Háát kb. annyi a lényeg, hogy gyakorlás-gyakorlás-gyakorlás, tapasztaltabb ellenfelekkel és némi taktikai érzék, nem csak agyatlanul menni előre. Fontos az egér beállítása is (nekem low sens, egér-gyorsítás kikapcsolva és a weapon bob is ki van kapcsolva). Gondolom az már alap, hogy görgővel nem váltunk fegyvert, mert kurva lassú módszer. A fegyvert rejtsd el, ekkor középről fogsz lőni, nem jobb vagy bal oldalról. Lehetőleg legyen konstans fps-ed. A power upok respawn idejét álmodból felébredve is tudnod kell, belt, dd, armor...
Meg ne 4-5 sör után akarj mr. massacre lenni (tapasztalatból írom...)
Ha meg visszaolvasol a topicban, rengeteg hasznos beállítást, ötletet találhatsz! HF!
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
G Bedtime St
tag
héé. a 4-5 sört kikérem magamnak!!! mondjuk legyen Dreher..
Akybron
aktív tag
a weapon bob az micsoda? így hirtelen nem tudok magyar beállításnevet asszociálni rá
73&DX HA5OJN
Nekem pár sörrel jobban szokott menni, higgadtabb tudok maradni...
szinesz.bob
senior tag
Ha valakinek van tuti ut3 ini-je megosztatná velem!
Előre is köszönöm.
Setzka
tag
Hi!
Gamerpeternek szol ez jobban,(kerestelek ma de ném találtalak gameban)az lenne a kérdésem hogy ma vettem egy g9 egeret(végre).
És neked a herc és a dpi mennyire van állitva probálgatom állitgatni de még nem a legjobb vagy csak szokatlan.
CyPress
Akybron
aktív tag
Szia!
Én egy GM-M8000X egérrel gazdagodtam.
Igazából a dpi-t akár maxra is állíthatod, a játékban visszaveszed hozzá az egér érzékenységet kényelmesre. Meg persze a windowsban is, mert használhatatlanul gyors az egér ilyen dpi-nél.
A windowsos egérsebesség nem hat a játék sebességére (win7)
gyorsítás kikapcsolva
Az egeremen 4 különboző dpi-t lehet programozni, és az egér dedikált gombjával váltani.
A legkisebbet Windowshoz használom, 2000 dpi-s beállítással. A Win egérsebességét a 2. pöcökhöz, így a sebesség ugyanaz mint 400 dpi-s egér esetén középállásban.
Játékhoz a másik 3 fokozatot beállítottam 4000, 5000, 6000 értékekre.
Az 5000-eset használom. A másik kettő arra van ha valami más játékmódot használok (pl. instához nekem szimpatikusabb az alacsonyabb sense, a gyorsabb még nem kellett ). A játék beállítása 200 lett.
A lényeg: Szerintem tedd az egeret 3200 dpi-re, és állítsd hozzá a játékot.
Valamelyik kisebb dpi-hez (vagy a 3200-hoz is akár) meg a windowst állítsd.
A súlyokat is próbáld ki, nekem bejött a nehezebb egér.
A lekérdezés 1000Hz. Iitt-ott hallottam, hogy nem minden gép viseli jól, de az 500Hz nem okoz gondot. (Nekem megy az 1000Hz)
[ Szerkesztve ]
73&DX HA5OJN
old gray
addikt
A karakter mozgásából fakadóan a fegyver "himbálózása" a játékos kezében. Nem tudom, hogy a "himbálózik" szó mennyire számít szlengnek...ha nagyon igen; akkor szólj és asszociálok egyet rá.
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
Setzka
tag
Hát kössz szépen!Megprobálom kb igy énis beállitani ,a sulyok nekem is bejöttek,legalábbis egy kevés!
CyPress
gamerpeter
tag
nekem 3as fokozat aka 1600dpi 2db 4g-os suly van benne és az érdesebb burkolatot használom, játékban meg gyorsitás nélkül 245 sens.
én azért nem rakom maxra az egeret mert akkor nem tudnám ugy lehuzni játékban ,h jo legyen.ez csak az én beállításom,neked lehet nem fog tetszeni elsöre.probálkozzál magadnak optimálisat találni.én törekednék minél lowabb sens-re és ugy megszokni az egeret.
aky:az 1 rohadtjo egér öcsémnek is olyan van.
(#7976) gamerpeter válasza gamerpeter (#7975) üzenetére
gamerpeter
tag
jah meg azért valami belépöszintü(2-3e ft)egérpad is ajánlott az érzékeny lézer miatt.nekem a gumi jön be,de ez megint csak izlés dolga.nekem azért tetszik mert nem csuszkál,nem gyürödik és könnyű tisztán tartani.
Akybron
aktív tag
Így már értem. (A "bob" szót nem tudtam hová tenni, csak egy sporteszköz jut róla eszembe )
Ezek szerint nem csak egy grafikai elem, hanem ténylegesen megváltozik tőle a lövés helye. (bár rejtett fegyvernél mikor középről lő,akkor akkor mi himbálózik ? )
73&DX HA5OJN
old gray
addikt
A weapon bob effekt client-side, szóval a szerver nem is tudja ezt a dolgot kezelni. Így a lényeg az az, hogy különbség van az között amit látsz, és ami ténylegesen ott van. Igazából nem fogalmaztam pontosan, mert nem csak a fegyver himbálózik, hanem az egész karakter (ezáltal a fegyver is) és van egyfajta ritmikus jobbra-balra kilengése. Van aki arra esküszik, hogy ki kell kapcsolni és javul tőle a célzása.
Tényleg, nektek a weapon bar be van kapcsolva? Szoktatok az alapján fegyvert váltani? Mert én kikapcsoltam, fejben tartom a megszerzett fegyverek listáját és mostanában le sem veszem a szemem az ellenfélről. Segít a pontos célzásban.
Egér: szerintem nagyon fontos az egér LOD-jának mértéke (lift of distance), ami az jelenti, hogy az egérpadról felemelve az egered még milyen magasságban dolgozik a szenzor. Nagy LOD esetén, alacsony sens. mellett ez kimondottan idegesítő lehet, hiszen sokszor kell felemelned a rágcsálót és visszatenned középre. Próbáljátok ki: állsz egy helyben, felemeled az egeret és megpróbálod úgy letenni, hogy a játékos ne mozudljon el...nehéz dolog. Sajnos a Razer Krait egerem (és állítólag általában a Razer egerek) nagy LOD-al rendelkezik.
[ Szerkesztve ]
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
Ferdzsoo
addikt
Ilyet lehet állítani egy egérben? Hol?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
old gray
addikt
Nem lehet állítani, nem is állítottam ilyet.
Olyan egeret kell venni aminek alacsony a LOD-ja. De ezt nem nagyon tudod megállapítani, csak tesztekből vagy személyes tapasztalat útján.
Állítólag a Logitech ilyen szempontból sokkal jobb mint a Razer.
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
gamerpeter
tag
jah ez tényleg fontos.de nem csak low sensnél hanem high-nál is.mert ha érzékeny az egér még azelött fordulsz 1 180fokot mielött visszatannéd az asztalra .razernél ez tényleg kicsit magasabb,mint logitechnél, de én még tesztben sem láttam ilyet soha,h mennyi lenne az adott egérnek. de általában a gamer egereknél nem szokott nagy gond lenni. multimediás egereknél viszon kifejezetten hasznos tud lenni.söt van kimondottan ilyen logitech egér is ,h 1m távolságbol még a falrol is leveszi a jelet,h még az ágybol se kelljen felkelni
[ Szerkesztve ]
Akybron
aktív tag
Igen, erre is figyelni kell. Az M8000X-nek barna famintázatú asztalon kb 3-4 mm lehet az érzékelési magasság, de előfordul hogy emelés közben fordul a karakter. Az MX310-nél ezt nem sikerült előidéznem. Bár azt is meg kell említeni, hogy az összes súly benne van az egérben, ami miatt "nagyobb munkavégzéssel" (kicsit fizikaórásra sikerült mondat kell megemelni mint a régit, és ehhez még nem szoktam hozzá.
73&DX HA5OJN
Setzka
tag
Hát ez igy most sokkal jobb lett, valami ilyesmire számitottam.Kössz
De még tesztelem evvel a beálitásokkal.
CyPress
UT3-hoz nem készül valamikor magyar szinkron? Erről tud valaki vmit?
Termigáßor
aktív tag
(#7978) old gray:
LOD: erősen felületfüggő a dolog nálam a Diamondback3G lod-ja mantis (szövet) padon 2.5-3 mm, steel 4d (műa.) padon 2mm. én úgy ellensúlyozom a dolgot hogy amíg lehet nem emelem fel az egeret (harc közben semmiképp) inkább lemászok az asztalról
(#7982) Akybron:
4mm marha sok! Szerintem próbálj rendes egérpadot tenni alá. (amúgy ebben az egérben is az a philips lézeroptika van mint az újabb razerekben? az nem túl jó...)
Ha nehezen emeled az egeret inkább vegyél ki a súlyokból, mert be fog állni a csuklód... (amíg meg nem erősödik )
(#7984) SWiNEBoY:
Max akkor lesz szinkron, ha mi magunk összedobunk vmit... és Aky meg csinál egy patchet belőle
(vagy bevághatnánk részeket a Besenyő családból, Szalacsi, meg Matisz-nagypapa aranyköpéseiből...)
Ja, és elkészült az első (működő) mouse accelfix win7 alá! Akit érdekel az innen szedheti.
[ Szerkesztve ]
Jobbára ártalmatlan...
Én szívesen segítenék az elkészítésben... Anno nagy durranás volt az UT-hoz, talán itt is sikert aratna és népszerűvé válna
Akybron
aktív tag
Megnéztem pontosabban az egereim magassági érzékenységét. Az mx310 kb 2,5mm-nél, az m8000 3.5mm-nél hagyja abba a detektálást.
Az egeret megemelni nem esik nehezemre (nem fárasztó), csak a munkahelyen megszokom a könnyű egeret, itthon mindig vissza kell szokni a nehéz egérhez.
(Eddig egyforma egér volt bent is és itthon is, kellene egy ilyet bentre is szereznem, de nem tudnám lenyomni az IT beszerzés torkán )
Megnézném ezt az egér fixet, de az egerem drivere eleve csinálhat valamit, mert a wint nem hatja meg az egérgyorsítás bekapcsolása, nem jön vissza az az undok gyorsulósdi
Amúgy az UT3 nem a "desktop egérmozgást" használja, a játékban nem történik változás, ha megváltoztatom az egérsebességet (A menüre ez nem érvényes, ott olyan sebességgel mozog, ahogy a desktopon beállítom).
(A gyorsulás játékra való hatását a fentebb említett ok miatt nem tudom vizsgálni)
[ Szerkesztve ]
73&DX HA5OJN
(#7988) szinesz.bob válasza Termigáßor (#7985) üzenetére
szinesz.bob
senior tag
Te melyik reg-et használod?
Termigáßor
aktív tag
(#7987) Akybron:
Valóban, de mégis érzem, hogy közvetlenebb az irányítás a regfix után. Pontosabb vagyok könnyebben mennek a kombók. Észrevettem, hogy az is számít, hogy az aero ki van-e kapcsolva (pedig elvileg kikapcsol amikor játék indul).
Egyébként neked valószínű az egered drivere is megcsinálja ugyanazt mint ez a regfix, mert ezzel sem lehet már visszakapcsolni windows egérgyorsítását.
(#7988) szinesz.bob
én a 100-ast használom. Azt válaszd amennyi százalékon a desktop dpi értéke van. (desktop -> jobbklikk -> Personlize (Testreszabás?) -> Display (Megjelenítés) )
Jobbára ártalmatlan...
(#7990) szinesz.bob válasza Termigáßor (#7989) üzenetére
szinesz.bob
senior tag
A 100-ra tettem. Köszi
[ Szerkesztve ]
old gray
addikt
Nagyon off: [link]
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
Ferdzsoo
addikt
Ez kész. De nem vágom hogy jön ide az EPIC? Lehet csak én vagyok gyengeelméjű...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
old gray
addikt
EPIC = óriási, grandiózus, epikus. FAIL = bukás, sikertelenség, elégtelenség
Így.
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
szinesz.bob
senior tag
UTINPUT.INI(nem teljes)
Ki van szedve belőle minden egérgyorsítás?
[Engine.PlayerInput]
MoveForwardSpeed=1200
MoveStrafeSpeed=1200
LookRightScale=300
LookUpScale=-250
MouseSensitivity=3.720000
DoubleClickTime=0.250000
LookRightScale=0.000000
LookUpScale=0.000000
bEnableMouseSmoothing=False
Bindings=(Name="F8",Command="set D3DRenderDevice bUsePostProcessEffects True",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F9",Command="shot")
Bindings=(Name="P",Command="TogglePhysicsMode")
Bindings=(Name="Delete",Command="Camera Default")
Bindings=(Name="End",Command="Camera FirstPerson")
Bindings=(Name="MouseX",Command="Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=2.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LeftShift",Command="Walking")
Bindings=(Name="F7",Command="set D3DRenderDevice bUsePostProcessEffects False",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseY",Command="Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=2.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Duck",Command="Button bDuck | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="Look",Command="Button bLook")
Bindings=(Name="Pause",Command="Pause")
Bindings=(Name="LookToggle",Command="Toggle bLook")
Bindings=(Name="LookUp",Command="Axis aLookUp Speed=+25.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LookDown",Command="Axis aLookUp Speed=-25.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="CenterView",Command="Button bSnapLevel")
Bindings=(Name="Walking",Command="Button bRun")
Bindings=(Name="Strafe",Command="Button bStrafe")
Bindings=(Name="NextWeapon",Command="NextWeapon")
Bindings=(Name="ViewTeam",Command="ViewClass Pawn")
Bindings=(Name="TurnToNearest",Command="Button bTurnToNearest")
Bindings=(Name="Turn180",Command="Button bTurn180")
Bindings=(Name="GBA_MoveForward",Command="Axis aBaseY Speed=1.0")
Bindings=(Name="GBA_Backward",Command="Axis aBaseY Speed=-1.0")
Bindings=(Name="GBA_StrafeLeft",Command="Axis aStrafe Speed=-1.0")
Bindings=(Name="GBA_StrafeRight",Command="Axis aStrafe Speed=+1.0")
Bindings=(Name="GBA_TurnLeft",Command="Axis aBaseX Speed=-40.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TurnRight",Command="Axis aBaseX Speed=+40.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Jump",Command="Jump | Axis aUp Speed=+1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="GBA_Duck",Command="Duck | onrelease UnDuck | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="GBA_Fire",Command="StartFire | OnRelease StopFire")
Bindings=(Name="GBA_AltFire",Command="StartAltFire | OnRelease StopAltFire")
Bindings=(Name="GBA_Use",Command="use")
Bindings=(Name="GBA_FeignDeath",Command="FeignDeath")
Bindings=(Name="GBA_SwitchToBestWeapon",Command="SwitchToBestWeapon")
Bindings=(Name="GBA_PrevWeapon",Command="PrevWeapon")
Bindings=(Name="GBA_NextWeapon",Command="NextWeapon")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon1",Command="switchweapon 1")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon2",Command="switchweapon 2")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon3",Command="switchweapon 3")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon4",Command="switchweapon 4")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon5",Command="switchweapon 5")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon6",Command="switchweapon 6")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon7",Command="switchweapon 7")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon8",Command="switchweapon 8")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon9",Command="switchweapon 9")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon10",Command="switchweapon 10")
Bindings=(Name="GBA_ToggleTranslocator",Command="switchweapon 0")
Bindings=(Name="GBA_ToggleSpeaking",Command="ToggleSpeaking true | OnRelease ToggleSpeaking false")
Bindings=(Name="GBA_Talk",Command="talk")
Bindings=(Name="GBA_TeamTalk",Command="teamtalk")
Bindings=(Name="GBA_Taunt1",Command="taunt 1")
Bindings=(Name="GBA_Taunt2",Command="taunt 2")
Bindings=(Name="GBA_Horn",Command="PlayVehicleHorn")
Bindings=(Name="GBA_ShowMenu",Command="CloseEditorViewport | onrelease ShowMenu")
Bindings=(Name="GBA_ShowCommandMenu",Command="ShowCommandMenu")
Bindings=(Name="GBA_ShowScores",Command="SetShowScores true | Onrelease SetShowScores false")
Bindings=(Name="GBA_ShowMap",Command="ShowMap")
Bindings=(Name="GBA_ToggleMinimap",Command="ToggleMinimap")
Bindings=(Name="GBA_GrowHud",Command="GrowHud")
Bindings=(Name="GBA_ShrinkHud",Command="ShrinkHud")
Bindings=(Name="GBA_ToggleMelee",Command="ToggleMelee | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="GBA_WeaponPicker",Command="ShowQuickPick | OnRelease HideQuickPick")
Bindings=(Name="GBA_Jump_Gamepad",Command="SmartJump | Axis aUp Speed=1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="GBA_StrafeLeft_Gamepad",Command="Axis aStrafe Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="GBA_MoveForward_Gamepad",Command="Axis aBaseY Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="GBA_TurnLeft_Gamepad",Command="Axis aTurn Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="GBA_Look_Gamepad",Command="Axis aLookup Speed=0.65 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="GBA_SwitchToBestWeapon_Gamepad",Command="SwitchToBestWeapon | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="Up",Command="GBA_MoveForward")
Bindings=(Name="Down",Command="GBA_Backward")
Bindings=(Name="Left",Command="GBA_TurnLeft")
Bindings=(Name="Right",Command="GBA_TurnRight")
Bindings=(Name="LeftControl",Command="GBA_Jump")
Bindings=(Name="Enter",Command="GBA_Use")
Bindings=(Name="SpaceBar",Command="GBA_Jump")
Bindings=(Name="W",Command="GBA_MoveForward")
Bindings=(Name="S",Command="GBA_Backward")
Bindings=(Name="A",Command="GBA_StrafeLeft")
Bindings=(Name="D",Command="GBA_StrafeRight")
Bindings=(Name="E",Command="GBA_Use")
Bindings=(Name="LeftMouseButton",Command="GBA_Fire")
Bindings=(Name="RightMouseButton",Command="GBA_AltFire")
Bindings=(Name="C",Command="GBA_Duck")
Bindings=(Name="Escape",Command="GBA_ShowMenu")
Bindings=(Name="MouseScrollUp",Command="GBA_PrevWeapon")
Bindings=(Name="MouseScrollDown",Command="GBA_NextWeapon")
Bindings=(Name="one",Command="GBA_SwitchWeapon1")
Bindings=(Name="two",Command="GBA_SwitchWeapon2")
Bindings=(Name="three",Command="GBA_SwitchWeapon3")
Bindings=(Name="four",Command="GBA_SwitchWeapon4")
Bindings=(Name="five",Command="GBA_SwitchWeapon5")
Bindings=(Name="six",Command="GBA_SwitchWeapon6")
Bindings=(Name="seven",Command="GBA_SwitchWeapon7")
Bindings=(Name="eight",Command="GBA_SwitchWeapon8")
Bindings=(Name="nine",Command="GBA_SwitchWeapon9")
Bindings=(Name="zero",Command="GBA_SwitchWeapon10")
Bindings=(Name="Q",Command="GBA_ToggleTranslocator")
Bindings=(Name="T",Command="GBA_Talk")
Bindings=(Name="Y",Command="GBA_TeamTalk")
Bindings=(Name="J",Command="GBA_Taunt1")
Bindings=(Name="K",Command="GBA_Taunt2")
Bindings=(Name="L",Command="GBA_Horn")
Bindings=(Name="F1",Command="GBA_ShowScores")
Bindings=(Name="F2",Command="GBA_ShowMap")
Bindings=(Name="F3",Command="GBA_ToggleMinimap")
Bindings=(Name="F6",Command="stat net")
Bindings=(Name="G",Command="GBA_SwitchToBestWeapon")
Bindings=(Name="F",Command="GBA_FeignDeath")
Bindings=(Name="Equals",Command="GBA_GrowHud")
Bindings=(Name="V",Command="GBA_ShowCommandMenu")
Bindings=(Name="N",Command="say Death is not an option!")
0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
bInvertMouse=False
bInvertTurn=False
[Engine.DebugCameraInput]
Bindings=(Name="MoveUp",Command="Axis aUp Speed=1.0")
Bindings=(Name="MoveDown",Command="Axis aUp Speed=-1.0")
Bindings=(Name="MoveForward",Command="Axis aBaseY Speed=1.0")
Bindings=(Name="MoveBackward",Command="Axis aBaseY Speed=-1.0")
Bindings=(Name="TurnLeft",Command="Axis aBaseX Speed=-200.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="TurnRight",Command="Axis aBaseX Speed=+200.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="StrafeLeft",Command="Axis aStrafe Speed=-1.0")
Bindings=(Name="StrafeRight",Command="Axis aStrafe Speed=+1.0")
Bindings=(Name="Q",Command="MoveDown")
Bindings=(Name="E",Command="MoveUp")
Bindings=(Name="W",Command="MoveForward")
Bindings=(Name="S",Command="MoveBackward")
Bindings=(Name="A",Command="StrafeLeft")
Bindings=(Name="D",Command="StrafeRight")
Bindings=(Name="F",Command="FreezeRendering")
Bindings=(Name="MouseX",Command="Count bXAxis | Axis aMouseX")
Bindings=(Name="MouseY",Command="Count bYAxis | Axis aMouseY")
Bindings=(Name="Left",Command="TurnLeft")
Bindings=(Name="Right",Command="TurnRight")
Bindings=(Name="c",Command="ToggleDebugCamera",Control=False,Shift=False,Alt=True)
Bindings=(Name="LeftShift",Command="MoreSpeed | OnRelease NormalSpeed",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftThumbstick",Command="ToggleDebugCamera")
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftX",Command="Axis aStrafe Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftY",Command="Axis aBaseY Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightX",Command="Axis aTurn Speed=1.0 DeadZone=0.2")
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightY",Command="Axis aLookup Speed=0.8 DeadZone=0.2")
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftTrigger",Command="MoveDown")
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightTrigger",Command="MoveUp")
Bindings=(Name="XboxTypeS_A",Command="SetFreezeRendering")
Bindings=(Name="XboxTypeS_B",Command="MoreSpeed | OnRelease NormalSpeed")
[Editor.EditorViewportInput]
Bindings=(Command="MODE WIDGETMODECYCLE",Name=SpaceBar)
Bindings=(Command="MODE WIDGETCOORDSYSTEMCYCLE",Name=Tilde)
Bindings=(Command="DELETE",Name=Delete)
Bindings=(Command="EDCALLBACK ACTORPROPS",Name=F4)
Bindings=(Command="QUIT_EDITOR",Name=F4,Alt=True)
Bindings=(Command="EDCALLBACK SURFPROPS",Name=F5)
Bindings=(Command="EDCALLBACK LEVELPROPS",Name=F6)
Bindings=(Command="ACTOR SELECT ALL",Name=A,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MATCHING BRUSH",Name=B,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT COPLANARS",Name=C,Shift=True)
Bindings=(Command="DUPLICATE",Name=D,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR SELECT MATCHINGSTATICMESH",Name=E,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT FLOORS",Name=F,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MATCHING GROUPS",Name=G,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MATCHING ITEMS",Name=I,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT ALL",Name=J,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY SET",Name=M,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR LEVELCURRENT",Name=M)
Bindings=(Command="ACTOR MOVETOCURRENT",Name=M,Control=True)
Bindings=(Command="SELECT NONE",Name=N,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY INTERSECT",Name=O,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT REVERSE",Name=Q,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY RECALL",Name=R,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ALL",Name=S,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MATCHING TEXTURE",Name=T,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY UNION",Name=U,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT WALLS",Name=W,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY XOR",Name=X,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT SLANTS",Name=Y,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR SELECT MATCHINGSTATICMESH ALLCLASSES",Name=Z,Shift=True)
Bindings=(Command="EDIT COPY",Name=C,Control=True)
Bindings=(Command="EDIT PASTE",Name=V,Control=True)
Bindings=(Command="DUPLICATE",Name=W,Control=True)
Bindings=(Command="EDIT CUT",Name=X,Control=True)
Bindings=(Command="TRANSACTION REDO",Name=Y,Control=True)
Bindings=(Command="TRANSACTION UNDO",Name=Z,Control=True)
Bindings=(Command="BRUSH ADD",Name=A,Control=True)
Bindings=(Command="BRUSH SUBTRACT",Name=S,Control=True)
Bindings=(Command="BRUSH FROM INTERSECTION",Name=I,Control=True)
Bindings=(Command="BRUSH FROM DEINTERSECTION",Name=D,Control=True)
Bindings=(Command="PREFAB SELECTACTORSINPREFABS",Name=P,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR ALIGN SNAPTOFLOOR ALIGN=0",Name=End)
Bindings=(Command="ACTOR ALIGN MOVETOGRID",Name=End,Control=True)
Bindings=(Command="CAMERA ALIGN",Name=Home)
Bindings=(Command="CAMERA ALIGN ACTIVEVIEWPORTONLY",Name=Home,Shift=True)
Bindings=(Command="MAP BRUSH GET",Name=P,Control=True)
Bindings=(Command="ACTOR FIND KISMET",Name=K,Control=True)
Bindings=(Command="ACTOR SELECT ALL FROMOBJ",Name=A,Control=True,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR SYNCBROWSER",Name=B,Control=True)
Bindings=(Command="ACTOR DESELECT",Name=Escape)
Bindings=(Command="CTRLTAB SHIFTDOWN=FALSE",Name=Tab,Control=True)
Bindings=(Command="CTRLTAB SHIFTDOWN=TRUE",Name=Tab,Control=True,Shift=True)
[UnrealEd.ObjectEditorViewportInput]
Bindings=(Command="TRANSACTION REDO",Name=Y,Control=True)
Bindings=(Command="TRANSACTION REDO",Name=Z,Control=True,Shift=True)
Bindings=(Command="TRANSACTION UNDO",Name=Z,Control=True)
[Engine.Console]
ConsoleKey=F10
TypeKey=None
MaxScrollbackSize=1024
HistoryBot=-1
[Engine.UIInputConfiguration]
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=MouseX,AdjacentAxisInputKey=MouseY,bEmulateButtonPress=False)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=MouseY,AdjacentAxisInputKey=MouseX,bEmulateButtonPress=False)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=XboxTypeS_LeftX,AdjacentAxisInputKey=XboxTypeS_LeftY,bEmulateButtonPress=True,InputKeyToEmulate[0]=Gamepad_LeftStick_Right,InputKeyToEmulate[1]=Gamepad_LeftStick_Left)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=XboxTypeS_LeftY,AdjacentAxisInputKey=XboxTypeS_LeftX,bEmulateButtonPress=True,InputKeyToEmulate[0]=Gamepad_LeftStick_Up,InputKeyToEmulate[1]=Gamepad_LeftStick_Down)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=XboxTypeS_RightX,AdjacentAxisInputKey=XboxTypeS_RightY,bEmulateButtonPress=True,InputKeyToEmulate[0]=Gamepad_RightStick_Right,InputKeyToEmulate[1]=Gamepad_RightStick_Left)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=XboxTypeS_RightY,AdjacentAxisInputKey=XboxTypeS_RightX,bEmulateButtonPress=True,InputKeyToEmulate[0]=Gamepad_RightStick_Down,InputKeyToEmulate[1]=Gamepad_RightStick_Up)
