Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Nagyon rovid a valto. A 130 az mar 3200 rpm felett van, ott valt a vezerles ott mar nagyokat kortyol... Pedig nem nehez (1395kg) es a legellenalas se olyan kakk (0.30).
Brada IS250-e elvan 8-9-bol palyan. Pedig az 1600kg, de a 6-os valto sokat dob. Meg az direkt befecsis, jobb a hatasfoka mint ez en osdi szivocso befecsis megoldasom. Ja meg az awd is radob a fogyira nyilvan nalam. Sokkal nagyobb a hajtasi veszteseg mint az rwd-s IS-nel.
Varosban is eszik szepen, a gyari (hazug) adat is 11.5 az enyemre... Orszaguton elvan 8.3-bol boven. Vegyesben olyan 9-9.5 kornyekere jovok ki. Az nem vesz, ugy valasztottam autot h vegyesben ne lepjem at a lelki fajdalomkuszobot (10 liter).
Mod:
Montoya: Kormi ceges, azt tobben hasznaljuk kozosen. Bubi a tempolmbajaros a Jazz meg kozos hasznalatban van osokkel mert kihullott aloluk a Punyesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Azért Shadowbull (ha rá gondolsz) is megéri a pénzét. Anno még normális volt, de fél éve már ő is árnyéka önmagának. Beszólogatós, személyeskedő stílust vett fel, és csak néha böffent be okosabb dolgokat.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
EQMontoya
veterán
Így már értem.
Same rules apply!
deicide
veterán
Akkor neked azért pénztárcabarátabb a téma és az élmény ugyanaz.
EQMontoya: Na igen, azt még számításba sem vettem, mert egyelőre marad a háznál.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Kickass
őstag
Jobbra csaptam el a körútra a Rákócziról, csak ott nincs jobbra kanyaródó sáv.
Alul a bláhánál lehet ott valahogy kijutni, csak elba*ztam és siettem, meg bp-n se járok mindennap vagyok hogy tudjam
Remény hal meg utoljára
Hááát talán megúszod. És igen, azt könnyű benézni, mert a nagy buszöböl miatt nincs jobbra kanyarodás.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Szegény Punyeszt sajnálom. Szerettem pedig tudod, hogy nem élem csak a japó gépeket. De annyira szét volt rohadva már az alja hogy a kövi műszakin már nem ment volna át így tutira. Most meg még 1 év műszakival eladható volt. Fiatal srác első autója lesz (TheProbe szindróma)...
#nincsbennetarcsi
#94529552
törölt tag
Tényleg, most hogy mondod, TheProbe is nagyon eltűnt a Puntójával.
Nem olvastunk útszéli felgyújtott puntóról, így vagy otthon csinálta, vagy tóba lökte, vagy most jó
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Vagy most tolja át az egyik szerelőtől a másikhoz.
#nincsbennetarcsi
mdani01
aktív tag
Vagy már bontóba van
iPhone 6S SpaceGray
trassher
addikt
zack
nagyúr
Nekem vegyesben 12L.
Pályán 165-nél pedig 14,6L.
Egyébként a környéken belőlem táplálkoznak a kutak. November óta 16e km-t mentem.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
szőröscica
addikt
Basszus, ennyiből egy 540i-t is kényelmesen etetnél, sőt, kevesebből is. Bimmer kell neked is.
Qru
MODERÁTOR
Benzintemetőőőő.
Egyszer vezettem 2,5 V6 mk3 Mondit. Iszonyat szép hangja van.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
Elég sok sajnos.
Nekem volt Vectra B 2.6 V6 (2001-2003. között), kb. 11 volt az átlagom, egy tankra vetítve sosem volt 13 felett, pedig toltam neki. 160-nál 10 körül lehetett a pillanatnyi.
@Vili: mikor lesz már vmi gép?!
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Nyaron vagy osszel.. kezdek is mar turelmetlen lenni
zack
nagyúr
A hangja konkrétan függőség! 4000-től lottó 5-ös mosoly. Ma toltam Budáról a 13.ker-ig este 8 körül egy 3-mas E46-tal...De jól esett! Lexarom mennyit fogyaszt.
(#33064) joamilestoné
Szar hátsókerekes.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
EQMontoya
veterán
Ismerős érzés, én is elforgatom néha csak a hangja miatt is.
Same rules apply!
zack
nagyúr
Viccet félretéve, E39 már öreg, kétlem, hogy lenne olyan amiben valós 400e-nél kevesebb ugrott volna bele. A külső tetszik, de a belseje nekem elég "paraszt", vagy inkább annyira konzervatív, hogy az már fáj.
