Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) fLeSs válasza Met (#249) üzenetére


fLeSs
nagyúr

"Autó vagy pálya szerint nem tudok szűrni versenyre?"

Nem teljesen értem, hogy mire gondolsz, minden autó 1-2-3 szériában szerepel, szóval ha egy bizonyos autóval akarsz versenyezni, akkor kiválasztod azt a szériát, amiben az az autó szerepel. Ha az eredményekre (sajátod, vagy másé), akkor azt lehet az Event results alatt.
Pálya szerint ugyanez a helyzet ha az eredmények érdekelnek, amúgy nem lehet, minden szériában hetente változnak a pályák.

Egyedi festéshez asszem a Trading Paintset kell használni.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#252) Met válasza fLeSs (#251) üzenetére


Met
nagyúr

Versenyre szeretnék szűrni úgy hogy autó vagy pálya szerint lássam, amik megvannak.
Túl sok nincs mert csak az alap csomagom van :D
Így végig kell kattintgatni hogy milyen autó kell hozzá és milyen pályán, nyilván a ruf és mustang cup-ok kiesnek mert azokat tudom mi kell hozzá.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#253) JoinR válasza Met (#252) üzenetére


JoinR
senior tag

Én speciel egyáltalán nem használom a felső sávot, csak teszt indításához, meg esetleg quali csatlakozáshoz.
Próbáld ki a "DASHBOARD" fület a főoldalon, ahol a "What's hot?" részben megtalálsz minden versenyt, ami érdekelhet (25 percen belül kezdődő session-öket listázza). Ha bepipálod, hogy "Eligible", akkor csak azokat a szériákat mutatja talán, amiken részt is tudsz venni. (Ki tudod venni a pipát a qual és time trial-ból, így csak a verseny van ott - bár nekem ez most bugos, lehet hogy a licensz alapján elérhetőeket mutatja így :F )

Ami a festést illeti, a Trading Paints az amit gyakorlatilag mindenki használ. Feltelepíted, webes felületen felrakhatod a saját festésed, és akkor látják a többiek is (akiknek fel van rakva a TP). Mivel az új verzióban van olyan beállítás, hogy a session után törölje a skin-eket, a helyhiány sem probléma egy jó ideje.

Egyébként alapcsomaggal ennyi a lehetőséged kb:
Legends Road Car Series (Ford '34)
Mazda Cup
iRacing Global Challenge (Caddy)
Grand Touring Car Cup (MX5, Solstice)
Spec Racer Ford Challenge

Ovált nem ismerem, de street stock, meg advanced legends tuti.

[ Szerkesztve ]

(#254) Met válasza JoinR (#253) üzenetére


Met
nagyúr

A Dashboard lesz a megfejtés :R
Trading Paints leszedve, felrakva ;)

Sikerült összehozni egy második helyet Street Stock-ban a 14 indulóból :D

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#255) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Ismeritek az iSpeed-et? Próbálom használni, de kb. 2 óra alatt 1 tizedet nem tudtam javítani az időmön Laguna Secán.
Kiválasztottam egy emberkét, és csak az első kanyart próbálom javítani, amiben hozzá képest ~0,6 secet vesztek. Kiderült, hogy ugyanott kezdünk fékezni, ő picit tovább lazán fékez, ugyanott engedjük fel a féket, és ebben a pillanatban 20 km/h-val gyorsabb abban a hajtű kanyarban, én itt bármit csinálok, ha nem adok gázt, akkor kipördülök, vagy ha mégis sikerül, akkor sem nyerek egy századot sem a saját időmhöz képest, nem igazán értem.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#256) Met


Met
nagyúr

Autó festésnél valami modellező programban nem lehet megnézni a festést hogy néz ki az autón?
Régen volt a Nascar 2003-hoz valami program ahova betöltöttem a modellt és rá tudtam dobni a skint.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#257) knbs válasza fLeSs (#255) üzenetére


knbs
senior tag

Milyen kocsival mesz?

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#258) v!ct0y válasza Met (#256) üzenetére


v!ct0y
veterán

Youtube-on vannak tutorial videok amibe a replay el nézegetik, hogy milyen a kocsijuk.

