Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90401) 4Grider válasza nullpoint (#90397) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ilyesmire nem képes a hálózatuk. De a VoLTE kapcsán elég sűrűn frissítgetnek. Gondolom nem Samsung vagy Iphone készülékről van szó...

(#90402) nullpoint válasza 4Grider (#90401) üzenetére


nullpoint
senior tag

Telenor kinálatában volt ez a készülék. Nem Samsung vagy Iphone, és ezért elnézést is kérek. :B

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#90403) nullpoint válasza AtHoS (#90398) üzenetére


nullpoint
senior tag

90400-ast neked szántam. :D

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#90404) AtHoS válasza nullpoint (#90403) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Én ennyire nem vágom a hálózatos dolgokat, szóval majd a többiek referálnak róla :B de amúgy a -110 dBm "egészséges" tartomány? Csakmert #90362-ben berakott képen az már narancssárgulgat

read-only mode on the forum

(#90405) nullpoint válasza AtHoS (#90404) üzenetére


nullpoint
senior tag

Yettel, náluk ez egészséges. :D Ja és nem erdő közepen vagyok egy völgyben.

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#90406) TeeJay


TeeJay
félisten

Ha androidos telefonon play áruházban "szolgáltatói frissítés" érkezik
amire rányomva "carrier bla bla bla" szerű szöveg volt az azt jelenti hogy a Yettel hálózathoz frissítik a telefonomat és azért kap ilyen javítást?

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#90407) User63


User63
csendes újonc

Sziasztok!

3 éve van huawei mobil modemem egy telenor előfizetéshez. Legutóbb 1 éve újítottam szerződést, de új eszközt nem kaptam. Most viszont felfújódott az akkuja, és már egyébként is csak pár órát bír. Reklamálhatok a yettelnél?
Vagy az én költségem a javítása?

(#90408) csernak75 válasza User63 (#90407) üzenetére


csernak75
senior tag

Szia. Én mindig kaptam új eszközt amikor alártam újabb 2 évet. Szerintem te is kaptál volna ha kérsz, de mivel nem kérted így "csak sim" re fogadtál hűséget. (Szerintem) viszont így most is hozhatnál ki új routert, maximum újra indul majd a 2 év hűség már eszközzel együtt.

Egyébként eszközre 2 év, akkura 1 év a gari. Csoda hogy 3 évet kibírt.

(#90409) Viktor0610 válasza nullpoint (#90397) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Frissülhetett a teló kapcsolódó szoftvere, a szolgáltató oldalán is lehetett változás.
Persze, csak ötletelek.

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#90410) nullpoint válasza Viktor0610 (#90409) üzenetére


nullpoint
senior tag

A telefon szoftvere nem frissülhet amíg külön nem intézkedem. Legalábbis remélem hogy legalább ez így van. :DDD .

Az egyértelmű hogy a szolgáltatónál van változás, csak nem értem hogy miért, és miért okoznak ezzel nekem károkat?

Azt meg végképp nem értem hogy miért nincs egy valódi hatóság ahova az ember jogorvoslatért fordulhat. :(((

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#90411) tomp válasza nullpoint (#90410) üzenetére


tomp
félisten

Xiaomi vagy Samsung telefon?

(#90412) nullpoint válasza tomp (#90411) üzenetére


nullpoint
senior tag

Xiaomi. Korábban szerepelt a szolgáltató kinálatában, de nem tőlük lett vásárolva.

Ezzel sincs gond ha így van, csak akkor nyilatkozzék a szolgáltató, miszerint csak és kizárólag a tőlük vásárolt telefonokkal működik a szolgáltatásnak csúfolt termékük.

[ Szerkesztve ]

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#90413) tomp válasza nullpoint (#90412) üzenetére


tomp
félisten

Xiaominál az IMS konfig a tudtod nélkül is megváltozhat. Korábban a vodánál volt is ebből probléma. Konkrétan a voda jelezte nekik, hogy bármit is módosítottak, csinálják vissza mert nem jó...

(#90414) nullpoint válasza tomp (#90413) üzenetére


nullpoint
senior tag

Ez szoftverfrissítés nélkül is történhet?

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#90415) Viktor0610 válasza nullpoint (#90410) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem feltétlen az "egész" szoftverre gondoltam, hanem pl. a Szolgáltatói szolgáltatások appra: [link] , de lehet/biztos, más is hatással van a különböző telefonos szolgáltatásokra.

Ezt a jogorvoslat dolgot nem értem. Valami nem működik, ami nem feltétlenül a szolgáltató hibája. :U

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#90416) nullpoint válasza Viktor0610 (#90415) üzenetére


nullpoint
senior tag

A telefonomon kizárólag akkor frissül valami ha én manuálisan elvégzem. Ilyen most nem történt. Jogorvoslatot arra értem hogy folyamatos problémák vannak velük és mindezért fizetek is, rengeteg pénzt, és ezt szabadon tehetik.

A probléma az hogy amit most csinálnak azt tesztüzemnek nevezik, és még ingyen is kérdéses lenne hogy érdemes-e használni. :((

Nagyon unom már, főleg hogy nagy elvárásaim nincsenek, telefonálni akarok, meg tényleg nagyon ritkán bekapcsolni a netet, és mégsem kapom meg a minimálisat sem.

Értem azt is ha a telefonom szar, oké, mondja meg a szolgáltató, hogy pontosan melyik telefont vegyem, és milyen szoftvernek kell rajta futni a ahhoz, hogy garantáljanak nekem egy megbízható szolgáltatást.

Tudom, az én hibám, hogy én garanciákat vállalok a munkámra, nem csak a törvényi kötelezettség miatt, hanem azért mert hánynék magamtól ha szart kapnának az ügyfelek tőlem, és az megint az én hibám hogy ezt másoktól is elvárom, ugyanakkor nem az én hibám hogy másoknak természetes hogy szarul csinálják azt amit, és ezzel károkat okoznak, és semmit nem lehet tenni ellenük. (Persze ez már nem csak a yettelre vonatkozik, ez globális probléma.)

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#90417) Putyin90


Putyin90
senior tag

Sziasztok! Otthoni internet szolgáltatással kapcsolatban kellene egy kis segítség.
LTE router B628-350-be beraktam a simet, áram alá helyeztem, felcsatlakoztam a wifijére. Megadtam a sim kártya pin kódját a PIN kód kezelése menüben. Azóta már újra is indítottam, de a legfelső, térerőt jelző led pirosan világít. Az egykattintásos ellenőrzésnél azt írja sikertelen csatlakozás. :F

(#90419) donjohnson válasza Putyin90 (#90417) üzenetére


donjohnson
addikt

kapcsold ki a pin kódot egy telefonban és úgy rakd a routerbe a sim-et. lehet, hogy újraindításkor nem kérte, de mégis kérné. ha kikapcsolod a pin kód kérést a sim-en egy telefonban, az a legtisztább.

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#90420) Putyin90 válasza donjohnson (#90419) üzenetére


Putyin90
senior tag

Közben már felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, azt mondták, hogy csak azután lesz aktív a kártya, miután visszakapták az átvételkor általam aláírt dokumentumot. Max. 72 óra. Mondjuk eut nem írják a honalpon... :F
Ha én ezt tudom máshogy oldom meg a rendelést (postaponton vettem át...).
Rádásul a honlapon azt írják kell a pin kód, qz ügyfélszolgálatos emberke meg azt mondta, hogy majd töröljem a PIN-t... :U
De azért ha hazaérek kipróbálom azt is, amit te írtál,hátha.

[ Szerkesztve ]

(#90421) bkiky01 válasza Putyin90 (#90420) üzenetére


bkiky01
senior tag

Törölni kell, a visszaérkezos dolog másnapra megvan.

(#90422) Putyin90 válasza bkiky01 (#90421) üzenetére


Putyin90
senior tag

Töröltem a PIN-t. Ugye jó helyen állítottam be amúgy? [kép]

(#90423) Bandiahegyro


Bandiahegyro
tag

Sziasztok,

VoiceOverWIFI elérhető yettel-en? Nem találtam erről infot, hátha itt tudjátok.
Köszi

(#90424) Landsmann válasza Bandiahegyro (#90423) üzenetére


Landsmann
addikt

Még nem. Elvileg a következő negyedévben vezetik be.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#90425) Jim74 válasza Landsmann (#90424) üzenetére


Jim74
nagyúr

Az nagy királyság lenne :C.
Főleg, mikor áramszünet van a környéken és a házban nincs térerő :DDD
(Mielőtt valaki belekötne... Az ISP modem és router UPS-re van kötve, 2-3 órát elmennek :D )

(#90426) bkiky01 válasza Putyin90 (#90422) üzenetére


bkiky01
senior tag

Sztem igen.