E60 540i bejön [link], de ezt azért jóval költségesebb lenne fenntartani, és itt nem a benyára gondolok.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Reaper
őstag
Az már szép, az enyém akkor már egész takarékos is, most 13,93 lett a fogyi, minimális rosszalkodással a Hungárián
EQMontoya
veterán
BP-Prága-Brno 7.86-os átlaggal ment le. Igaz, ebben nem nagyon volt huligánkodás. Nyugis 120-130 pályán.
Hazafelé a 130-170 közötti tempó már inkább 9-10 közé tolta a fogyasztást.
Same rules apply!
LOL, tessék most szidni a VAGot.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kornel
veterán
Most a fiatot akarjak besarozni, gondolom jól fogy a fiat/alfa/opel/suzuki etc. dízel, aztán fáj nekik
Konkrétan nem lekapcsolnam az EGR-t, hanem kiszednem az összes autóból.
Mekkora boszmeseg már, hogy tiszta levegő helyett kipufogógázzal etetjuk a motorokat, a környezettudatosság nevében!
Az emiatt idejekorán tönkremenő alkatrészek tomkelegenek előállításának környezetterhelését kiszámolta már valaki?
Kötve hiszem.
[ Szerkesztve ]
tomiii.
aktív tag
Szomorú, hogy a link szövegével olyan szintet ütsz meg, mint akiket mind a ketten sérelmezünk. pl a VAG fújjolókat, csak visszafelé, mártírkodva a semmin Tényleg a legnagyobb jóindulattal írom, hogy ne süllyedj a szintjükre, ennél azért fontosabb tagja vagy a topiknak. Ne mutass ilyen példát. Erre nem is kell reagálni, mer t ha te ezt nem így érzed, akkor az a személyes véleményed, h aezt látod jónak, akkor nincs jogom beleszólni.
rbalint88
addikt
Nem veletlen, hogy az egyik leggyakoribb moka az egr lefalazasa es kiirasa a kocsibol. Alig tesz valamit a kibocsatas csokkenteserrt, cserebe tonkrekurja a motort es gyakran van vele baj. A vicc az, hogy mindegyik altalam ismert kocsi tudja a kibocsatasi adatokat egr nelkul, nem kell vele trukkozni muszakin... Pedig van amelyikbol katalizator is ki van utve es chipes is... DPF is boszmeseg adblue nelkul szerintem.
Ja hoppa, off akart lenni
[ Szerkesztve ]
mdani01
aktív tag
The Evolution of the BMW 3 Series
iPhone 6S SpaceGray
hurenzon
senior tag
Aki szeretne autópálya matricát másik autóra rakatni, annak a két autó forgalmiára és egy lemondó nyilatkozatra van szüksége és nem muszáj ugyan annak lenni a tulajdonosnak. Van egy egyszeri 1500 Ftos díja és csak személyesen lehet intézni.
Kornel
veterán
Ritka alkalmak egyike, amikor teljesen egyetértünk.
TheProb
veterán
,Qru, mdani01,trassher: Nem gonoszkodik!
Integrale féle szerelőnél van, elég lassacskán megy a dolog. De tegnap azt mondta, hogy a motornak nettó semmi baja, csak full levegős volt a rendszer... Lecserélte a kiegyenlítő kupakját, azóta jónak tűnik. Bár azt még nem nézte meg, hogy hova az istenbe tűnt el ~1l olaj. De legalább úgy tűnik, hogy nem hengerfejes. Lehet elodázom (de csak pár héttel-hónappal ) a felgyújtást, Dunába lökést. Talán kezdek kicsit optimista lenni, bár nem bízom el a dolgot..
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Na jólvan akkor. Kár lenne a Putyeszért, én nagyon kedveltem a kis szarost
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Reaper
őstag
Ilyen távra el sem mernék indulni vele, de ez amúgy is sci-fi lenne. Nekem a legalacsonyabb ha jól emlékszem 11l volt, 80-90 a 4es úton BP-Szolnok-Marfű
EQMontoya
veterán
Ez a régi Mustang?
Same rules apply!
TaaT
veterán
Kornel
veterán
Ezt te sem gondolod komolyan.
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
Mágus2
Közösségépítő
Gondolom nem vagy tisztában a DPF funkiójával és veszélyeivel, amikor eltávolítják. Egyáltalán nem hülyeség a DPF adblue nélkül. Az ad blue csak a NOX kibocsájtáson segít, de a szilárd részecskéket, amitől tüdőrákod lehet, a DPF szűri ki.
