Remélem nem...
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
Remélem nem...
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
(#7652) zabcs80 válasza (Kolombusz) (#7642) üzenetére
A budapesti is jó volt. Én most voltam először és tetszett. (Eddig sose jutott rá időm)
(#7653) Zewa válasza (Kolombusz) (#7647) üzenetére
Gondolom nagy mértékben ne fogyasszanak.
Nekem is volt már olyan hogy benyomtam egy fél üveg Pistit estére aztán köv. nap meg hát.. jah.
Digital: Előfordulhat. Azért elég megtermett ember vagy. Milyen külsővel történt?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Holnap indul a Brigázz a munkahelyedre action.
Eddig a Fogarasi utról az Árpád hidon jártam a Szentendrei utra melózni, aztán mondták milyen jó levegő van az UVH felé, meg nyugis meg stbstb. Na mondom jól van, megnézem. Elmentem ma arra. az UVH-n valami 1x méteren teljesen felbontották a járdát. Elvileg 25-én kellett volna kezdeni, de már most sem lehet áthajtani, hacsak nem emeled át a kerót a 1,2 m-es torlaszokon.
Azon gondolkodom, ha szervezek egy ilyen 6 hetes action-t mint most a közlkedésügyi minisztérium, akkor az ilyen felujitásokat nem kellene mindez elé, vagy utánra időziteni? Piszkosul meg lett ez is szervezve.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
Te komolyan gondolod, hogy bármelyik minisztériumnak érdeke a kerékpáros közlekedés fejlesztése, támogatása?
Szavakban persze igen, de tettekben...
...valahogy ennek az akciónak az óriasplakátjait nem látni sehol
"Aki szívből él, az élből szív"
Nekünk a cégnél már tavaly is volt csapat, de mivel nem voltam itthon indulásokr igy lemaradtam. Most viszont pont az egyik tavalyi csap.kapitánnyal ülök szemben, igy rögtön meg lettem invitálva.
Nekem Ő dobta át a linket.
A többiek általában heti 1-3 alkalommal tekernek be, csak páran vagyunk akik minden nap nyomjuk.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
hát ja ;-(
nincs benne pénz:
nem parkolsz pénzért, nem növelsz magánvagyont pénnzért
nem tankolsz pémzért
nem fizetsz súlyadót pénzért
a hülye barom adózóknak meg miért mondják, hogy "bazdmeg, járhatsz ingyen is"?
én ezért mondom a critical mass meg az ilyen park dolgok még erôlködésnek is kevés
amíg az állam nem kapja fel, nem támogatja, és -én is hiányolom- nem plakátolja.
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
pontosan...napjaink embere (a többség) agymosáson él, azaz ha nem kapja a képébe naponta tízszer az infót, akkor nem is tud róla, nem is hisz benne...és ez teljesen független attól, hogy az jó dolgot szolgál, vagy sem
a "jó bornak nem kell cégér" szlogen mára már nem igaz (annyira elnyomnak mindent a sok szeméttel, hulladékkal)
"Aki szívből él, az élből szív"
sziasztok!
sztetek melyik bringa jobb? a gepida asgard pro vagy a rock machine stampede 70? melyiken vannak jobb alkatrészek?
előre is köszi!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
Sztem egy mezei tekerésre fölösleges ennyi pénzt elba... bringára.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
Rock Machine '07 Stampede 70
Váz: Block Design Custom 7005 DB
Villa: Marzocchi Dirt Jumper 3, 100 mm
Kormány: Truvativ Hussefelt
Kormányfej: Truvativ Hussefelt
Kormányfej készlet: TH-872
Gumiköpeny: Kenda Kinetics, 2. 35
Felni: Mach1 Freeride Disc, 36H
Agy első: Rock Machine
Agy hátsó: Rock Machine + láncfeszítő
Fogaskoszorú: Shimano HG50, 11-32T
Hajtómü: Truv. Hussefelt 1. 0 BG, 38T + boxguide
Pedál: Wellgo platform alu cser. tüske
Váltó első:
Váltó hátsó: Shimano LX
Váltókar: Shimano Deore
Fékkar: Hayes HFX 9
Fék: Hayes HFX 9 180mm
Nyereg: WTB Speed V DJ Race
Nyeregcső: Truvativ Hussefelt
Súly: 15, 25 kg.
Gepida Asgard Pro
váz: alloy
villa: Rock Shox Recon 351 U TURN POPLOCK
kormánycsapágy: NECO integrated, A-Head
hajtómű: FIREX 3.3TM 22 / 32 / 44-170mm
láncvédő: -
középcsapágy: FIREX 3.3TM
felni: Rodi FR alloy, 36L, black
küllő: DT, black
első agy: GEPIDA, alloy, disc, quick release
hátsó agy: GEPIDA, alloy, disc, quick release
első fék: Hayes HFX-9, hydraulic disc
hátsó fék: Hayes HFX-9, hydraulic disc
fékkar: Hayes HFX-9, hydraulic
első lámpa: -
hátsó lámpa: -
dinamó: -
sárvédő: -
markolat: Velo VLG-185; 130 mm
kormány: Gepida MTB alloy, 620 mm, black
kormányszarv: -
kormányfej: Gepida TDS-D261 28, 6 / 110 mm
csengő: -
csomagtartó:
nyereg: VELO 3123 MTB, black
nyeregcső: Gepida, alloy, 30, 4x300 mm, black
kitámasztó: -
pedál: Xerama SP-102 alloy, black
pumpa: -
váltókar: Shimano Deore XT
hátsó váltó: Shimano Deore XT
első váltó: Shimano Deore LX
külső gumi: Schwalbe Noby Nick 26x1, 95
súly: 12,8 kg
Szerintem a Gepida. Sokkal könyebb, jobb váltórendszer. A Rock Machine nem igazán túra gép.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
" ... napjaink embere (a többség) agymosáson él, ... "
igen ;-(
ezért gáz, hogy mindenhol autóreklámok vannak.
5perc alatt haladnak 100 mérert, de senkinek nem tûnik fel, mennyire ellentmondásos, hogy z atreklám meg ott virít .-(
gondolkodtam, felírom rá spray-el, hogy "VEGYÉL AUTÓT TE IS BAZDMEG, NINCS MÉG ELÉG"
" .... ha nem kapja a képébe naponta tízszer az infót, akkor nem is tud róla, nem is hisz benne...és ez teljesen független attól, hogy az jó dolgot szolgál, vagy sem ....
meg nem gondolkoznak ;-( akkora dugók vannak bp-en, hogy csak lépésben tudnak haladn aaz autók a körútpn, délután 4-5-6 kor ugyanez a helyzet, de mivel nyomatják az autóreklémot, ezért mindenki autó vesz, és senki nem gondol bele, hogy mekkora dugó van
meg el tudom képzelni, minden balfasz autó moro a dugó miatt, de hogy ô szálljon ki ??? áááááááá ... ;-(
nekem már az is megfordult a fejemben, hogy a BKV-t is szándékosan akarják tönkretenni, mert abban nincs annyi bevétel, minha autóval járnak az emberek
- tömeges felhívások kellenenének, szórólap
- légifelvétel a dugókról
- a mozgást népszerûsíteni (egy tengeri madár 900 km.t is képes repölni naponta, hogy éléemet találjon, mi meg wc-re is autóval emgyünk)
- kerékpáros alap-kresszt oktatni
- plakátokat kitenni a rendszeresen bedugult helyekre, ami az alternatív közlekedést népszerûsíti
-beleverni az autósok fejébe, hogy "nem csak az autosoké az út", en akarják letúrni a kerósokat (gondolkodom ilyen feliratú pólón)
a critical mass-nak óriásplakátolni kellene
nem volt értelmes post, elnézést érte
hard work :-/
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Kéne, tudod sok mindent kéne. Addig ameddig az autózás ekkora haszon és Magyaro. ilyen szar helyzetben van(anyagilag) addig nem igazán fogják gyakorlatilag is támogatni.
