a belépő szintű össztelós mennyiben visszalépés egy ugyanolyan árú jól felszerelt merevfarúhoz képest? azért hogy azt a hátsó telót belerakják, cserébe gyengébb komponenseket használnak a bringa más részein, hogy ugyanannyiért lehessen adni?
be kell látnom hogy végül csak egy kommersz bringa lesz, de végül is lehet hogy meg tudnék barátkozni talán leginkább egy KTM-mel (motorban is nagyon birom őket), aztán egy meridával. ezek a kona-k meg magellan-ok nem tetszenek abszolút, meg egy kelly's-re se ülnék rá (nem akarom megbántani a kelly's tulajokat).
az intersportban az eladó azt is mondta hogy a gyűrűs felni az sokkal erősebb mint egy nem gyűrűs. igaz ez? annak a kis vicik vacak gyűrűnek ekkora jelentősége lenne?
ezek a ktm-ek télleg nem rosszak, tetszenek. és azt mondjátok ezeknek a felszereltsége jó? hülye vagyok ha kérnek rá a rajta levő helyett ilyen fékkaros váltást? meg van egy-két fóbiám meg fíliám a nevekkel kapcsolatban például ritchey kormányt véletlenül se szeretnék (nem akarok megbántani egy ricsit se), meg ha lehet truvativ hajtókart szeretnék. lehet nem akkora márka, fogalmam sincs, de nekem számítanak ezek a dolgok és jobban érezném magam ha így lenne a bringám. bár egy ktm-hez nemtom mennyire illik egy truvativ dolog, de... talán (a rockmachine-hez sztem nagyon passzol). talán azért is nem választanak alapbol ktm-hez ilyet mert ők is érzik hogy az valahogy nem passzol imidzsében meg hangulatában hozzá. na. és ha az össztelósokat nézem, ezekből egyik se olyan hogy lehetne fixálni a hátsó részt igaz? vagy lehet? mert nekem ebből nem derül ki. pl ennél a comp fr-nél?
és a fékek jók ezeken a bringákon? nem kell majd állandóan állítgatni őket? és a váltók? ezek a deore váltók jók? LX vagy XT? az XT jobb ugye? úgy tudom hátulra mindig kicsit jobbat tesznek.
fekete felnik igen, mindenképpen, azok nagyon állatul néznek ki. és legyenek jó vastagok, robosztusak a gumik. az ultrasportnak kicsit vékonynak tűnik a váza felül. lehet hogy minden kihívásnak megfelel, csak optikailag...
de ez a merida AM 500-D is jól néz ki, jó a színválasztás, hangulatos, kicsit furcsa szerkezet a hátsó teló dehát biztos jó. nem kell attól tartani össztelósnál a hátsó teló ha bonyolultabb felépítésű az több hibára ad lehetőséget?
rájöttem engem a nüansznyi apró részletek fognak meg, és ebben volt nagyon jó a rockmachine. a truvativ hajtókarok gyönyörűen csiszolt feliratai meg a RM embléma elől szintén, meg mindenhol ezek a márkafeliratok, amikor azt érzem hogy ha egy gyártónak már ilyenre is van energiája hogy ilyesmikre is oda tud figyelni, akkor a többi is biztos hogy rendben van.
bocs hogy kicsit hosszú meg ilyen voltam.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...