Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • greenbe27

    újonc

    Sziasztok! :) Én is a Sony U használók közé tartozok és nem az elégedettebbek közé. :((( Az elmúlt fél évben 4-szer volt szervizben. Javítás után is fennálltak azok a hibák,amikkel beadtam... Legutóbbi szervízbeadás után a Sony véleménye az volt, hogy semmi hibát nem találtak, amelyeket én felsoroltam.Mondanom sem kell, hogy rettenetesen dühös voltam, és még én éreztem kellemetlenül magamat, hogy most azt hiszik, hogy a jó telefonomat direkt adatom be szervizbe? :DD :DD
    Most van 4. alkalommal szervizbe. Nem érzékeli a sim kártyámat ( volt benne sim kártya cserélve), nincs térerőm, nem csörög a telefonom, csak azt látom,hogy nem fogadott hívás, lefagy, egyre rosszabb fényképeket csinál..nem tudok tárcsázni..és sajnos újraindítás után sem jön rendbe.
    Az első szervizelés után- amit szintén azért adtam be,mert a sim kártyámat nem érzékelte- akkumlátort cseréltek benne.. aminek az lett a következménye, hogy fél napokat bír a telefonom, úgy hogy semmi alkalmazás..semmi netet nem használok. (kipróbáltam).
    A héten vittem újra be a szervizbe és most először ajánlották fel, hogy lecserélik a telefonomat, viszont azonos típusúra. Én viszont, nem szeretném még egyszer ezeket a köröket lefutni egy ugyanilyen telefonnal. Van lehetőség esetleg arra, hogy más típusú telefont kérjek? Akár rá is fizetnék... Nem vagyok otthon ebben a témában,ezért kérnék segítséget tőletek, hogy mit tudnék tenni.. :F

    Előre is köszönöm a segítséget. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés