A garanciális ügyintézésük kritikán aluli.
Egy 3 hónapos Logitech G9 egérnél jelentkezett a hiba. A nagy sebességű mód csak függőlegesen tartva illetve fejjel lefelé működött. Az egeret visszavittem a vásárlás helyére (jótállási jegyet ugyanis nem adtak, így fogalmam sem volt, hogy ki szervizeli), de 6 hétig nem történt semmi érdemi. Azután jött a telefon a boltból, hogy a 1,5 hónapos távollét után visszajött a szervizből az egér, mehetek érte. Sajnos semmit sem csináltak vele!!!! Azt mondta az üzletvezető, hogy a Logitech visszaküldte"Teszt OK" jelzéssel. Vagyis a javítás nem sikerült, cserélni nem cserélték, a szerződéstől való elállással nem élhettem (nem kaptam vissza a vételárat), úgyhogy "harcolhattam" a pénzemért a Békéltető Testület bevonásával. Azt később megtudtam, hogy a Logitechnél nem is járt a reklamált egér, az pusztán az Extreme Digital szervizében vette át a műhelyszagot.
Végül úgy oldódott meg a probléma, hogy megkeresésemre a Logitech magyarországi képviselete nagyon segítőkész volt és küldtek egy új egeret.
Az Extreme Digitalnál azóta sem és soha többet semmit nem veszek, mert az ügyfél náluk a vételár kifizetése után már egy nagy senki! Nem nekem kellett volna telefonálgatnom és leveleket írnom, hogy a jogos kifogásomat a helyén kezeljék.