Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#150969) Zsolt,72 válasza Szpisti (#150968) üzenetére


Zsolt,72
aktív tag

Nekem az a tapasztalatom, hogy inkább kétszer is elmondja az ügyintéző a bekövetkező változásokat és a módosuló díjakat, mint egyszer sem. Ezzel önmagát védi, hiszen a rögzített beszélgetés tartalmazni fogja az ő általa adott információkat és azt, hogy az ügyfél ebbe beleegyezett (konkrét jóváhagyást kért tőlem a rendelés jóváhagyása előtt). Persze, mindenkinek lehet “rossz napja” és ha az eredeti kérdező NEM adott a változásokhoz tisztán érhető jóváhagyást, akkor az megalapozhat egy panaszt, a kikért hangfelvétel alapján.

https://hardverapro.hu/apro/iphone_15_tok_elado_2/friss.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.