Autóreklám; "CSAK 3xx xxxxFt" Nem értem minek kell megvenni a rohadt drága új autót és aztán meg fizetni több 10 éven keresztül havi 20-30-40 ezer ft-t...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
ez nem országfüggő...gazdagabb országokban ugyanez a helyzet: megy ezerrel az ösztönzés a fogyasztásra, a termelésre
...mondjuk egyanez a helyzet a pc iparral (remélem ezért most nem fognak kirugni innen a PH-ról )...az izomgépek 90%-a ugyanúgy netezésre, zenehallgatásra, szövegszerkesztésre van használva, mint a régi P1-es cumók
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
[OFF]ennek az országnak nem attól lesz jobb, ha még töb badót fizetünk be, mert elnézést, de az elfolyik magánvagyonba BKV - 4es metró - 500 milliárd helyett 90 milliédból is kijött volna, 10 év helyett meg 3 év alatt
a másik: azt én sem fogom soha megérteni, miért nem elég forgatni a használt autókat. az is pont ugyanúgy el tud vinni A-ból B-be, dehát a "kivagyiság" .... meg státuszszimbólum
de olyan ez mint a voda reklám (utálom azt is, mint a szart) "szégyelled a régi telefonod? cseréld le" beleverték az emberekbe, hogy csak az a jó, am új[/OFF]
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Tudod, az az egy baj van, hogy mindenhová csak nem lehet eljutni bringával. Legalábbis a mai időbeosztás mellet... Szóval mi tegnap felmentünk CM-re Kecskemétről. Vonattal 7000 Ft-ból jött ki kettőnknek, üdülési csekkel fizettük. (Ifjúsági kedvezményt adtak, ami csak hétvégén jár, hétköznap azt hiszem 9000 Ft lett volna a tarifa). Autóval ez körülbelül 3000 Ft-ba került volna, ha valamelyik városszéli benzinkútnál hagyjuk az autót. ha bemegyünk a városba, akkor is max 4000. Sajnos bicikliszállítót még nem tudtunk rá venni, ezért maradt a MÁV.
De mindig nem lehet ezt sem megjátszani. Nagyon drága, és még körülményes is, szóval tetszik- nem tetszik, kifizetődőbb hosszútávon az autó, még a járulékos költségeivel is... (Az újautó- vásárlással én sem értek egyet, de ez most nem kapcsolódik ide)
Bocsi, ez már így is off volt.
Városba mindenképp a bringa, ez egyértelmű.
Az aluljárós esethez meg annyit tennék hozzá, hogy kár volt szerintem így elveszteni a fejed, tudod, okos enged, így meg majd félig- meddig joggal mondja majd a csaj, hogy "azok a barom biciklisek"... Remélem, ezzel nem bántottalak meg.
Szerk: off
[ Szerkesztve ]
Jah, tényleg nem lett az, bocs. (a lényeg azért lejön)
Na igen és ahogy az emberekeet átb@sszák. Kérdi a mezei user hogy melyik jó gép?
-"Ez a c2d gép már elfogathatónak számít. Netezni, szöveget szerkeszteni kiváló."
Rii: Tudom hogy nem ettől lesz jobb, de akik meghozzák a döntéseket nekik attól lesz jobb ha több adót fizet a nép..
Voda az szeritnem egy gusztustalan szolgáltató. "Beszámoljuk egy 10-esért" Beszámolják igen de érdemes megnézni az árakat. W200-2x.000FT
Itt Pécsett a városi tömegközlekedéssel nincs igazán gond, de a távolsági katasztrofa.
Vonaton szinte "nem lehet" elmenni budira.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Konkrétan a budapesti vezetés tönkre akarja tenni a BKV-t. Nem lehet, hanem egyszerűen így van. Járatokat akarnak megszüntetni, arra hivatkozva, hogy nincs elég utas, amit bizonyítva filmfelvételeket is készítenek olyan időszakokban amikot tényleg alig vannak. A buszok utaslétszám érzékelője is meg van berhelve, direkt kevesebbet mutat. Van amikor 10 utasnál mínusz utaslétszámot mutat. Röhelyes.
Az autós, dohányos, gyorkajafüggő, alkoholista kifizetődőbb. Teljesítmény, súly, és jövedéki adót fizet. Hitelt vesz fel, parkol, büntetést fizet. Költ költ költ, amiből az államnak bevétele van, majd korán meghal, és nem kell nyugdíjat fizetni. Míg a tömegközlekedés a világ minden táján veszteséges.
A BKV nem él a helyzetével, nem igényeli vissza az üzemanyag jövedéki adóját. Gondolom nem véletlenül.
Ellenben a hétvégén eljutottam arra a pontra, hogy bukó nélkül nem igazán merek már bringázni. Nyaltam egy gyönyörűt, minek hála a sisakom eltörött. Nekem szerencsére semmi bajom.
CMről hazafele is sikerült egy lelkes autósba is belebotlanunk, zebrán átkelve. Fekete sötétített furgon jön át a piroson, megyünk át a zebrán, az meg szépen lepadlózza. Első kerekes blokkolással sikerült csak megállni, de már úgy, hogy majdnem merőlegesen állt a bringa. Az arcom elött jó fél méterrel húzott el, de úgy hogy a szembe sávban ment. Első rendszám természetesen nem volt, hátsót pedig nem lehetett elolvasni.
Az eset után nem igen lehett észre venni, hogy a féklámpája kigyulladt volna.
Más:
Nincs valakinek tapasztalata, hogy 28-as kerékre milyen külsőt érdemes venni? Egy hulladék Kenda van rajta mindenféle defektvédelem nélkül, és mivel az utóbbi időben elég sokat jártam a bozótosban, és megsínylette a drága. Több órát töltöttem azzal, hogy az összes tüskét kiszedjem belőle, de ha a belsőt felfújom benne, mindíg kilyukasztja valami. CM elejét is 15 percenként pumpálós kényszerpihenővel nyomtam végig.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Mint ahogy a méregdrága bicajok nagy része sincs kihasználva, hétvégén mennek vele egy kört a közeli parkban vagy azzal járnak minden nap boltba vagy egy full dh géppel járnak suliba stb. Megveszik, mert újságban, fórumon olvassák, hogy az a menő meg a havernak is olyan van.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
Millin tegnap láttam olyan böllérarcú, 100 kilós vad 16 éves DHs arcokat akik elindulni nem tudtak a bringájukkal, csak úgy hogy lendületből megtolták. Látszott rajta hogy 2 éves gép, de egy karcolás, egy sárfolt nem volt rajta. Ellenben a lánc nyikorgott, mert olyan száraz volt mint egy... na hagyjuk.
Mod:
Nem azt mondom, hogy sajnálom tőle, mert lehet hogy tényleg nagyravágyó tervei vannak, és egyszer el szeretne érni bringás sikereket, anyagilag már jó korán meg lett alapozva a dolog. Csak pont a tudás ami hiányzik.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Szerintem midenki tudja kikre gondolsz.
Itt Pécsett is van egy kis pöcs aki most 12éves és msot akpott új bringát. (Mert ugye ő már kinötte a 'szar' Kona shred-t és valami komolyabb kell neki)
Egy darab karc nincs a bicon. Elkényeztetett kis...^^^.
No' de ne offoljuk szét a bringás topicot!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
...de vajon miért van az, hogy ez (sajnos tényleg) így van? (ez most csak költői kérdés volt )...miért olcsóbb az (gyakorlatilag már egy fő/autó esetén is) ha autót használunk és nem tömegközlekedést?...miért nem lehet A-ból B-be eljutni normális időn belül tömegközlekedéssel?
pl. hétvégén lesz Révkomáromban a Csárdatúra. Innen 50-60 km-re van, de vonattal nem jutunk oda kezdésre, mert egy nyomorult közvetlen járat van, a többi Bp. Déli pu-on keresztül (háromszor annyi pénzért és km-rel : ).
Valamikor a vonat megfizethető, gyors közlekedésnek számított...lassan luxus
"Aki szívből él, az élből szív"
nem bántottál meg, igazad van!
de részmrôl a toleranciának vége az autósok felé
amíg rádudálnak a kerósra, és nem történik semmi, addig meg is fogják tenni,
de ha utánamegyek, és dörömbölök a volánfülkénél ..... legközelebb meggondolja, megéri-e
nem csak az ôvék az út, és ne verje egy budapest autós se a mellét, mint írtam, ôk szinte _csak_ és kizárlóag szabálytalanul közlekednek
" .... okos enged ... " - ezért uralják hülyék a világot
amúgy mindig így elvesztem a fejem ;-)
én ilyen állatfaj vagyok, ezért akarok kiköltözni, hogy ne lássam amint odaparkolnak a járdára az autósok
ha kiköltöznék, én is autóval járnék be, de pont most gondoltam rá, hogy kocsit leteszem lágymányosi hídnál, és onnan tekernék be a iii-ker.-be
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Akkor egy kis ON is
A Continental és a Schwalbe is gyárt defektvédelemmel ellátott trekking külsőket. Mindkét típust használtam már, nálam igen jól teljesítettek.
A felpumpált kerék ismételt defektjét gyakran okozza a külsőben megrekedt szilánk, tüske, fémforgács, stb. A legegyszerűbben úgy lehet az ilyet kiszűrni, hogy a defekt helyét beazonosítod a külsőn (pl. a külső leszedése előtt egy filctollal megjelölöd a külsőt mondjuk a szelepnél, így tudod, hogy a belsőn keletkezett lyuk hová esik a külsőn). A külső gumit pedig szépen végigtaperolod belülről (miközben a hüvelykujjaddal nyomod kivülről a külsőt, modellezve a normál állapotot)...ilyenkor azonnal észrevenni azokat az idegen tárgyakat, amik szemmel nem észrevehetőek, viszont a felpumpált keréknél pár méter után ismét defektet okoznak. Én találtam már így fémdrótot és akáctüske beletört darabját is a külsőben.
"Aki szívből él, az élből szív"
Jaja, mindig furcsán néznek rám a kollégák, mivel számukra felfoghatatlan, hogy hogy lehet vkinek 500k Ft-os autója, amivel csak vidékre jár hébe-hóba, és hogy lehet bőven duplaannyiért bringája. Pedig nem én vagyok a furcsa, hanem ők.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
múltkor szembôl nekemgyütt egy kerós, nem figyelt, és keróúton úgy kielôzött, hogy közbe szembe jöttem, olcsón megúsztuk, az elsô tárcsám az eset után mindig nyikorgott...
most beállították, de még mindig ugyanúgy, sôpt jobban nyikorog.
mitôl lehet?
(#7669) Xantomas:
azt nemm értem, hogy akkor minek veszenk kombínót, meg új trolit? Oo
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Valószínűleg elhajlott a tárcsád (8-as került belé) és az ér bele időnként a fékpofába. Az ilyenhez sajnos nem lehet jól beállítani a féket, mert ha akkora rést hagynak a pofák között, hogy ne érjen hozzájuk, akkor többnyire koppig kell húzni a kart, hogy fogjon.
Ki kell egyengetni a tárcsát. Szervízben azt is meg tudják csinálni.
"Aki szívből él, az élből szív"
de nem szaggatottan nyikorog, hanem folyamatosan :-/
elindulok, akkor csendben van, majd 100m után elkezd erôsödni, és akkor tartja ezt a folyamatos nyikorgó hangot, ugyanazon a hangmagasságon
maj'visszaviszem, (bár még remélem bekopik, d így egy hó után már nem fog gondolom, mert már bekopott vagy mi .... )
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Ja, akkor más gubanc van, de ilyennel még nem találkoztam.
Mindenesetre a nyikorgás az nem jó, folyamatosan azért nem kellene koptatni a tárcsát
"Aki szívből él, az élből szív"
Egy tipp: Nem lehet hogy mondjuk a fék kicsit bemozdult így marha közel került a tárcsáhot és mikor tekersz egy kicsi felmelegedik a tárcsa(kitágul),hozzáért és ezért nyikorog?
Jorus: Oké de te nem ugyan arra használod az 1KKK-s bringád mint mások au eurobikejukat
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Rám is érdekesen néznek mikor kérdezik hogy mennyi volt a bringám, és mondom hogy kb 200k. Egy singlespeed országúti...a divatdirtösöket meg "dh"-sokat énis útálom szívből. Nekem is van egy egész jónak mondható UMF brad 2 BMX-em, de az kb arra van, hogyha kész lesz az outim akkor ne a 500k+ bringával kelljen mindefelé járni. Idén el akarok kezdeni alapozni, edzeni aztán jövőre versenyezni. És az én esetemben a bringázást nem a szülők pénzelik hogy nesze menjé vegyedmeg kisfijam, hanem én dolgozok meg érte...nemtudom hogy ez hány Specialized DEMO-val rohangáló 13 évesnél van meg...
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
Nincs valakinek tapasztalata, hogy 28-as kerékre milyen külsőt érdemes venni?
Nekem a Schwalbe Land Cruiser vált be, 42-622-eset használtam árkon-bokron át, montis túrákon főleg több mint egy éven át, defekt nélkül. Még abban a Gerecse környéki akácosban sem volt gondom, ahol kb. 8-10 emberből négyen szereltek defektet egyszerre.
#7674 rii: a CM honlapon olvastam egy új "jelszót": Minden út bicikliút! Ha nem is szó szerint mind az, de tényleg nem ártana, ha az autósok is vennék a lapot...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
" ... Minden út bicikliút! .... "
ez naon lyó (:
pólóferiratnak is kafa
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Igazad volt Szálszakadásos lett a gumim Bevittem a boltba,ahol azonnal raktak rá egy másik gumit (nem olyan márkát). Azt mondták,ha viszem az 1 hónapos garis átvizsgálásra küld a KTM egy vadi új gumit Ez ám az ügyintézés Öröm-bódogság
A bolt: www.maniac.hu Szeged
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
Hát igen..nem vagyok egy madárcsontú
A gumi: Schwalbe CX-Comp, 26" x 2.0
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
a 28 " jónak kellene, hogy legyen, bár ma már semmi sem biztos. ;)
kérdezd meg Tigrist
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
Ezt most nem értem. Válaszoltam, nem kérdeztem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
A kulcsszó: Közbe-szerzés.
(#7675) becuszabi
Thx, az ezer éves olasz montimon is Continental abroncs van schwalbe belsővel, és felniszalaggal, és nem igazán kaptam még vele defektet, csak mikor sikeresen egy rajzszögbe belemásztam, az meg úgyis átvisz mindent. Asszem megmaradok ennél az összetételnél.
Mostanában tesztelgetem az "új" váltót is rajta. Valami olcsó váltót kerestem 6 sebességes SIS rendszerű helyére. Adtak egy Tourney hátsó váltót. Ráadásul nagy kanalast. Mókásan néz ki a régi cingár helyén.
Az mennyire gyengíti meg a felnit ha két féle küllő van belefűzve? 4küllő eltört, illetve 2 elhajlott, és mivel sima rozsdamentes acélküllőt nem kaptam a kért méretben, dt küllőt fűztem be a 6 rossz helyére.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Milyen "Tigrist"?
Védd a fákat, egyél hódot!
engem megint kifelejtettél teke
Ja és Győrben mikor lesz critical mass?tudja valaki?
[ Szerkesztve ]
letezik 31.4-es ulescso?
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
ha jobbra dőltem a keróvak, kb 10 fokra, akkor abbahgyta, ha egyenesbe, vgy balra dőltem 10 fokot, akkor megint rákezdett...
(#7681) Zewa: ha behúzom a fékkart, akkor abbahagyja egy 100m erejéig ... aztán újra ... fékkar megint behúz, akkor rákezdi ... ez azóta így van, hogy karamboloztam .. :-/
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
szombaton volt,míg a Balatont kerültük!
[ Szerkesztve ]
Itt fent lesz ha lesz...ű
Esetleg a pécsi CM-ra jön valaki? (ápr. 25)
Rii: Nincs ötletem. Esetleg baj van a fékkel? Másik tárcsával is csinálja?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Igen.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Laza a gyorszár, vagy picit elmozdult a kerék. Gyorszár kinyit, kerék megpörget, beigazít olyan pozicióba amikor nem cicereg a tárcsa, gyorszár meghúz.
bocs pingvin, jár a pont
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
köszi! megpróbálom az este ....! (-:
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
A felnit nem fogja gyengíteni az eltérő erősségű küllök használata, max. a kereket
A dt valszeg erősebb, mint a mezei rozsdamentes, így inkább erősítetted a kereket. Természetesen nem kizárólag a küllők húzószilárdságától függ a kerék tartóssága, hanem attól is, hogy az egyes küllők azonos feszességűek, vagy sem (sőt, ez utóbbitól nagyon is).
"Aki szívből él, az élből szív"