A gyorszár vastagsága ebből a szempontból mellékes, tulajdonképpen egy erős dróthuzal is be tudná tölteni a szerepét, a lényeg, hogy a papucsokhoz szorítsa az agy tengelyének végeit.
Egyébként itt egy részletes, elvi ábra egy hátsó agyról. Ha megnézed, láthatod, hogy maga a tengely az, ami a papucsba illeszkedik, a rajzon 36-os jelöléssel találod. Ez üreges, ebben fut a gyorszár.
Ha engem kérdezel, a sérülést okozhatta anyaghiba is, de akkor szokott így kinézni egy papucs, ha a tengely kimozdult a helyéről, majd egy nagyobb erőhatásra az ellenkező irányban belevágott az aluba. Ez egy nem eléggé meghúzott gyorszárból eredhet, és ily módon elképzelhető, hogy a gyenge minőségű alkatrész miatt történt az eset, mivel, ha a belső mechanikás gyorszár áttétele nem megfelelő, a felhasználó hiába tépi meg brutálisan, ettől még az összehúzó erő nem biztos, hogy elegendő lesz durvább felhasználás esetén is. Össztelós vázakat nyilván nagyobb igénybevételre terveznek, és ebből a szempontból a forgalmazó hibája lehet, hogy gyengébb minőségű gyorszárral szerelte a gépet. De mondom, abból nem származhat a hiba véleményem szerint, hogy a gyorszár milyen vastag.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow