Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11501) venember83


venember83
nagyúr

Köszönöm a szakértői tanácsadást.

A többieknek meg: :P

(#11502) rétisün válasza venember83 (#11494) üzenetére


rétisün
veterán

a válaszok alapján döntöd el, alu- vagy karbonvázas bicajt vegyél? :))

vagy már csak azt, hogy milyen időben melyikkel indulj útnak?

(#11500) szki: túlságosan tele vagy energiával :P

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#11503) ludsimon válasza dqdb (#11489) üzenetére


ludsimon
veterán

Nagyon jó.
Pont az ellenkezőjét írtam le a mondanivalómnak. Nem itt jártam. :DDD

undefined

(#11504) ludsimon válasza lorcsi (#11495) üzenetére


ludsimon
veterán

Úgy rémlik még fél éve Xantomas elemezte, hogy a guminak semmi értelme mert úgy is ha vizes tökmindegy.

undefined

(#11505) zoltanz


zoltanz
nagyúr

Véncsont ismerősömet kérdeztem, neki volt kerámia bevonatos felnije, tényleg jók, de aki sokat megy terepen is nem az igazi. Aztmondja könnyen lepattog a zománc sajna. :U

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#11506) ludsimon válasza szki (#11500) üzenetére


ludsimon
veterán

Ez a 400kV-os dolog nem veszélyes??
Hol van ez, pont a bringaút felett húzódik vagy úton?

[ Szerkesztve ]

undefined

(#11507) venember83 válasza ludsimon (#11506) üzenetére


venember83
nagyúr

De bizony, veszélyes. Tilos megfogni a vezetéket. :K

(#11508) szki válasza ludsimon (#11506) üzenetére


szki
őstag

Ez a 400 kV-os távvezeték Keszthelytől indul, aztán kanyarog mindenfelé, és a horvátokhoz érkezik meg. 5 féle irányba tudok elindulni kerekezni, és ebből 3 irányba találkozok ezzel a nagyfesszel akár többször keresztezve is. És keresztezéskor van probléma. De van olyan útszakasz (Szécsisziget), ahol pár tíz méterre fut az úttal párhuzamosan.

(#11509) rétisün


rétisün
veterán

kipróbáltam a mytracks progit....nem fagyott le, ment végig (persze ettől még nem biztos, hogy mindig is így lesz, az endomondo is így kezdte :DDD ), ami külön jó benne, hogy el lehet menteni a tracket .gpx-be, és meg is lehet találni a telefonon a fájlt.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#11510) JColee válasza szki (#11500) üzenetére


JColee
őstag

Nekem komolyabb probléma, hogy gyakran tekerek el a 400 kV-os nagyfeszek alatt, és így feszültséget indukálnak bennem, illetve feltöltenek elektromosan.

Ez érdekes, mi töltődik fel?

(#11511) lorcsi válasza rétisün (#11509) üzenetére


lorcsi
veterán

hó, ez nagyon király !
holnap kipróbálom én is :K

(#11512) fpeter07 válasza Muton (#11493) üzenetére


fpeter07
veterán

Ha már térdmelegítő: láttam egy profit, hogy 0 °C körüli hőmérsékletnél rövid nadrágban ment. Ez mennyire egészséges? A terep is teljesen havas volt. A szponzor nem adott hosszabb ruhát?

Olvastam, hogy viharban valakinek a közvetlen közelébe csapott bele egy villám. Elvesztett az eszméletét. Nem szabad pusztán olyan időben áttekerni.

(#11513) runner 125 válasza hefi_ (#11492) üzenetére


runner 125
nagyúr

Egy kis bújtatott reklám, no para. ;]

Ha, az elsőt valaki megnyeri féláron azonnal vevő vagyok rá. ;]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11514) szki válasza JColee (#11510) üzenetére


szki
őstag

Annyi biztos, hogy a bicaj fém váza és a testem között feszültségkülönbség alakul ki, amikor áthaladok a 400 kV távvezetékek alatt, és épp műanyag (szigetelt pontokon) érintkezek csak a bicajjal. Ha közvetlenül ezután a kormány fém részeihez érek, vagy fogást váltok a markolaton szarvra, akkor kisülök:) A szarvnál alul egy süllyesztett, fém inbuszcsavarhoz kerül közel a kezem. Nem használok kesztyűt, mióta ergonomikus a kormánymarkolatom.
Egy ilyen 400 kV-os távvezeték a távolbahatása sokkal nagyobb, mint gondolnánk. Több száz méterre lévő, párhuzamosan haladó, és hosszú fém (mű)tárgyakban is képes komoly feszültséget indukálni (drótkerítés, rosszul földelt telefonvezeték, stb.).

#11513) runner 125 : Ideje lenne pár alkatrészt minősítenem, hátha megnyerem a 2. díjat. Az első, azaz a fullyval nekem nem jön be.

[ Szerkesztve ]

(#11515) Napfénysüti válasza fpeter07 (#11512) üzenetére

Szerintem nem lesz baja tőle. Én is volt hogy novemberben bajnoki meccsen rovidben meg 3 pólóban futkároztam 0 fok körüli hőmérsékletben. Mellesleg a lábadnál talán kevésbé érzed a hideget mint a felőstesteden. A lényeg szerintem hogy fölül azért valamennyire fel legyél öltözve. :K

Més que un club!

(#11516) Ariadne válasza Napfénysüti (#11515) üzenetére


Ariadne
őstag

:( Fiatalon más, de ha az ízületeidet sok hideg éri, évek vagy évtizedek múlva kezd el fájni hirtelen, és onnantól már nem tudsz mit csinálni velük. Vigyázni kell rájuk nagyon, nem szabad hagyni, hogy elkezdjenek fázni. Mostantól már én is viszek térdmelegítőt minden túrára, mert lehet hogy csak a lefelére, de kellhet bármikor.

JColee: Íme az összes 400kV-os vezeték térképe klikk, a pirosak azok. :) De van 750-es is, az ukránokhoz (pontosabban -tól, mert azon csak idefelé jön a villamos energia). :P

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#11517) Napfénysüti válasza Ariadne (#11516) üzenetére

Ezt jó tudni. Mondjuk fogalmam sincs mit vegyek majd fel hidegben. Lehet kell akkor szereznem ilyen termo alsót. :U

Més que un club!

(#11518) Tamoo válasza Napfénysüti (#11517) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

Azt nekem is mert sajnos a térdem már kegyetlen érzékeny a hidegre... egy rossz mozdulatra... mindenre :(

(#11519) sanzi89


sanzi89
addikt

Újabb adalék a Kelly's kiegészítőkhöz. Ugye van a Kelly's-nek a KCC-13-mas kilométerórája illetve egy ismert kínai oldal saját filléres cucca. Mily meglepő a kijelző - és gondolom alatta a vas - teljesen megegyezik. Vagyis jelen esetben a Kelly's felirat a cirka 1000Ft-os órából 3000Ft-osat csinál.

Egyedül azt nem értem, hogy az ilyenek után miért várják el, hogy a bringáikat is komolyan vegyék, még akkor is ha azok rendben lennének...

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#11520) dqdb válasza Napfénysüti (#11517) üzenetére


dqdb
nagyúr

Ha nagyon hideg van, akkor aláöltözet alulra és felülre. Ha kevésbé, akkor elég a térdmelegítő (ami a neve ellenére közel bokától combközépig ér) és könyökmelegítő. Valamint egy thermokesztyű sem árt ilyenkor, a végtagok nagyon le tudnak hűlni. Ja, és persze sisak alá való sapka, bár ebből ésszel kell vásárolni, mert nekem a vastagabb darab olyan, hogy -5 fokban izzadok alatta :)

Komplett aláöltözet 8e környékén indul, térdmelegítő 3e, könyökmelegítő 2e, kesztyű 2e és sapka 4e. Nem olcsó, de egyszer kell megvenni. A reumagyógyszer drágább :P

Ariadne: micsoda finom, nőies téma a több száz kilovoltoké :D Tudom, hogy miért tudod, csak nem hagyhattam ki a beszólást.

Ha valaki úgy tervezi, hogy jön a már itt is propagált Thury Maratonra, az a jövő hét közepéig utaljon nevezési díjat, mert vasárnap zárul a kedvezményes nevezés.

[ Szerkesztve ]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#11521) amargo válasza dqdb (#11520) üzenetére


amargo
addikt

"Ha kevésbé, akkor elég a térdmelegítő (ami a neve ellenére közel bokától combközépig ér)"

Létezik térdmelegítő is, hiszen ilyenkor én is csak azt viszem, de mivel jobb mint a lábmelegítőm ezért szinte csak azt hordom.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#11522) dqdb válasza amargo (#11521) üzenetére


dqdb
nagyúr

Jé, van olyan is? Az enyém, és az összes többi térdmelegítő, amit eddig láttam, az a fél lábat beborította.

sanzi89: ez a Ritchey legolcsóbb, kizárólag OEM forgalmazásra készített nyeregcsöve, ami nem anyag/gyártáshibás, hanem egyszerűen maga a konstrukció van elszúrva, mint az a reviewe-knál olvasható is. A te logikád alapján - mivel belefutottam ebbe a csodába - ezután egy Ritchey Superlogic kormányt sem lenne szabad komolyan vennem? :U

Amúgy az, hogy 1000 forint Kínában és 3000 forint itthon, szerintem nem kirívó különbség (igaz, én is inkább megrendelném Kínából, ahogyan a lámpákat szinte mindegyikünk). Ilyen apró tételeknél a rendes logisztika és garanciális háttér biztosítása rá tud rakni ennyit az árra, a Kelly's név szinte nem növelt semmit sem rajta.

szki: aláöltözetért Decathlon és túra/hegymászóbolt felé menjél el, én egy utóbbiban vettem, és sokkal olcsóbban jöttem ki. Térdmelegítőből érdemes olyat venned, ami szélálló.

[ Szerkesztve ]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#11523) szki válasza dqdb (#11520) üzenetére


szki
őstag

Köszi az infokat! Térdmelegítőt hajtom már egy ideje, de még nem találtam. Pedig már tényleg kellene. Bár hétvégén még utoljára kapunk egy kis kánikulát...

Ariadne: :R nagyon felkészült vagy a villamos energia-rendszerből.

(#11524) Tamoo válasza dqdb (#11522) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

Kelly's Isowind [link]

[ Szerkesztve ]

(#11525) amargo válasza dqdb (#11522) üzenetére


amargo
addikt

nalini térdmelegítő
A féllábat ez is beborítja, de nem bokától. Arra írtam, hogy ez csak térd alá ér.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#11526) szki válasza dqdb (#11522) üzenetére


szki
őstag

Köszi! Csakis szélálló térdmelegítő jöhet szóba, hisz a menetszél is elég hűvös.
Arra van tipped, hogy az SPD cipőre milyen szélálló (és akár vízálló) megoldást lehet eszközölni? Elég szellős a cipőm elülső része, és 10-12 C foknál már fázik a lábfejem.

szerk.: most jut eszembe, hogy a tököm is tud fázni. De arra majd keresek magam szélálló megoldást :D

[ Szerkesztve ]

(#11527) rétisün válasza szki (#11523) üzenetére


rétisün
veterán

"hétvégén még utoljára kapunk egy kis kánikulát..."

kiváncsi leszek...remélem, bejön, mert nem sok kedvem van esőben erdőtjárni szombaton. nem mintha esős időben/hóban/fagyban kimaradt volna egy ilyen móka is :N
meg aztán kerekítés lenne aktuális :U (de ezt lehet, hogy még ma délután hamar megejtem)

(#11524) Tamoo: pont ilyent vettem ebike-ról (azért onnan, mert az itteni boltokban csak azt érdemes venni, ami éppen van a polcon, különben nagyon sokáig eltarthat a beszerzés)
elég lecsuszkálós, lehet egy számmal kisebb kellett volna? de amúgy meleg, szélálló, szóval teszi a dolgát.

(#11526) szki: kamásli...

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#11528) Tamoo válasza rétisün (#11527) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

Ja, nekem is onnan van és szintén azon morfondíroztam már párszor, hogy lehet eggyel kisebbet kellett volna. Bár többé kevésbé ez is feszül. Szerintem túl rövid az a baj. Nincs elég nagy "tapadási felület". Anyagra pedig jó lenne.

[ Szerkesztve ]

(#11529) szki válasza rétisün (#11527) üzenetére


szki
őstag

Biztos jó időtök lesz holnap (sör)túrázni!
Már a 18k esedékes?!
Én meg egy 15 km-es terepfutást irányoztam elő holnapra. Így a 100+ km bicajozásokra kevesebb energiám jut mostanság. Bár így is terveztem, mert a futás intenzívebb aerob mozgás (számomra).

Látom lesz egy csomó kiadásom különféle melegítőkre. Meg 1-2 futócipő is kellene még különböző terepekre.

[ Szerkesztve ]

(#11530) Napfénysüti válasza dqdb (#11520) üzenetére

Mondjuk nekem nem bringázáshoz kellene de azt hiszem októberben be kell ruháznom rá. Kapuban nem mozgok annyit így ott még jobban érzem a hideget. :(

Més que un club!

(#11531) CL Smooth


CL Smooth
tag

Szerintetek az probléma ha kicsit megég a féktárcsa a bicajon? Úgy tűnik, hogy picit meg van égve. Nem a fékezőfelületen, hanem alatta, picit barnás égett színe lett, pár milliméter vastagon. Ettől gyengülhet a fékhatás?

(#11532) Spam123


Spam123
tag

Egyszerű kérdés: Mire jó a vez. nélküli km óra?

(#11533) xdx@ válasza Spam123 (#11532) üzenetére


xdx@
aktív tag

Könnyebb felszerelni mint a vezetékest, és nem tud elszakadni a kábel eséskor, stb.
Amúgy neked, nem volt blogod? :F

[ Szerkesztve ]

(#11534) Motaba78 válasza Spam123 (#11532) üzenetére


Motaba78
őstag

"Mire jó a vez. nélküli km óra?"
funkciótól függően általában kilométer meghatározásra, megtett távolság mutatására használják.

az pedig, hogy miért jó a vezeték nélküli, azért mert nincs semmilyen tekeredő, feszülő vezeték.

(#11535) fpeter07 válasza dqdb (#11520) üzenetére


fpeter07
veterán

Ha már így alakul a beszélgetés: hány fok körül szoktatok térdmelegítőt felvenni? Nekem ugyan csak lábmelegítőm van, de nem hiszem, hogy drasztikus különbség lenne a kettő között. 15 °C alatt rövidnadrágban már nem igazán érzem magam nyeregben. Összeszedtem egy megfázást is, úgy, hogy egyáltalán nem fáztam. Remélem meg tudok vele birkózni, nem akarok egész hétvégén itthon ülni.
Sapkát 990 Ft-ért vettem decában. ;] Már csak kamásli kell télire. Nem tudtam annyi zoknit felhúzni, hogy melegen tartsa a lábam a bakancsban.

(#11536) JColee válasza szki (#11514) üzenetére


JColee
őstag

Egy ilyen 400 kV-os távvezeték a távolbahatása sokkal nagyobb, mint gondolnánk. Több száz méterre lévő, párhuzamosan haladó, és hosszú fém (mű)tárgyakban is képes komoly feszültséget indukálni

Ez már tényleg hülyeség. Azért kérdeztem amúgy meg, mert érdekes jelenséget tapasztaltál, de a magyarázata elméletben nem lehetséges.

(#11537) Spam123 válasza xdx@ (#11533) üzenetére


Spam123
tag

Felszerelni csak egyszer kell, így ezt az érvet nem értem.

Ha esek, akkor csak akkor szakad el a kábel, ha a fék bowden is elszakad, amihez már tehetség kell, vagy egy csípőfogó. Szóval egy normális ember rátekeri a bowdenre a vezetéket, így eséskor sem érheti meglepetés.

De, volt blogom, de töröltem a bejegyzéseket, mert?

Motaba78:

Úgy értettem, hogy mondjuk van egy VDO A8 és A8+, mi az értelme vezeték nélkülit venni? Feszülő drót? Abból van elég sok egy bringán, nem hinném hogy ez osztana vagy szorozna.

Tényleg csak arra vagyok kíváncsi, hogy mi értelme van.

(#11538) venember83 válasza Spam123 (#11537) üzenetére


venember83
nagyúr

Pedig tényleg csak ennyi, ne legyen drót. Ezzel megelőzve a drót megtöréséből adódó kontakthibát, nincs kábel, amit véletlenül elvághatsz. Kb. ennyi. Hátránya, hogy kell elem a jeladóba és a komputerbe is.

(#11539) szki válasza JColee (#11536) üzenetére


szki
őstag

Ez már nagyon off, de nem hülyeség. Távközlési mérnökként a 90-es évek végén sokat foglalkoztam erősáramú távolba-hatással/befolyásolással a piacvezető távközlési szolgáltatónál (nem elméletben).
Szívesen látlak a magyar-szlovén-horvát hármashatár közelében, ahol tesztelhetsz!

(#11540) szatocs


szatocs
őstag

Több, mint valószínű, hogy most megszívtam... Vettem egy ilyen csengettyűt a bringámra, aztán mikor tesóm elhozta, akkor láttam, hogy 22.2-es átmérőjű. A kormányom meg szerintem 25.4-es (azért nem tudom megnézni, mert éppen szervizben van). De úgy érzem készülhetek egy hekkelésre. (Francnak nem írták oda, hogy milyen átmérője van...)

=== Szatocs ===

(#11541) tzimash


tzimash
őstag

Nem vagyok egy nagy DH fan, de ez megy a kedvencek közé. :Y

(#11542) Vasinger! válasza tzimash (#11541) üzenetére


Vasinger!
nagyúr

Nem rossz valóban, bár a kommentátorok teli torokból való sikítása már-már idegesítő volt.

A versenyre visszatérve nem semmi, hogy ilyen körülmények között ennyire a határon megy a csávó. Képernyőn keresztül is látszott, hogy iszonyatosan csúszik az a sár.

(#11543) lorcsi válasza tzimash (#11541) üzenetére


lorcsi
veterán

mit mehet a srác száraz időben :Y

(#11544) KaraDani válasza venember83 (#11538) üzenetére


KaraDani
addikt

"Hátránya, hogy kell elem a jeladóba és a komputerbe is" és, hogy az alsóbb kategóriásoknál a magasfeszültségű vezetékek bezavarhatnak. Nekem a sigma 2600 mhr-el a Lágymányosi hídon egyáltalán nem volt jel, a Hármashatárhegy környékén hol igen hol nem.

(#11545) Manitou válasza KaraDani (#11544) üzenetére


Manitou
addikt

Nekem a 2006 a villamos vezetéket nem szereti , azt vettem észre. Illetve ha gyengébb már az elem akkor sokkal jobban hajlamos arra, hogy megzavarja bármi elektromos városi cucc. Nekem a nagyfeszültség nem szokott bekavarni. Viszont ami durva, hogy feltettem multkor egy egyszerű első lámpát , sima kis elemes , van benne 3 led. És ha be volt kapcsolva a lámpa a kormányon, akkor egy fél perc múlva kb már nem is mért az óra :W, nem írja hogy túl sok a jel, hanem, csak simán 0-t mutat. , amint kikapcsolom a lámpát, szinte abban a pillanatban életre kel. Volt már feltéve másik lámpa régebben, azzal nem csinálta ezt. Ezeket a dolgokat leszámítva szeretem ezt az órát mivel elég nagy tudású, kb mindent tud amire szüksége lehet egy bringásnak.

Semmi baj a vezeékesekkel sem. Szerintem megbízhatóbbak, csak hát manapság a wireless a szép, a jó ,a modern, (könnyebb szétkapni a bicajt, pl ha első villát ki akarod venni, nem kell a vezetékkel babrálni , meg az érzékelőt lekötni a villáról) azt veszik sokan inkább. Pl most mikor a másik órát becseréltem egy vezetékes VDO X2-t gondoltam ki első körben, de azt mondta boltos, hogy nem is szokott nekik lenni vezetékes VDO, mert mindenki a vezetéknélkülit viszi.
Nekem hosszú évekig egy egyszerü 7 funkciós Cateye Tomo XC km órám volt, mindenre elég volt és nagyon strapabíró is volt, mai napig megvan és működik, pedig igencsak 10+ éves, sose volt vele gond és az ára is valami 3k volt max.

(#11546) dqdb válasza Manitou (#11545) üzenetére


dqdb
nagyúr

A Sigma az xxx6-ben használt DTS protokollt a xxx9-ben ezen hibák miatt cserélte le STS-re. Már a DTS is digitális volt, de sikerült "ügyesen" úgy megalkotni, hogy érzékeny volt bizonyos zavarokra, mint az analóg kommunikációt használókat. Az STS protokollos darabokkal és más megbízható gyártók modelljeivel nincsen ilyen probléma.

Nekem 9,5 évig egy Mity 2-es üzemelt, tette a dolgát, de sajnos annyira kontaktos lett (nem a vezeték, nem a csatlakozója, maga az eszköz valahol belül), hogy bringacserekor eszembe nem jutott átvinni. Néha kopogtatásra, néha nyomásra megindult, néha útközben magától, de a feladatára használhatatlanná vált. A tartó műanyagja hűvösben úgy meg szokott keményedni, hogy nem lehetett kivenni belőle az órát, Ennek ellenére a Mity 2 érzékelője, kábele és tartója még most is használatban van, ha jól rémlik, egy Velo 5 teszi benne a dolgát.

[ Szerkesztve ]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#11547) KaraDani válasza Manitou (#11545) üzenetére


KaraDani
addikt

Én is szerettem, annyira ez a pár baki nem volt zavaró :N

(#11548) Mewryck válasza szatocs (#11540) üzenetére


Mewryck
tag

nem szívtad meg :))
az összes kormány 22.2es,amire te gondolsz,az a befogo része,ami lehet 25.4 vagy 31.8(itt fogja a kormányt a kormányszár)

...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

(#11549) Muton válasza Mewryck (#11548) üzenetére


Muton
addikt

viszont szélen is meg lehet szívni. én markolat és fékkar közé szerettem volna berakni és a fékkar csavarjaitól egy átlag csengő nem fért el ezért kellett magasítottat venni. itt jó látható, hogy a csengő harangja sokkal távolabb van a kormánytól, mint egy hétköznapi csengőnél

Muton#2316 - $z@r a drop >_<

(#11550) rii


rii
nagyúr

basszus

városi használattal kinyírtam amanitou black villám
meg a hátsó felnit
meg a hátsó agyat

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.