Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7951) G Bedtime St válasza tom_tol (#7949) üzenetére


G Bedtime St
tag

hu lehet, hogy hülye vagyok de nem értem tisztán a kérdést. mire gondolsz a csak simán telepitett meg a trükkel kapcsolatban. bövebben?

(#7952) szinesz.bob


szinesz.bob
senior tag

Valamikor 1 komolyabb dm-et kellene szúrni a bermin!
Erről vélemény?

(#7953) tom_tol válasza G Bedtime St (#7951) üzenetére


tom_tol
addikt

bocs, biztos rosszul fogalmaztam
de t.képpen nincs jelentősége
üdv és kösz

(#7954) old gray


old gray
addikt

Frag-movie Argentínából, MasterPlayer Community:

[link]

Van néhány durva airrox. :Y

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7955) old gray válasza RoLy.hu (#7946) üzenetére


old gray
addikt

Én is benne vagyok a movie-ban. :C Igaz.. áldozatként. :DDD (@0:42)

[ Szerkesztve ]

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7956) yoleeka válasza szinesz.bob (#7952) üzenetére


yoleeka
tag

Én benne vagyok, de akkor ugy kellene, hogy vasárnap délután vagy 5-8-an berongyolunk bermire, akik ismerjük egymást, pH!-s taggel, oszt osztjuk a nípet ezerrel. Akire számítanék: Bloodangels, Ferykee, Sike, Bob, Deathgoat, Akybron, Gamerpeter, Kabalababa, Én... jah ez már 9... no az gáz, de beférnénk talán, max a nuubok gyorsan lépnének lefele... én is :D

Better to reign in hell, than serve in heaven...

(#7957) gamerpeter válasza yoleeka (#7956) üzenetére


gamerpeter
tag

közös dm???atya ég :Y ha ennyien akarunk valami közös mokát én a ctf-et szorgalmazom mindenképpen a dm kicsit esztelen hülyeségnek tünik a számomra.

(#7958) 1up


1up
csendes tag

Jah, holnap délután/este jó lenne egy mixctf, úgyis régen volt.
Aki jön, ts3-al legyen felvértezve, és #ut3.hun csatin figyelgessen hnap, hátha lesz vmi.

Peti

(#7959) SWiNEBoY

Én is benne vagyok ebben, de akkor talán egy CTF vagy járműves CFT-et kéne tolni nem? :F

(#7960) kisgore


kisgore
csendes tag

Sziasztok srácok gondoltam regelek én is ide mert mindenki itt van aki számit
és hogy nem maradjak le én sem itt vagyok!
Tehát remélem egyszer majd leszek olyan sikeres gamer hogy a ti szinteteken játszak
de ha valaki ugy érzi hogy tud tanácsot adni hogy mikre nem figyelek akkor bátran irja meg
köszönöm!

kisgore

(#7961) Ferdzsoo válasza kisgore (#7960) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Szeva üdvözlünk!

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#7962) old gray válasza old gray (#7941) üzenetére


old gray
addikt

Megnéztem a letöltött és a youtube-ra feltöltött verziót is, ég és föld a különbség.

Érdemes letölteni és úgy megnézni. :K

kisgore: jééé te is idetaláltál? :)) Üdv. a fedélzeten. :)

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7963) Setzka válasza kisgore (#7960) üzenetére


Setzka
tag

ÜDV!!

CyPress

(#7964) Akybron válasza kisgore (#7960) üzenetére


Akybron
aktív tag

Üdv a klubban!

Éppen ideje volt regisztrálni :DD

73&DX HA5OJN

(#7965) gamerpeter


gamerpeter
tag

akit érdekel a tegnapi ökörködés klikk :)) [link]

(#7966) old gray válasza kisgore (#7960) üzenetére


old gray
addikt

Háát kb. annyi a lényeg, hogy gyakorlás-gyakorlás-gyakorlás, tapasztaltabb ellenfelekkel és némi taktikai érzék, nem csak agyatlanul menni előre. Fontos az egér beállítása is (nekem low sens, egér-gyorsítás kikapcsolva és a weapon bob is ki van kapcsolva). Gondolom az már alap, hogy görgővel nem váltunk fegyvert, mert kurva lassú módszer. A fegyvert rejtsd el, ekkor középről fogsz lőni, nem jobb vagy bal oldalról. Lehetőleg legyen konstans fps-ed. A power upok respawn idejét álmodból felébredve is tudnod kell, belt, dd, armor...

Meg ne 4-5 sör után akarj mr. massacre lenni (tapasztalatból írom...) :D

Ha meg visszaolvasol a topicban, rengeteg hasznos beállítást, ötletet találhatsz! HF!

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7967) G Bedtime St válasza old gray (#7966) üzenetére


G Bedtime St
tag

héé. a 4-5 sört kikérem magamnak!!! mondjuk legyen Dreher..

(#7968) Akybron válasza old gray (#7966) üzenetére


Akybron
aktív tag

a weapon bob az micsoda? így hirtelen nem tudok magyar beállításnevet asszociálni rá :DD

73&DX HA5OJN

(#7969) SWiNEBoY válasza old gray (#7966) üzenetére

Nekem pár sörrel jobban szokott menni, higgadtabb tudok maradni... :P :P

(#7970) szinesz.bob


szinesz.bob
senior tag

Ha valakinek van tuti ut3 ini-je megosztatná velem! :F
Előre is köszönöm. :)

(#7971) Setzka


Setzka
tag

Hi!
Gamerpeternek szol ez jobban,(kerestelek ma de ném találtalak gameban)az lenne a kérdésem hogy ma vettem egy g9 egeret(végre).
És neked a herc és a dpi mennyire van állitva probálgatom állitgatni de még nem a legjobb vagy csak szokatlan.

CyPress

(#7972) Akybron válasza Setzka (#7971) üzenetére


Akybron
aktív tag

Szia!

Én egy GM-M8000X egérrel gazdagodtam.
Igazából a dpi-t akár maxra is állíthatod, a játékban visszaveszed hozzá az egér érzékenységet kényelmesre. Meg persze a windowsban is, mert használhatatlanul gyors az egér ilyen dpi-nél.
A windowsos egérsebesség nem hat a játék sebességére (win7)
gyorsítás kikapcsolva

Az egeremen 4 különboző dpi-t lehet programozni, és az egér dedikált gombjával váltani.
A legkisebbet Windowshoz használom, 2000 dpi-s beállítással. A Win egérsebességét a 2. pöcökhöz, így a sebesség ugyanaz mint 400 dpi-s egér esetén középállásban.
Játékhoz a másik 3 fokozatot beállítottam 4000, 5000, 6000 értékekre.
Az 5000-eset használom. A másik kettő arra van ha valami más játékmódot használok (pl. instához nekem szimpatikusabb az alacsonyabb sense, a gyorsabb még nem kellett :) ). A játék beállítása 200 lett.

A lényeg: Szerintem tedd az egeret 3200 dpi-re, és állítsd hozzá a játékot.
Valamelyik kisebb dpi-hez (vagy a 3200-hoz is akár) meg a windowst állítsd.

A súlyokat is próbáld ki, nekem bejött a nehezebb egér.

A lekérdezés 1000Hz. Iitt-ott hallottam, hogy nem minden gép viseli jól, de az 500Hz nem okoz gondot. (Nekem megy az 1000Hz)

[ Szerkesztve ]

73&DX HA5OJN

(#7973) old gray válasza Akybron (#7968) üzenetére


old gray
addikt

A karakter mozgásából fakadóan a fegyver "himbálózása" a játékos kezében. Nem tudom, hogy a "himbálózik" szó mennyire számít szlengnek...ha nagyon igen; akkor szólj és asszociálok egyet rá. :DDD

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7974) Setzka válasza Akybron (#7972) üzenetére


Setzka
tag

Hát kössz szépen!Megprobálom kb igy énis beállitani ,a sulyok nekem is bejöttek,legalábbis egy kevés!

CyPress

(#7975) gamerpeter válasza Setzka (#7971) üzenetére


gamerpeter
tag

nekem 3as fokozat aka 1600dpi 2db 4g-os suly van benne és az érdesebb burkolatot használom, játékban meg gyorsitás nélkül 245 sens.

én azért nem rakom maxra az egeret mert akkor nem tudnám ugy lehuzni játékban ,h jo legyen.ez csak az én beállításom,neked lehet nem fog tetszeni elsöre.probálkozzál magadnak optimálisat találni.én törekednék minél lowabb sens-re és ugy megszokni az egeret.

aky:az 1 rohadtjo egér öcsémnek is olyan van. :C

(#7976) gamerpeter válasza gamerpeter (#7975) üzenetére


gamerpeter
tag

jah meg azért valami belépöszintü(2-3e ft)egérpad is ajánlott az érzékeny lézer miatt.nekem a gumi jön be,de ez megint csak izlés dolga.nekem azért tetszik mert nem csuszkál,nem gyürödik és könnyű tisztán tartani.

(#7977) Akybron válasza old gray (#7973) üzenetére


Akybron
aktív tag

Így már értem. (A "bob" szót nem tudtam hová tenni, csak egy sporteszköz jut róla eszembe :) )
Ezek szerint nem csak egy grafikai elem, hanem ténylegesen megváltozik tőle a lövés helye. (bár rejtett fegyvernél mikor középről lő,akkor akkor mi himbálózik ? :) )

73&DX HA5OJN

(#7978) old gray válasza Akybron (#7977) üzenetére


old gray
addikt

A weapon bob effekt client-side, szóval a szerver nem is tudja ezt a dolgot kezelni. Így a lényeg az az, hogy különbség van az között amit látsz, és ami ténylegesen ott van. Igazából nem fogalmaztam pontosan, mert nem csak a fegyver himbálózik, hanem az egész karakter (ezáltal a fegyver is) és van egyfajta ritmikus jobbra-balra kilengése. Van aki arra esküszik, hogy ki kell kapcsolni és javul tőle a célzása.

Tényleg, nektek a weapon bar be van kapcsolva? Szoktatok az alapján fegyvert váltani? Mert én kikapcsoltam, fejben tartom a megszerzett fegyverek listáját és mostanában le sem veszem a szemem az ellenfélről. Segít a pontos célzásban. :K

Egér: szerintem nagyon fontos az egér LOD-jának mértéke (lift of distance), ami az jelenti, hogy az egérpadról felemelve az egered még milyen magasságban dolgozik a szenzor. Nagy LOD esetén, alacsony sens. mellett ez kimondottan idegesítő lehet, hiszen sokszor kell felemelned a rágcsálót és visszatenned középre. Próbáljátok ki: állsz egy helyben, felemeled az egeret és megpróbálod úgy letenni, hogy a játékos ne mozudljon el...nehéz dolog. Sajnos a Razer Krait egerem (és állítólag általában a Razer egerek) nagy LOD-al rendelkezik. :(

[ Szerkesztve ]

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7979) Ferdzsoo válasza old gray (#7978) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

:U Ilyet lehet állítani egy egérben? Hol?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#7980) old gray válasza Ferdzsoo (#7979) üzenetére


old gray
addikt

Nem lehet állítani, nem is állítottam ilyet. :D

Olyan egeret kell venni aminek alacsony a LOD-ja. De ezt nem nagyon tudod megállapítani, csak tesztekből vagy személyes tapasztalat útján.

Állítólag a Logitech ilyen szempontból sokkal jobb mint a Razer.

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7981) gamerpeter válasza old gray (#7980) üzenetére


gamerpeter
tag

jah ez tényleg fontos.de nem csak low sensnél hanem high-nál is.mert ha érzékeny az egér még azelött fordulsz 1 180fokot mielött visszatannéd az asztalra :DDD .razernél ez tényleg kicsit magasabb,mint logitechnél, de én még tesztben sem láttam ilyet soha,h mennyi lenne az adott egérnek. :( de általában a gamer egereknél nem szokott nagy gond lenni. multimediás egereknél viszon kifejezetten hasznos tud lenni.söt van kimondottan ilyen logitech egér is ,h 1m távolságbol még a falrol is leveszi a jelet,h még az ágybol se kelljen felkelni :DD

[ Szerkesztve ]

(#7982) Akybron válasza old gray (#7978) üzenetére


Akybron
aktív tag

Igen, erre is figyelni kell. Az M8000X-nek barna famintázatú asztalon kb 3-4 mm lehet az érzékelési magasság, de előfordul hogy emelés közben fordul a karakter. Az MX310-nél ezt nem sikerült előidéznem. Bár azt is meg kell említeni, hogy az összes súly benne van az egérben, ami miatt "nagyobb munkavégzéssel" (kicsit fizikaórásra sikerült mondat :) kell megemelni mint a régit, és ehhez még nem szoktam hozzá.

73&DX HA5OJN

(#7983) Setzka válasza gamerpeter (#7981) üzenetére


Setzka
tag

Hát ez igy most sokkal jobb lett, valami ilyesmire számitottam.Kössz
De még tesztelem evvel a beálitásokkal.

CyPress

(#7984) SWiNEBoY

UT3-hoz nem készül valamikor magyar szinkron? Erről tud valaki vmit? :DDD

(#7985) Termigáßor


Termigáßor
aktív tag

(#7978) old gray:
LOD: erősen felületfüggő a dolog nálam a Diamondback3G lod-ja mantis (szövet) padon 2.5-3 mm, steel 4d (műa.) padon 2mm. én úgy ellensúlyozom a dolgot hogy amíg lehet nem emelem fel az egeret (harc közben semmiképp) inkább lemászok az asztalról :)

(#7982) Akybron:
4mm marha sok! Szerintem próbálj rendes egérpadot tenni alá. (amúgy ebben az egérben is az a philips lézeroptika van mint az újabb razerekben? az nem túl jó...)
Ha nehezen emeled az egeret inkább vegyél ki a súlyokból, mert be fog állni a csuklód... (amíg meg nem erősödik :) )

(#7984) SWiNEBoY:
Max akkor lesz szinkron, ha mi magunk összedobunk vmit... és Aky meg csinál egy patchet belőle ;)
(vagy bevághatnánk részeket a Besenyő családból, Szalacsi, meg Matisz-nagypapa aranyköpéseiből...)

Ja, és elkészült az első (működő) mouse accelfix win7 alá! Akit érdekel az innen szedheti.

[ Szerkesztve ]

Jobbára ártalmatlan...

(#7986) SWiNEBoY válasza Termigáßor (#7985) üzenetére

Én szívesen segítenék az elkészítésben... Anno nagy durranás volt az UT-hoz, talán itt is sikert aratna és népszerűvé válna :DDD

(#7987) Akybron válasza Termigáßor (#7985) üzenetére


Akybron
aktív tag

Megnéztem pontosabban az egereim magassági érzékenységét. Az mx310 kb 2,5mm-nél, az m8000 3.5mm-nél hagyja abba a detektálást.
Az egeret megemelni nem esik nehezemre (nem fárasztó), csak a munkahelyen megszokom a könnyű egeret, itthon mindig vissza kell szokni a nehéz egérhez.
(Eddig egyforma egér volt bent is és itthon is, kellene egy ilyet bentre is szereznem, de nem tudnám lenyomni az IT beszerzés torkán :) )
Megnézném ezt az egér fixet, de az egerem drivere eleve csinálhat valamit, mert a wint nem hatja meg az egérgyorsítás bekapcsolása, nem jön vissza az az undok gyorsulósdi :)
Amúgy az UT3 nem a "desktop egérmozgást" használja, a játékban nem történik változás, ha megváltoztatom az egérsebességet (A menüre ez nem érvényes, ott olyan sebességgel mozog, ahogy a desktopon beállítom).
(A gyorsulás játékra való hatását a fentebb említett ok miatt nem tudom vizsgálni)

[ Szerkesztve ]

73&DX HA5OJN

(#7988) szinesz.bob válasza Termigáßor (#7985) üzenetére


szinesz.bob
senior tag

Te melyik reg-et használod?

(#7989) Termigáßor


Termigáßor
aktív tag

(#7987) Akybron:
Valóban, de mégis érzem, hogy közvetlenebb az irányítás a regfix után. Pontosabb vagyok könnyebben mennek a kombók. Észrevettem, hogy az is számít, hogy az aero ki van-e kapcsolva (pedig elvileg kikapcsol amikor játék indul).
Egyébként neked valószínű az egered drivere is megcsinálja ugyanazt mint ez a regfix, mert ezzel sem lehet már visszakapcsolni windows egérgyorsítását.

(#7988) szinesz.bob
én a 100-ast használom. Azt válaszd amennyi százalékon a desktop dpi értéke van. (desktop -> jobbklikk -> Personlize (Testreszabás?) -> Display (Megjelenítés) )

Jobbára ártalmatlan...

(#7990) szinesz.bob válasza Termigáßor (#7989) üzenetére


szinesz.bob
senior tag

A 100-ra tettem. Köszi :R :R :R

[ Szerkesztve ]

(#7991) old gray


old gray
addikt

Nagyon off: [link] :DDD

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7992) Ferdzsoo válasza old gray (#7991) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Ez kész. De nem vágom hogy jön ide az EPIC? Lehet csak én vagyok gyengeelméjű... :U

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#7993) old gray válasza Ferdzsoo (#7992) üzenetére


old gray
addikt

EPIC = óriási, grandiózus, epikus. FAIL = bukás, sikertelenség, elégtelenség

Így. :)

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7994) szinesz.bob


szinesz.bob
senior tag

UTINPUT.INI(nem teljes)
Ki van szedve belőle minden egérgyorsítás?
[Engine.PlayerInput]
MoveForwardSpeed=1200
MoveStrafeSpeed=1200
LookRightScale=300
LookUpScale=-250
MouseSensitivity=3.720000
DoubleClickTime=0.250000
LookRightScale=0.000000
LookUpScale=0.000000
bEnableMouseSmoothing=False

Bindings=(Name="F8",Command="set D3DRenderDevice bUsePostProcessEffects True",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F9",Command="shot")
Bindings=(Name="P",Command="TogglePhysicsMode")
Bindings=(Name="Delete",Command="Camera Default")
Bindings=(Name="End",Command="Camera FirstPerson")
Bindings=(Name="MouseX",Command="Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=2.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LeftShift",Command="Walking")
Bindings=(Name="F7",Command="set D3DRenderDevice bUsePostProcessEffects False",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseY",Command="Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=2.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Duck",Command="Button bDuck | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="Look",Command="Button bLook")
Bindings=(Name="Pause",Command="Pause")
Bindings=(Name="LookToggle",Command="Toggle bLook")
Bindings=(Name="LookUp",Command="Axis aLookUp Speed=+25.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LookDown",Command="Axis aLookUp Speed=-25.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="CenterView",Command="Button bSnapLevel")
Bindings=(Name="Walking",Command="Button bRun")
Bindings=(Name="Strafe",Command="Button bStrafe")
Bindings=(Name="NextWeapon",Command="NextWeapon")
Bindings=(Name="ViewTeam",Command="ViewClass Pawn")
Bindings=(Name="TurnToNearest",Command="Button bTurnToNearest")
Bindings=(Name="Turn180",Command="Button bTurn180")
Bindings=(Name="GBA_MoveForward",Command="Axis aBaseY Speed=1.0")
Bindings=(Name="GBA_Backward",Command="Axis aBaseY Speed=-1.0")
Bindings=(Name="GBA_StrafeLeft",Command="Axis aStrafe Speed=-1.0")
Bindings=(Name="GBA_StrafeRight",Command="Axis aStrafe Speed=+1.0")
Bindings=(Name="GBA_TurnLeft",Command="Axis aBaseX Speed=-40.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TurnRight",Command="Axis aBaseX Speed=+40.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Jump",Command="Jump | Axis aUp Speed=+1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="GBA_Duck",Command="Duck | onrelease UnDuck | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="GBA_Fire",Command="StartFire | OnRelease StopFire")
Bindings=(Name="GBA_AltFire",Command="StartAltFire | OnRelease StopAltFire")
Bindings=(Name="GBA_Use",Command="use")
Bindings=(Name="GBA_FeignDeath",Command="FeignDeath")
Bindings=(Name="GBA_SwitchToBestWeapon",Command="SwitchToBestWeapon")
Bindings=(Name="GBA_PrevWeapon",Command="PrevWeapon")
Bindings=(Name="GBA_NextWeapon",Command="NextWeapon")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon1",Command="switchweapon 1")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon2",Command="switchweapon 2")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon3",Command="switchweapon 3")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon4",Command="switchweapon 4")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon5",Command="switchweapon 5")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon6",Command="switchweapon 6")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon7",Command="switchweapon 7")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon8",Command="switchweapon 8")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon9",Command="switchweapon 9")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon10",Command="switchweapon 10")
Bindings=(Name="GBA_ToggleTranslocator",Command="switchweapon 0")
Bindings=(Name="GBA_ToggleSpeaking",Command="ToggleSpeaking true | OnRelease ToggleSpeaking false")
Bindings=(Name="GBA_Talk",Command="talk")
Bindings=(Name="GBA_TeamTalk",Command="teamtalk")
Bindings=(Name="GBA_Taunt1",Command="taunt 1")
Bindings=(Name="GBA_Taunt2",Command="taunt 2")
Bindings=(Name="GBA_Horn",Command="PlayVehicleHorn")
Bindings=(Name="GBA_ShowMenu",Command="CloseEditorViewport | onrelease ShowMenu")
Bindings=(Name="GBA_ShowCommandMenu",Command="ShowCommandMenu")
Bindings=(Name="GBA_ShowScores",Command="SetShowScores true | Onrelease SetShowScores false")
Bindings=(Name="GBA_ShowMap",Command="ShowMap")
Bindings=(Name="GBA_ToggleMinimap",Command="ToggleMinimap")
Bindings=(Name="GBA_GrowHud",Command="GrowHud")
Bindings=(Name="GBA_ShrinkHud",Command="ShrinkHud")
Bindings=(Name="GBA_ToggleMelee",Command="ToggleMelee | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="GBA_WeaponPicker",Command="ShowQuickPick | OnRelease HideQuickPick")
Bindings=(Name="GBA_Jump_Gamepad",Command="SmartJump | Axis aUp Speed=1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="GBA_StrafeLeft_Gamepad",Command="Axis aStrafe Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="GBA_MoveForward_Gamepad",Command="Axis aBaseY Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="GBA_TurnLeft_Gamepad",Command="Axis aTurn Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="GBA_Look_Gamepad",Command="Axis aLookup Speed=0.65 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="GBA_SwitchToBestWeapon_Gamepad",Command="SwitchToBestWeapon | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="Up",Command="GBA_MoveForward")
Bindings=(Name="Down",Command="GBA_Backward")
Bindings=(Name="Left",Command="GBA_TurnLeft")
Bindings=(Name="Right",Command="GBA_TurnRight")
Bindings=(Name="LeftControl",Command="GBA_Jump")
Bindings=(Name="Enter",Command="GBA_Use")
Bindings=(Name="SpaceBar",Command="GBA_Jump")
Bindings=(Name="W",Command="GBA_MoveForward")
Bindings=(Name="S",Command="GBA_Backward")
Bindings=(Name="A",Command="GBA_StrafeLeft")
Bindings=(Name="D",Command="GBA_StrafeRight")
Bindings=(Name="E",Command="GBA_Use")
Bindings=(Name="LeftMouseButton",Command="GBA_Fire")
Bindings=(Name="RightMouseButton",Command="GBA_AltFire")
Bindings=(Name="C",Command="GBA_Duck")
Bindings=(Name="Escape",Command="GBA_ShowMenu")
Bindings=(Name="MouseScrollUp",Command="GBA_PrevWeapon")
Bindings=(Name="MouseScrollDown",Command="GBA_NextWeapon")
Bindings=(Name="one",Command="GBA_SwitchWeapon1")
Bindings=(Name="two",Command="GBA_SwitchWeapon2")
Bindings=(Name="three",Command="GBA_SwitchWeapon3")
Bindings=(Name="four",Command="GBA_SwitchWeapon4")
Bindings=(Name="five",Command="GBA_SwitchWeapon5")
Bindings=(Name="six",Command="GBA_SwitchWeapon6")
Bindings=(Name="seven",Command="GBA_SwitchWeapon7")
Bindings=(Name="eight",Command="GBA_SwitchWeapon8")
Bindings=(Name="nine",Command="GBA_SwitchWeapon9")
Bindings=(Name="zero",Command="GBA_SwitchWeapon10")
Bindings=(Name="Q",Command="GBA_ToggleTranslocator")
Bindings=(Name="T",Command="GBA_Talk")
Bindings=(Name="Y",Command="GBA_TeamTalk")
Bindings=(Name="J",Command="GBA_Taunt1")
Bindings=(Name="K",Command="GBA_Taunt2")
Bindings=(Name="L",Command="GBA_Horn")
Bindings=(Name="F1",Command="GBA_ShowScores")
Bindings=(Name="F2",Command="GBA_ShowMap")
Bindings=(Name="F3",Command="GBA_ToggleMinimap")
Bindings=(Name="F6",Command="stat net")
Bindings=(Name="G",Command="GBA_SwitchToBestWeapon")
Bindings=(Name="F",Command="GBA_FeignDeath")
Bindings=(Name="Equals",Command="GBA_GrowHud")
Bindings=(Name="V",Command="GBA_ShowCommandMenu")
Bindings=(Name="N",Command="say Death is not an option!")
0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
bInvertMouse=False
bInvertTurn=False

[Engine.DebugCameraInput]
Bindings=(Name="MoveUp",Command="Axis aUp Speed=1.0")
Bindings=(Name="MoveDown",Command="Axis aUp Speed=-1.0")
Bindings=(Name="MoveForward",Command="Axis aBaseY Speed=1.0")
Bindings=(Name="MoveBackward",Command="Axis aBaseY Speed=-1.0")
Bindings=(Name="TurnLeft",Command="Axis aBaseX Speed=-200.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="TurnRight",Command="Axis aBaseX Speed=+200.0 AbsoluteAxis=100")
Bindings=(Name="StrafeLeft",Command="Axis aStrafe Speed=-1.0")
Bindings=(Name="StrafeRight",Command="Axis aStrafe Speed=+1.0")
Bindings=(Name="Q",Command="MoveDown")
Bindings=(Name="E",Command="MoveUp")
Bindings=(Name="W",Command="MoveForward")
Bindings=(Name="S",Command="MoveBackward")
Bindings=(Name="A",Command="StrafeLeft")
Bindings=(Name="D",Command="StrafeRight")
Bindings=(Name="F",Command="FreezeRendering")
Bindings=(Name="MouseX",Command="Count bXAxis | Axis aMouseX")
Bindings=(Name="MouseY",Command="Count bYAxis | Axis aMouseY")
Bindings=(Name="Left",Command="TurnLeft")
Bindings=(Name="Right",Command="TurnRight")
Bindings=(Name="c",Command="ToggleDebugCamera",Control=False,Shift=False,Alt=True)
Bindings=(Name="LeftShift",Command="MoreSpeed | OnRelease NormalSpeed",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftThumbstick",Command="ToggleDebugCamera")
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftX",Command="Axis aStrafe Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftY",Command="Axis aBaseY Speed=1.0 DeadZone=0.3")
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightX",Command="Axis aTurn Speed=1.0 DeadZone=0.2")
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightY",Command="Axis aLookup Speed=0.8 DeadZone=0.2")
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftTrigger",Command="MoveDown")
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightTrigger",Command="MoveUp")
Bindings=(Name="XboxTypeS_A",Command="SetFreezeRendering")
Bindings=(Name="XboxTypeS_B",Command="MoreSpeed | OnRelease NormalSpeed")

[Editor.EditorViewportInput]
Bindings=(Command="MODE WIDGETMODECYCLE",Name=SpaceBar)
Bindings=(Command="MODE WIDGETCOORDSYSTEMCYCLE",Name=Tilde)
Bindings=(Command="DELETE",Name=Delete)
Bindings=(Command="EDCALLBACK ACTORPROPS",Name=F4)
Bindings=(Command="QUIT_EDITOR",Name=F4,Alt=True)
Bindings=(Command="EDCALLBACK SURFPROPS",Name=F5)
Bindings=(Command="EDCALLBACK LEVELPROPS",Name=F6)
Bindings=(Command="ACTOR SELECT ALL",Name=A,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MATCHING BRUSH",Name=B,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT COPLANARS",Name=C,Shift=True)
Bindings=(Command="DUPLICATE",Name=D,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR SELECT MATCHINGSTATICMESH",Name=E,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT FLOORS",Name=F,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MATCHING GROUPS",Name=G,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MATCHING ITEMS",Name=I,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT ALL",Name=J,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY SET",Name=M,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR LEVELCURRENT",Name=M)
Bindings=(Command="ACTOR MOVETOCURRENT",Name=M,Control=True)
Bindings=(Command="SELECT NONE",Name=N,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY INTERSECT",Name=O,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT REVERSE",Name=Q,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY RECALL",Name=R,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ALL",Name=S,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MATCHING TEXTURE",Name=T,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY UNION",Name=U,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT WALLS",Name=W,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT MEMORY XOR",Name=X,Shift=True)
Bindings=(Command="POLY SELECT ADJACENT SLANTS",Name=Y,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR SELECT MATCHINGSTATICMESH ALLCLASSES",Name=Z,Shift=True)
Bindings=(Command="EDIT COPY",Name=C,Control=True)
Bindings=(Command="EDIT PASTE",Name=V,Control=True)
Bindings=(Command="DUPLICATE",Name=W,Control=True)
Bindings=(Command="EDIT CUT",Name=X,Control=True)
Bindings=(Command="TRANSACTION REDO",Name=Y,Control=True)
Bindings=(Command="TRANSACTION UNDO",Name=Z,Control=True)
Bindings=(Command="BRUSH ADD",Name=A,Control=True)
Bindings=(Command="BRUSH SUBTRACT",Name=S,Control=True)
Bindings=(Command="BRUSH FROM INTERSECTION",Name=I,Control=True)
Bindings=(Command="BRUSH FROM DEINTERSECTION",Name=D,Control=True)
Bindings=(Command="PREFAB SELECTACTORSINPREFABS",Name=P,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR ALIGN SNAPTOFLOOR ALIGN=0",Name=End)
Bindings=(Command="ACTOR ALIGN MOVETOGRID",Name=End,Control=True)
Bindings=(Command="CAMERA ALIGN",Name=Home)
Bindings=(Command="CAMERA ALIGN ACTIVEVIEWPORTONLY",Name=Home,Shift=True)
Bindings=(Command="MAP BRUSH GET",Name=P,Control=True)
Bindings=(Command="ACTOR FIND KISMET",Name=K,Control=True)
Bindings=(Command="ACTOR SELECT ALL FROMOBJ",Name=A,Control=True,Shift=True)
Bindings=(Command="ACTOR SYNCBROWSER",Name=B,Control=True)
Bindings=(Command="ACTOR DESELECT",Name=Escape)
Bindings=(Command="CTRLTAB SHIFTDOWN=FALSE",Name=Tab,Control=True)
Bindings=(Command="CTRLTAB SHIFTDOWN=TRUE",Name=Tab,Control=True,Shift=True)

[UnrealEd.ObjectEditorViewportInput]
Bindings=(Command="TRANSACTION REDO",Name=Y,Control=True)
Bindings=(Command="TRANSACTION REDO",Name=Z,Control=True,Shift=True)
Bindings=(Command="TRANSACTION UNDO",Name=Z,Control=True)

[Engine.Console]
ConsoleKey=F10
TypeKey=None
MaxScrollbackSize=1024
HistoryBot=-1

[Engine.UIInputConfiguration]
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=MouseX,AdjacentAxisInputKey=MouseY,bEmulateButtonPress=False)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=MouseY,AdjacentAxisInputKey=MouseX,bEmulateButtonPress=False)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=XboxTypeS_LeftX,AdjacentAxisInputKey=XboxTypeS_LeftY,bEmulateButtonPress=True,InputKeyToEmulate[0]=Gamepad_LeftStick_Right,InputKeyToEmulate[1]=Gamepad_LeftStick_Left)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=XboxTypeS_LeftY,AdjacentAxisInputKey=XboxTypeS_LeftX,bEmulateButtonPress=True,InputKeyToEmulate[0]=Gamepad_LeftStick_Up,InputKeyToEmulate[1]=Gamepad_LeftStick_Down)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=XboxTypeS_RightX,AdjacentAxisInputKey=XboxTypeS_RightY,bEmulateButtonPress=True,InputKeyToEmulate[0]=Gamepad_RightStick_Right,InputKeyToEmulate[1]=Gamepad_RightStick_Left)
AxisEmulationDefinitions=(AxisInputKey=XboxTypeS_RightY,AdjacentAxisInputKey=XboxTypeS_RightX,bEmulateButtonPress=True,InputKeyToEmulate[0]=Gamepad_RightStick_Down,InputKeyToEmulate[1]=Gamepad_RightStick_Up)
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIScreenObject",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))),(InputAliasName="PrevControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab",ModifierKeyFlags=28)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.ConsoleEntry",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIObject",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="ShowContextMenu",LinkedInputKeys=((InputKeyName="RightMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UICheckbox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIComboBox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="MoveSelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"),(InputKeyName="MouseScrollUp"))),(InputAliasName="MoveSelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="MouseScrollDown"))),(InputAliasName="MoveSelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"))),(InputAliasName="MoveSelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"))),(InputAliasName="SelectFirstElement",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="SelectLastElement",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="PageUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageUp"),(InputKeyName="XboxTypeS_LeftTrigger"))),(InputAliasName="PageDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageDown"),(InputKeyName="XboxTypeS_RightTrigger"))),(InputAliasName="SelectAllItems",LinkedInputKeys=((InputKeyName="A",ModifierKeyFlags=42))),(InputAliasName="SubmitListSelection",LinkedInputKeys=((InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton",ModifierKeyFlags=24))),(InputAliasName="ResizeColumn",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"),(InputKeyName="MouseY")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIContextMenu",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="HideContextMenu",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Escape")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIEditBox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SubmitText",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="DeleteCharacter",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Delete"))),(InputAliasName="MoveCursorLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left",ModifierKeyFlags=0))),(InputAliasName="MoveCursorRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right",ModifierKeyFlags=0))),(InputAliasName="MoveCursorToLineStart",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home",ModifierKeyFlags=0))),(InputAliasName="MoveCursorToLineEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End",ModifierKeyFlags=0))),(InputAliasName="BackSpace",LinkedInputKeys=((InputKeyName="BackSpace"),(InputKeyName="XboxTypeS_X"))),(InputAliasName="Char",LinkedInputKeys=((InputKeyName="A"),(InputKeyName="B"),(InputKeyName="C"),(InputKeyName="D"),(InputKeyName="E"),(InputKeyName="F"),(InputKeyName="G"),(InputKeyName="H"),(InputKeyName="I"),(InputKeyName="J"),(InputKeyName="K"),(InputKeyName="L"),(InputKeyName="M"),(InputKeyName="N"),(InputKeyName="O"),(InputKeyName="P"),(InputKeyName="Q"),(InputKeyName="R"),(InputKeyName="S"),(InputKeyName="T"),(InputKeyName="U"),(InputKeyName="V"),(InputKeyName="W"),(InputKeyName="X"),(InputKeyName="Y"),(InputKeyName="Z"),(InputKeyName="zero"),(InputKeyName="one"),(InputKeyName="two"),(InputKeyName="three"),(InputKeyName="four"),(InputKeyName="five"),(InputKeyName="six"),(InputKeyName="seven"),(InputKeyName="eight"),(InputKeyName="nine"),(InputKeyName="NumPadZero"),(InputKeyName="NumPadOne"),(InputKeyName="NumPadTwo"),(InputKeyName="NumPadThree"),(InputKeyName="NumPadfour"),(InputKeyName="NumPadFive"),(InputKeyName="NumPadsix"),(InputKeyName="NumPadSeven"),(InputKeyName="NumPadEight"),(InputKeyName="NumPadNine"),(InputKeyName="Multiply"),(InputKeyName="Add"),(InputKeyName="Subtract"),(InputKeyName="Decimal"),(InputKeyName="Divide"),(InputKeyName="Semicolon"),(InputKeyName="Equals"),(InputKeyName="Comma"),(InputKeyName="Underscore"),(InputKeyName="Period"),(InputKeyName="Slash"),(InputKeyName="Tilde"),(InputKeyName="LeftBracket"),(InputKeyName="Backslash"),(InputKeyName="RightBracket"),(InputKeyName="Quote"),(InputKeyName="Character"),(InputKeyName="Spacebar"))),(InputAliasName="Consume",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftShift"),(InputKeyName="RightShift"),(InputKeyName="LeftControl"),(InputKeyName="RightControl"),(InputKeyName="LeftAlt"),(InputKeyName="RightAlt"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Pressed",StateInputAliases=((InputAliasName="MouseSelect",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX",ModifierKeyFlags=0)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UILabelButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UINumericEditBox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SubmitText",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="DeleteCharacter",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Delete"))),(InputAliasName="MoveCursorLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"))),(InputAliasName="MoveCursorRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"))),(InputAliasName="MoveCursorToLineStart",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="MoveCursorToLineEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="BackSpace",LinkedInputKeys=((InputKeyName="BackSpace"),(InputKeyName="XboxTypeS_X"))),(InputAliasName="Char",LinkedInputKeys=((InputKeyName="A"),(InputKeyName="B"),(InputKeyName="C"),(InputKeyName="D"),(InputKeyName="E"),(InputKeyName="F"),(InputKeyName="G"),(InputKeyName="H"),(InputKeyName="I"),(InputKeyName="J"),(InputKeyName="K"),(InputKeyName="L"),(InputKeyName="M"),(InputKeyName="N"),(InputKeyName="O"),(InputKeyName="P"),(InputKeyName="Q"),(InputKeyName="R"),(InputKeyName="S"),(InputKeyName="T"),(InputKeyName="U"),(InputKeyName="V"),(InputKeyName="W"),(InputKeyName="X"),(InputKeyName="Y"),(InputKeyName="Z"),(InputKeyName="zero"),(InputKeyName="one"),(InputKeyName="two"),(InputKeyName="three"),(InputKeyName="four"),(InputKeyName="five"),(InputKeyName="six"),(InputKeyName="seven"),(InputKeyName="eight"),(InputKeyName="nine"),(InputKeyName="NumPadZero"),(InputKeyName="NumPadOne"),(InputKeyName="NumPadTwo"),(InputKeyName="NumPadThree"),(InputKeyName="NumPadfour"),(InputKeyName="NumPadFive"),(InputKeyName="NumPadsix"),(InputKeyName="NumPadSeven"),(InputKeyName="NumPadEight"),(InputKeyName="NumPadNine"),(InputKeyName="Multiply"),(InputKeyName="Decimal"),(InputKeyName="Divide"),(InputKeyName="Semicolon"),(InputKeyName="Equals"),(InputKeyName="Comma"),(InputKeyName="Underscore"),(InputKeyName="Period"),(InputKeyName="Slash"),(InputKeyName="Tilde"),(InputKeyName="LeftBracket"),(InputKeyName="Backslash"),(InputKeyName="RightBracket"),(InputKeyName="Quote"),(InputKeyName="Character"),(InputKeyName="Spacebar"))),(InputAliasName="Consume",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftShift"),(InputKeyName="RightShift"),(InputKeyName="LeftControl"),(InputKeyName="RightControl"),(InputKeyName="LeftAlt"),(InputKeyName="RightAlt"))),(InputAliasName="IncrementNumericValue",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_RightStick_Up"),(InputKeyName="Add"))),(InputAliasName="DecrementNumericValue",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_RightStick_Down"),(InputKeyName="Subtract")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIOptionListBase",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="MoveSelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="MoveSelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))),(InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="SpaceBar",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="Enter",ModifierKeyFlags=0))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton",ModifierKeyFlags=0)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIPanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIScene",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="CloseScene",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Escape"),(InputKeyName="XboxTypeS_B"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="RightMouseButton",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="MiddleMouseButton",ModifierKeyFlags=0)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIScrollbar",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIScrollbarMarkerButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Pressed",StateInputAliases=((InputAliasName="DragSlider",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"),(InputKeyName="MouseY")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UISlider",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="DecrementSliderValue",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Subtract"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"),(InputKeyName="Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"))),(InputAliasName="IncrementSliderValue",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Add"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"),(InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))),(InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_RightThumbstick"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="DragSlider"))),(StateClassName="Engine.UIState_Pressed",StateInputAliases=((InputAliasName="DragSlider",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"),(InputKeyName="MouseY")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UITabButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_TargetedTab",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="SpaceBar",ModifierKeyFlags=0),(InputKeyName="XboxTypeS_A",ModifierKeyFlags=0)))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UITabControl",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextPage",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab",ModifierKeyFlags=42),(InputKeyName="XboxTypeS_RightShoulder"))),(InputAliasName="PreviousPage",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab",ModifierKeyFlags=14),(InputKeyName="XboxTypeS_LeftShoulder")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.UIToggleButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTSimpleImageList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_LeftX"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="SelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Click",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTSimpleList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Click",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="MouseMoveX",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"))),(InputAliasName="MouseMoveY",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseY"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="MouseScrollUp"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="MouseScrollDown"))),(InputAliasName="SelectionEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="SelectionHome",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="SelectionPgUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageUp"))),(InputAliasName="SelectionPgDn",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageDown"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_A"),(InputKeyName="Enter"))),(InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"))),(InputAliasName="SelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUIButtonBarButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab"))),(InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"),(InputKeyName="XboxTypeS_Start"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="NavFocusUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"))),(InputAliasName="NavFocusDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"))),(InputAliasName="NavFocusLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"))),(InputAliasName="NavFocusRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUIComboBox",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Clicked",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUIOptionButton",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="MoveSelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Right"))),(InputAliasName="MoveSelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="Left")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUIOptionList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseScrollUp"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseScrollDown"))),(InputAliasName="SelectionHome",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="SelectionEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="SelectionPgUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageUp"))),(InputAliasName="SelectionPgDn",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageDown"))),(InputAliasName="AcceptOptions",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Click",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="MouseMoveX",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseX"))),(InputAliasName="MouseMoveY",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseY")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="Engine.ScriptConsoleEntry",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="NextControl",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Tab")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTScoreboardPanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTDrawCommandPanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="MouseScrollUp"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="MouseScrollDown"))),(InputAliasName="Forward",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"))),(InputAliasName="back",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Escape"))),(InputAliasName="one",LinkedInputKeys=((InputKeyName="one"))),(InputAliasName="two",LinkedInputKeys=((InputKeyName="two"))),(InputAliasName="three",LinkedInputKeys=((InputKeyName="three"))),(InputAliasName="four",LinkedInputKeys=((InputKeyName="four"))),(InputAliasName="five",LinkedInputKeys=((InputKeyName="five"))),(InputAliasName="six",LinkedInputKeys=((InputKeyName="six"))),(InputAliasName="seven",LinkedInputKeys=((InputKeyName="seven"))),(InputAliasName="eight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="eight"))),(InputAliasName="nine",LinkedInputKeys=((InputKeyName="nine"))),(InputAliasName="zero",LinkedInputKeys=((InputKeyName="zero"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_A"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MiddleMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTDrawMapPanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="ToggleHome",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_X"),(InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="MouseMove",LinkedInputKeys=((InputKeyName="MouseY"),(InputKeyName="MouseX"))),(InputAliasName="SelectNode",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_A"),(InputKeyName="Enter"))),(InputAliasName="SetHomeNode",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_X"))),(InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"),(InputKeyName="NumPadEight"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_LeftY"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="NumPadTwo"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"))),(InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="NumPadfour"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_LeftX"))),(InputAliasName="SelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"),(InputKeyName="NumPadsix"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Active",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectNode",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton"))),(InputAliasName="SetHomeNode",LinkedInputKeys=((InputKeyName="RightMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTDrawMapVotePanel",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Down"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="SpaceBar"))),(InputAliasName="back",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Escape"),(InputKeyName="XboxTypeS_B"),(InputKeyName="XboxTypeS_Back"))))),(StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="Click",LinkedInputKeys=((InputKeyName="LeftMouseButton")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTSimpleMenu",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Up"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Up"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Up"),(InputKeyName="MouseScrollUp"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Up"))),(InputAliasName="SelectionDown",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Down"),(InputKeyName="Down"),(InputKeyName="MouseScrollDown"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Down"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Down"))),(InputAliasName="Select",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Enter"),(InputKeyName="XboxTypeS_A"))),(InputAliasName="SelectionHome",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Home"))),(InputAliasName="SelectionEnd",LinkedInputKeys=((InputKeyName="End"))),(InputAliasName="SelectionPgUp",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageUp"))),(InputAliasName="SelectionPgDn",LinkedInputKeys=((InputKeyName="PageDown")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUICharacterCustomizationList",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Enabled",StateInputAliases=((InputAliasName="SelectionLeft",LinkedInputKeys=((InputKeyName="Gamepad_RightStick_Left"),(InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Left"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Left"),(InputKeyName="Left"))),(InputAliasName="SelectionRight",LinkedInputKeys=((InputKeyName="XboxTypeS_DPad_Right"),(InputKeyName="Gamepad_RightStick_Right"),(InputKeyName="Gamepad_LeftStick_Right"),(InputKeyName="Right")))))))
WidgetInputAliases=(WidgetClassName="UTGame.UTUITabPage_Scoreboard",WidgetStates=((StateClassName="Engine.UIState_Focused",StateInputAliases=((InputAliasName="CloseScoreboard",LinkedInputKeys=((InputKeyName="F1")))))))

[Configuration]
BasedOn=..\Engine\Config\BaseInput.ini

[UTGame.UTConsolePlayerInput]
bAutoCenterPitch=TRUE
bAutoCenterVehiclePitch=TRUE
AutoVehicleCenterSpeed=12000
Dodge_Threshold=0.8
SlowTurnScaling=0.1
AutoCenterDelay=2.0
bViewAccelerationEnabled=false
bDebugViewAcceleration=FALSE
bTargetFrictionEnabled=TRUE
bDebugTargetFriction=FALSE
ViewAccel_YawThreshold=0f
ViewAccel_DiagonalThreshold=0f
ViewAccel_BaseMultiplier=0f
ViewAccel_TimeToHoldBeforeFastAcceleration=0f
ViewAccel_RampSpeed=0.0f
ViewAccel_MaxTurnSpeed=0f
ViewAccel_Twitchy=0f
MagicScaleForSensitivityMiddle=0f
MagicScaleForSensitivityEdge=0f
ViewAccel_PitchThreshold=0f
ViewAccel_LookingUpOrDownBoundary=0f
ViewAccel_BackToCenterBoundary=0f
ViewAccel_BackToCenterSpeed=0f
AutoPitchCenterSpeed=00f
AutoPitchStopAdjustingValue=0f
HoverBoardPitchMultiplier=0f