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIScreenObject",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))),(InputAliasName="PrevControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab",ModifierKeyFlags=28)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.ConsoleEntry",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIObject",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="ShowContextMenu",LinkedInputKeys=((InputKeyName="RightMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UICheckbox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIComboBox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="MoveSelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"),(InputKeyName="MouseScrollUp"))),(InputAliasName="MoveSelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="MouseScrollDown"))),(InputAliasName="MoveSelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"))),(InputAliasName="MoveSelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"))),(InputAliasName="SelectFirstElement",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="SelectLastElement",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="PageUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageUp"),(InputKeyName="XboxTypeS_LeftTrigger"))),(InputAliasName="PageDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageDown"),(InputKeyName="XboxTypeS_RightTrigger"))),(InputAliasName="SelectAllItems",LinkedInputKeys=((InputKeyName="A",ModifierKeyFlags=42))),(InputAliasName="SubmitListSelection",LinkedInputKeys=((InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton",ModifierKeyFlags=24))),(InputAliasName="ResizeColumn",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"),(InputKeyName="MouseY")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIContextMenu",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="HideContextMenu",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Escape")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIEditBox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SubmitText",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="DeleteCharacter",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Delete"))),(InputAliasName="MoveCursorLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left",ModifierKeyFlags=0))),(InputAliasName="MoveCursorRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right",ModifierKeyFlags=0))),(InputAliasName="MoveCursorToLineStart",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home",ModifierKeyFlags=0))),(InputAliasName="MoveCursorToLineEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End",ModifierKeyFlags=0))),(InputAliasName="BackSpace",LinkedInputKeys=((InputKeyName="BackSpace"),(InputKeyName="XboxTypeS_X"))),(InputAliasName="Char",LinkedInputKeys=((InputKeyName="A"),(InputKeyName="B"),(InputKeyName="C"),(InputKeyName="D"),(InputKeyName="E"),(InputKeyName="F"),(InputKeyName="G"),(InputKeyName="H"),(InputKeyName="I"),(InputKeyName="J"),(InputKeyName="K"),(InputKeyName="L"),(InputKeyName="M"),(InputKeyName="N"),(InputKeyName="O"),(InputKeyName="P"),(InputKeyName="Q"),(InputKeyName="R"),(InputKeyName="S"),(InputKeyName="T"),(InputKeyName="U"),(InputKeyName="V"),(InputKeyName="W"),(InputKeyName="X"),(InputKeyName="Y"),(InputKeyName="Z"),(InputKeyName="zero"),(InputKeyName="one"),(InputKeyName="two"),(InputKeyName="three"),(InputKeyName="four"),(InputKeyName="five"),(InputKeyName="six"),(InputKeyName="seven"),(InputKeyName="eight"),(InputKeyName="nine"),(InputKeyName="NumPadZero"),(InputKeyName="NumPadOne"),(InputKeyName="NumPadTwo"),(InputKeyName="NumPadThree"),(InputKeyName="NumPadfour"),(InputKeyName="NumPadFive"),(InputKeyName="NumPadsix"),(InputKeyName="NumPadSeven"),(InputKeyName="NumPadEight"),(InputKeyName="NumPadNine"),(InputKeyName="Multiply"),(InputKeyName="Add"),(InputKeyName="Subtract"),(InputKeyName="Decimal"),(InputKeyName="Divide"),(InputKeyName="Semicolon"),(InputKeyName="Equals"),(InputKeyName="Comma"),(InputKeyName="Underscore"),(InputKeyName="Period"),(InputKeyName="Slash"),(InputKeyName="Tilde"),(InputKeyName="LeftBracket"),(InputKeyName="Backslash"),(InputKeyName="RightBracket"),(InputKeyName="Quote"),(InputKeyName="Character"),(InputKeyName="Spacebar"))),(InputAliasName="Consume",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftShift"),(InputKeyName="RightShift"),(InputKeyName="LeftControl"),(InputKeyName="RightControl"),(InputKeyName="LeftAlt"),(InputKeyName="RightAlt"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Pressed",StateInputAliases=((InputAliasName="MouseSelect",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX",ModifierKeyFlags=0)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UILabelButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UINumericEditBox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SubmitText",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="DeleteCharacter",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Delete"))),(InputAliasName="MoveCursorLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"))),(InputAliasName="MoveCursorRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"))),(InputAliasName="MoveCursorToLineStart",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="MoveCursorToLineEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="BackSpace",LinkedInputKeys=((InputKeyName="BackSpace"),(InputKeyName="XboxTypeS_X"))),(InputAliasName="Char",LinkedInputKeys=((InputKeyName="A"),(InputKeyName="B"),(InputKeyName="C"),(InputKeyName="D"),(InputKeyName="E"),(InputKeyName="F"),(InputKeyName="G"),(InputKeyName="H"),(InputKeyName="I"),(InputKeyName="J"),(InputKeyName="K"),(InputKeyName="L"),(InputKeyName="M"),(InputKeyName="N"),(InputKeyName="O"),(InputKeyName="P"),(InputKeyName="Q"),(InputKeyName="R"),(InputKeyName="S"),(InputKeyName="T"),(InputKeyName="U"),(InputKeyName="V"),(InputKeyName="W"),(InputKeyName="X"),(InputKeyName="Y"),(InputKeyName="Z"),(InputKeyName="zero"),(InputKeyName="one"),(InputKeyName="two"),(InputKeyName="three"),(InputKeyName="four"),(InputKeyName="five"),(InputKeyName="six"),(InputKeyName="seven"),(InputKeyName="eight"),(InputKeyName="nine"),(InputKeyName="NumPadZero"),(InputKeyName="NumPadOne"),(InputKeyName="NumPadTwo"),(InputKeyName="NumPadThree"),(InputKeyName="NumPadfour"),(InputKeyName="NumPadFive"),(InputKeyName="NumPadsix"),(InputKeyName="NumPadSeven"),(InputKeyName="NumPadEight"),(InputKeyName="NumPadNine"),(InputKeyName="Multiply"),(InputKeyName="Decimal"),(InputKeyName="Divide"),(InputKeyName="Semicolon"),(InputKeyName="Equals"),(InputKeyName="Comma"),(InputKeyName="Underscore"),(InputKeyName="Period"),(InputKeyName="Slash"),(InputKeyName="Tilde"),(InputKeyName="LeftBracket"),(InputKeyName="Backslash"),(InputKeyName="RightBracket"),(InputKeyName="Quote"),(InputKeyName="Character"),(InputKeyName="Spacebar"))),(InputAliasName="Consume",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftShift"),(InputKeyName="RightShift"),(InputKeyName="LeftControl"),(InputKeyName="RightControl"),(InputKeyName="LeftAlt"),(InputKeyName="RightAlt"))),(InputAliasName="IncrementNumericValue",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_RightStick_Up"),(InputKeyName="Add"))),(InputAliasName="DecrementNumericValue",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_RightStick_Down"),(InputKeyName="Subtract")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIOptionListBase",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="MoveSelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="MoveSelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))),(InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="SpaceBar",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="Enter",ModifierKeyFlags=0))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton",ModifierKeyFlags=0)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIPanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIScene",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="CloseScene",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Escape"),(InputKeyName="XboxTypeS_B"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="RightMouseButton",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="MiddleMouseButton",ModifierKeyFlags=0)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIScrollbar",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIScrollbarMarkerButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Pressed",StateInputAliases=((InputAliasName="DragSlider",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"),(InputKeyName="MouseY")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UISlider",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="DecrementSliderValue",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Subtract"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"),(InputKeyName="Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"))),(InputAliasName="IncrementSliderValue",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Add"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"),(InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))),(InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_RightThumbstick"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="DragSlider"))),(StateClassName="Engine.UIState_Pressed",StateInputAliases=((InputAliasName="DragSlider",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"),(InputKeyName="MouseY")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UITabButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_TargetedTab",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="SpaceBar",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="XboxTypeS_A",ModifierKeyFlags=0)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UITabControl",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextPage",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab",ModifierKeyFlags=42),(InputKeyName="XboxTypeS_RightShoulder"))),(InputAliasName="PreviousPage",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab",ModifierKeyFlags=14),(InputKeyName="XboxTypeS_LeftShoulder")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIToggleButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTSimpleImageList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_LeftX"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="SelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Click",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTSimpleList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Click",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="MouseMoveX",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"))),(InputAliasName="MouseMoveY",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseY"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="MouseScrollUp"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="MouseScrollDown"))),(InputAliasName="SelectionEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="SelectionHome",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="SelectionPgUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageUp"))),(InputAliasName="SelectionPgDn",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageDown"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_A"),(InputKeyName="Enter"))),(InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"))),(InputAliasName="SelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUIButtonBarButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUIComboBox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUIOptionButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="MoveSelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Right"))),(InputAliasName="MoveSelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="Left")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUIOptionList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseScrollUp"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseScrollDown"))),(InputAliasName="SelectionHome",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="SelectionEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="SelectionPgUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageUp"))),(InputAliasName="SelectionPgDn",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageDown"))),(InputAliasName="AcceptOptions",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Click",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="MouseMoveX",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"))),(InputAliasName="MouseMoveY",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseY")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.ScriptConsoleEntry",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTScoreboardPanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTDrawCommandPanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="MouseScrollUp"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="MouseScrollDown"))),(InputAliasName="Forward",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"))),(InputAliasName="back",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Escape"))),(InputAliasName="one",LinkedInputKeys=((InputKeyName="one"))),(InputAliasName="two",LinkedInputKeys=((InputKeyName="two"))),(InputAliasName="three",LinkedInputKeys=((InputKeyName="three"))),(InputAliasName="four",LinkedInputKeys=((InputKeyName="four"))),(InputAliasName="five",LinkedInputKeys=((InputKeyName="five"))),(InputAliasName="six",LinkedInputKeys=((InputKeyName="six"))),(InputAliasName="seven",LinkedInputKeys=((InputKeyName="seven"))),(InputAliasName="eight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="eight"))),(InputAliasName="nine",LinkedInputKeys=((InputKeyName="nine"))),(InputAliasName="zero",LinkedInputKeys=((InputKeyName="zero"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_A"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MiddleMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTDrawMapPanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="ToggleHome",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_X"),(InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="MouseMove",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseY"),(InputKeyName="MouseX"))),(InputAliasName="SelectNode",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_A"),(InputKeyName="Enter"))),(InputAliasName="SetHomeNode",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_X"))),(InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"),(InputKeyName="NumPadEight"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_LeftY"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="NumPadTwo"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"))),(InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="NumPadfour"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_LeftX"))),(InputAliasName="SelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"),(InputKeyName="NumPadsix"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectNode",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="SetHomeNode",LinkedInputKeys=((InputKeyName="RightMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTDrawMapVotePanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"))),(InputAliasName="back",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Escape"),(InputKeyName="XboxTypeS_B"),(InputKeyName="XboxTypeS_Back"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="Click",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTSimpleMenu",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Up"),(InputKeyName="MouseScrollUp"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="Down"),(InputKeyName="MouseScrollDown"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Down"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="SelectionHome",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="SelectionEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="SelectionPgUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageUp"))),(InputAliasName="SelectionPgDn",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageDown")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUICharacterCustomizationList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="Left"))),(InputAliasName="SelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"),(InputKeyName="Right")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUITabPage_Scoreboard",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="CloseScoreboard",LinkedInputKeys=((InputKeyName="F1")))))))
[Configuration]
BasedOn=..\Engine\Config\BaseInput.ini
[UTGame.UTConsolePlayerInput]
bAutoCenterPitch=TRUE
bAutoCenterVehiclePitch=TRUE
AutoVehicleCenterSpeed=12000
Dodge_Threshold=0.8
SlowTurnScaling=0.1
AutoCenterDelay=2.0
bViewAccelerationEnabled=false
bDebugViewAcceleration=FALSE
bTargetFrictionEnabled=TRUE
bDebugTargetFriction=FALSE
ViewAccel_YawThreshold=0f
ViewAccel_DiagonalThreshold=0f
ViewAccel_BaseMultiplier=0f
ViewAccel_TimeToHoldBeforeFastAcceleration=0f
ViewAccel_RampSpeed=0.0f
ViewAccel_MaxTurnSpeed=0f
ViewAccel_Twitchy=0f
MagicScaleForSensitivityMiddle=0f
MagicScaleForSensitivityEdge=0f
ViewAccel_PitchThreshold=0f
ViewAccel_LookingUpOrDownBoundary=0f
ViewAccel_BackToCenterBoundary=0f
ViewAccel_BackToCenterSpeed=0f
AutoPitchCenterSpeed=00f
AutoPitchStopAdjustingValue=0f
HoverBoardPitchMultiplier=0f
[IniVersion]
0=1189158386.000000
1=1192210199.000000
[UTGame.UTPlayerInput]
MoveForwardSpeed=1200.000000
MoveStrafeSpeed=1200.000000
LookRightScale=0.000000
LookUpScale=0.000000
Bindings=(Name="F8",Command="set D3DRenderDevice bUsePostProcessEffects True",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F9",Command="shot",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Delete",Command="Camera Default",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="End",Command="Camera FirstPerson",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseX",Command="Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=2.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F7",Command="set D3DRenderDevice bUsePostProcessEffects False",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseY",Command="Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=2.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Duck",Command="Button bDuck | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Look",Command="Button bLook",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Pause",Command="Pause",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LookToggle",Command="Toggle bLook",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LookUp",Command="Axis aLookUp Speed=+25.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LookDown",Command="Axis aLookUp Speed=-25.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="CenterView",Command="Button bSnapLevel",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Walking",Command="Button bRun",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Strafe",Command="Button bStrafe",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="NextWeapon",Command="NextWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="ViewTeam",Command="ViewClass Pawn",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="TurnToNearest",Command="Button bTurnToNearest",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Turn180",Command="Button bTurn180",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_MoveForward",Command="Axis aBaseY Speed=1.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Backward",Command="Axis aBaseY Speed=-1.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_StrafeLeft",Command="Axis aStrafe Speed=-1.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_StrafeRight",Command="Axis aStrafe Speed=+1.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TurnLeft",Command="Axis aBaseX Speed=-40.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TurnRight",Command="Axis aBaseX Speed=+40.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Jump",Command="Jump | Axis aUp Speed=+1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Duck",Command="Duck | onrelease UnDuck | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Fire",Command="StartFire | OnRelease StopFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_AltFire",Command="StartAltFire | OnRelease StopAltFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Use",Command="use",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_FeignDeath",Command="FeignDeath",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchToBestWeapon",Command="SwitchToBestWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_PrevWeapon",Command="PrevWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_NextWeapon",Command="NextWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon1",Command="switchweapon 1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon2",Command="switchweapon 2",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon3",Command="switchweapon 3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon4",Command="switchweapon 4",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon5",Command="switchweapon 5",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon6",Command="switchweapon 6",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon7",Command="switchweapon 7",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon8",Command="switchweapon 8",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon9",Command="switchweapon 9",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon10",Command="switchweapon 10",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ToggleTranslocator",Command="switchweapon 0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ToggleSpeaking",Command="ToggleSpeaking true | OnRelease ToggleSpeaking false",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Talk",Command="talk",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TeamTalk",Command="teamtalk",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Taunt1",Command="taunt 1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Taunt2",Command="taunt 2",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Horn",Command="PlayVehicleHorn",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShowMenu",Command="CloseEditorViewport | onrelease ShowMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShowCommandMenu",Command="ShowCommandMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShowScores",Command="SetShowScores true | Onrelease SetShowScores false",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShowMap",Command="ShowMap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ToggleMinimap",Command="ToggleMinimap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_GrowHud",Command="GrowHud",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShrinkHud",Command="ShrinkHud",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ToggleMelee",Command="ToggleMelee | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_WeaponPicker",Command="ShowQuickPick | OnRelease HideQuickPick",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Jump_Gamepad",Command="SmartJump | Axis aUp Speed=1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_StrafeLeft_Gamepad",Command="Axis aStrafe Speed=1.0 DeadZone=0.3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_MoveForward_Gamepad",Command="Axis aBaseY Speed=1.0 DeadZone=0.3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TurnLeft_Gamepad",Command="Axis aTurn Speed=1.0 DeadZone=0.3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Look_Gamepad",Command="Axis aLookup Speed=0.65 DeadZone=0.3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchToBestWeapon_Gamepad",Command="SwitchToBestWeapon | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F6",Command="stat net",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="N",Command="say Death is not an option!",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_X",Command="GBA_Use_Gamepad",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LeftMouseButton",Command="GBA_Fire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="O",Command="GBA_Fire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="RightMouseButton",Command="GBA_AltFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="P",Command="GBA_AltFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_A",Command="GBA_Jump_Gamepad",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Enter",Command="GBA_Use",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_B",Command="GBA_ToggleMelee",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F1",Command="GBA_ShowScores",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_Back",Command="GBA_ShowScores",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F2",Command="GBA_ShowMap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_Y",Command="GBA_ShowMap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="R",Command="GBA_FeignDeath",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_DPad_Down",Command="GBA_FeignDeath",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="B",Command="GBA_ToggleSpeaking",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_DPad_Right",Command="GBA_ToggleSpeaking",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F3",Command="GBA_ToggleMinimap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftShoulder",Command="GBA_WeaponPicker",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseScrollDown",Command="GBA_NextWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightShoulder",Command="GBA_NextWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightThumbstick",Command="GBA_SwitchToBestWeapon_Gamepad",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseScrollUp",Command="GBA_PrevWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="C",Command="GBA_Duck",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftThumbstick",Command="GBA_Duck",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Up",Command="GBA_MoveForward",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="W",Command="GBA_MoveForward",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Down",Command="GBA_Backward",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="S",Command="GBA_Backward",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="A",Command="GBA_StrafeLeft",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="D",Command="GBA_StrafeRight",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Left",Command="GBA_TurnLeft",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Right",Command="GBA_TurnRight",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="ThumbMouseButton2",Command="GBA_SwitchWeapon1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="one",Command="GBA_SwitchWeapon1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="E",Command="GBA_SwitchWeapon4",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="four",Command="GBA_SwitchWeapon4",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="X",Command="GBA_SwitchWeapon5",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="five",Command="GBA_SwitchWeapon5",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LeftShift",Command="GBA_SwitchWeapon6",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="six",Command="GBA_SwitchWeapon6",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Q",Command="GBA_SwitchWeapon7",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="seven",Command="GBA_SwitchWeapon7",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LeftControl",Command="GBA_SwitchWeapon8",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="eight",Command="GBA_SwitchWeapon8",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="CapsLock",Command="GBA_SwitchWeapon9",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="nine",Command="GBA_SwitchWeapon9",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="zero",Command="GBA_SwitchWeapon10",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Equals",Command="GBA_GrowHud",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="J",Command="GBA_Taunt1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="K",Command="GBA_Taunt2",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="T",Command="GBA_Talk",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Z",Command="GBA_TeamTalk",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="V",Command="GBA_ShowCommandMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_DPad_Left",Command="GBA_ShowCommandMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Escape",Command="GBA_ShowMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_Start",Command="GBA_ShowMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F",Command="GBA_ToggleTranslocator",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MiddleMouseButton",Command="GBA_Jump",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="SpaceBar",Command="GBA_Jump",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="ThumbMouseButton",Command="GBA_SwitchToBestWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="G",Command="GBA_SwitchToBestWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="L",Command="GBA_Horn",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="three",Command="GBA_TriggerHero",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="two",Command="GBA_TriggerHero",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightTrigger",Command="GBA_Fire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftTrigger",Command="GBA_AltFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
old gray
addikt
bViewAccelerationEnabled=false
Ezek szerint igen.
Más: a mai napon (ha játszottatok) nem volt magas ping és lag / packet loss akármelyik szerveren? Mert nekem miden szerver szarakodott.
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
gamerpeter
tag
nekem csak némettel volt gondom,magyarral nem.
Ferdzsoo
addikt
Nekem is jó volt a bermi...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Akybron
aktív tag
Este Bermin 1/2 8 körül deck volt szavazva, az első 5 percben egyetlen frag-et nem tudtam szerezni
Utána elmentem greed-re, ott is változékony volt, néha jó, néha nem. Persze akkor nem, mikor 40 koponyát visz az ellen, és lőnék egy sima stand combot. A gömb kimegy, a sugár meg csak második-harmadik próbálkozásra, de addigra már egyrészt a gömb rég becsapódott a falba, másrészt az ellenfél be is vitte a koponyákat.
[ Szerkesztve ]
73&DX HA5OJN
old gray
addikt
Már megint...1/2 óra teljesen ok volt, aztán elkezdett a ping felfelé menni, majd packet loss is lett a végén.
MOD: és amint kiléptem a game-ből (ez tegnap is így volt) nem ment a net, a router-t újra kellett indítani. Lehet a routerem a hibás? De akkor miért csak az UT3-ból kilépve nincs net?
[ Szerkesztve ]
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
Termigáßor
aktív tag
esetleg valami virnyák?...
Próbáld ki direktbe a modemmel. Ha úgy jó akkor a router a ludas. Ha új a router akkor próbálj fw-t frissíteni, ha régi (és eddig jól ment), akkor elfáradtak a kondik benne. Ha van műszerész ismerősöd vagy magad meg tudod csinálni akkor megúszhatod a cserét azzal hogy a routerben az összes kondit újra cseréled.
Jobbára ártalmatlan...
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP Spectre x360 16-aa0775ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - Intel U7 155H
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS