Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
Polestar rövid vélemény:
Kereshetőség érdekében Polestar 2 Long Range AWD, az extra Performance pack nélkül (tehát nincs Brembo fék, Öhlins lengéscsillapító), 300 kW, 740 Nm, 82kWh akku.
Összességében tök jó autó. Igényes, “Ikeás” beltér, 23000 bérbeadott km után sem zörög/nyikorog sehol semmi, kompakt kategóriában pedig az anyaghasználatra sem lehet panaszkodni, sőt. Menni biztos jól megy, de ezt kipróbálni nem a sarkköri norvég utak a legalkalmasabbak. Regeneratív fékrendszere pillanatok alatt megszokható, első perctől fogva nem használtam az üzemi féket. Játékosnak nem mondanám, kanyarban/kiforduláskor forszírozva minimálisan, de hirtelen indul meg a fara, majd elöl ráhúz, és elég direkten helyre rántja (bekapcsolt ESP mellett, van egy sport állás is, nem próbáltam). Körforgalmak “visszafordító” része általában nem takarított, így ort tükörjég van, ott meg-megmozdul, és cukin jelzi a műszerfalon, hogy éppen csúszik. AWD-je jól működik, nagyobb havas parkolókból is különösebb erőlködés nélkül kijött, bár ez jó részben a zseniális VikingContact gumik érdeme.
Belső rendszer gyors, könnyen használható, Android alapú, navija Google Maps. Műszerfal viszonylag egyszerű, de Google Maps térkép ott is kint van. CarPlay van, Android Auto nincs (miért?), előbbi csak vezetékes. Egy apró probléma volt a rendszerrel: talán a második órában elsötétedett a kijelző, resetre nem reagált, 15 km vezetés után egyszer csak működött. Nem lenne baj, de ilyenkor klíma marad azon amin volt, ülésfűtés/kormányfűtés szintén, illetve navigáció célpontot sem lehet állítani (de a korábbi útvonalat mutatja a vezető előtt). Ilyen esetekre a 12 voltos akksi lehúzását javasolják, csomagtartóban kárpitot kell bontani hozzá.
Méretben az XC40 platform korlátozza, csomagtartó nem nagy, az autó maga is rövid, szóval 100%-ig nem Model 3 ellenfél. De csomagtartó legalább hatchbackesen nyílik. Hátra csak lőrés jutott, nagyjából semmit nem lehet látni ott, így kell a kamera a parkoláshoz.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD
- ASUS TUF F15 FX516PE 11th Gen intel i7 RTX 3050 Ti 4GB 16GB DDR4 ram 512GB NVME SSD 144Hz Full HD
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával