Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33051) Qru válasza Skillet (#33049) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nagyon rovid a valto. A 130 az mar 3200 rpm felett van, ott valt a vezerles ott mar nagyokat kortyol... Pedig nem nehez (1395kg) es a legellenalas se olyan kakk (0.30).

Brada IS250-e elvan 8-9-bol palyan. Pedig az 1600kg, de a 6-os valto sokat dob. Meg az direkt befecsis, jobb a hatasfoka mint ez en osdi szivocso befecsis megoldasom. Ja meg az awd is radob a fogyira nyilvan nalam. Sokkal nagyobb a hajtasi veszteseg mint az rwd-s IS-nel.

Varosban is eszik szepen, a gyari (hazug) adat is 11.5 az enyemre... Orszaguton elvan 8.3-bol boven. Vegyesben olyan 9-9.5 kornyekere jovok ki. Az nem vesz, ugy valasztottam autot h vegyesben ne lepjem at a lelki fajdalomkuszobot (10 liter).

Mod:

Montoya: Kormi ceges, azt tobben hasznaljuk kozosen. Bubi a tempolmbajaros a Jazz meg kozos hasznalatban van osokkel mert kihullott aloluk a Punyesz.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#33052) Tsebacsi válasza TaaT (#33037) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Azért Shadowbull (ha rá gondolsz) is megéri a pénzét. Anno még normális volt, de fél éve már ő is árnyéka önmagának. Beszólogatós, személyeskedő stílust vett fel, és csak néha böffent be okosabb dolgokat.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#33053) EQMontoya válasza Qru (#33051) üzenetére


EQMontoya
veterán

Így már értem.

Same rules apply!

(#33054) deicide válasza Skillet (#33034) üzenetére


deicide
veterán

Akkor neked azért pénztárcabarátabb a téma és az élmény ugyanaz. :B

EQMontoya: Na igen, azt még számításba sem vettem, mert egyelőre marad a háznál.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#33055) Kickass válasza Tsebacsi (#33047) üzenetére


Kickass
őstag

Jobbra csaptam el a körútra a Rákócziról, csak ott nincs jobbra kanyaródó sáv.
Alul a bláhánál lehet ott valahogy kijutni, csak elba*ztam és siettem, meg bp-n se járok mindennap vagyok hogy tudjam :D
Remény hal meg utoljára :C

(#33056) Tsebacsi válasza Kickass (#33055) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Hááát talán megúszod. És igen, azt könnyű benézni, mert a nagy buszöböl miatt nincs jobbra kanyarodás.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#33057) Qru válasza EQMontoya (#33053) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szegény Punyeszt sajnálom. Szerettem pedig tudod, hogy nem élem csak a japó gépeket. De annyira szét volt rohadva már az alja hogy a kövi műszakin már nem ment volna át így tutira. Most meg még 1 év műszakival eladható volt. Fiatal srác első autója lesz (TheProbe szindróma)...

#nincsbennetarcsi

(#33058) #94529552 válasza Qru (#33057) üzenetére


#94529552
törölt tag

Tényleg, most hogy mondod, TheProbe is nagyon eltűnt a Puntójával.

(#33059) Tsebacsi válasza #94529552 (#33058) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nem olvastunk útszéli felgyújtott puntóról, így vagy otthon csinálta, vagy tóba lökte, vagy most jó :DDD

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#33060) Qru válasza Tsebacsi (#33059) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Vagy most tolja át az egyik szerelőtől a másikhoz. :D

#nincsbennetarcsi

(#33061) mdani01 válasza Qru (#33060) üzenetére


mdani01
aktív tag

Vagy már bontóba van :D

iPhone 6S SpaceGray

(#33062) trassher válasza Tsebacsi (#33059) üzenetére


trassher
addikt

Akár fel is gyújthatta, most szabad. ;]

Redmi Note 7

(#33063) zack válasza Qru (#33051) üzenetére


zack
nagyúr

Nekem vegyesben 12L. :DDD
Pályán 165-nél pedig 14,6L.
Egyébként a környéken belőlem táplálkoznak a kutak. November óta 16e km-t mentem. :DDD

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#33064) szőröscica válasza zack (#33063) üzenetére


szőröscica
addikt

Basszus, ennyiből egy 540i-t is kényelmesen etetnél, sőt, kevesebből is. Bimmer kell neked is.

(#33065) Qru válasza zack (#33063) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Benzintemetőőőő. :D

Egyszer vezettem 2,5 V6 mk3 Mondit. Iszonyat szép hangja van. :K

#nincsbennetarcsi

(#33066) EQMontoya válasza trassher (#33062) üzenetére


EQMontoya
veterán

:))

Same rules apply!

(#33067) -v- válasza szőröscica (#33064) üzenetére


-v-
addikt

:K

(#33068) focvis válasza zack (#33063) üzenetére


focvis
veterán

Elég sok sajnos.
Nekem volt Vectra B 2.6 V6 (2001-2003. között), kb. 11 volt az átlagom, egy tankra vetítve sosem volt 13 felett, pedig toltam neki. 160-nál 10 körül lehetett a pillanatnyi.

@Vili: mikor lesz már vmi gép?!

[ Szerkesztve ]

(#33069) -v- válasza focvis (#33068) üzenetére


-v-
addikt

Nyaron vagy osszel.. kezdek is mar turelmetlen lenni :(((

(#33070) zack válasza Qru (#33065) üzenetére


zack
nagyúr

A hangja konkrétan függőség! 4000-től lottó 5-ös mosoly. :) Ma toltam Budáról a 13.ker-ig este 8 körül egy 3-mas E46-tal...De jól esett! Lexarom mennyit fogyaszt. :DDD

(#33064) joamilestoné

Szar hátsókerekes. ;]

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#33071) EQMontoya válasza zack (#33070) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ismerős érzés, én is elforgatom néha csak a hangja miatt is. :)

Same rules apply!

(#33072) zack válasza szőröscica (#33064) üzenetére


zack
nagyúr

Viccet félretéve, E39 már öreg, kétlem, hogy lenne olyan amiben valós 400e-nél kevesebb ugrott volna bele. A külső tetszik, de a belseje nekem elég "paraszt", vagy inkább annyira konzervatív, hogy az már fáj.
E60 540i bejön [link], de ezt azért jóval költségesebb lenne fenntartani, és itt nem a benyára gondolok.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#33073) Reaper válasza zack (#33063) üzenetére


Reaper
őstag

Az már szép, az enyém akkor már egész takarékos is, most 13,93 lett a fogyi, minimális rosszalkodással a Hungárián :DDD

(#33074) EQMontoya válasza Reaper (#33073) üzenetére


EQMontoya
veterán

BP-Prága-Brno 7.86-os átlaggal ment le. Igaz, ebben nem nagyon volt huligánkodás. :) Nyugis 120-130 pályán.
Hazafelé a 130-170 közötti tempó már inkább 9-10 közé tolta a fogyasztást.

Same rules apply!

(#33075) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

LOL, tessék most szidni a VAGot.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#33076) Kornel válasza bitpork (#33075) üzenetére


Kornel
veterán

Most a fiatot akarjak besarozni, gondolom jól fogy a fiat/alfa/opel/suzuki etc. dízel, aztán fáj nekik ;)
Konkrétan nem lekapcsolnam az EGR-t, hanem kiszednem az összes autóból.
Mekkora boszmeseg már, hogy tiszta levegő helyett kipufogógázzal etetjuk a motorokat, a környezettudatosság nevében!
Az emiatt idejekorán tönkremenő alkatrészek tomkelegenek előállításának környezetterhelését kiszámolta már valaki?
Kötve hiszem.

[ Szerkesztve ]

(#33077) tomiii. válasza bitpork (#33075) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Szomorú, hogy a link szövegével olyan szintet ütsz meg, mint akiket mind a ketten sérelmezünk. pl a VAG fújjolókat, csak visszafelé, mártírkodva a semmin :( Tényleg a legnagyobb jóindulattal írom, hogy ne süllyedj a szintjükre, ennél azért fontosabb tagja vagy a topiknak. :R :R Ne mutass ilyen példát. Erre nem is kell reagálni, mer t ha te ezt nem így érzed, akkor az a személyes véleményed, h aezt látod jónak, akkor nincs jogom beleszólni. :R

(#33078) rbalint88 válasza Kornel (#33076) üzenetére


rbalint88
addikt

Nem veletlen, hogy az egyik leggyakoribb moka az egr lefalazasa es kiirasa a kocsibol. Alig tesz valamit a kibocsatas csokkenteserrt, cserebe tonkrekurja a motort es gyakran van vele baj. A vicc az, hogy mindegyik altalam ismert kocsi tudja a kibocsatasi adatokat egr nelkul, nem kell vele trukkozni muszakin... Pedig van amelyikbol katalizator is ki van utve es chipes is... DPF is boszmeseg adblue nelkul szerintem.

Ja hoppa, off akart lenni

[ Szerkesztve ]

(#33079) mdani01


mdani01
aktív tag

The Evolution of the BMW 3 Series

iPhone 6S SpaceGray

(#33080) hurenzon


hurenzon
senior tag

Aki szeretne autópálya matricát másik autóra rakatni, annak a két autó forgalmiára és egy lemondó nyilatkozatra van szüksége és nem muszáj ugyan annak lenni a tulajdonosnak. Van egy egyszeri 1500 Ftos díja és csak személyesen lehet intézni.

(#33081) Kornel válasza rbalint88 (#33078) üzenetére


Kornel
veterán

Ritka alkalmak egyike, amikor teljesen egyetértünk.

(#33082) TheProb válasza Tsebacsi (#33059) üzenetére


TheProb
veterán

,Qru, mdani01,trassher: Nem gonoszkodik! ;]

Integrale féle szerelőnél van, elég lassacskán megy a dolog. De tegnap azt mondta, hogy a motornak nettó semmi baja, csak full levegős volt a rendszer... Lecserélte a kiegyenlítő kupakját, azóta jónak tűnik. Bár azt még nem nézte meg, hogy hova az istenbe tűnt el ~1l olaj. De legalább úgy tűnik, hogy nem hengerfejes. Lehet elodázom (de csak pár héttel-hónappal :D) a felgyújtást, Dunába lökést. Talán kezdek kicsit optimista lenni, bár nem bízom el a dolgot.. :)

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#33083) Tsebacsi válasza TheProb (#33082) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Na jólvan akkor. :C Kár lenne a Putyeszért, én nagyon kedveltem a kis szarost :D

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#33084) Reaper válasza EQMontoya (#33074) üzenetére


Reaper
őstag

Ilyen távra el sem mernék indulni vele, de ez amúgy is sci-fi lenne. Nekem a legalacsonyabb ha jól emlékszem 11l volt, 80-90 a 4es úton BP-Szolnok-Marfű :)

(#33085) EQMontoya válasza Reaper (#33084) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez a régi Mustang?

Same rules apply!

(#33086) TaaT válasza Kornel (#33076) üzenetére


TaaT
veterán

"Mekkora boszmeseg már, hogy tiszta levegő helyett kipufogógázzal etetjuk a motorokat, a környezettudatosság nevében!"

Ez az ára hogy ne gyilkoljál fókabébiket. Mindent a környezetért. :)

Give them hell Ukraine!

(#33087) Kornel válasza TaaT (#33086) üzenetére


Kornel
veterán

Ezt te sem gondolod komolyan.

(#33088) TaaT válasza Kornel (#33087) üzenetére


TaaT
veterán

[link] :)

Give them hell Ukraine!

(#33089) Mágus2 válasza rbalint88 (#33078) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gondolom nem vagy tisztában a DPF funkiójával és veszélyeivel, amikor eltávolítják. :U Egyáltalán nem hülyeség a DPF adblue nélkül. Az ad blue csak a NOX kibocsájtáson segít, de a szilárd részecskéket, amitől tüdőrákod lehet, a DPF szűri ki.

(#33090) Reaper válasza EQMontoya (#33085) üzenetére


Reaper
őstag

1985 Camaro. Jó kocsi, szeretem, csak elsőre elég kókler szerelőt sikerült találnom, és nem minden "meglepetést" sikerült még feltárni sajnos.

(#33091) rbalint88 válasza Mágus2 (#33089) üzenetére


rbalint88
addikt

Tudom mire való a DPF. A szilárd részecskéket, amiktől tüdőrákom lehet, még kisebb, még veszélyesebb részecskékre bontja, ó jeee, de jó lesz nekem ettől. De nem baj, jó lesz az, lassan a kis turbós benzinesekre is kellene rakni, azoknak is már szép szilárd részecske kibocsátásuk van.

(#33092) Mágus2 válasza rbalint88 (#33091) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Akkor miért írtad, hogy adblue nélkül nem ér semmit? Szerintem meg nem értesz hozzá, szerintem. :DDD

DPF is boszmeseg adblue nelkul szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#33093) rbalint88 válasza Mágus2 (#33092) üzenetére


rbalint88
addikt

mert ha már "huggyos", akkor lehetne adalékolni annak érdekében is, hogy a szilárd részecske kibocsátása is megszűnjön/kevésbé legyen veszélyes-káros. bocs, mobilról nem fejtettem ki jobban.
egyébként mintha a dízel-gázos autóknál írták volna, hogy nagyon sokat segít a kibocsátáson és valami 10% a gázfelhasználás aránya, szóval nagy tartály se kellene.
de az egész lényege még mindig az, hogy egy paraméterre koncentrálva (CO) kezdték el szabályozni a károsanyagkibocsátást és ezzel hatékonyan elkúrták a többi 83 paramétert. éljenek a bürokraták!
valóban igazad van, nem vagyok se járműmérnök, se szerelő, csak autószerető ember és viszonylag sokat beszélgetek az előbbi szakmák képviselőivel, akik közül utóbbiak elég sokat anyáznak a fent említett alkatrészekre. ez, és az a tény, hogy a kiírt egr és dpf mellett is tudja a kötelezőt egy autó, számomra elég indok arra, hogy felesleges/káros alkatrésznek ítéljem meg a felhasználó szemszögéből.

(#33094) Mágus2 válasza rbalint88 (#33093) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Még mindig nem érted. Az ad blue nem határoz semmit abban, hogy milyen nagy részecskéket enged át a rendszer. Azt a szűrő finomságának fizikai mérete határozza meg. Az ad-blue a kiámramló gázok összetételét változtatja, nem a részecskék méretét.

(#33095) Integrale válasza bitpork (#33075) üzenetére


Integrale
veterán

Ezt írtam neked 5 napja. Ez egyébként érinti a VW-t is a csalószoftveren felül. :DDD (tehát nekik +1, ha már megy a fika, akkor menjen rendesen)
Thermal window a neve ennek a folyamatnak, legális, de ahány gyártó annyi féle érték (függetlenül attól, hogy honnan van a motor, Fiaté lehet eltérő a Suzukiétól és az Opeltől is), egyik 7 foknál, másik 17-nél kapcsol le,de egyáltalán nem etikus így kihasználni ezt a kiskaput.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#33096) rbalint88 válasza Mágus2 (#33094) üzenetére


rbalint88
addikt

igen, jelenleg ez a helyzet. de abban azért nem hinném, hogy lenne logikai buktató, hogy az adblue mellett/azt kiegészítve valamivel, úgy adalékolják, hogy az a szilárd részecskéket is bontsa/ a kialakulást gátolja.

(#33097) bitpork válasza Integrale (#33095) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Miből gondolod, hogy az önként visszalépők (merci,suzi stb-stb) nem használt csaló szoftot? :U Mert ugye őket tudtommal nem vizsgálják ilyen szempontból :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#33098) Mágus2 válasza rbalint88 (#33096) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az ad blue-t a kipufogóba csurgatják, a szilárd részecske meg az égéstérben keletkezik. Amíg közvetlen befecskendezés lesz, addig szilárd részecske is lesz. A kialakulását nem lehet meggátolni..., ja de, lehet, nem indítod be a motort. Kezdesz eltérni a tárgytól és fantáziálni...majd egyszer, meg jólenne ha... Igenis kell a DPF, ad blue nélkül is, ha már a sok okos annyira le akarta szorítani a kibocsájtást, hogy a túl pici szilárd részecske lett a végeredmény. Mellesleg bedugnám a fejét a kipufogóba a kibocsájtási normát szabályozó emberkéknek egy regeneráció alkalmával, csak hogy érezzék a törődést.

[ Szerkesztve ]

(#33099) Integrale válasza bitpork (#33097) üzenetére


Integrale
veterán

Hogyne vizsgálnák őket? Másfelől itt nem arról van szó.

"Bad reklám is reklám too"

(#33100) bitpork válasza Integrale (#33099) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Csak a kibocsájtást és azt sem minden gyártó minden típusánál. Javíts ha rosszul tudom, de pl a merci az első jelre bejelentette h leáll a dízelekkel később és innen nem a szoftot csak a kipufogót nézték. Ahogy a többi önkéntes revizionistának is.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.