Persze, de azóta le is járhatott
A köridőnél meg fontosabb, hogy hányszor tudod megcsinálni egymás után hiba nélkül.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
JoinR
senior tag
Met
nagyúr
Jaja, ezt amúgy akartam is írni -Mike--nak, hogy egy gyors kör nem jelent semmit
15 kört mentem hiba nélkül, inkább 1:05-1:04-es időkkel.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-Mike-
addikt
Azokat az időjárási beállításokat állítottad be és test? Így mented ezeket a köröket? Én is így, kocsihoz nem nyúltam(baseline) és hát nem ennyi lett a köridő, most hosszabb etapot is mentem a kedvedért
Met
nagyúr
Mennyi lett?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-Mike-
addikt
1:01-ek voltak végig, olyan 15kört mentem kb.
-Mike-
addikt
Próbáltam a végéről indulni, hogy legyen valami eksön is, 2.-3. kör 16. hely körül első féktáv delikvens (Krisztián Pintér, ha itt van vagy ismeri valaki csókoltatom adja át neki) belső íven fékezve sodródik ki a külsőre, kanyarban és bumm belém, autó elállítódik, verseny felad. Igazából püfölhetném a bill-t de megannyi public verseny után az ilyen már lepereg rólam, csak mindig azt kérdezem meg magamtól, hogy miéééért?
[ Szerkesztve ]
Met
nagyúr
Vissza pitbe gyorsjavításra?
Ez sajnos benne van
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-Mike-
addikt
Neked legalább jó volt?
Met
nagyúr
Valahogy feljöttem a 17. helyre, kocc nem volt csak kétszer mentem ki kicsit a fűre.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
JoinR
senior tag
2. helyről nem sokkal a vége előtt lefagyott a gépem De inkább itt mint hivatalos futamon.
-Mike-
addikt
Akkor te vagy A. Feri? (mert akkor lenne kérdésem, főleg kormány beállításokról, gáz-fék, stb)
[ Szerkesztve ]
JoinR
senior tag
Aha. Keress nyugodtan.
-Mike-
addikt
Jó lenne tudni mondjuk, hogy én amit használok jó-e.
Nagyjából odáig eljutottam, hogy játékon belül 900-900fok a wheels lock-to-lock és a brake force faktor 0
Így van (szerintem) úgy beállítva, hogy annyit tekersz, mint a játékban és amennyire nyomod a féket annyit érzékel a játékban. (ugye ha a 0-tól feljebb veszed akkor félig benyomott pedálnál többet érzékel a játék)
Most már csak pl Szabó Tamás beállításai érdekelnének autóról autóra, mert a mazda mx5 roadster váltásai H váltóra utaltak nekem manuális kuplunggal... vagy tévednék?
JoinR
senior tag
Ezen 2 paraméter mellett még bőven van beállítás ami rossz lehet, de igen, nagyjából oké. A brake curve az a potis fék elvi hibáját igyekszik kijavítani, ha olyan féked van, nem a legoptimálisabb a 0. Persze potis fékkel semmi nem optimális, de valamivel fékezni kell
Tominak DFGT-je van, úgyhogy nincs H-váltója.
[ Szerkesztve ]
-Mike-
addikt
Ezen 2 paraméter mellett még bőven van beállítás ami rossz lehet
Pl?
G27-em van, ha tudnál rá valami beállítást mondani...
JoinR
senior tag
Sok újat nem hiszem, hogy tudok mondani, sztem már sok helyen ki lettek beszélve ezek a dolgok, az én profiler-em így néz ki:
iR-en belül a "Use linear mode" be van pipálva, Damping és Minimum Force 0% (bár utóbbi 2-t lehet próbálgatni, hogy hogy jobb, én sose foglalkoztam vele)
A Strength meg autófüggő, annyira kell beállítani, hogy épp ne legyen FFB clipping. Gyakorlatilag az itt mutatott csík (F-bar) sose legyen piros, akkor nincs infóvesztés.
Pl. egy Mustang-nál akár 14-es Strength is mehet, mert túl van szervózva, egy 9° utánfutású Ford GT viszont 8 alatt kell legyen.
[ Szerkesztve ]
-Mike-
addikt
Oké, köszi.
Mindegyik autót csak auto clutch-al használjátok/használod? Vagy van ahol kell auto blip, brake ass., stb.. ?
JoinR
senior tag
Nálam minden ki van kapcsolva, többiek szerintem használnak auto blip-et. Auto clutch-ot szerintem senki.
Egyéb segítségek (brake ass, driving line) egyébként sem elérhetők hivatalos futamokon D licensz felett, úgyhogy azt se hiszem hogy bárki használná.
Met
nagyúr
JoinR Nem tudod, valaki használ piros momo-t?
[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
JoinR
senior tag
Az nem egy gyakori cucc, én nem tudok róla, de hogy őszinte legyek max 5-6 embernek ismerem a konfigját
-Mike-
addikt
Auto clutch nélkül úgy emlékszem nekem nem váltott fel a roadster, azt hogy oldjátok meg vagy csak én emlékszem rosszul?
JoinR
senior tag
Hát én mondjuk nyomom a kuplungot
Elvenni lehet el kell a gázt, nem próbáltam még H-váltó nélkül.
-Mike-
addikt
Ja hogy te H váltóval mész.
De gondolom akinek pl dfgt-je van az akkor gombra rakja...
JoinR
senior tag
Igen. De csak rajtnál használják, auto blip-pel minden mást meg lehet oldani (és nem kell elvenni a gázt se, most kipróbáltam gyorsan).
-Mike-
addikt
Így már értem. És bármilyen hivatalos versenyen lehet választani a none, auto clutch, auto blip, auto shift között?
JoinR
senior tag
Ha jól tudom az auto-shift nincs megengedve.
Amúgy most utánanéztem, az auto blip = auto-clutch + blip. Szóval az auto clutch kisebb segítségnek számít, tehát annál nincs rev match. Szerintem mindenki a kormány mögötti füleket használja DFGT-nél, annál a váltónál meg elég életszerűtlen mozdulat a gázfröccs visszaváltásnál, ezért mennek auto-blippel.
Az oldalt lévő váltókarhoz be lehet nyomni csak az auto-clutch-t, de nem hiszem, hogy sokan foglalkoznak vele.
[ Szerkesztve ]
-Mike-
addikt
Ha rolling start van (pl spa-ban) akkor a buszmegállóból kijövet az első sorból bármelyik autó azonnal a gázra léphet? Vagy az csak az első joga eldönteni, hogy csorog majdnem a vonalig és onnan padló a zöldre vagy már egyből gyorsít?
JoinR
senior tag
Zöldre illik indulni, de ritkán előfordul, hogy egyből a safety car kiállása után indulnak.
-Mike-
addikt
Ritkán? Mindig így indulnak.
JoinR
senior tag
Valszeg különböző versenyeken indulunk
Ahhoz, hogy ez előforduljon, az első sorból kell kiugrani valakinek (ha hátulról valaki végigelőzi a mezőnyt, bünti van). Na olyan sorozatban nem érdemes indulni, ahol az első sor intelligenciája azon a szinten van, akkor milyen lehet a többi
Multiclass-ban a lassabb kategóriák nem is látják mikor megy ki a SC, úgyhogy eleve csak zöldre tudunk indulni. 2 év alatt 1 alkalomra emlékszem, amikor kiugrott egy FGT a rajtnál, de nyilván az is annyira n00b volt, hogy kb. a 2. kanyarban lezúzta magát.
[ Szerkesztve ]
Met
nagyúr
Én amin indultam repülőrajtos versenyen minden gyorsítottak miután bement a pc
De hát mindegy, gyorsítok én is.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
Met
nagyúr
Azt mondja meg nekem valaki hogy miért van az hogy álló helyzet a kormány jobbra balra rángat, illetve mivel lehet kikapcsolni?
De ha egyenesen megyek egy idő után elkezd rángatni kicsit, ha elengedném a kormányt akkor össze vissza rángatna mint álló helyzetben.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-Mike-
addikt
Meghülyült az ffb?
Met
nagyúr
Nem tudom, AC-ben úgy olvastam hogy ezzel a motor rángatását akarják imitálni, de itt nem tudom miért van.
Mert amúgy jó, ha valamerre el van tekerve akkor nem rángat, csak hosszú egyenes és álló helyzetben.
[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
JoinR
senior tag
FFB-beállítások?
Ilyen akkor szokott történni, ha az egyik irányba eltekerve az FFB átlendíti a kormányt a másik oldalra, az ottani FFB-erő vissza, és ez erősíti egymást.
A motor rángatása nem értem mit keres a kormányon, akkor komoly problémák vannak az autóval...
Met
nagyúr
Most így nem rémlik mi van beállítva a profilerben, játékban az ffb erősség van 1-2 csúszka még, azt mind levettem nullára és maxra is. De nem volt változás.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
painkillerx
tag
Nemtudja esetleg valaki hogy Wéber Gábor játszott-e valaha iRacing-el? Elvileg szimulátor bajnok, de nem találok semmit arról hogy iRacingben is teljesített volna. Pedig biztos jó lenne.
Csak ezt a FB linket találtam:Gábor Wéber - Az iRacing McLaren MP4-12C-je olyan ...
fLeSs
nagyúr
Nyilván játszott azalapján amit írt.
De azóta már kijött jópár build, a McLarent teljesen más vezetni, mint egy évvel ezelőtt, még emléxem rá mekkora kaki volt.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-Mike-
addikt
Kipróbálás szinten játszott. Ő a GPL-ben volt bajnok de 2001-02-ben hagyta abba kb. Michelisszel néha race07eztek de semmi komolyabb.
ozoli78
tag
egyszer jött egy futamra ment össze vissza
270 fokos momo kormánnyal akart gyakorlás nélkül topp időt futni sonomán a mclarennel
ott volt a két Norbi is ők szépen gyepálták egymást
az után irta ezt Gabi
nem is értem minek akarják hasonlítani ezeket a simeket akár AC,iR,R3R stb a valósághoz
ugy vagyok vele amelyik tetszik azzal megyek
[ Szerkesztve ]
OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
JoinR
senior tag
sokan ezért NFS-eznek akkor
Azért akarják hasonlítani, mert a szimulátornak az lenne a lényege, hogy a valóságot szimulálja
Valamelyik jobban tudja, valamelyik kevésbé...wégé meg keverte a szezont a fazonnal, bár mentségére szóljon, hogy akkor tényleg hulladék volt a mclaren, mikor megvettem igen csalódott voltam.
ozoli78
tag
kicsitt off
elkezdtem ujra elolvasni a hsz eket beszarok a kedvencem "GT5 után a legjobb az idén megjelenő GT6 lesz a király. A többi csak arcade játék."
nem vagyok elvakult van mindnek hibája
engem annó csak az bosszantott,hogy igy leszolta gyakorlatilag 0 gyakorlással ,még ha igaza is lett volna akkor is
OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
painkillerx
tag
Weber Gabor Interjú RFT Magazin
most így elkezdtem keresni róla, es talaltam egy ilyet még csak az elejét hallgattam 20 percet
-Mike-
addikt
Jó lenne de nincs meg a pálya, ámde két daytona pályát lehet venni, international speedway 15dodó vagy daytona circa 2007 5dolcsiért, mindegyikbe ugyanazok a konfigok vannak, van mind kettőben road. Melyik pályán fogtok menni a drágábbikon vagy az óccsobbon?
JoinR
senior tag
A drágábbik A hivatalos GT3 naptárat követve, a régin már nincs verseny..
JoinR
senior tag
Hivatalos legalábbis...elvetemült hosted azért van.
Met
nagyúr
Úgy van beállítva minden ahogy a linkelt képeden van.
Nem ingázik ahogy írtad, hanem jobbra-balra rángat picit.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-Mike-
addikt
Decemeberben a jó kis ratingjeim oda lettek, mert volt egy hét, amikor a gt3 spa-ban volt, azon a héten két class-t romlott a licensem, vissza D-be. Most csináltam 4 race-t, 3.0 felett van az SR. Én jóhiszeműen azt hittem, hogy kedd reggel majd váltani fog C-re. (anagylfszt) Végig pörgetve a calendárt mikor lesz promotion... ezt figyeld: Március 16. Ez most azt jelenti, hogy amúgy sem az én hibámból (minden gt3as versenyen nekem jöttek, ki löktek...stb.) szopok a D licensszel, pályákkal, autókkal ott közlekedő barmokkal még 2 hónapot???? Fasza, hogy van egy rakás autóm, pályám és most van ez a szitu. Valaki mondjon gyorsan valami okosat amin nem húzom fel magam
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Epson EcoTank L3250 nyomtató!
- Új Lenovo ThinkPad L15 Strapabíró Érintős Laptop -40% 15,6" Bivaly i7-1265U 10Mag 16/512 FHD IPS
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Macbook Pro 15 2018 16/512 Radeon Pro 560X