Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) zzeN


zzeN
aktív tag

30 perces videó a bömösről: Building the 2014 BMW Z4 GT3

(#352) fLeSs válasza zzeN (#351) üzenetére


fLeSs
nagyúr

A GTLM verziót scannelték be, nem a GT3-at.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#353) fLeSs


fLeSs
nagyúr

A héten már 3 versenyt mentem a RUF Cupban (annak ellenére, hogy a Spa nem különösebben tetszik) és egyre jobban tetszik az autó. Mondjuk ez főleg annak köszönhető, hogy elkezdtem utánanézegetni, hogy a setupnál mi mit csinál és sikerült készítenem egy olyan setupot, amivel az autó nem olyan rohadt alulkormányzott. Már sajnálom, hogy nem hamarabb kezdtem ebbe bele.
Úgy tűnik egy szezon kellett nekem ahhoz, hogy rájöjjek, milyen szériában érdemes indulnom, vagyis hogy mi az ami érdekel.
- max 30-35 perces verseny
- sok versenyző, napközben is, hétköznap is
- minél kevesebb Class D versenyző

Ha újra lehetne kezdeni (vagy ha el lehetne adni az autókat másnak), akkor ezeket már nem venném meg
- Indycar (alig van versenyző, amúgy poén autó)
- V8 Supercar (alig van versenyző, amúgy poén autó)
- Ford Mustang (nem tetszik)
- KIA (alig van versenyző, és nem is tetszik)
- Ford GT (nem igazán tetszik, bár a nem tetszőek közül még ez a legjobb :D)
- Riley DP (ha megkapja az NTMv5-öt akkor talán változhat, de kétlem)
- HPD (ha megkapja az NTMv5-öt akkor talán változhat, de kétlem)
- Radical (nem az én "stílusom", már ha létezik ilyen)
- Skip Barber (nem tetszik, nem az én "stílusom", már ha létezik ilyen)
- Jetta (ezt azért vettem meg, mert enélkül nem lehet versenyezni a Grand Touring cupban)

Szóval jó sok pénzt kib@sztam az ablakon... :D de ilyen vagyok, ki akartam próbálni az autókat.
Ne kövessétek el ugyanezt a hibát, kérdezzetek (bár ha vki nagyon ki akar próbálni egy autót, akkor az úgysem elég, hogy más leírja ő mit gondol).

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#354) JoinR válasza fLeSs (#353) üzenetére


JoinR
senior tag

Hát igen, utólag okos az ember, én is sok kocsit megvettem fölöslegesen :)
Nem értem, már nagyon régóta nem kell minden autó ahhoz, hogy indulj egy sorozatban, a Jetta-t nem kellett volna megvenned (viszont letöltened igen!).
Elsőkerekes autót elvből nem is vennék (kivéve ha rendes túraautó), úgyhogy a KIA-t megértem hogy bánod :D
Amiket én se vennék meg megint a felsoroltak közül: Ford Mustang, Indy, Riley.
Skippy viszont alap kocsi, Radical sokak szerint (és szerintem is) a legjobb kocsi jelenleg, Ford GT személyes kedvenc (bár ez is érthető ha nem jön be, nem túl népszerű), HPD már csak a fun miatt is néha, a V8 meg nincs meg, de azzal is lehet néha hülyülni hosted szervereken.
Amúgy account-ot lehet kérni autót próbálni iracers.hu-n ahogy eddig is (ez főleg azoknak szól akik vásárlás előtt vannak :) )

[ Szerkesztve ]

(#355) fLeSs válasza JoinR (#354) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Én még a Jetta vétel előtt indulni akartam a GTC-ban és azt írta ki, hogy purchase required (nem download required). Amúgy én sem vettem volna meg. De lehet, hogy rosszul emléxem. :D
Talán a KIA volt a legrosszabb vétel, mert a versenyzők száma versenyenként átlag kb. 2.

A Skippy tom, hogy alapnak számít, de nekem nem jön be, olyan (vezetni) mint egy openwheeler Mazda MX5 és azt sem bírom, a segge állandóan ki akar csúszni, a GTC-ben is a Solstice-szal szoktam menni (a GTC nálam amolyan levezető széria, de poén is szokott lenni).

A HPD tényleg fun, de a Pro/GT Challenge nekem hosszú, és amúgyis nekem túl gyors az autó (a vezetői tapasztalatomhoz képest) + csak hétvégenként vannak official versenyek. Ha bejönne a fixed HPD széria amiről beszélnek a fórumon, akkor talán belevágnék.

A V8 jó lenne ha nem csúszkálna annyira és nem hetente 1-2 official verseny lenne. Más gond nincs vele. :D

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#356) Met


Met
nagyúr

Van valami trükk amivel az SR-t lehet növelni?
Tegnap mentem egy versenyt +0.09 és mentem egy TT-t.
Ma első verseny -0.03, warmaup alatt 3 fal és versenyen nekem jöttek egyszer.
Kezd rohadtul idegesíteni hogy oválból nem tudok a D-ből feljebb jutni :((

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#357) v!ct0y válasza Met (#356) üzenetére


v!ct0y
veterán

Warmup-ot hagyd ki.

(#358) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Tegnap este ezt írtam:

"- max 30-35 perces verseny
- sok versenyző, napközben is, hétköznap is
- minél kevesebb Class D versenyző"

Ezt kicsit átalakítanám

- max 30-35 perces verseny
- sok versenyző, napközben is, hétköznap is
- Class C verseny (szóval nincs egyáltalán Class D versenyző)
- kiegyensúlyozott középmezőny

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#359) Met válasza v!ct0y (#357) üzenetére


Met
nagyúr

Lehet bejött, ma:

+0.08
+0.08
+0.07

Megyek még egy TT-t és abba is hagyom nehogy lerontsam :DDD

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#360) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Wow, Spa-n 1 verseny alatt kétszer borítottak fel a Ruf Cupban. :D 4 verseny alatt -77 SR Spa-n. Jó kis pálya, asszem ennyi elég is volt belőle.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#361) szacsee válasza Met (#356) üzenetére


szacsee
nagyúr

Ovalon nem tudom hogy állsz, de kell némi tapasztalat, hogy lásd a versenyen, hogy mikor lesz balhé.
Erre jó az SR nélküli karbi kupa is pl. Ott van pár csattanás és pl a kitéréseket tudod gyakorolni.
Persze ha melletted vannak, vagy mögötted, akkor nem ennyire egyszerű.
Nincs sok rutinom nekem sem, viszont a sok crash amin keresztül mentem adott némi pluszt.
Most már lazán meg tudom fogni a kocsi farát, ha elindul (nem kipörgetéstől) és nagyrészt az előttem levő nagyobb csattanókat is ki tudom védeni.
A maradék hibafaktort nem tudod majd elkerülni A és B licenc autóival sem.
Ilyen pl a túlspirázott versenyszellem az elején, illetve a keménykedő vérpistik zéró rutinnal qualos idővel a #32-es rajtszámmal a második pozícióból aki persze csinál egy szép crash-t a harmadik körben pl.
A kedvencem az utolsó körben elsőként ráfordulva a célegyenesre megindul a kocsi hátulja, mert a kedves második úgy gondolja jobb ha kipörget és nyer, mintha másodikként végzi.. ja és nem blokkoltam... de ezek mind előfordulnak felső licencnél is.
A héten viszont rátaláltam egy rövidítésre chaten hr&gp... :DDD
Kreditéhezőknek half race and go pit... ;]

(#362) Met válasza szacsee (#361) üzenetére


Met
nagyúr

4 szezon a SG fórumos NASCAR Racing 2003 Season ligában. Tapasztalat van csak nem értettem hogy road-on már megvan a B, oválon meg még a D-vel szenvedek. De tegnap meglett a C, remélem ez így használ ha nem megyek warm up-on :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#363) zzeN


zzeN
aktív tag

(#364) JoinR


JoinR
senior tag

Éjszaka volt egy ilyen 6 órás endurance verseny amin indultam, nagyon komoly volt :)
153 kör Road Americán a Ford GT-vel, felvezető körrel együtt megvan az 1000 km egyhuzamban :D
Kb. 6x kellett kiállni teletankolni a gépet :DDD

Közvetítés is van, kíváncsi vagyok ki nézi/nézte végig :)

[ Szerkesztve ]

(#365) szacsee válasza Met (#362) üzenetére


szacsee
nagyúr

4 szezon vezetési tapasztalat egy összeszokott bandával szerintem más, mint IR official futamon mindenféle kölökkel versenyezni. Múltkor feljött a magyar bajnokira egy kb 10-12 éves gyerek (csapattársak szerint), na volt is róla szó TS-en, de eligazította az admin, hogy normálisan menjen és ne szúrja el a futamunkat.
Elején is csinált galibát, no meg a végén is ha jól emlékszem B. Zsolt a kölök és én fordultunk ki a T2-ből. Csávó felcsúszott ligatársra, aki falazott, majd visszaadta a pofont falról visszapattanva, a kölök meg totál telibe vert engem.
Usankában a Nascar népszerűbb sport lehet mint a road, no meg a 4 kanyar láttán egy teknőben megnő az önbizalom pár emberben, így sokkal több a láma oválon, mint roadon... bár ott is akad rendesen, de ott a bukótér elég nagy ahhoz hogy ha rutinosan mész ne verjenek telibe.
Mindenesetre, akkor tapasztalatod van, csak az SR hiányzik... anno én is így voltam és próbáltam pár hétig végéről indulni a futamokon, hogy az SR meglegyen (0,15 / futam) Ha megvan a felsőbb licenc, akkor normálisabb arcokkal már lehet tartani az SR-t, ha merészebben vezetsz is.

JoinR: Most jött meg a héten a kormányom, így lehet kicsit roadra is benézek, de gyakorolnom kell még.
Szervizes srác viszont beszélgetés közben mondta is, hogy ezek a kormányok nem több órás futamokra valók... aktív hűtés nélkül meg főleg. (igaz eddig 2,4-es daytona volt a leghosszabb nálam)
Nálam csapágyház volt törve és a csapágyak is kalimpáltak pedig oválon sok terhelés nem érhette, most viszont kicsit felspannolt csapágyházzal már nem féltem annyira a kormányt.
Szellőztetésen gondolkozom, viszont ott meg a portól kellene védeni, mert a kenőzsír szedi a port rendesen, ha a kormány belsejébe téved.

(#366) JoinR válasza szacsee (#365) üzenetére


JoinR
senior tag

Nagyban függ a kormány élettartama az elvárt igényektől. Ha elfogadja az ember, hogy nem várhat ennyi pénzért kezet kicsavaró erőt, akkor simán bírja. Én amikor növelem a caster-t amitől nehezedik a kormány, van hogy visszaveszem az options-ben kicsit az FFB erőjét, hogy ne terheljem fölöslegesen. Ha nincs nagy erő, nincs nagy hőtermelés sem és kb. örökéletű a dolog.
Nekem 1x volt, hogy elmászott a kormány közepe, amikor maxra felvettem az FFB-t és poénból driftelgettem az mx5-tel, azaz dolgozott a motor rendesen. Akkor szétszedtem, kicsit közelebb húztam az optikát a prizmához, szerencsére nem tört el a kis kerék, úgyhogy ennyi megoldotta a gondot, azóta inkább nem erőltetem.
Ha valaki nagyon szeretne nagy FFB erőt, mélyebben zsebbe kell nyúlni, ez van.

(#367) JoinR válasza JoinR (#366) üzenetére


JoinR
senior tag

Amúgy létezik mod a G27-hez, erősebb motor, plusz ventis hűtés, elég jól néz ki :)
ISR teszt

(#368) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Kijött a 2014S2 szezon menetrendje: [link].
A Global Challenge fixed széria lesz rolling starttal, érdekes. Miután a RUF Cup fixálását elvetették, sejtettem hogy a GCS-t fogják fixálni. Végülis ha emelkedne a versenyzők száma emiatt az elég jó lenne, mert akkor lenne ki ellen versenyezni (lenne középmezőny). Mondjuk egy D Class szériában kérdéses, hogy milyen lesz a játékosállomány... :Y :D

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#369) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Lenne egy kérdésem a tapasztaltabbakhoz (magasabb iRating).
Szóval az a helyzet, hogy az iRatingem már majdnem 2400 és így talán a GT3 Challengen kívül minden versenyen a top splitben kell versenyeznem. De ezt az iRatinget én a Caddyvel, Mustanggal és a Grand Touring Cupban értem el (főleg Solstice :D), szóval köze sincs ahhoz, hogy mit tudok mondjuk a McLarennel. GT3 Challengeben kb. huszonxedik helyre volt elég a sebességem (mondjuk nem gyakoroltam 1 óránál tovább :D), és a RUF Cupban is csak 6-7. helyre voltam elég.
A kérdés, hogy ha rendszeresen a gyorsabb emberkék ellen versenyzek akkor az én sebességem is javulni fog? Ez valszeg elég hülye kérdés, mert valszeg igen. Csak nemtom, hogy van-e úgy értelme versenyeznem mondjuk a GT3 Challengeben, hogy rendszeresen hátul végzek.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#370) tikshow válasza fLeSs (#369) üzenetére


tikshow
addikt

Relatíve igazságos a rendszer, amikor az iRatinged beesik x alád akkor egyel lentebbi splitbe dob, és vica versa. Nem kell azon aggódnod, hogy hol végzel, mert a tudásodnak azért vannak határai, a lényeg, hogy jókat meccselj. Ennyiről szól az iRacing, ha a helyezés a fontos akkor indulj ligákba. :)

[ Szerkesztve ]

(#371) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Az elmúlt napokban azon filóztam, hogy a következő szezonban melyik kupákban induljak (a korábban taglalt szempontjaim alapján).
Az utóbbi időben a RUF Cup-ban próbálkozgatok, de ez eddig a legrosszabb amiben indultam, 5 versenyből 2-ben sikerült célbaérnem, az előbb Montreálban az első kanyarban belémjöttek, aztán a hairpinnél kicsúszott előttem egy emberke és az autómnak annyi volt. SPA-n az egyik versenyen kétszer borítottak fel, a másikon meg belémszáguldott egy emberke az Eau Rouge kanyarban. A versenyzői színvonal a középmezőnyben mondhatni szar.
Ehhez hozzájön, hogy a RUF C-Spec dagadt segge miatt egyáltalán nem a kedvencem (alulkormányzott és csúszkálós) és a hangját sem bírom, szóval azt sem tom, hogy egyáltalán minek szenvedek vele. :D

Valszeg GT3 lesz a BMW-vel + hétvégenként PGT a C6R-rel.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#372) tikshow válasza fLeSs (#371) üzenetére


tikshow
addikt

A BMW-re én is kíváncsi leszek, de ha hasonló lesz Assetto Corsahoz akkor lehet kihagyom, minek ha már ott megvan. Viszont jó lenne ha a TC bejönne így a Mekibe és a RUF-ba, mert eléggé imba lesz így a BMW TC-vel.

(#373) fLeSs válasza tikshow (#372) üzenetére


fLeSs
nagyúr

És AC-ben milyen a multiplayer?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#374) tikshow válasza fLeSs (#373) üzenetére


tikshow
addikt

Vicces, nagyon vicces. :D Tegnapelőtt vettem meg a RUF-ot még egy kicsit ki akarom élvezni, elég tetszetős, én egy ilyen problémát sem tapasztalok, mint amit te mondasz, néha kicsit alulkormányozott, de ez inkább beállítás kérdése ahogy észrevettem.

(#375) fLeSs válasza tikshow (#374) üzenetére


fLeSs
nagyúr

A RUF C-spec-et az update-tel asszem 50 kg-val növelték, setup beállítással nemtod kiiktatni a hátsó motort, emiatt alulkormányzott. Amúgy fun autócska, csak nem nekem (sok más embernek meg igen, hiszen népszerű).
Amúgy az iRacing lényege épp a multiplayer, ha nem lenne benne ilyen központosított multiplayer, akkor csak sokadik lenne a szimulátorok között, az AC a hangon kívül minden szempontból jobb, az rF-nek jobb a fizikája (és sztem max grafon a grafikája is), a GSC2013 is jobb minden szempontból (talán a graf nem) és ott van még a CARS is. Viszont az iRacingen kívül az összes játék egy rakás sz@r multi szempontjából (most nem a ligákról beszélek).

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#376) JoinR válasza fLeSs (#375) üzenetére


JoinR
senior tag

Attól hogy valami farnehéz, még nem szabályszerűen alulkormányzott. Ha alapból mégis, számtalan lehetőséged van orvosolni, csak hogy egy párat említsek a teljesség igénye nélkül: nagyobb első kerékdőlés, keményebb hátsó futómű, magasabb hátsó hasmagasság, feszesebb hátsó stab.rúd.

A hsz-ed második felével egyáltalán nem értek egyet, az iR fizikában az egyik legkomplexebb rendszer ami létezik. Persze könnyű másoknak ahol fantasy autókkal olyan paramétereket lehet megadni amiket akarnak, hogy jól viselkedjen, de az egy másik "foci". Az AC-vel való összehasonlítás vallás kérdése, de az tény, hogy van olyan jó, hogy össze lehet hasonlítani egyáltalán az iR-rel (ha a multit nem nézzük). Azért többekben felmerül a gyanú az ottani tükörsima "lézerszkennelt" pályákkal kapcsolatban, bennem főleg az autópaletta kelt közönyt, a grafika meg szerintem gyengébb, mert azon kívül hogy szét van blurözve még zabálja is a gépet - persze ez nem mindenkinek szempont. Az rF fizikája sehol nincs az iR-hez képest (kis sebességen totál irreális tapadása van, mozgó szimulátorokhoz szinte használhatatlan),, még az rF2 hagyján de az még ennyi idő után is sok sebből vérzik (bár az ottani FFB az egyik kedvencem, már amikor nem rázza szét a kormányt), a GSC nem rúg labdába (második vonalban elmegy), a PCars meg nem szimulátor.
Én személy szerint ha az iR-nek nem lenne multija, akkor is azt nyúznám, esetleg néha lenne egy kis rF a magyar raliszakaszok miatt, meg AC a drift miatt. :)
Kinek mi a fontos, mindenki megtalálhatja a magának tetszőt. Akinek számít az ár, nyilván AC-zni fog, akinek elég, ha egy jól működő fizikai környezetben versenyezhet, annak ott az LFS, de ha mindezt valódi modellekkel szeretné kombinálni és még multizni is aktívan szeretne, csak az iR marad.
Igazából akinek van 3 monitorja, az iR-en és AC-n kívül ki is zárhatja a többit, mivel egyikben sem lehet normálisan(/könnyen) beállítani a monitorok geometriáit.

(#377) fLeSs válasza JoinR (#376) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Ebben nem fogok vitatkozni veled, mert nem vagyok szakértő, csak azt mondtam, amit olvastam/hallottam. :D

Nem tudtok egy olyan játékfelvevő programot, ami 3 monitoron úgy működik, hogy csak a középső monitort veszi?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#378) JoinR válasza fLeSs (#377) üzenetére


JoinR
senior tag

Én se vagyok szakértő, de akkor úgy néz ki más forrásokból vesszük magunkhoz a tudást :DD
Amiket írtam azok nagyrészt vélemények, tényekkel alátámasztott minden részletet kimerítő hiteles tesztek nincsenek, amik összehasonlítanák a sok szoftvert.

Dxtory tudja elvileg

[ Szerkesztve ]

(#379) fLeSs válasza JoinR (#376) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Annyit hozzátennék, hogy számomra az AC az egyetlen, ami 3 monitoron tényleg valósághű, olyan mintha az autóban ülnék. Az iR-en látszik, hogy rajzolt és hogy egy játék, de az AC-ben ezt teljesen elfelejtem.

Amúgy nem vagyok AC fan (még mielőtt ezt hinné bárki), sztem a motorhangok nagyon gyengék benne és kb. 2 hete játszottam vele utoljára kb. 10 percet. :D Az a baj, hogy normális multi nélkül később sem nagyon fogok vele játszani, mert engem csak ez a fajta multis játék érdekel, ami az iR-en van, AI ellen nem akarok bohóckodni és órákat gyakorolni, és a ligázás is kizárva, mert én akkor játszok, amikor időm és kedvem van.

rF2-höz is jött az Endurance Racing X mod a qrvajó GTE autókkal, minden jó, a hangok olyanok mint élőben, de nincs ki ellen játszani, szóval azt sem vettem elő hetek óta.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#380) knbs válasza JoinR (#364) üzenetére


knbs
senior tag

Gratulalok!!!

Nagyon nagy menet volt szepen hoztad :C A kommentator is kiemelte, hogy milyen konstans koroket autoztal vegig.
Le a kalappal egy ilyen hosszu futamot letolni nem kis teljesitmeny.

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#381) fLeSs válasza knbs (#380) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Hogyan oldja meg a kaját/ivást/wc-t 6 órán keresztül?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#382) Met válasza fLeSs (#381) üzenetére


Met
nagyúr

Alszol 8 órát felkelsz közben kajálni vagy inni?:)
Nyilván előtte wc, kaja nem szükséges, inni minimálisat. De amúgy Cappy-t kell inni ;)

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#383) JoinR válasza knbs (#380) üzenetére


JoinR
senior tag

Köszi! :))

Wc-re nyilván nem tudtam menni közben (direkt nem is ittam előtte), boxkiálláskor felálltam kicsit mozogni amíg teletankoltam a gépet, boxutca kijáratkor meg ittam teát vagy vizet. A végén ettem is a hosszú egyenesekben egy kis péksütit, ennyi.

Összeszedtem egy diagramba a köridőket, figyelembe véve, hogy multiclass azaz volt forgalom, szerintem is elég konzisztens, jól vizsgázott az új fék :)
Átlag köridő a boxkiállásokat levéve 2:07.6, legjobb kör 2:06.116. A WR 14S1-ben 2:07.3xx :DDD (persze a hivatalos szervereken jóval melegebb volt, így nem igazán mérvadó :) )

[ Szerkesztve ]

(#384) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Lehet hülye kérdés, de léteznek Mo.-on olyan autóversenyek, amiken sima utcai autókkal versenyeznek? Szóval teszem azt van nekem egy Suzuki Swiftem akkor tudok indulni vhol? :D

Itt egy kis ráadás (a RUF Cup versenyzői színvonaláról már beszéltem... :D) [link]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#385) JoinR válasza fLeSs (#384) üzenetére


JoinR
senior tag

Jó a RUF Cup videó...pedig épp fontolgatom hogy a következő szezonban ott megyek :DDD

Amúgy test-test elleni autóverseny nem nagyon van utcai autókkal. Egyáltalán test-test elleni verseny itthon az RCM (Swift) Cup, meg esetleg az MNASZ szervezésű autocross, de az szigorúan épített becsövezett autókkal.
Utcai autóval MNASZ szlalomon tudsz indulni vagy a Magyar Time Attack-on, esetleg rali gyorsaságikon stb. de annak nem tudom a menetét.
A Slovakiaring-i pályanapokon amúgy van mikor van 2x3 körös verseny, persze saját felelősségre. Mivel az autók között jellemzően nagy a különbség, egy sima körözéssé alakul - gondolom én, de rajtolás meg ilyesmik megvannak.

(#386) fLeSs válasza JoinR (#385) üzenetére


fLeSs
nagyúr

A RUF Cup SOF-ja 25xx volt... :U :C

Btw nekem az is jó lenne, ha simán körözgetés lenne, csak az a lényeg, hogy normális pályán, rally nem érdekel.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#387) JoinR válasza fLeSs (#386) üzenetére


JoinR
senior tag

Arra szerintem a nyílt napok a legalkalmasabbak. Hungaroringen kb. havonta van egy, és azért nem egy egyszerű, unalmas pálya, sokat lehet fejlődni rajta. Totalcar szervezésében is lehet néha kijutni, sőt velük a Kakucsringre is. Euroring sincs messze, kis autóknak az a legideálisabb.
Pannoniaringen ritkán van nyílt nap, és akkor is nagyon drága, meg messze is van Bp-től. Mondjuk egyik sem olcsó, de ha valakinek ez a hobbija, évi pár alkalom belefér :)

(#388) fLeSs válasza JoinR (#387) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Köszi az infót! :R

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#389) zzeN


zzeN
aktív tag

Festhető felnik confirmed ezekre az autókra: BMW Z4 GT3, Chevrolet Impala Class B, Chevrolet Impala-COT, Chevrolet National Impala, Chevrolet Silverado, Chevrolet SS-Gen6, Ford Fusion-Gen6, Ford Mustang Class B, McLaren MP4-12C GT3, Ruf RT 12R AWD, Ruf RT 12R C-Spec, Ruf RT 12R RWD, Ruf RT 12R Track Super Late Model, Toyota Camry-Gen6



(#390) fLeSs válasza zzeN (#389) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Remélem nem ez vette el az időt egyes autók NTMv5-re cserélésétől.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#391) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Az utóbbi napokban elkezdtem próbáltgatni a Riley DP-t, sikerült hozzá készítenem egy olyan setupot, amivel kezelhető lett és imádom. :D Nagyon bírom ezt a Riley + RUF kombó versenyzést is, talán még az is lehet, hogy ez lesz az egyik autó, amivel a következő szezonban játszom.
A protok közül ez tetszik a legjobban.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#392) JoinR


JoinR
senior tag

Nemrég elindult a szavazás az iRacing-es videókészítő versenyre, és bekerült a döntőbe egy hazai készítésű videó is. Szavazzatok a legjobban tetsző videóra :K

(#393) JoinR válasza JoinR (#392) üzenetére


JoinR
senior tag

Ja naponta lehet rá szavazni...egy klikkháború az egész, vicc :(

(#394) fLeSs válasza JoinR (#392) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Sztem az Iracing trailer című fog nyerni.
A tieddel 2 bajom van: túl sok a RUF és nincs benne ovál. Sajna nemtok szavazni, mert nincs FB profilom.

A lóvét már előkészítettétek holnapra? :D

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#395) JoinR válasza fLeSs (#394) üzenetére


JoinR
senior tag

Hát igen, mondjuk ha azt nézzük hogy 4 RUF van az iR-ben, akkor szerintem nem sok :))
Az ovál viszont valóban hiányzik, szívesen csináltam volna olyat is, még volt is oval replayem (még a hazai promo videóról maradt), de kölcsönkérni már nem akartam acc-ot, megvenni meg nem fogom csak azért, hogy megcsináljam a videót :)

Ami a holnapot illeti, BMW-t biztos nem veszem meg, COTA-t talán (bár muszáj lesz, mert kb. mindenhova berakják). Viszont jön egy teljesen újjáépített Star Mazda, na arra kíváncsi leszek.

(#396) fLeSs válasza JoinR (#395) üzenetére


fLeSs
nagyúr

BMW ménem kell? :D
13. héten COTA+GT3 Challenget fog játszani mindenki.
Honnan tod, hogy a Star Mazdát frissítik?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#397) JoinR válasza fLeSs (#396) üzenetére


JoinR
senior tag

Túl sok GT3 autóm van...pont elég a RUF és az MP4 :) Ha egyszer meg esetleg tényleg megcsinálnák a Ford GT-t GT3 specifikációval, akkor meg főleg. Ha kijön az update, addig állítgatom az MP4-et amíg jó nem lesz :DDD

Star mazda info itt. Nemcsak NTM5, hanem sok más finomság.

Amúgy se vagyok a héten szimulátor közelben, meg ha ott lennék is van elég meló, most nincs sok idő iR-ezni :(

(#398) fLeSs válasza JoinR (#397) üzenetére


fLeSs
nagyúr

A Mazda engem nem érint, meg sem vettem, csak reméltem, hogy lesz infó a Rileyról is. Valszeg ahhoz sajna nem nyúltak hozzá. Azért így sem fogok unatkozni a BMW és a Corvette mellett. :D

szerk: bár igazából még egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a BMW-vel fogok versenyezni, egy tuti, hogy a GT3-ban fogok és nem a RUF-fal. Ha a McLaren megcsúszós problémáját kiküszöbölik, akkor az is jó nekem mert igazából azt leszámítva tetszik.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#399) fLeSs válasza JoinR (#397) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Btw a Mazdáról azt írják, hogy lényegében egy tök új autó lesz.
Ugyanerről kérdeztelek titeket még S1 elején a Caddyvel kapcsolatban, ami vezetésre szintén totál új autó lett a frissítés után, hogy akkor most az iRacing mennyire is realisztikus, ha egy update-tel ugyanaz az autó tök másmilyen lesz? Ezért mondják többen is (ahol én olvastam/hallottam), hogy az rF2 fizikája a legjobb.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#400) JoinR válasza fLeSs (#399) üzenetére


JoinR
senior tag

Hat ami "gyari" tartalom az rF2ben, az lehet hogy jo, en regen probaltam szemely szerint, azert az uj quad + dirt kombo annyira nem tunik valodinak. :))
A Mazdarol annyit, hogy azt igerik 1-1,5mp-re lesz az igazitol, szerintem az eleg jo. Hogy a lassusagot okozo tomegtobblet es erohiany miert nem orvosolhato? Fogalmam sincs, valszeg nemcsak egy adatbazisbol szedi ki a szoftver. Az, hogy eddig mennyire volt az igazi idoktol, szinten nem tudom, majd meglatjuk utolag.
Igazabol szerintem arrol van szo, hogy az uj gumimodellel ossze kell hangolni a kocsikat, hogy ne egy teljesen mas feeling legyen. A Caddy is a gumitol valtozott gondolom. 1 ev es jon az NTM6, lehet elore felni :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.