(#90427) Landsmann válasza Jim74 (#90425) üzenetére


Landsmann
addikt

Ez nálam is így megy. Én 3 szünetmentest használok. :D Egy pillanatnyi áramszünet miatt egyszer egy két hetes router döglött meg. Azóta szünetmentesen vannak az ilyen érzékeny ketyerék.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#90428) Bandiahegyro válasza Landsmann (#90424) üzenetére


Bandiahegyro
tag

Köszi.
Ez fura, telekomnál már kb másfél éve megy.
Pont most akartam váltani, de emiatt borul, vagy várok.

(#90429) zzola válasza Bandiahegyro (#90428) üzenetére


zzola
félisten

Ebben mi a fura?

(#90430) surgyi


surgyi
senior tag

Sziasztok!

Véleményekre/tapasztalatokra lennék kíváncsi. 3-4 éves Telenoros SIM kártyám
cseréltettem pár hete Yettel-esre. Létezik azóta sokkal jobban merül a telefonom?? Egy másik készüléket is kipróbáltam azt is eléggé meríti. Vidéki vagyok 4g-t használok ugyanúgy.
Előre is köszi az infókat! :B

(#90431) szabonagyur válasza Bandiahegyro (#90428) üzenetére


szabonagyur
félisten

Vodának sincs VoWIFI

De itt van eSIM kártyásnak is, Telekomnál nincs.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#90432) Landsmann válasza surgyi (#90430) üzenetére


Landsmann
addikt

Lehet cellahatáron vagy és két cella között váltogat. Önmagában a SIM cserétől nem kellene érezhetően jobban merülnie.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#90433) HGTimber


HGTimber
tag

Sziasztok!

Létezhet-e letöltési korlátozás egy korlátlan hordozható flotta internet unlimited tarifacsomag esetén?
Az alábbi problémára keresek magyarázatot, ill. megoldást.
Adott egy QNAP TS-251D NAS, melyről távolról, azaz hálózaton kívülről a myqnapcloud-on keresztül szerettem volna letölteni nagy méretű fájlokat és azt vettem észre, hogy pontosan 2 GB-nál megáll a letöltés, nem töltődnek le a 2 gigánál nagyobb fájlok.
A NAS otthon van, ahol DIGI-s kábeles korlátlan (100/100-as) internet van.
A vidéki házban, ahol tapasztaltam a letöltési problémát, egy korlátlan Yettel-es adatkártyás internet van, a SIM-kártya egy TP-Link MR150 wi-fi router-ben van. Ezen a hálózaton vettem észre, hogy nem töltődnek le a 2 gigánál nagyobb fájlok a NAS-ról. Amint eléri a letöltés a 2 gigás mennyiséget a letöltési sebesség 0-ra csökken és utána nem történik semmi, majd 10-15 perc múlva meghiúsul a letöltés. Próbáltam más weboldalról letölteni 2 gigánál nagyobb fájlokat, de webes letöltés esetén is megáll a letöltés szintén 2 GB-nál, a sebesség leesik 0-ra, viszont kis idő múlva (10-15 perc) folytatódik és végül letöltődik a teljes (2 gigánál nagyobb) adatmennyiség.
Más, kábelnetes hálózatról gond nélkül le tudok tölteni nagyméretű fájlokat a NAS-ról, ezért gyanakodok a Yettel-es net valamilyen korlátozására. Többszöri próbálkozásra sem sikerül letöltenem a saját NAS-omról, rendre 2 gigánál megáll a letöltés. Amíg megy a töltés, addig jó sebességgel tölt ( 3-6 MB/s).
Létezhet-e fájlméret letöltési korlátozás egy korlátlan adatkártya esetén?