Reaper
őstag
1985 Camaro. Jó kocsi, szeretem, csak elsőre elég kókler szerelőt sikerült találnom, és nem minden "meglepetést" sikerült még feltárni sajnos.
rbalint88
addikt
Tudom mire való a DPF. A szilárd részecskéket, amiktől tüdőrákom lehet, még kisebb, még veszélyesebb részecskékre bontja, ó jeee, de jó lesz nekem ettől. De nem baj, jó lesz az, lassan a kis turbós benzinesekre is kellene rakni, azoknak is már szép szilárd részecske kibocsátásuk van.
Mágus2
Közösségépítő
Akkor miért írtad, hogy adblue nélkül nem ér semmit? Szerintem meg nem értesz hozzá, szerintem.
DPF is boszmeseg adblue nelkul szerintem.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
mert ha már "huggyos", akkor lehetne adalékolni annak érdekében is, hogy a szilárd részecske kibocsátása is megszűnjön/kevésbé legyen veszélyes-káros. bocs, mobilról nem fejtettem ki jobban.
egyébként mintha a dízel-gázos autóknál írták volna, hogy nagyon sokat segít a kibocsátáson és valami 10% a gázfelhasználás aránya, szóval nagy tartály se kellene.
de az egész lényege még mindig az, hogy egy paraméterre koncentrálva (CO) kezdték el szabályozni a károsanyagkibocsátást és ezzel hatékonyan elkúrták a többi 83 paramétert. éljenek a bürokraták!
valóban igazad van, nem vagyok se járműmérnök, se szerelő, csak autószerető ember és viszonylag sokat beszélgetek az előbbi szakmák képviselőivel, akik közül utóbbiak elég sokat anyáznak a fent említett alkatrészekre. ez, és az a tény, hogy a kiírt egr és dpf mellett is tudja a kötelezőt egy autó, számomra elég indok arra, hogy felesleges/káros alkatrésznek ítéljem meg a felhasználó szemszögéből.
Mágus2
Közösségépítő
Még mindig nem érted. Az ad blue nem határoz semmit abban, hogy milyen nagy részecskéket enged át a rendszer. Azt a szűrő finomságának fizikai mérete határozza meg. Az ad-blue a kiámramló gázok összetételét változtatja, nem a részecskék méretét.
Integrale
veterán
Ezt írtam neked 5 napja. Ez egyébként érinti a VW-t is a csalószoftveren felül. (tehát nekik +1, ha már megy a fika, akkor menjen rendesen)
Thermal window a neve ennek a folyamatnak, legális, de ahány gyártó annyi féle érték (függetlenül attól, hogy honnan van a motor, Fiaté lehet eltérő a Suzukiétól és az Opeltől is), egyik 7 foknál, másik 17-nél kapcsol le,de egyáltalán nem etikus így kihasználni ezt a kiskaput.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
rbalint88
addikt
igen, jelenleg ez a helyzet. de abban azért nem hinném, hogy lenne logikai buktató, hogy az adblue mellett/azt kiegészítve valamivel, úgy adalékolják, hogy az a szilárd részecskéket is bontsa/ a kialakulást gátolja.
Miből gondolod, hogy az önként visszalépők (merci,suzi stb-stb) nem használt csaló szoftot? Mert ugye őket tudtommal nem vizsgálják ilyen szempontból
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Az ad blue-t a kipufogóba csurgatják, a szilárd részecske meg az égéstérben keletkezik. Amíg közvetlen befecskendezés lesz, addig szilárd részecske is lesz. A kialakulását nem lehet meggátolni..., ja de, lehet, nem indítod be a motort. Kezdesz eltérni a tárgytól és fantáziálni...majd egyszer, meg jólenne ha... Igenis kell a DPF, ad blue nélkül is, ha már a sok okos annyira le akarta szorítani a kibocsájtást, hogy a túl pici szilárd részecske lett a végeredmény. Mellesleg bedugnám a fejét a kipufogóba a kibocsájtási normát szabályozó emberkéknek egy regeneráció alkalmával, csak hogy érezzék a törődést.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Hogyne vizsgálnák őket? Másfelől itt nem arról van szó.
"Bad reklám is reklám too"
Csak a kibocsájtást és azt sem minden gyártó minden típusánál. Javíts ha rosszul tudom, de pl a merci az első jelre bejelentette h leáll a dízelekkel később és innen nem a szoftot csak a kipufogót nézték. Ahogy a többi önkéntes revizionistának is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E548 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!