Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#801) JoinR válasza Met (#799) üzenetére


JoinR
senior tag

Persze, de azóta le is járhatott :)
A köridőnél meg fontosabb, hogy hányszor tudod megcsinálni egymás után hiba nélkül.

(#802) Met válasza JoinR (#801) üzenetére


Met
nagyúr

Jaja, ezt amúgy akartam is írni -Mike--nak, hogy egy gyors kör nem jelent semmit:)
15 kört mentem hiba nélkül, inkább 1:05-1:04-es időkkel.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#803) -Mike- válasza Met (#802) üzenetére


-Mike-
addikt

Azokat az időjárási beállításokat állítottad be és test? Így mented ezeket a köröket? Én is így, kocsihoz nem nyúltam(baseline) és hát nem ennyi lett a köridő, most hosszabb etapot is mentem a kedvedért :D

(#804) Met válasza -Mike- (#803) üzenetére


Met
nagyúr

Mennyi lett?:)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#805) -Mike- válasza Met (#804) üzenetére


-Mike-
addikt

1:01-ek voltak végig, olyan 15kört mentem kb.

(#806) -Mike-


-Mike-
addikt

Próbáltam a végéről indulni, hogy legyen valami eksön is, 2.-3. kör 16. hely körül első féktáv delikvens (Krisztián Pintér, ha itt van vagy ismeri valaki csókoltatom adja át neki) belső íven fékezve sodródik ki a külsőre, kanyarban és bumm belém, autó elállítódik, verseny felad. Igazából püfölhetném a bill-t de megannyi public verseny után az ilyen már lepereg rólam, csak mindig azt kérdezem meg magamtól, hogy miéééért? :)

[ Szerkesztve ]

(#807) Met válasza -Mike- (#806) üzenetére


Met
nagyúr

Vissza pitbe gyorsjavításra?
Ez sajnos benne van :(

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#808) -Mike- válasza Met (#807) üzenetére


-Mike-
addikt

Neked legalább jó volt? :D

(#809) Met válasza -Mike- (#808) üzenetére


Met
nagyúr

Valahogy feljöttem a 17. helyre, kocc nem volt csak kétszer mentem ki kicsit a fűre.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#810) JoinR


JoinR
senior tag

2. helyről nem sokkal a vége előtt lefagyott a gépem :( De inkább itt mint hivatalos futamon. :)

(#811) -Mike- válasza JoinR (#810) üzenetére


-Mike-
addikt

Akkor te vagy A. Feri? :) (mert akkor lenne kérdésem, főleg kormány beállításokról, gáz-fék, stb)

[ Szerkesztve ]

(#812) JoinR válasza -Mike- (#811) üzenetére


JoinR
senior tag

Aha. Keress nyugodtan. :)

(#813) -Mike- válasza JoinR (#812) üzenetére


-Mike-
addikt

Jó lenne tudni mondjuk, hogy én amit használok jó-e. :)
Nagyjából odáig eljutottam, hogy játékon belül 900-900fok a wheels lock-to-lock és a brake force faktor 0
Így van (szerintem) úgy beállítva, hogy annyit tekersz, mint a játékban és amennyire nyomod a féket annyit érzékel a játékban. (ugye ha a 0-tól feljebb veszed akkor félig benyomott pedálnál többet érzékel a játék)
Most már csak pl Szabó Tamás beállításai érdekelnének autóról autóra, mert a mazda mx5 roadster váltásai H váltóra utaltak nekem manuális kuplunggal... vagy tévednék?

(#814) JoinR válasza -Mike- (#813) üzenetére


JoinR
senior tag

Ezen 2 paraméter mellett még bőven van beállítás ami rossz lehet, de igen, nagyjából oké. A brake curve az a potis fék elvi hibáját igyekszik kijavítani, ha olyan féked van, nem a legoptimálisabb a 0. Persze potis fékkel semmi nem optimális, de valamivel fékezni kell :)
Tominak DFGT-je van, úgyhogy nincs H-váltója.

[ Szerkesztve ]

(#815) -Mike- válasza JoinR (#814) üzenetére


-Mike-
addikt

Ezen 2 paraméter mellett még bőven van beállítás ami rossz lehet

Pl?

G27-em van, ha tudnál rá valami beállítást mondani...

(#816) JoinR válasza -Mike- (#815) üzenetére


JoinR
senior tag

Sok újat nem hiszem, hogy tudok mondani, sztem már sok helyen ki lettek beszélve ezek a dolgok, az én profiler-em így néz ki:

iR-en belül a "Use linear mode" be van pipálva, Damping és Minimum Force 0% (bár utóbbi 2-t lehet próbálgatni, hogy hogy jobb, én sose foglalkoztam vele)
A Strength meg autófüggő, annyira kell beállítani, hogy épp ne legyen FFB clipping. Gyakorlatilag az itt mutatott csík (F-bar) sose legyen piros, akkor nincs infóvesztés.
Pl. egy Mustang-nál akár 14-es Strength is mehet, mert túl van szervózva, egy 9° utánfutású Ford GT viszont 8 alatt kell legyen.

[ Szerkesztve ]

(#817) -Mike- válasza JoinR (#816) üzenetére


-Mike-
addikt

Oké, köszi.
Mindegyik autót csak auto clutch-al használjátok/használod? Vagy van ahol kell auto blip, brake ass., stb.. ?

(#818) JoinR válasza -Mike- (#817) üzenetére


JoinR
senior tag

Nálam minden ki van kapcsolva, többiek szerintem használnak auto blip-et. Auto clutch-ot szerintem senki.
Egyéb segítségek (brake ass, driving line) egyébként sem elérhetők hivatalos futamokon D licensz felett, úgyhogy azt se hiszem hogy bárki használná.

(#819) Met válasza -Mike- (#817) üzenetére


Met
nagyúr

JoinR Nem tudod, valaki használ piros momo-t?

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#820) JoinR válasza Met (#819) üzenetére


JoinR
senior tag

Az nem egy gyakori cucc, én nem tudok róla, de hogy őszinte legyek max 5-6 embernek ismerem a konfigját :)

(#821) -Mike- válasza JoinR (#818) üzenetére


-Mike-
addikt

Auto clutch nélkül úgy emlékszem nekem nem váltott fel a roadster, azt hogy oldjátok meg vagy csak én emlékszem rosszul?

(#822) JoinR válasza -Mike- (#821) üzenetére


JoinR
senior tag

Hát én mondjuk nyomom a kuplungot :))
Elvenni lehet el kell a gázt, nem próbáltam még H-váltó nélkül.

(#823) -Mike- válasza JoinR (#822) üzenetére


-Mike-
addikt

Ja hogy te H váltóval mész.
De gondolom akinek pl dfgt-je van az akkor gombra rakja...

(#824) JoinR válasza -Mike- (#823) üzenetére


JoinR
senior tag

Igen. De csak rajtnál használják, auto blip-pel minden mást meg lehet oldani (és nem kell elvenni a gázt se, most kipróbáltam gyorsan).

(#825) -Mike- válasza JoinR (#824) üzenetére


-Mike-
addikt

Így már értem. És bármilyen hivatalos versenyen lehet választani a none, auto clutch, auto blip, auto shift között?

(#826) JoinR válasza -Mike- (#825) üzenetére


JoinR
senior tag

Ha jól tudom az auto-shift nincs megengedve.
Amúgy most utánanéztem, az auto blip = auto-clutch + blip. Szóval az auto clutch kisebb segítségnek számít, tehát annál nincs rev match. Szerintem mindenki a kormány mögötti füleket használja DFGT-nél, annál a váltónál meg elég életszerűtlen mozdulat a gázfröccs visszaváltásnál, ezért mennek auto-blippel.
Az oldalt lévő váltókarhoz be lehet nyomni csak az auto-clutch-t, de nem hiszem, hogy sokan foglalkoznak vele.

[ Szerkesztve ]

(#827) -Mike-


-Mike-
addikt

Ha rolling start van (pl spa-ban) akkor a buszmegállóból kijövet az első sorból bármelyik autó azonnal a gázra léphet? Vagy az csak az első joga eldönteni, hogy csorog majdnem a vonalig és onnan padló a zöldre vagy már egyből gyorsít?

(#828) JoinR válasza -Mike- (#827) üzenetére


JoinR
senior tag

Zöldre illik indulni, de ritkán előfordul, hogy egyből a safety car kiállása után indulnak.

(#829) -Mike- válasza JoinR (#828) üzenetére


-Mike-
addikt

Ritkán? Mindig így indulnak. :)

(#830) JoinR válasza -Mike- (#829) üzenetére


JoinR
senior tag

Valszeg különböző versenyeken indulunk :))
Ahhoz, hogy ez előforduljon, az első sorból kell kiugrani valakinek (ha hátulról valaki végigelőzi a mezőnyt, bünti van). Na olyan sorozatban nem érdemes indulni, ahol az első sor intelligenciája azon a szinten van, akkor milyen lehet a többi :DDD
Multiclass-ban a lassabb kategóriák nem is látják mikor megy ki a SC, úgyhogy eleve csak zöldre tudunk indulni. 2 év alatt 1 alkalomra emlékszem, amikor kiugrott egy FGT a rajtnál, de nyilván az is annyira n00b volt, hogy kb. a 2. kanyarban lezúzta magát.

[ Szerkesztve ]

(#831) Met válasza JoinR (#830) üzenetére


Met
nagyúr

Én amin indultam repülőrajtos versenyen minden gyorsítottak miután bement a pc :U
De hát mindegy, gyorsítok én is.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#832) Met


Met
nagyúr

Azt mondja meg nekem valaki hogy miért van az hogy álló helyzet a kormány jobbra balra rángat, illetve mivel lehet kikapcsolni?
De ha egyenesen megyek egy idő után elkezd rángatni kicsit, ha elengedném a kormányt akkor össze vissza rángatna mint álló helyzetben.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#833) -Mike- válasza Met (#832) üzenetére


-Mike-
addikt

Meghülyült az ffb?

(#834) Met válasza -Mike- (#833) üzenetére


Met
nagyúr

Nem tudom, AC-ben úgy olvastam hogy ezzel a motor rángatását akarják imitálni, de itt nem tudom miért van.

Mert amúgy jó, ha valamerre el van tekerve akkor nem rángat, csak hosszú egyenes és álló helyzetben.

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#835) JoinR válasza Met (#834) üzenetére


JoinR
senior tag

FFB-beállítások?
Ilyen akkor szokott történni, ha az egyik irányba eltekerve az FFB átlendíti a kormányt a másik oldalra, az ottani FFB-erő vissza, és ez erősíti egymást.
A motor rángatása nem értem mit keres a kormányon, akkor komoly problémák vannak az autóval...

(#836) Met válasza JoinR (#835) üzenetére


Met
nagyúr

Most így nem rémlik mi van beállítva a profilerben, játékban az ffb erősség van 1-2 csúszka még, azt mind levettem nullára és maxra is. De nem volt változás.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#837) painkillerx


painkillerx
tag

Nemtudja esetleg valaki hogy Wéber Gábor játszott-e valaha iRacing-el? Elvileg szimulátor bajnok, de nem találok semmit arról hogy iRacingben is teljesített volna. Pedig biztos jó lenne.

Csak ezt a FB linket találtam:Gábor Wéber - Az iRacing McLaren MP4-12C-je olyan ...

(#838) fLeSs válasza painkillerx (#837) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Nyilván játszott azalapján amit írt.
De azóta már kijött jópár build, a McLarent teljesen más vezetni, mint egy évvel ezelőtt, még emléxem rá mekkora kaki volt.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#839) -Mike- válasza painkillerx (#837) üzenetére


-Mike-
addikt

Kipróbálás szinten játszott. Ő a GPL-ben volt bajnok de 2001-02-ben hagyta abba kb. Michelisszel néha race07eztek de semmi komolyabb.

(#840) ozoli78 válasza painkillerx (#837) üzenetére


ozoli78
tag

egyszer jött egy futamra ment össze vissza
270 fokos momo kormánnyal akart gyakorlás nélkül topp időt futni sonomán a mclarennel
ott volt a két Norbi is ők szépen gyepálták egymást
az után irta ezt Gabi
nem is értem minek akarják hasonlítani ezeket a simeket akár AC,iR,R3R stb a valósághoz
ugy vagyok vele amelyik tetszik azzal megyek

[ Szerkesztve ]

OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal

(#841) JoinR válasza ozoli78 (#840) üzenetére


JoinR
senior tag

sokan ezért NFS-eznek akkor :))
Azért akarják hasonlítani, mert a szimulátornak az lenne a lényege, hogy a valóságot szimulálja :Y :DDD
Valamelyik jobban tudja, valamelyik kevésbé...wégé meg keverte a szezont a fazonnal, bár mentségére szóljon, hogy akkor tényleg hulladék volt a mclaren, mikor megvettem igen csalódott voltam.

(#842) ozoli78 válasza JoinR (#841) üzenetére


ozoli78
tag

kicsitt off:D
elkezdtem ujra elolvasni a hsz eket beszarok a kedvencem "GT5 után a legjobb az idén megjelenő GT6 lesz a király. A többi csak arcade játék." :C :W :R :Y

nem vagyok elvakult van mindnek hibája
engem annó csak az bosszantott,hogy igy leszolta gyakorlatilag 0 gyakorlással ,még ha igaza is lett volna akkor is

OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal

(#843) painkillerx


painkillerx
tag

Weber Gabor Interjú RFT Magazin
most így elkezdtem keresni róla, es talaltam egy ilyet :) még csak az elejét hallgattam 20 percet

(#844) JoinR


JoinR
senior tag

(#845) -Mike- válasza JoinR (#844) üzenetére


-Mike-
addikt

Jó lenne de nincs meg a pálya, ámde két daytona pályát lehet venni, international speedway 15dodó vagy daytona circa 2007 5dolcsiért, mindegyikbe ugyanazok a konfigok vannak, van mind kettőben road. Melyik pályán fogtok menni a drágábbikon vagy az óccsobbon? :)

(#846) JoinR válasza -Mike- (#845) üzenetére


JoinR
senior tag

A drágábbik :)) A hivatalos GT3 naptárat követve, a régin már nincs verseny..

(#847) JoinR válasza JoinR (#846) üzenetére


JoinR
senior tag

Hivatalos legalábbis...elvetemült hosted azért van. :DDD

(#848) Met válasza JoinR (#835) üzenetére


Met
nagyúr

Úgy van beállítva minden ahogy a linkelt képeden van.
Nem ingázik ahogy írtad, hanem jobbra-balra rángat picit.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#849) -Mike-


-Mike-
addikt

Decemeberben a jó kis ratingjeim oda lettek, mert volt egy hét, amikor a gt3 spa-ban volt, azon a héten két class-t romlott a licensem, vissza D-be. Most csináltam 4 race-t, 3.0 felett van az SR. Én jóhiszeműen azt hittem, hogy kedd reggel majd váltani fog C-re. (anagylfszt) Végig pörgetve a calendárt mikor lesz promotion... ezt figyeld: Március 16. Ez most azt jelenti, hogy amúgy sem az én hibámból (minden gt3as versenyen nekem jöttek, ki löktek...stb.) szopok a D licensszel, pályákkal, autókkal ott közlekedő barmokkal még 2 hónapot???? Fasza, hogy van egy rakás autóm, pályám és most van ez a szitu. Valaki mondjon gyorsan valami okosat amin nem húzom fel magam :D

[ Szerkesztve ]

(#850) zzeN válasza -Mike- (#849) üzenetére


zzeN
aktív tag

Ha eljutsz 4.0-ás SR-ig instant feldob a következő classba.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.