(#90434) 4Grider válasza HGTimber (#90433) üzenetére


4Grider
nagyúr

A flottánk egyik unlimited adatsimjével elkezdtem tölteni egy 10 GB-os tesztfájlt: Bőven 2 GB felett nekem kellett leállítani a letöltést...

(#90435) sfdrakex válasza HGTimber (#90433) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Mire töltesz le? Bár fat32-nél van korlát ott 4 giga a maximum fájl méret, de nem lehet az eszközödön gond?

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#90436) vasskos


vasskos
csendes tag

Délután óta nincs internet a telefonomon (4g ikon nem jelenik meg). Többször újraindítottam, számlák fizetve, elofizetes aktív, 2 giga még felhasználó az adatkeretből. Van ötlet, hogy mit csekkoljak még? Köszi

(#90437) aprokaroka87 válasza vasskos (#90436) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

3G elérhető ott?
Ha igen azzal is nézd meg.
Melyik város ha nem titok?

(#90438) HGTimber válasza sfdrakex (#90435) üzenetére


HGTimber
tag

Laptoppal próbáltam: AMD Ryzen 5, 12 GB RAM, 256 GB SSD (NTFS, 180 GB szabad hely), naprakész Windows 11 Pro.

(#90439) vasskos válasza aprokaroka87 (#90437) üzenetére


vasskos
csendes tag

Köszi, megoldodott. Sim kártya ki be és megjavult. Ilyet még nem láttam, telefonálni rendesen tudtam meg pin kódot is elfogadta.... :F

(#90440) aprokaroka87 válasza vasskos (#90439) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

értem, nekem ilyen talán 1x volt, még régen.

(#90441) HGTimber válasza 4Grider (#90434) üzenetére


HGTimber
tag

Köszi, hogy kipróbáltad :R Akkor elvileg nincs korlátozás. Máshol lesz a bibi.

(#90442) jockos


jockos
csendes tag

"A cég a továbbiakban - szintén az 5G stratégia mentén - gyökeresen megújítja majd tévés OTT-szolgáltatását, a Yettel TV-t, mely információink szerint valódi nagyképernyős megoldás lesz, saját beltéri egységgel és természetesen teljes mobiltámogatással. Az új tévés termék bevezetése Gazik elmondása szerint a jelenlegi tervek alapján az idei év végén, jövő év elején várható."

Forrás: Yettel: nincs napirenden együttműködés a 4iG-val

[ Szerkesztve ]

(#90443) tomp válasza jockos (#90442) üzenetére


tomp
félisten

Dedikált box? Jajj
Remélem nem olyan lesz mint a vodaTV vagy a TelekomTV box...
Legyen egy Mi box, AppleTV box vagy Google TV-s Chromecast. Ezek úgyis teljes mértékben támogatva vannak.
Na de akkor már remélem lesz Dolby 5.1 is.

(#90444) INGJOKE válasza tomp (#90443) üzenetére


INGJOKE
veterán

2022-ben azaz ahogy lenni szokott Yettelnél 2023 beltéri box????
2010 óta nincs már szerencsére otthon és a következő 40-50 évben nem is tervezem. :DDD

(#90445) tomp válasza INGJOKE (#90444) üzenetére


tomp
félisten

Régen a MyTV-hez lehetett kérni Mi boxot.
A tavalyi 5G teszthez pedig AppleTV boxot adtak ingyenes MyTV-vel.
Gondolom nem saját fejlesztés lesz hanem valamelyik ismert box amire alapból fel lesz telepítve a Yettel TV app.

(#90446) yanna


yanna
őstag

Appba be tudtok lépni? Nálam csak teker a nyomorult.

(#90447) sfdrakex válasza yanna (#90446) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Itt is csak teker.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#90448) yanna válasza sfdrakex (#90447) üzenetére


yanna
őstag

Akkor jó. Azaz dehogy jó! De nem egyedi az eset. :((

(#90449) TiMoN válasza yanna (#90446) üzenetére


TiMoN
senior tag

Nálam se jó. Mondjuk elég sok a gond vele.

-TiMoN-

(#90450) Bandiahegyro válasza zzola (#90429) üzenetére


Bandiahegyro
tag

Az, hogy csak most tervezik, telekomnál meg 2,5 éve van, nem 1,5 rosszul tudtam.
Diginél van még és igen, vodánál sincs.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.