(#259) fLeSs válasza knbs (#257) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Ez a Cadillac.
Utána kiderült, hogy azért volt ez, mert Test sessionben gyakoroltam, amikor Practice szerveren próbálkoztam, akkor már javult az időeredmény, bár még mindig csak 1:25-öket tudok stabilan csinálni, 1:24-re le kéne menni.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#260) fLeSs


fLeSs
nagyúr

OK, most kezd elmenni a kedvem az egésztől.
Látom, hogy másik emberke egy adott kanyarban (+utána az egyenes) 7 tizedet ver rám, megnézem hogy csinálja, másképp vált, másképp fékez stb. Próbálom utánozni és 2 nap alatt egy századot nemtok javítani az eredményemen, kb. ez van minden autóval bármelyik pályán. :D Kb. azt érzem, hogy semmi esélyem és semmi értelme az egésznek.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#261) Met válasza fLeSs (#260) üzenetére


Met
nagyúr

A kanyar előtti ás utáni sebességetek is azonos?
Mert hiába csinálsz mindent úgy ahogy ő de ha eleve lassabban érsz a kanyarba nem fog változni semmi.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#262) Met


Met
nagyúr

Ma volt két versenyem, Charlotte mindkettőn.
Első verseny: állunk a rajtrácson az előttem levő áll, állok én is, a mögöttem levő is de a mögötte levő meg felökleli és az meg engem. Aztán volt némi fal kocc mert ugye be kell jönni harmadiknak én voltam legfelül és inkább koccoltam a falat hogy ne a mellettem levőnek menjek neki, mert én ilyen barom vagyok hogy nem akarom más játékát elbaszni. Aztán volt egy fejen állás is mert volt egy megpörgés és nem voltam elég lassú/gyors hogy kikerüljem a csúszó roncsot. Eredmény -0.12.
Második verseny: elég jó volt itt is folt falazás de a nagyobb baleseteket megúsztam. A végén azért még amikor mentem be a pitbe a seggfej hátulról lekoccolt, a végén! Eredmény +0.11

fLeSs szerintem ne másoknál akarj gyorsabb lenni hanem magadnál, erre jó a ghost car ;)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#263) fLeSs válasza Met (#261) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Ezt már néztem, és azonosak. Már rájöttem, hogy a kanyarokat veszik be sokkal gyorsabban, 15-25 km/h-val gyorsabbak ezekben a nagy különbséget adó kanyarokban, tehát azon a ponton amikor abbahagyjuk a fékezést. Gondolom emiatt a különbség. Csak én nemtom a km/h számlálót meg az utat is figyelni egyszerre.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#264) Dudi08


Dudi08
tag

Sziasztok!
A mai összes futamom sikeresen elszúrtam.
Amit a kvalin nyertem, azt többszörösen otthagytam a versenyen, mert az első 2-n az idióta ellenfél lökött ki, az utolsón én is hibáztam, mert végül utolért, de sikeresen belémjött a féktávon, amit én is nagyon durván elmértem és alig tudtam volna bevenni a kanyart... :W
Mondjátok,hogy Rookie felett már nincsenek olyan idióták, akik kacsáznak az úton, nehogy megelőzd és ha megelőzted, akkor nem lök ki direkt. :O :O

A kanyarsebességet nem csak úgy tudod figyelni,hogy állandóan nézed a km órát,hanem pl a kocsi hangját figyeld.
Egyelőre a Mazda MX5-nél nekem bevált,hogy a hangra figyelek és úgy próbálok gyors lenni.
A tutorialok annyit segítettek,hogy pár nap játék után, az első summit point-os köreimben már folyamatosan gyorsultam és a WR-től is 0,5-re vagyok, ami pár nap után nekem óriási eredmény :)

(#265) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Egyébként van még egy dolog amit nem értek: látom, hogy vannak egyesek, akik tövig nyomják a féket egyes kanyarok előtt, másoknak/vagy ugyanazoknak sokkal rövidebbek a féktávjaik, mint nekem.
Ezt sosem értettem, mert ha én tövig nyomom a féket, akkor azonnal elkezd vagy csúszni és/vagy blokkolni a kerék, szóval nemtom hogy csinálják (nem az MX5-ről beszélek).

szerk: 1700 SOF fölötti versenyeken az emberek már egész normálisak, persze mindig lesznek bénák/idióták, akik hülyességeket csinálnak.
Nekem ma egy lekörözött emberke befékezett nekem tövig az egyik kanyar előtt a versenyvonalon úgy, hogy kb. 0,5 secre voltam tőle (gondolom el akart engedni, csak a lehető legrosszabb módon), én meg persze belémentem -> pit. Most ezzel mit lehet kezdeni? Semmit.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#266) knbs válasza fLeSs (#259) üzenetére


knbs
senior tag

Figyeld azt is, hogy milyenek az idojarasi viszonyok. Tegnap teszteltunk Laguna Secan, es csuszkaltam ossze vissza, nagyon nem akart menni ugy ahogy eddig. Aztan felhivtak a figyelmem a sracok, hogy a megszokott(test car on track) 22 fok helyett a szerveren most 31-fok van.
Valojaban nekem tetszett, hogy meg nagyobb lett a kihivas tole, de az idomben egybol meglatszott.
Egy ket replay mar engem is megtevesztett, csak azert nezem meg oket, hogy valami kepet kapjak, hogy mennek egyesek a palyan de utanozni sosem probalom oket.

A tovig nyomjak a feket-re. Nem lehet, hogy naluk be vannak kapcsolva egyes segitsegek?

[ Szerkesztve ]

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#267) JoinR


JoinR
senior tag

Számos oka lehet, hogy mitől tud valaki erősebben fékezni. Ha ugyanabban a kanyarban nézed, akkor a szintkülönbség mondjuk nem játszik, de a setup igen. Agresszívabb fékerő-elosztás, keményebb futómű, ami a stílust illeti, kisebb kormányszög, pillanatnyilag kiegyenlítettebb tengelyterhelések.
De ami a legtriviálisabb: nem szétfékezett, túlmelegített gumik. :)

(#268) knbs válasza JoinR (#267) üzenetére


knbs
senior tag

Nagyon fontos tema es meg szinte semmit nem olvastam rola. Esetleg van par kiindulasi pont, hogy mik az idealis homersekletek?
Ha mondjuk gyors korre edz az ember es tenyleg csak egy gyors kort megy aztan ujra box es kezdi elolrol. Akkor is el lehet ugy fekezni a gumit, hogy teszem azt a kor vegen mar hatranyom szarmazhat belole?
Meg rettento kezdo vagyok, es minden uj szoval meg nagyon sok az input es biztos sokminden elkeruli a figyelmemet.
Ha teszem azt a felvezeto koron picit megfogom a fuvet vagy homokot, akkor ennek komoly hatasa lehet a gyorskorre?

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#269) fLeSs


fLeSs
nagyúr

A teszteléshez beállítottam a korrekt hőmérsékletet/páratartalmat/stb-t szóval nem ez volt a gond.

"szerintem ne másoknál akarj gyorsabb lenni hanem magadnál, erre jó a ghost car"

Ezzel csak az a bajom, hogy nemtom hogyan lehetnék magamnál gyorsabb, ha nemtom, hogy hol hibázok és hogy mit kéne másként csinálni. Az iSpeed ennyiből jó, mert így látom, hogy pl. Watkins Glenen a "Toe" nevezetű kanyart (itt vesztek ~6 tizedet egy 1 mp-cel gyorsabb ellenfél ellen) totál máshogy vesszük be. Próbáltam gyakorolni azt ahogy a gyorsabb emberek csinálják, de totál nem áll kézre és amikor már azt hittem, hogy hmm ez már majdnem ugyanaz, akkor sem javult semmit az időeredményem. :D én nemtom +25 km/h-val gyorsabban elindítani a kormányzást, vagy kisodródok vagy kicsúszok.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#270) JoinR válasza knbs (#268) üzenetére


JoinR
senior tag

Autónként más, hogy mi az ideális hőmérséklet, ki kell tapasztalni. Blokkolni, túl nagy kormányszöggel fordulni, kigyorsításkor elforgatni és csúszással lendületet veszíteni persze soha nem jó. Ha kilépés után 110-120 °C-os gumit látsz (úgy, hogy kilépés előtt mondjuk nem csúsztál 200 métert keresztbe :DDD - tehát értelmesen lefékezel és megnézed), akkor érdemes átgondolni a vezetési stílusod.
Amúgy meg lehet nézni a fórumokról a többiek beállításait, hogy ki mivel megy. Persze mindenki csak találgat, jól kidolgozott setupokkal ritkán találkozok. A jó set minden gumit az optimális nyomáson tart, és mivel a pályák a legritkábban terhelik egyenlően a gumikat, általában a kerekenként eltérő a hideg nyomás. Persze ezek olyan apróságok, hogyha valaki nem tud mondjuk 10 kört 1 mp-en belüli szórással megtenni, akkor ezeket észre sem veszi, és nem is ezzel kell foglalkozni, ennek szerintem már inkább csak lélektani hatása van. :))
Pályaelhagyás jelenleg nem okoz problémát, ha visszatértél az útra, de csúszkálni semmiképp nem érdemes már felvező körön se. Viszont ha ez a kép valódi utalás, a következő update-ekben talán már lesz jelentősége.

(#271) Met


Met
nagyúr

Road-on megvan a D, örülök magamnak :DD :C

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#272) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Nyomtam egy versenyt Laguna Secán a Cadillackel.
Már fél órával előtte gyomorgörcsöm volt, annyira idegesített, mert gusztustalan ez a kombó, 1.5 tonnás autó és úgy siklik a pályán (annyira nincs grip), mintha jégpálya lenne.
Az első kanyarban tömegkarambolt okoztam. :D :( Rosszabb mint Ohio volt, több versenyt itt nem is megyek. Amúgyis észrevettem, hogy a Cadillackel minden verseny előtt ideges vagyok az álló rajt miatt, mert sosem lehet tudni mi lesz, lehet hogy en bloc hagyom a francba.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#273) knbs válasza fLeSs (#272) üzenetére


knbs
senior tag

Teljesen kezdokent egy hete jatszom az Iracing-el. Eddig csak Laguna Seca-n edzek a RUF track-el a hetfoi Oxxo kupa -ra.
Sok helyen olvastam, hogy az egyik legcsuszosabb palya.

Itt egy hasznos kis leiras egy BMW-s versenyzotol. A tippjeit nagyon jol fel lehet hasznalni a szimulatorban is. Szerintem erdemes elolvasni.

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#274) fLeSs válasza knbs (#273) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Ismerem a LS-t, a sebességgel nincs baj, csak annyira kötélideg kell hozzá a Cadillac-kel, hogy inkább hanyagolom. Ráadásul utálom ezt az érzést a kormányon, amikor nem érezni semmit, csak olyan mintha az autó lebegne a pálya felett.
Lassú autókkal (Solstice, Jetta, SRF) egész poén gondolom mert mindenre több időm van + érezni a pályát.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#275) Met


Met
nagyúr

Amikor nekimegyek vagy nekem jönnek kiírja felül hogy contact 1/17 vagy valami hasonlót.
Gondolom hogy 17 ilyen esemény lehet és utána mi lesz? Mikor nullázódik?

Legtöbbször nekem jönnek mert ugye rajtnál kell lökdösődni, vagy kanyar előtt amikor fékezek hátulról megtolnak :W

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#276) JoinR válasza Met (#275) üzenetére


JoinR
senior tag

Következő verseny 0-ról indul :)
17-nél fekete zászlót kapsz, azaz ki vagy zárva.
És nem, rajtnál sem kell lökdösődni :))

(#277) fLeSs válasza Met (#275) üzenetére


fLeSs
nagyúr

1x off track
2x lost control
4x car contact

Ezek összeadódnak, együtt összesen lehet max 17 egy adott versenyen, utána kizárnak.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#278) Met


Met
nagyúr

Sajnos car contact-ból van a legtöbb pedig ha kanyar előtt valaki bejön mellém és gyorsabb akkor inkább elengedem :U

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#279) fLeSs válasza Met (#278) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Rookieban van a legtöbb tapasztalatlan játékos, szóval ne is várj mást. Ha majd magasabb licenszű szériában versenyzel, akkor jóval kevesebb lesz a felelőtlen versenyző. Én úgy nyomtam fel a licenszemet B-ig, hogy pitből indultam szinte minden versenyen... :D A mezőny fele így is kiejti magát vagy pitben tölti a verseny felét, így az első 5 hely egyike szinte mindig összejött (legalábbis a Mazda Cupban).

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#280) fLeSs


fLeSs
nagyúr

egy kis off: egyébként uninstalláltam az iSpeedet. Az utóbbi napokban alig versenyeztem, mert azon rágódtam állandóan, hogy lassú vagyok meg hogy nem veszem tökéletesen xy kanyart, és emiatt elment a kedvem az egész versenyzéstől.
Előtte mindig csak annyit néztem, hogy a velem egy szinten (irating) lévők splitjeiben a top5 milyen időket megy és ha versenyképes vagyok, akkor versenyzek, és így fun volt, mert egy rakás versenyt lenyomtam, emiatt invesztáltam bele egy csomó pénzt ebbe a hobbiba, nem azért, hogy practiceben napokig 3 órát körözzek, hogy 0,5 mp-cel gyorsabb legyek (ami még így sem jött össze :D). Nekem ez így szórakozás.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#281) Met válasza fLeSs (#279) üzenetére


Met
nagyúr

Már nem töröm magam az időmérőn, örülök ha hátul vagyok, a nagy része elhullik az első pár kanyarban, a többi menet közben ront el valamit és simán a mezőny felső harmadában végzek.
Aki gyorsabb elengedem, aki nem azt leelőzöm, tegnap jót csatáztam egy csávóval, oda vissza előzgettük egymást, az 5-6. helyért ment a "csata".

Szerintem jól tetted hogy letörölted :K

Más, D-ből C-be már csak naptári napon lehet átkerülni? A feltételek már megvannak de nem kerültem feljebb.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#282) fLeSs válasza Met (#281) üzenetére


fLeSs
nagyúr

4.0 SR megvan?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#283) Met válasza fLeSs (#282) üzenetére


Met
nagyúr

Class D
• You have completed your MPR!
• Your SR is above 3.0.
• Ready for promotion.

3.54-van

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#284) v!ct0y válasza Met (#283) üzenetére


v!ct0y
veterán

4 ig felviszed akkor lépsz szintet. Vagy vársz a szintlépős napig.

(#285) Met


Met
nagyúr

Ugye nem innen ütöttem ki warm up-on valakit? :U
Egy Jetta-val volt én Mazda és Laguna-n.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#286) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Végigmentem egy versenyt LS-n a Cadillac-kel. Most örülök. :D Igazából már napok óta nem gyakoroltam a Cadillac-kel, verseny előtt beültem 20 percre és ennyi volt. Több nem is kell belőle.
Jövő héten Road Atlanta lesz, már kipróbáltam, itt elég félelmetes a Caddy. :)
Road Americát várom már nagyon, az tipikusan ilyen GT autókra van szabva.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#287) Met válasza fLeSs (#286) üzenetére


Met
nagyúr

Most gyűlöltem meg a Caddit LS-n, :((

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#288) JoinR


JoinR
senior tag

Gyertek holnap az iracers.hu magyar bajnokságra, ha már úgyis LS-en mentetek csak kocsit kell váltani :)
Kedvcsináló promo videó

[ Szerkesztve ]

(#289) fLeSs válasza JoinR (#288) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Nem csak a McLaren és a RUF választható? A videóban van Caddy és Ford GT is. Kb. hány emberre lehet számítani?

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#290) Met válasza JoinR (#288) üzenetére


Met
nagyúr

Nem kocsit kéne váltani, hanem venni :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#291) fLeSs válasza JoinR (#288) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Btw nem lenne rossz kipróbálni, de a RUF nálam kizárva, a McLarennel meg esélyem sem lenne + a Mc-t nem is próbáltam még LS-n.

szerk: az időjárási körülményeket hol lehet megnézni? Csak mert nekem holnap kora du. lenne időm kipróbálni.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#292) JoinR válasza fLeSs (#289) üzenetére


JoinR
senior tag

Ősszel amíg nem volt RUF, addig Meki-Caddy-Ford volt. Mióta van RUF, azóta az + Meki.
Szerintem 20 körül leszünk, de lehet most az elején még többen.

Fórumon van a kiírás, egyébként 23 ˘C, 0% páratartalom, szélcsend.