[IniVersion]
0=1189158386.000000
1=1192210199.000000

[UTGame.UTPlayerInput]
MoveForwardSpeed=1200.000000
MoveStrafeSpeed=1200.000000
LookRightScale=0.000000
LookUpScale=0.000000
Bindings=(Name="F8",Command="set D3DRenderDevice bUsePostProcessEffects True",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F9",Command="shot",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Delete",Command="Camera Default",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="End",Command="Camera FirstPerson",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseX",Command="Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=2.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F7",Command="set D3DRenderDevice bUsePostProcessEffects False",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseY",Command="Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=2.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Duck",Command="Button bDuck | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Look",Command="Button bLook",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Pause",Command="Pause",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LookToggle",Command="Toggle bLook",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LookUp",Command="Axis aLookUp Speed=+25.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LookDown",Command="Axis aLookUp Speed=-25.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="CenterView",Command="Button bSnapLevel",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Walking",Command="Button bRun",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Strafe",Command="Button bStrafe",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="NextWeapon",Command="NextWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="ViewTeam",Command="ViewClass Pawn",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="TurnToNearest",Command="Button bTurnToNearest",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Turn180",Command="Button bTurn180",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_MoveForward",Command="Axis aBaseY Speed=1.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Backward",Command="Axis aBaseY Speed=-1.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_StrafeLeft",Command="Axis aStrafe Speed=-1.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_StrafeRight",Command="Axis aStrafe Speed=+1.0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TurnLeft",Command="Axis aBaseX Speed=-40.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TurnRight",Command="Axis aBaseX Speed=+40.0 AbsoluteAxis=0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Jump",Command="Jump | Axis aUp Speed=+1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Duck",Command="Duck | onrelease UnDuck | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Fire",Command="StartFire | OnRelease StopFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_AltFire",Command="StartAltFire | OnRelease StopAltFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Use",Command="use",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_FeignDeath",Command="FeignDeath",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchToBestWeapon",Command="SwitchToBestWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_PrevWeapon",Command="PrevWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_NextWeapon",Command="NextWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon1",Command="switchweapon 1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon2",Command="switchweapon 2",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon3",Command="switchweapon 3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon4",Command="switchweapon 4",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon5",Command="switchweapon 5",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon6",Command="switchweapon 6",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon7",Command="switchweapon 7",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon8",Command="switchweapon 8",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon9",Command="switchweapon 9",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon10",Command="switchweapon 10",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ToggleTranslocator",Command="switchweapon 0",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ToggleSpeaking",Command="ToggleSpeaking true | OnRelease ToggleSpeaking false",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Talk",Command="talk",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TeamTalk",Command="teamtalk",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Taunt1",Command="taunt 1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Taunt2",Command="taunt 2",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Horn",Command="PlayVehicleHorn",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShowMenu",Command="CloseEditorViewport | onrelease ShowMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShowCommandMenu",Command="ShowCommandMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShowScores",Command="SetShowScores true | Onrelease SetShowScores false",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShowMap",Command="ShowMap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ToggleMinimap",Command="ToggleMinimap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_GrowHud",Command="GrowHud",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ShrinkHud",Command="ShrinkHud",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_ToggleMelee",Command="ToggleMelee | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_WeaponPicker",Command="ShowQuickPick | OnRelease HideQuickPick",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Jump_Gamepad",Command="SmartJump | Axis aUp Speed=1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_StrafeLeft_Gamepad",Command="Axis aStrafe Speed=1.0 DeadZone=0.3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_MoveForward_Gamepad",Command="Axis aBaseY Speed=1.0 DeadZone=0.3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_TurnLeft_Gamepad",Command="Axis aTurn Speed=1.0 DeadZone=0.3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_Look_Gamepad",Command="Axis aLookup Speed=0.65 DeadZone=0.3",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchToBestWeapon_Gamepad",Command="SwitchToBestWeapon | Axis aUp Speed=-1.0 AbsoluteAxis=100",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F6",Command="stat net",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="N",Command="say Death is not an option!",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_X",Command="GBA_Use_Gamepad",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LeftMouseButton",Command="GBA_Fire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="O",Command="GBA_Fire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="RightMouseButton",Command="GBA_AltFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="P",Command="GBA_AltFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_A",Command="GBA_Jump_Gamepad",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Enter",Command="GBA_Use",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_B",Command="GBA_ToggleMelee",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F1",Command="GBA_ShowScores",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_Back",Command="GBA_ShowScores",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F2",Command="GBA_ShowMap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_Y",Command="GBA_ShowMap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="R",Command="GBA_FeignDeath",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_DPad_Down",Command="GBA_FeignDeath",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="B",Command="GBA_ToggleSpeaking",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_DPad_Right",Command="GBA_ToggleSpeaking",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F3",Command="GBA_ToggleMinimap",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftShoulder",Command="GBA_WeaponPicker",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseScrollDown",Command="GBA_NextWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightShoulder",Command="GBA_NextWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightThumbstick",Command="GBA_SwitchToBestWeapon_Gamepad",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseScrollUp",Command="GBA_PrevWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="C",Command="GBA_Duck",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftThumbstick",Command="GBA_Duck",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Up",Command="GBA_MoveForward",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="W",Command="GBA_MoveForward",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Down",Command="GBA_Backward",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="S",Command="GBA_Backward",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="A",Command="GBA_StrafeLeft",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="D",Command="GBA_StrafeRight",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Left",Command="GBA_TurnLeft",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Right",Command="GBA_TurnRight",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="ThumbMouseButton2",Command="GBA_SwitchWeapon1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="one",Command="GBA_SwitchWeapon1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="E",Command="GBA_SwitchWeapon4",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="four",Command="GBA_SwitchWeapon4",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="X",Command="GBA_SwitchWeapon5",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="five",Command="GBA_SwitchWeapon5",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LeftShift",Command="GBA_SwitchWeapon6",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="six",Command="GBA_SwitchWeapon6",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Q",Command="GBA_SwitchWeapon7",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="seven",Command="GBA_SwitchWeapon7",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="LeftControl",Command="GBA_SwitchWeapon8",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="eight",Command="GBA_SwitchWeapon8",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="CapsLock",Command="GBA_SwitchWeapon9",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="nine",Command="GBA_SwitchWeapon9",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="zero",Command="GBA_SwitchWeapon10",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Equals",Command="GBA_GrowHud",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="J",Command="GBA_Taunt1",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="K",Command="GBA_Taunt2",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="T",Command="GBA_Talk",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Z",Command="GBA_TeamTalk",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="V",Command="GBA_ShowCommandMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_DPad_Left",Command="GBA_ShowCommandMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Escape",Command="GBA_ShowMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_Start",Command="GBA_ShowMenu",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="F",Command="GBA_ToggleTranslocator",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MiddleMouseButton",Command="GBA_Jump",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="SpaceBar",Command="GBA_Jump",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="ThumbMouseButton",Command="GBA_SwitchToBestWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="G",Command="GBA_SwitchToBestWeapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="L",Command="GBA_Horn",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="three",Command="GBA_TriggerHero",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="two",Command="GBA_TriggerHero",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_RightTrigger",Command="GBA_Fire",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftTrigger",Command="GBA_AltFire",Control=False,Shift=False,Alt=False)

(#7995) old gray válasza szinesz.bob (#7994) üzenetére


old gray
addikt

bViewAccelerationEnabled=false

Ezek szerint igen.

Más: a mai napon (ha játszottatok) nem volt magas ping és lag / packet loss akármelyik szerveren? Mert nekem miden szerver szarakodott. :(((

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#7996) gamerpeter válasza old gray (#7995) üzenetére


gamerpeter
tag

nekem csak némettel volt gondom,magyarral nem.

(#7997) Ferdzsoo válasza old gray (#7995) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Nekem is jó volt a bermi...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#7998) Akybron válasza old gray (#7995) üzenetére


Akybron
aktív tag

Este Bermin 1/2 8 körül deck volt szavazva, az első 5 percben egyetlen frag-et nem tudtam szerezni :W
Utána elmentem greed-re, ott is változékony volt, néha jó, néha nem. Persze akkor nem, mikor 40 koponyát visz az ellen, és lőnék egy sima stand combot. A gömb kimegy, a sugár meg csak második-harmadik próbálkozásra, de addigra már egyrészt a gömb rég becsapódott a falba, másrészt az ellenfél be is vitte a koponyákat.

[ Szerkesztve ]

73&DX HA5OJN

(#7999) old gray válasza old gray (#7995) üzenetére


old gray
addikt

Már megint...1/2 óra teljesen ok volt, aztán elkezdett a ping felfelé menni, majd packet loss is lett a végén. :(((

MOD: és amint kiléptem a game-ből (ez tegnap is így volt) nem ment a net, a router-t újra kellett indítani. Lehet a routerem a hibás? De akkor miért csak az UT3-ból kilépve nincs net? :U

[ Szerkesztve ]

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#8000) Termigáßor válasza old gray (#7999) üzenetére


Termigáßor
aktív tag

esetleg valami virnyák?...

Próbáld ki direktbe a modemmel. Ha úgy jó akkor a router a ludas. Ha új a router akkor próbálj fw-t frissíteni, ha régi (és eddig jól ment), akkor elfáradtak a kondik benne. Ha van műszerész ismerősöd vagy magad meg tudod csinálni akkor megúszhatod a cserét azzal hogy a routerben az összes kondit újra cseréled.

Jobbára ártalmatlan...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.