Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:29:23

LOGOUT.hu

nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13001) qad


qad
senior tag

Backplate-nek csak akkor van szerepe ha mindkét oldalon van memória és segít hűteni a memókat vagy van még más értelme is a kinézeten kívül?

(#13002) helkis válasza westlake (#12985) üzenetére


helkis
addikt

valóban makacs dolgok a tények, pont ezért is kérdeztem meg tőlük, hogy tisztán lássunk az elméletek között..

eddig a furcsaságot 3 dologra vezettük vissza: (vagy ezek variációira)

-"csalás" (nem akart szvsz senkit meggyanúsítani peak, de abban igaza van, hogy lehet módosítani software-esen is az eredményen, illetve régebben egy-egy benchmarkért csaltak az emberek, valszeg ma is vannak akik ezt választják, de szvsz jellemző, hogy 12-16év között nagyobb esély van rá (előre is bocs))

-"programhiba" (itt gondolom arra gondolsz, hogy futhatna gyorsabban is a 980-on, csak nem "fejlesztették" hozzá a programot (szvsz pont ettől jó benchmark, hogy nincs optimalizálva semmire sem, így valós hardvererőt mér. sem driver okossággal, se cpu-erővel nem befolyásolható annyira), HSM-el értek egyet, mit lehet fejleszteni azon, hogy pl 2*2+2-t futtat egy program, valamelyik adott időben többször tudja kiszámolni, valamelyik kevesebbszer.. (szvsz a 2év alatti fejlesztések sem azok voltak, inkább csak hibajavítások..))
(itt esetleg még azt lehetne ellenőrizni, hogy ugyanannyira használja-e ki mindegyik kártyát a program)

-compute teljesítmény különbség (ez meg tény, hiába gyorsabb a 980 játékokban, akkor is erősebb a 780Ti számításokban)

ha válaszolnak valamit unigine-ék, azt közzéteszem..

[ Szerkesztve ]

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#13003) Locutus válasza qad (#13001) üzenetére


Locutus
veterán

Hűtési szerepe csak akkor van, igen.
Amúgy meg merevít, véd, és jól néz ki :)

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#13004) Asbee válasza qad (#13001) üzenetére


Asbee
veterán

Az a baj, gigán pl semmi kontakt nincs a backplate és a memória chipek között. Asuson sincs de ott nincs memória chip a hátoldalon. :D

(#13005) daveoff válasza SSJPeter (#12996) üzenetére


daveoff
veterán

TXAA egyszerűen elmossa, homályosítja a képet, ugyanakkora gagyi, mint az NV Hairworks, nézd meg azt is, szerintem szörnyű...

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#13006) qad


qad
senior tag

Hmm pedig elsődlegesen pont a hűtés hatásfokának növelését gondoltam, de ha egyes kártyáknál nincs érintkezés a backplate és a hátoldalra tett memória között akkor csak a merevítés/csinosítás marad. Köszi a válaszokat.

(#13007) Szinyák


Szinyák
őstag

Sziasztok,

Egy kérdés a G1.-en megnéztem nekem hynix ramok vannak. Jelenleg most a gyári : 1753Mhz helyet 1903.-használom (~7612Mhz) . Ahogy olvasgattam itt is illetve külföldi teszteken is a samu ramokat jobban lehet húzni. azok elvileg mennek 7800-8000Mhz között is . Kérdésem az lenne ,hogy +300mhz van az Msi afterburnerben belőve neki, 24/7.-ben nem túl sok a ramoknak ?? Tesztek szépen lemennek (Furmark & Valley megy 20percig képhiba illetve fagyás nélkül ,játékok is mennek szépen.

Üdv,
Szinyák.

Szinyák

(#13008) Televan74 válasza helkis (#13002) üzenetére


Televan74
nagyúr

És mit kezdjek a 780Ti erős számítási teljesítményével.Futtassak szintetikus teszteket és élvezkedjek rajta.Én inkább játszani szeretnék majd a 980 -s kártyámon.
Kíváncsiságból én is fogok futtatni néhány tesztet.3Dmark,Valley.De nem ezek lesznek a legfontosabbak.

(#13006) qad Backplate max 2-3 fokot hoz a konyhára.Merevítésre jó és masszívnak is látszik tőle a kártya.