(#290) Met: a RUFt mindenképp érdemes megvenni, mivel ezzel indulhatsz a legtöbb szériában, és ez az egyetlen, amikor 4 autót kapsz 1 áráért, tehát ár/érték arányban a legjobb. Körbemenni se nehéz vele, jó hangja van, alapvetően jó kocsi szerintem.

A Mekivel is próbálkoztam LS-n, hát igen egy másodpercet kapok magamtól, mondjuk 1 éve mentem vele utoljára, míg a RUF azért frissebb élmény.

[ Szerkesztve ]

(#293) Met válasza JoinR (#292) üzenetére


Met
nagyúr

Lassan kénytelen leszek autót venni mert nincs verseny amin tudnék indulni csak ritkán.
A RUF lesz az egyik, kéne még 2 valami csak nem tudom eldönteni mi legyen :U
Az mitől függ hogy milyen versenyek vannak éppen?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#294) JoinR válasza Met (#293) üzenetére


JoinR
senior tag

Te tudod melyik szimpatikus, vagy milyen irányban akarsz nézelődni...korábban már írtunk itt a fórumon 1-2 tippet, hogy mi az ami népszerű és érdemes lehet megvenni. Ha rám hallgatsz minél kevesebb kocsit veszel, viszont amik megvannak azokkal tartósan mész és kiismered őket ahelyett, hogy versenyről versenyre mindig mással mennél.
A versenyek kizárólag a versenynaptártól függnek :DDD (ha nem éred így el, akkor: főoldal: Events / iRacing Race Schedule
Ha csak 1-1 sorozaté érdekel, kiválasztod felül a pirossal bekeretezett Schedule-t:

(#295) fLeSs válasza JoinR (#292) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Te is versenyzel este? Mi a neved? :) Jöhet priviben is.
A RUF hangja sztem speciel idegesítő... :D én legalábbis nem bírom, frusztrál vmiért.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#296) JoinR válasza fLeSs (#295) üzenetére


JoinR
senior tag

Simán lehet, hogy valakinek nem tetszik, az igazi hangjának a karakterét szerintem jól visszaadja.
Aha indulok este, ha a netem is úgy akarja :U

(#297) Met válasza JoinR (#294) üzenetére


Met
nagyúr

A RUF mellé nem tudom mit vegyek még, open wheel cuccok annyira nem érdekelnek, talán a National Impala harmadiknak meg nézek valami pályát.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#298) fLeSs válasza JoinR (#296) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Ha 24-eket megyek a Mc-nel az mire elég?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#299) JoinR válasza fLeSs (#298) üzenetére


JoinR
senior tag

Gyere practice-re aztán meglátod :) Középmezőny vége szerintem, én 21.5-öt mentem a mekivel amikor próbáltam, igazából ezen körülmények között 20 alá le lehet menni, ha valaki nagyon vágja :))

(#297) Met: aha, hát akkor túl sok választásod nincs :DDD kérj egy accountot próbáld ki ami érdekel, utána írd le, hogy neked melyik tetszik és megmondjuk hogy az miért jó vagy rossz :) A RUFon kívül jelenleg nincs olyan _nem_ GT autó, amit megvennék kezdőként, GT autónak meg ott a RUF, amellett népszerűségben eltörpül a Corvette és a többi. A Corvette a legütősebb hangban az tuti, nekem a Ford GT a kedvencem a könnyű kezelhetősége és szép kinézete ( :) ) miatt, a McLaren fölösleges a RUF mellé, és kb ennyi..Mustang poénnak jó, sokan nem mennek vele, a prototype-ok (Riley, HPD) elég formaautósak, a Radical mondjuk az egyik legjobb kocsi, viszont kicsi a mezőny (az élmezőny viszont talán a legerősebb), bár most reneszánszát éli a reklám miatt, sokan megvették, hogy megkapta az új gumimodellt (pl én is) és istencsászár a gép.

(#300) fLeSs válasza JoinR (#299) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Benéztem.
Ha neveznék, akkor az olyan lenne, mintha a GT3 Challengeben egy SOF=3500-4000-es versenyre neveznék be, az meg nekem még odébb van, úgyhogy kihagyom.

szerk: hangban a Corvette és a Ford Falcon (V8 Supercar) a király... :R

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.