Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum IV. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#6701) tkazmer válasza Ariadne (#6667) üzenetére


tkazmer
addikt

oh, köszi, ez nagyon profi térkép, ahogy elnézem. szintén köszönöm az élménybeszámolót is. Panziózni direkt nem akarunk, majd meglátjuk, mi sül ki belőle (én a magam részéről most fogok életemben először kempingezni).
Az osztrákok mennyire szeretnék azt, ha egyszer csak fognánk magunkat, és a bicikli út mellett a sátrunkta felverve aludnánk egyet?

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#6702) Digital


Digital
addikt

Ma voltam egy ismerősnél,szétnéztem bringa ügyben. Számomra legfontosabb rész a jó villa (125kg vagyok) Olyat ajánlottak,ami acél "csúszkás" vagy mi :F Konkrét típusok: Magellan: Polaris,Serpens Trek: 4500 KTM: Ultra Fire,Ultra Fun. Vélemények?

[ Szerkesztve ]

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#6703) Jorus válasza Digital (#6702) üzenetére


Jorus
nagyúr

Meik évjáratról és felszerelésről van szó az egyes típusoknál? Acél becsúszóra gondolhattak egyébként. Acél becsúszókat leginkább az alsó kategóriás és a dirt villákban találunk.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6704) Digital válasza Jorus (#6703) üzenetére


Digital
addikt

Mintha 2008-as kategóriákat nézegettünk volna :F Te milyen villát ajánlanál?

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#6705) Ariadne válasza tkazmer (#6701) üzenetére


Ariadne
őstag

Azt nem tudom, honnan tudom, de úgy rémlik, ott (is) tilos a vadkempingezés... :U Szerintem nézzetek ki előre kijelölt sátrazóhelyeket. Igaz azért fizetni kell, de hát ez van.

A magyar fele meg állítólag borzalmas minőségű... De azonnal érződik, hogy átlépsz a határon, mert a kényelmes, karbantartott, jól jelölt utak helyett hepehupás, repedezett, bunkó autósos utak vannak rögtön a határ túloldalán. :(

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6706) tkazmer válasza Ariadne (#6705) üzenetére


tkazmer
addikt

az nem baj, hogy fizetni kell, csak nem tudom, van e ilyenkor nyitva kemping. amit találtam eddig, az májusban nyit csak

bunkó autósos utak vannak rögtön a határ túloldalán
akkor ott cdsak ki van jelölve egy út, nincs kiépített bicikliút?

[ Szerkesztve ]

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#6707) Dirtyz válasza tr00p3r (#6700) üzenetére


Dirtyz
őstag

Persze, már jelentkeztem is :)
Egyébként szerény személyemmel "reklámozza" a tábort!
 :B

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6708) Ariadne válasza tkazmer (#6706) üzenetére


Ariadne
őstag

Írtam már (remélem), hogy személyesen nem mentem a magyar részen körbe a tó körül, de azt írták róla, hogy nagyon rossz az út. De majd idén meglátjuk. :D Viszont a határt átlépve Sopron felé volt nagyon érezhető a különbség.
Jó utat, és majd számolj be, milyen volt. Fényképezőt érdemes vinni. :)

Dirtyz: Hmm, ez igen. Szép az a jószág ott a hónod alatt. :) De a mostani is. :DDD

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6709) Dirtyz válasza Ariadne (#6708) üzenetére


Dirtyz
őstag

Khmm.., zavarba hozol :B , de halkan jegyezném meg, a képen nem az a lényeg, ami a hónom alatt van :DDD

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6710) becuszabi válasza Dirtyz (#6709) üzenetére


becuszabi
aktív tag

jajjj...naaa...neeee....egy hölgy előtt ilyet....nahát...fedetlen lábbal mutatkozni :DDD

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6711) Kephamos válasza becuszabi (#6710) üzenetére


Kephamos
addikt

De legalább egy kesztyűt felvett. :DDD

(#6712) Digital válasza Dirtyz (#6709) üzenetére


Digital
addikt

őőő...most csóreszoltad a kecskét? :DDD

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#6713) tr00p3r válasza Dirtyz (#6707) üzenetére


tr00p3r
őstag

Pont azért kérdeztem, mert felismertem a Stumpjumpert....

(#6714) Ariadne válasza tr00p3r (#6713) üzenetére


Ariadne
őstag

Na ugye megmondtam, hogy szép jószág. :)
Dirtyz: Jól sikerült kép egyébként, véletlenül sikerült, vagy szándékos, esetleg profi? Vagy titokban lábmodell is vagy és reklámcélokra készült? ;]

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6715) Dirtyz válasza Ariadne (#6714) üzenetére


Dirtyz
őstag

Zergét kell megkérdezni, Ő csinálta... Aznap már vagy 10 patakon átmentünk de pont megszáradt a cipőm zoknim addigra, mire ehhez értünk, nem volt kedvem újra tocsogó cipőben tovább tekerni.

Lábmodell, ez tetszik... :D

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6716) Jorus válasza Digital (#6704) üzenetére


Jorus
nagyúr

Oks, holnap rájuk nézek felszereltség ügyében.

Igazából mindegy, hogy mien villát veszel, kérdés, hogy mennyit szánsz rá, és mire használnád. Egyik villát sem 100 kg fölötti riderre tervezték, így én is mindig úgy kezdem az új villával való ismerkedést, hogy rendelek hozzá keményebb rugószettet. No persze mondjuk a mostani Fox-hoz nem kellett, mert gyárilag 3, különböző kemnénységű titán és 3 különböző keménységű acél rugóval szállítják.

Amit tehetsz, az az, hogy vagy olyan villát veszel, amihez rendelhető külön rugószett (Marzo, RS), vagy megveszel egy akármilyen villát, veszel bele MCU-t, és kitömöd vele.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6717) Jorus válasza Dirtyz (#6707) üzenetére


Jorus
nagyúr

Micsoda snájdig legény. :D

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6718) Ariadne


Ariadne
őstag

Egy kérdés: a gyorszárakból valóban létezik különböző átmérőjű?

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6719) Kephamos válasza Dirtyz (#6715) üzenetére


Kephamos
addikt

Vagy esetleg lábköz zoknival lábköz-kitömésmodell vagy? ;) ;) ;) ;) :DD

(#6720) Digital válasza Jorus (#6716) üzenetére


Digital
addikt

THX :R

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#6721) Dirtyz válasza Kephamos (#6719) üzenetére


Dirtyz
őstag

hüje :DDD

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6722) Jorus válasza Digital (#6702) üzenetére


Jorus
nagyúr

Notehát. Kicsit talán hosszú lesz, de így másoknak is adhat egyfajta támpontot, ha ebben az árkategóriában keres magának hegyibringát.

Magellan Serpens LX Disc



Részletek.

A gép váza sportosan ejtett, hajlított felsőcsővel rendelkezik, a négyszög profilú, hajlított támvillák kellemes rugalmasságot kölcsönöznek a gép hátuljának, felülhegesztéseket nem találunk, cserélhető váltópapucs, tárcsa- és V-fékkonzol található rajta. A manapság divatos, terhelés irányában lapított alsócső itt hiányzik, helyette egy négyszögprofilú, hajlított csövet találunk, ami nagyobb súlyú harcos esetén a monoblokk környékén ébredő erők esetében hajlamos lehet a csavarodásra. 185.000 Ft-ért nagyon jó választás lehet, az egyetlen gyenge pont a teleszkóp, ami egy viszonylag egyszerű darab, ám acél becsúszóval és nyakkal gyártják, tehát strapabíró darab. Kormányról vezérelhető Pop-Lock-kal szerelik, innen vezérelhetjük a lock-out funkciót, ami mászásoknál igen jól jöhet. HC2-es csillapítórendszer került bele, így tág határok között, finoman állíthatjuk be az egyes felhasználási területeknek megfelelően.
A 32 lyukas, duplafalú WTB felnikből, B+ Country agyakból épült kerekek jó kompromisszumot jelenthetnek az optmiális merevség és súly elérésenek tekintetében. Esetedben talán el lehet gondolkodni egy ennél masszívabb, 36 küllős kerék beszerzésén. Hagyományosan B+ kiegészítőket találunk mindenfele, így a kormány, kormányszár, nyeregcső, stb. is ezek közül kerülnek ki.
A BB5-ösök jól belőhető, határozott nyomáspontú fékek, megfelelő fékkarral és bovdenezéssel egész szép eredmény érhető el vele, bár az esetedben szintén megfontolandó eggyel erősebb fék (BB7), vagy nagyobb első tárcsa (180 mm) beszerzése.
A hajtáslánc ebben a kategóriáőban kifogástalan, LX váltókarok és hátsóváltó, Deore átdobó, HG-53-as lánc, és a sorból némiképp kilógó Sram 950-es fogsor jellemzik. Az ISIS-es monoblokk és hajtómű, szintén jó választás, ám 100 kg fölött ennél valamivel masszívabb hajtókart javasolnék. 14.3 kg-os súlyával kellemesen tekerhető túragépet, hobbi versenygépet tisztelhetünk benne.

Magellan Polaris Deore Disc

Részletek.

A Serpens kistestvére, bár egy kategóriával lejjebbről, ami egyrészt a 119.000 Ft-os árán, másrészt a némiképp szerényebb felszerelésén is látszik. A váz kialakítása egyszerűbb, ám a fejcső környékén már bizalomgerjesztő felülhegesztéseket találunk, emellett az alsócső kialakítása miatt a váz közepe erősebb, mint a Serpens. Igaz ezekért általában súlyos grammokkal szokás áldozni a súly oltárán.
A Serpenshez képest kapott egy jóval gyengébb teleszkópot, egy RST Gila T8 személyében, ami amellett, hogy csupán 80 mm rugóúttal bír, mint tudásában, mind pedig minőségében elmarad az RS Dart 2-től. Egyszerűbb, rosszabb hatásfokú, kevésbé állítható csillapítási rendszer, rugalmasabb fékhíd, szűkebb határok közötti állíthatóság jellemzi.
A gép felszerelés a továbbiakban szinte pontról pontra megegyezik a Serpens-szével, mindössze a négszögtengelyes - tehát némiképp rugalmasabb tengelykapcsolódást biztosító - hajtómű, és az LX helyett túlnyomórészt Deore motyókból készült hajtásláncban különböznek egymástól.
Ár/érték arányban jobb, mint a Serpens, egy jobb telóval még vásárlás előtt meg lehetne kínálni, így még mindig a Serpens ára alatt lehetne maradni, ám masszívabb vázad lesz. Az LX és a Deore család közötti különbséget egyébként sem fogod igazán megérezni. Ebben a kialakításban leginkább túrázásra lehet ajánlani.

Magellan Polaris Deore

Részletek.

A fenti géptől mindössze a fékekben tér el, a remek kis BB5-ösök helyett mezei B+ Tribal V-fékeket találunk, az ára pedig 105.000 jó magyar Ft. Ez sem rossz választás abból a szempontból, hogy tapasztalatszerzés céljából megveszi az ember, majd, amikor látja, érzi, hogy merre, milyen mértékben szeretne tovább lépni, akkor nem áll ott egy 200.000-es géppel, ami igazából nem is jön be neki. A Polaris Deore meg ebben az esetben kaphat komolyabb teleszkópot, és mivel az agyak ezesetben is tárcsásak, egy később megvett tárcsafékszett felszerelés sem jár majd agycserével, keréképítéssel, stb.

Trek 4500

Részletek.

Masszív alu váz, papíron élettartamgaranciával, masszív felülhegesztésekkel az alsó- és homlokcső találkozásánál, enyhe S-bendes támvillákkal, a terhelés irányában megerősített alsócsővel, mely utóbbi jót tesz a váz torziós merevségének. Két kulacstartó szem, V-fék és tárcsakonzol található még rajta. A villája ugyanaz a Rock Shox Dart 2-es, mint amit a Serpens-nél már kiveséztem, ám ehhez alapból nem jár a Pop-Lock kar, így kormányról nem tudjuk vezérelni a telónkat.
A gép felszerelése némiképp akacsonyabb, mint a Polaris Deore V-fékes verziónál láttuk, mivel itt túlnyomórészt Alivio motyókat találunk, és csak elvétve Deore-t. A 163.000 Ftr-os árért tehát kapunk egy cseppett jobb minőségű, hosszabb hgarival rendelkező vázat, és eggyel alacsonyabb felszereltséget. A kiegészítők a Trek házi márkájának képviselői, tehát mindenfele Bontrager feliratokat fogunk látni. Az agyak itt is tárcsás verziók, a későbbi fejlesztés tehát itt sem jelent akadályt. Túrázásra, hobbi versenyzésre nyugodt szívvel ajánlható.

KTM Ultra Fun

Részletek.

Nagyon szemrevaló váz, megfelelő helyeken, megfelelő erősítésekkel, lapított alsócsővel, S-bendes hátsó villákkal, rendhagyó a tárcsafék konzol elhelyezése a lánc- és támvilla találkozásánál, a konzollal kapcsolatban biztos nem lesz merevségbeli problémánk. Hátrány lehet, hogy a bovdenek vezetése a felcsőcső oldalán némi kényelmetlenséget okozhat, ha valami oknál fogva a vállunkon kívánnánk transzportálni a jószágot. 155.000 Ft-os ára a felszerelésének függvényében jutányosnak mondható, kár, hogy alapból V-fékes aggyal szerelik, így, ha tárcsát veszünk, számolhatunk hozzá kerékfűzést, küllőket, agyat is.
A villa egy igen egyszerű darab, nem is mozog túl szépen, kb. az RST Gila T8-cal van egy szinten, ám lockolható. Mondjuk ebből a lockolásból én személy szerint nem kérnék, a lezárt villa zörgő, 2-3 mm-es útja nem valami nagy élmény. Acél becsúszók, acél nyak, 100 mm út.
A gép felszerelése vegytiszta Deore, ritkán látni ilyet, nagyon tetszetős, hogy a teljes család megtalálható egy gépen. Az octalinkes hajtómű a merevség szempontjából fontos, mivel erősebb, merevebb, mint a hagyományos, négyszögtengelyes kapcsolódás. Nagyjából ugyanolyan merev, mint az ISIS-es kialakítás, csak ugye Shimano.
Nagyon jó ár/érték arányú bringa, jó alapja lehet egy komolyabb felszerelésű túragépnek, súlya, és masszív kialakítása miatt akár hobbi versenycélokra is használható.

KTM Ultra Fire

Részletek.

Az Ultra Fun nagyobbik testvére, kapott egy alsó-középkategóriás, szérián kívüli hidraulikus tárcsafék szettet, és valamivel gyengébb váltást. A tárcsafék hatásfoka nagyjából a bovdenes BB5-össel van egy szinten, dícséretes, hogy elöl már helyből nagyobb, 180 mm-es tárcsával szerelik a gépet, így fékerőben már elégséges lehet a felhasználási terület (hobbi XC, túra) figyelembevételével. A kialakítás hátránya, hogy centerlockos a tárcsarögzítés, így, ha tárcsát cserélnénk, akkor ugye csak az ilyen kialakítású példányok közül válogathatunk.
Véleményem szerint nem ér meg plusz 20.000-t a tárcsafék, mert a későbbiekben egy erősebb tárcsába ruháznék be. Ajánlani ezt a gépet is nagyjából arra lehet, mint a kistesóját.

Összefoglalva, ezek közül én kinézet, tudás, felszereltség és ár alapján a KTM Ultra FUN-t választanám 155.000 Ft-ért, annyi kiegészítéssel, hogy a kerekeket cserélném tárcsás verzióra - amennyiben van rá lehetőség. Később, amennyiben kinövöd a telót komfortérzet vagy tudás szempontjából, 30-40k körül már találsz megfelelő minőségű darabot.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6723) Jorus válasza Ariadne (#6718) üzenetére


Jorus
nagyúr

Van köztük különbség, de ugye mindnek bele kell férnie a 9 mm-es tengelybe, tehát ezek minimális különbségek. Mondjuk eltépni a legvéknyabbat se nagyon lehet, így igazából nincs kifejezetten nagy jelentősége a dolognak.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6724) Ariadne válasza Jorus (#6723) üzenetére


Ariadne
őstag

Azért kérdeztem, mert kiderült, hogy Fáraó Wandalján azért kopott ki a papucs, mert túl vékony :F volt a gyárilag beletett gyorszár. Hát izé... Ilyenről sosem hallottunk korábban, de tény, hogy fura helyen volt az a kopás, meg az is, hogy mindig nagyon ügyelt a zár behúzására. Mindenesetre így legalább garanciális ügyintézés lesz, mert 5 év garanciát vállal a Kelly's a vázra, és ezt bizony ők rontották el.
De akkor is, végülis most mire kell figyelni? Csak mert más Kelly's fully tulajokat is ismerünk, és aki hallott erről, az aggódik... :U

mod: Ja, és az egyszemélyes "nagyker" kezdetektől rendkívül szimpatikusan állt a dologhoz, eddig le a kalappal előtte. :)

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6725) Jorus válasza Ariadne (#6724) üzenetére


Jorus
nagyúr

A gyorszárnak nem sok köze van a papucshoz. A papuccsal a tengely érintkezik, az pedig szabvány méretú. Ki is próbálhatod: ha a bringa a kerekein áll, nyugodtan kihúzhatod a gyorszárat a tengelyből, a bringa nem fog eldőlni, mivel nincs kapcsolat a gyorszár és a papucs között.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6726) Ariadne válasza Jorus (#6725) üzenetére


Ariadne
őstag

Hupsz, ez érdekes.
Annyit mondtak, hogy ez okozhatta, persze lehet, hogy nem közvetlenül. Hmm, esetleg a vékonysága miatt nem egyformán szorított a vázhoz? :F
A tengelynek lehetett valami gyári baja esetleg, ilyen elképzelhető? Egyszerű Alivio szintű, egyszer kisakkoztuk a számokból.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6727) Jorus válasza Ariadne (#6726) üzenetére


Jorus
nagyúr

A gyorszár vastagsága ebből a szempontból mellékes, tulajdonképpen egy erős dróthuzal is be tudná tölteni a szerepét, a lényeg, hogy a papucsokhoz szorítsa az agy tengelyének végeit.

Egyébként itt egy részletes, elvi ábra egy hátsó agyról. Ha megnézed, láthatod, hogy maga a tengely az, ami a papucsba illeszkedik, a rajzon 36-os jelöléssel találod. Ez üreges, ebben fut a gyorszár.

Ha engem kérdezel, a sérülést okozhatta anyaghiba is, de akkor szokott így kinézni egy papucs, ha a tengely kimozdult a helyéről, majd egy nagyobb erőhatásra az ellenkező irányban belevágott az aluba. Ez egy nem eléggé meghúzott gyorszárból eredhet, és ily módon elképzelhető, hogy a gyenge minőségű alkatrész miatt történt az eset, mivel, ha a belső mechanikás gyorszár áttétele nem megfelelő, a felhasználó hiába tépi meg brutálisan, ettől még az összehúzó erő nem biztos, hogy elegendő lesz durvább felhasználás esetén is. Össztelós vázakat nyilván nagyobb igénybevételre terveznek, és ebből a szempontból a forgalmazó hibája lehet, hogy gyengébb minőségű gyorszárral szerelte a gépet. De mondom, abból nem származhat a hiba véleményem szerint, hogy a gyorszár milyen vastag.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6728) Ariadne válasza Jorus (#6727) üzenetére


Ariadne
őstag

Köszönöm az infót. :R Azért ezek szerint messze nem elhanyagolható,hogy milyen gyorszárat vesz az ember, már ha van választása, ezt jó tudni. Hmm, ki is néztem a Specinek helyes piros Hope gyorszárat, csak a biztonsága érdekében. :D :U
A dróthuzalos hasonlat meg ki tudja, vészhelyzetben jól jöhet. :DDD

mod: Az pedig sajnos tény és tanulság, hogy azért össztelós bringából tényleg a nagyobb márkákat érdemes választani. Nagy gond nincs a Kelly'sekkel sem, ez a barátomé egy különösen szerencsétlen váz egyszerűen, másoké megy rendesen, de aki megengedheti magának, érdemes Konát, Specit venni inkább.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6729) Jorus válasza Ariadne (#6728) üzenetére


Jorus
nagyúr

Naná, hogy nem mindegy! :) Csak azt mondtam, hogy a vastagsága másodlagos.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6730) tr00p3r válasza Jorus (#6729) üzenetére


tr00p3r
őstag

Na megnézted a Ned filmet májsztró?

(#6731) Jorus válasza tr00p3r (#6730) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nem még, tegnap volt lapzárta, úgyhogy éjjel 1-kor még az ucsó cikkemet faragtam. :) Na de majd ma! :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6732) rii


rii
nagyúr

szasztok

tunda lécci valaki linkelni apro.ebike-ról, vagy valahonnan egy telót?
ócsópézé?
asszem az 30.000 körül van valahol.

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#6733) rii


rii
nagyúr

egy ilynerôl mi a véleményetek?

Manitou Black Elite Air - 35.000

vagy:

mozor500 - 11.000

[ Szerkesztve ]

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#6734) becuszabi válasza rii (#6733) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Manitou...ha másért nem, akkor a hirdetés stílusa, információtartalma miatt is inkább ezt, mint a másikat.
(de igazából ettől függetlenül is egy szavazat a Manitou-nak)

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6735) Azazello- válasza Jorus (#6731) üzenetére


Azazello-
senior tag

szoval megvan a film mester...? :))

Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.

(#6736) rii válasza becuszabi (#6734) üzenetére


rii
nagyúr

köszönet!

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#6737) Jorus válasza Azazello- (#6735) üzenetére


Jorus
nagyúr

Kúszik. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6738) becuszabi válasza rii (#6736) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Amúgy nézegetve a honlapot, találni kicsit olcsóbb, de szintén használható telókat.
Pl. két Marzocchi: levegős, acélrugós-levegős

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6739) tr00p3r


tr00p3r
őstag

Nincs valakinek véletlenül egy olcsó, használt hátsó kereke egy 9-es sorral eladó? :B

(#6740) Digital válasza Jorus (#6722) üzenetére


Digital
addikt

Köszönjük szépen mester a tanácsokat/ajánlásokat! :R

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#6741) Jetty


Jetty
csendes tag

kéne csinálni egy PH- Bringaversenyt =)) mekkora komoly lenne már a sok állat bringás és a sok prohardveres bissnis men :D

(#6742) Kazimír válasza Jorus (#6722) üzenetére


Kazimír
őstag

Köszi az értékeléseket, nekem is hasznos volt, főleg a villák miatt. :K
(ha van időd, ilyeneket máskor is elkövethetsz :) )

Be köll fizetni, azt' jólvan...

(#6743) Dani_kp válasza rii (#6732) üzenetére


Dani_kp
őstag

hali.

Esetleg egy Marzocchi Gran Fondo 1 vagy egy Manitou Black Comp?

[ Szerkesztve ]

https://ingatlan.com/33821564

(#6744) Dirtyz válasza rii (#6733) üzenetére


Dirtyz
őstag

Szerintem Mozo erősen felejtős, Manitoura plusz egy szavazat.

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6745) rii


rii
nagyúr

nagyon köszönöm mindenkinek (:

úgy n éz ki h holnap reggel meetingelek is már ezügyben

ja és persze akkor a MANITOU (:

[ Szerkesztve ]

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#6746) Pinya007 válasza rii (#6745) üzenetére


Pinya007
tag

20k-ért szerintem érdemes megnézni '03 MX Comp ETA-t is.
Nekem '04 MX Comp Air-em van, 1 éve vettem használtan és elégedett vagyok vele. 3 éves a villa, előző tulaj tárcsafékkel használta, én V-fékkel használom jelenleg. Nemrég cseréltettem benne olajat szervízben, azt mondták, hogy makulátlan, nem kotyog, nem ereszti olajat.

Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)

(#6747) Azazello- válasza rii (#6745) üzenetére


Azazello-
senior tag

aszfalton hasznalt fully? erdekes :)

Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.

(#6748) Dirtyz válasza rii (#6745) üzenetére


Dirtyz
őstag

Arra figyelj, hogy a nyakhossz csak 20cm, nem tudom, a Tiédbe mennyi kell...

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6749) rii válasza Dirtyz (#6748) üzenetére


rii
nagyúr

ok, thx
igyekszek nem elbaxni

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#6750) rii válasza Dirtyz (#6748) üzenetére


rii
nagyúr

pont yooo (:
haszahosztam

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum IV. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.