[ Szerkesztve ]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#13009) Abu85 válasza daveoff (#13005) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Hairworks az működik, csak figyelembe kell venni, hogy nem olyan komplett megoldás, mint a TressFX. Vannak igen komoly kritériumai az adott motorra nézve, és ha ezek nem teljesülnek, akkor a szűr olyan recés, a haj pedig spagettiszerű lesz. A szimulációban nagyjából azonos mindkét technika, a Hairworks viszont pusztán a geometria leképzésére több időt használ el, mint amennyi idő alatt a TressFX leképzi a geometriát, speciálisan árnyékolja azt, majd a végén futtat rajta egy analitikai élsimítást, ami eltünteti a recés/spagettiszerű hatást. A Hairworks-nél az utóbbi két fázis a fejlesztőkre van bízva, de ha a motor nem kompatibilis Hairworks igényeivel, akkor természetesen rossz lesz a végső eredmény.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#13010) #35434496 válasza helkis (#13002) üzenetére


#35434496
törölt tag

3dmarkokban is gyorsabb a 980 helkis. :)

(#13011) helkis válasza helkis (#13002) üzenetére


helkis
addikt

írt is a srác:

Hi Helkis,

I'm afraid this is normal behavior. GTX 780Ti will be slightly faster in Valley than GTX980
Valley is more CPU-bound than Heaven benchmark for example. GPU Memory bus bandwidth also can affect highly on overall score results.

+belinkelte ezt a táblázatot overclock.net ről: [link]
+a fórumot hozzá:
You also can check the discussion here: http://www.overclock.net/t/1360884/official-top-30-unigine-valley-benchmark-1-0 but there is a lot of messages :) - a kis lusta techguy.. :)

rákérdeztem arra is, hogy gond lehet-e az, hogy nincs támogatva a GTX980, lehet-e hiba ebből kifolyólag..
a válasza:

In applications where memory bandwidth doesn't affect on overall score GTX980 will be faster, but not in Valley, I'm afraid. There is nothing to do with Valley or GTX980 - this is normal. There is no bugs in Valley also, because we don't have any kind of special magic for different GPUs, all the job do the GPU driver.

You can easily check the GPU stats here: http://www.hwcompare.com/18223/geforce-gtx-780-ti-vs-geforce-gtx-980/ (GTX980 have almost twice lower memory bandwidth than GTX 780Ti)

+overclock.net-en mai napig él a topic, és küldik az eredményeket a userek, semmi gondjuk vele..

[ Szerkesztve ]

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#13012) gbors válasza daveoff (#13005) üzenetére


gbors
nagyúr

érdemes a TXAA-dolgot egy kicsit árnyalni. alapvetően az a célja, hogy a temporális artifaktokat kiszűrje, és azt egész jól is csinálja (legjobb tudomásom szerint egyetlen ilyen PC-s eljárásként) - sajnos mellékhatásként erősen homályosít. jelen formájában szerintem is használhatatlan, de arról szó nincs, hogy gagyi lenne - kellene tovább fejleszteni, talán lenne is belőle valami.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#13013) Televan74 válasza Abu85 (#13009) üzenetére


Televan74
nagyúr

Én majd a Witcher3 -ban leszek kíváncsi a hairworksra.Remélem nem kell csalódnom benne akkorát mint a Sacred 2 -ben a PhysX -en.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#13014) daveoff válasza gbors (#13012) üzenetére


daveoff
veterán

Technikailag lehet, hogy jó, én ehhez nem értek, de jelenlegi formájában az FC4-ben szerintem ronda, és a Hairworks is. Reméljük foglalkoznak vele, és később javulni fog.

(#13011) helkis: Ezen a listán az első Radeon a 92. helyen van, ez is sokat elárul a Valley-ről.... :)

[ Szerkesztve ]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#13015) Abu85 válasza gbors (#13012) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az a baj a továbbfejlesztéssel, hogy maga a TXAA koncepciója kezd lényegtelenné válni az analitikai megoldások terjedésével. Az Ubisoft HRAA-ja megmutatta, hogy a célirányos szűrés egy nagyon jól működő irány. Nem eszik többet mint az FXAA és DSR/VSR szinthez mérhető a minőség. Ha jobbat ki lehet hozni sokkal olcsóbban, akkor a régi koncepciót nincs értelme továbbfejleszteni. Az analitikai megoldások lényegében teljesen átveszik majd a mostani xyAA-k szerepét, nem véletlen, hogy ezeket használják a filmes CGI animációkhoz is.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#13016) HSM válasza helkis (#13011) üzenetére


HSM
félisten

Kb. stimmel. Mókás amúgy, amikor hirtelen realizálódik az emberben, hogy egy 2014-es 180 000-es GPU-ban mindössze 224GB/s a memória sávszélesség. :D

Amúgy ennél tuti több kell a Valley alá, mivel ha csak a sávszél kéne, akkor a 780 nem lenne gyorsabb a 290-es Radeonoknál ebben a tesztben, márpedig az. :)

(#13017) daveoff válasza HSM (#13016) üzenetére


daveoff
veterán

Szerintem meg az a mókás, hogy mennyire nincs jelentősége játékokban a memória sávszéllességnek. Igazából tök mindegy, hogy 1500MHz-en megy, vagy 2000MHz-en, teljesítményben szinte semmit nem érezni belőle.

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#13018) Bjørgersson válasza Reggie0 (#12974) üzenetére


Bjørgersson
félisten

Ok, de azok nem 80-asok. :)

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#13019) Abu85 válasza HSM (#13016) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Valley-GTX970/980-as problémája amellett, hogy biztosan köze van hozzá a sávszélnek hasonló lehet, mint a DayZ esetében. Lásd itt. Vagy mondjuk a Ryse gondja.
Valószínűleg a Maxwell már annyira különbözik a korábbi architektúráktól, hogy a 2006-os G80 programing guide alapján optimalizált alkalmazások nem jól működnek ezzel a hardverrel. Viszont továbbra is ez a legfrissebb grafikus programozásra vonatkozó leírás az NVIDIA oldalán, tehát a fejlesztők egy részének nincs más választása, mint ezt tekinteni alapnak.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#13020) HSM válasza Abu85 (#13019) üzenetére


HSM
félisten

Igazából ha az Nv vermet ás magának és beleesik, nem fogom sajnálni. Egy programing guide azért eléggé minimum elvárás lenne egy grafikus architektúra mellé 2015-ben.

Bírom amúgy ezeket a játékokat, amikor a használtpiacon feleannyiba kerülő, lassan 3 éves technikát használó 280X elpüföli a 970-t. :C Külön szép, hogy a GTX770-től házon belül is kikap. Mókás, hogy a 780-ak ezzel szemben állják a sarat minden programban....

(#13021) helkis válasza daveoff (#13014) üzenetére


helkis
addikt

ha visszakeresel pár eredményt az első 780ti pl 1700+mhz-en ment, szóval simán lehet hogy arrafelé inkább azok toltak eredményt, akik ln2-vel játszank elsősorban.. sajna hűtésre nem lehet szűrni..

(#13016) HSM - ezért is gondolom még mindig, hogy a compute performance a döntő.. kérdeztem az embertől, van-e valamilyen képlet, vagy technológiai leírás a valley-ről, de erre nem kaptam választ.. ;)

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#13022) HSM válasza helkis (#13021) üzenetére


HSM
félisten

Ha engem kérdezel, elképzelhetőnek tartom, hogy a sávszél fogy ki, mivel alapból eszi a sávszélt a textúrázás és nem marad elég a maradék kevés shaderre, ahol meg nem tud már trükközni a trükkös textúratömörítés, hogy életben tartsa a kártyát. :D

(#13023) Erdei88: De azért csak különös, hogy házon belül a GTX770-től is kikap, nem gondolod? :U

[ Szerkesztve ]

(#13023) Erdei88 válasza HSM (#13020) üzenetére


Erdei88
veterán

Egy Early Acces játékról van szó amiben több hiba van mint csillag az égen. Persze ez alapján kijelenthetjük, hogy a 280X alázza a 970-et :D

(#13024) #35434496


#35434496
törölt tag

Fc4,BF4-ben jól megy a 980. :)

(#13025) gbors válasza Abu85 (#13015) üzenetére


gbors
nagyúr

kérdés, hogy a sokat emlegetett HRAA és a többi analitikus megoldás temporálisan mennyire stabil - a példának felhozott DSR / VSR nem az. ha ezt a problémát is meg tudják oldani, akkor tényleg moar powa' analitikus AA, ha pedig nem, akkor majd 2 év múlva lehet újabb velőtrázó újításokkal előállni :D

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#13026) Abu85 válasza gbors (#13025) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Teljesen az. A Killzone: Shadow Fall TAA megoldására épül, ami ki van egészítve TFQ-val és BFECC-vel. Előbbi felel a temporális stabilitásért, míg utóbbi azért, hogy visszanyerjék az élességet. Az Ubi megoldásának egyedüli gondja, hogy nem működik DirectX API-n, sem a PC-sen, sem pedig az Xbox One-os változat aktuális verzióján. Alapvető követelménye a HRAA-nak, hogy kiolvashatók legyenek az LDS-ből a geometriai információk. Ehhez a hardvernek is szoftveres/emulált interpolációt kell használni.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#13027) skyrush7


skyrush7
aktív tag

Beszereztem egy MSI Gaming 970-est, valami borzasztó erősen cicereg, de a V-Sync se enyhít sokat a dolgon.:/
Viszont a képernyő vibrál egyes játékokban, konkrétan ilyen "hullámzás" figyelhető meg függőlegesen lefelé, ami olykor néha zavaró is tud lenni. Ez ellen mit lehetne tenni?

(#13028) #35434496 válasza skyrush7 (#13027) üzenetére


#35434496
törölt tag

Gari!

(#13029) Szinyák válasza HSM (#13020) üzenetére


Szinyák
őstag

Szerintem meg a 970 -.t a radeon 9600 pro hoz kellene mérni ,mert az is elpüföli ;] :O
de ha tutira akarunk menni akkor s3 trio 1mb :DD

[ Szerkesztve ]

Szinyák

(#13030) eldarin válasza skyrush7 (#13027) üzenetére


eldarin
tag

Én a cicergős kártyámnál elálltam a vásártól utána a következő kártyával meg a tápom cicergett durván, kaptam kölcsön tápot azzal jó volt szóval vettem egy Corsair RM 550-et aztán most se a kártya se a táp nem cincog.

(#13031) Szinyák válasza eldarin (#13030) üzenetére


Szinyák
őstag

akkor ezek szerint a tápon tényleg sok múlik ilyen téren... Kíváncsi lettem volna a régi kártyádra ,hogy az új táppal csinálta volna .... Nekem egy 1000éves Corsair tx650 van ezzel minimálisan az átvezető videók alatt cicereg persze ahol 2000+fps van ott csinálni is fogja, De játékok alatt csend van ezért nem küldtem vissza a g1.-et

Szinyák

(#13032) eldarin válasza Szinyák (#13031) üzenetére


eldarin
tag

Az első kártyánál teljesen hallható volt, hogy a kártyából jött a hang mert Corsair air 540 házam van és a táp a másik oldalában van a háznak. A második kártyánál viszont csak a táp cicergett a kártya egyáltalán nem ezért már gondoltam, hogy itt már nem a kártyával lesz a gond, aztán a csere meg oldotta, van egy érzésem hogy az első kártya esetében nem segített volna a táp csere.

(#13033) HSM válasza Szinyák (#13029) üzenetére


HSM
félisten

Miről beszélsz? Abban van 3D, meg színes, meg gyorsít, tök modern cucc. Akkor már minimum valami monkróm, régi vezérlőcucc. ;] [link]

Sajnálom amúgy, hogy nem látod a mondandóm lényegét. :(

(#13034) proci985 válasza HSM (#13020) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

nezd mar meg jobban azokat a grafikonokat.

a DayZ ugy nez ki SSAAval nem skalazodik 1600pn, ilyenkor annyi a megoldas, hogy az ember allit az elsimitason, esetleg az AFen es utanna altalaban a bottleneckek meg szoktak szunni.

Rysenel szinten az egyik elsimitasnal szallnak el az fpsek, de hala egnek szokott lenni masik.

tetejeben egy 32"os 4K tv pixel densityje 25%al magasabb, mint egy 21.5"os fHD monitore vagy egy 30"os 1600ps kijelzoe ([link]), a pixel density novelesevel meg gyengebb AA is eleg lehet.

namost ezeknek a kartyakat ahogy nezem az emberek mar reszben 4K/multimonitor setupokhoz veszik, ott meg igazabol tokmindegy, hogy egy draga elsimitas amivel lenne kb 10 fps egy regebbi kartyan menne 11et. jellemzoen a postprocessek azok amiket amugy is reszben ki kell kapcsolni magas felbontas mellett, mert vagy a megvalositas nem mindig skalazodik (foleg extrem FoV beallitasokkal), vagy kifogy a memoria.

ertem a mondanivalod lenyeget, csak eppen olyan usage scenariokon problemazol (ugyanugy mint tetted par napja a boost kapcsan), amik a kartyat hasznalva nem relevansak.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#13035) gbors válasza Abu85 (#13026) üzenetére


gbors
nagyúr

király :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#13036) shteer


shteer
titán

(#13037) Szinyák válasza HSM (#13033) üzenetére


Szinyák
őstag

értettem ,csak vicc volt... :D:D . Amit linkeltél az űber lecserélem esküszöm a jelenlegit .... :D

Szinyák

(#13038) daveoff válasza shteer (#13036) üzenetére


daveoff
veterán

Az MSI Gaming 9.9-et kapott, az ASUS STRIX meg 10.0-át....
Nem értem a TPU logikáját, de mindegy.....

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#13039) Anubris


Anubris
őstag

Én ennél a 980 szériával kapcsolatban (custom hűtésnél) ahogy eddig olvasom egyik márkát sem lehet nagyon szidni. MNíg 290x-nél vannak különösen ajánlott típusok és rosszabb konstrukciók addig a 980-nál nyugodtan lehet azt választani ami akár külsőleg jobban tetszik.
Mindenesetre érdekes, hogy a drágább, de teljesítményben picit gyengébb Strix-et hozták ki 10.-el, de olyan minimálisak ezek az eltérések, hogy felesleges választásnál figyelembe venni.

(#13040) daveoff válasza Anubris (#13039) üzenetére


daveoff
veterán

Én is így gondolom, bármelyiket választja az ember elégedett lehet. De ha már egymáshoz hasonlítjuk ezeket a kártyákat, akkor szerintem az ASUS a legkevésbé ajánlható modell, mégis az kapott 10 pontot....
De ha elolvasod a tesztek végén a konklúziót, láthatod, hogy elég idióta érveket soroltak a negatívumok közé mindegyik kártyánál...

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#13041) shteer válasza daveoff (#13038) üzenetére


shteer
titán

Pedig az egyik legatfogobb, legreszletesebb tesztjuk nekik van.
A pro-kontra felsorolas magyarazza ezeket az eltereseket is.

..szerintem jónak tűnik

(#13042) h1mpi válasza daveoff (#13040) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Aki többet fizetett elv megy ott is :))

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft

(#13043) daveoff válasza shteer (#13041) üzenetére


daveoff
veterán

Ja, a Giga 980 G1-hez negatívumként van sorolva a magas ár, közben messze a legolcsóbb a három közül...

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#13044) Anubris válasza daveoff (#13040) üzenetére


Anubris
őstag

A Strix cikk végén azt írja az alacsonyabb fogyasztás és backplate hiánya miatt kapott picivel többet, de hogy náluk a G1 hogy lehet 50 dollárral több mint a másik kettő azt nem tudom.

Szerk: (#13043) elnézést én is épp írtam. :D

[ Szerkesztve ]

(#13045) angliaihun


angliaihun
csendes tag

Sziasztok!

Szeretném kérni azok véleményét a gigabyte mini gtx970 (17cm hossz) kártyáról akiknek van ilyenük vagy találkoztak már vele. Most szeretnék rendelni egyet, de nem sok jót olvastam a gigabyte kártyákról. Azért kell ez mert egy cooltek coolcube házba lesz berakva és ott 18cm a max. videókártya hossz.

(#13046) Asbee válasza angliaihun (#13045) üzenetére


Asbee
veterán

Semmi baja ezeknek a gigáknak. A kicsi sem rossz, nagy tuningot ne várj tőle a hűtése miatt, de simán vállalható.

(#13047) angliaihun: Az lesz. :K

[ Szerkesztve ]

(#13047) angliaihun válasza Asbee (#13046) üzenetére


angliaihun
csendes tag

A tuning nem fontos, a lényeg, hogy újabb, erősebb és kisebb fogyasztású azaz hűvösebb legyen a mostani hd6870-nél.

Szerk.: Gondolkoztam még 760-on is de az többet fogyaszt és gyengébb is viszont jóval olcsóbb. Szerintem ez a legjobb megoldás.

[ Szerkesztve ]

(#13048) angliaihun


angliaihun
csendes tag

Még egy kérdés (azaz 2): az i5-2500k procim kihajtja ezt a kártyát alap órajelen vagy kell húzni rajta és, hogy a 4gb 1333mhz ram elég lesz-e vagy ehhez a szinthez már 8gb kell? Köszönöm a segítséget mindenkinek. :)

(#13049) regener válasza daveoff (#13043) üzenetére


regener
veterán

A Gigához meg nem írták oda hogy több mint 33cm a kártya, pedig ez negatívum :D

(#13048) angliaihun
A proci tuning sosem árt az alaphoz képest, de a 8Gb ram igenis ajánlott, már a rendszeren is érződik hogy többet ehet meg és gyorsul.

[ Szerkesztve ]

(#13050) Szinyák válasza angliaihun (#13048) üzenetére


Szinyák
őstag

alap órajelen lehet kevés lesz hozzá. Nekem is 2500k van 4,5ghz en használom így ki hajtja szépen a kártyát.. 4gb ram az kevéske lesz ...

Szinyák

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.