Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) sanzik válasza Met (#150) üzenetére


sanzik
senior tag

privi :)

(#152) fLeSs válasza Met (#148) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Nem lehet, életed végéig kötelezően fizetned kell nekik a havidíjat. :D

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#153) Kephamos válasza fLeSs (#152) üzenetére


Kephamos
addikt

Ha nem, akkor eljön érte a zsákos ember.

(#154) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Én nemrég vagyok az iRacingnél, szóval nincs sok tapasztalatom, de gondoltam ezt leírom.

A tegnapi frissítéssel eléggé leírta magát nálam az iRacing, mint szimulátor (az is lehet, hogy el vagyok tévedve, mert tök másról szól az egész). Ugyebár egy szimulátorról van szó, ami elvileg a valóságot próbálja visszaadni. A tegnapi frissítéssel egyes autók érzésre (mert ugyebár ez az egyetlen input amit a kezünkön keresztül érzünk) teljesen megváltoztak. Én főleg a Cadillacet vezettem és körözgettem a McLaren-nel is (annak ellenére, hogy az előző verzióban abszolút nem tetszett a kormányzása), illetve tanulom a Corvette-et.

A frissítés után a Cadillac olyan, mintha egy teljesen új autó lenne, nagyon megbocsájtó, nem csúszik meg, nagyon tapad, nem pördül ki és iszonyat alulkormányzott. A régi verzióban éreztem, amikor a segge elvesztette a fonalat és egyenesbe kellett hozni (elvégre egy nehéz autó), ez itt abszolút eltűnt.
A McLaren kormányzása tök más lett, ezt nemtom leírni (nem értek hozzá), hogy hogyan változott, de megváltozott ez a lényeg... :D Könnyebb lett, a tapadása is erősebb.
Az új Corvette-et még nem próbáltam.
A fórumban írták, hogy a RUF-ok is tök mások lettek.

Namost akkor kérdem én, milyen szimulátor az, aminek az egyik verziójában az autó ilyen, a következő verziójában meg tök másmilyen? Nem csak picit, hanem nagyon. Mintha a valóságban Suzuki Swiftből BMW-be ülnék (csak egy példa). Ennek így nem látom sok értelmét.

Ettől függetlenül maradok az iRacingnél, mert ez az egyetlen szimulátor, ahol nem vagyok kénytelen az AI ellen körözgetni (ami szerintem gusztustalan, az élettől is elveszi a kedvemet, teljesen illúzióromboló).

szerk: szóval nem az a bajom, hogy megváltozott az autók kezelése, hanem az, hogy nemtom, most akkor milyen is a valóságban a Cadillac (vagy a többi autó), olyan mint a frissítés előtt, vagy olyan mint a frissítés után? Vagy talán teljesen másmilyen?

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#155) sanzik válasza fLeSs (#154) üzenetére


sanzik
senior tag

Na mivel nem tudhatjuk milyen valójában azért abban bízhatunk,hogy egyre közelebb kerül a szimuláció a valósághoz.
Általában ilyenkor a régi setupok mehetnek a kukába. Meg amúgy is nagyon sok minden múlik egy jó setupon.
Én már nem vagyok aktív iracingben,de megéltem egy pár ilyen nagyobb update-et,ahol gyökeresen változott az autó viselkedése,köszönhetően az új gumimodelleknek.
De szerintem induljunk ki abból,hogy minél inkább valósághűre akarják csinálni a programot,nem véletlenül áldoznak ennyi energiát a gumimodellbe. Csak hát ez egy végtelen történetnek tűnik,soha sem lesz olyan,hogy azt mondják: na készen van, ez ilyen a valóságban is.
Viszont jó pár versenyző használja a programot akik a valóságban is vezetnek ilyen autókat és szerintem nem véletlenül ezt a programot használják.

(#156) fLeSs válasza sanzik (#155) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Egyébként ebből a szempontból vicces ez az egész szimulátorosdi.
Az iRacinges Corvette totálisan más, mint ami az rFactor 2-ben van (mind2 C6R), ami szintén totál más attól, ami az rF2-höz kiadott URD packban van (talán ismered, szintén C6R).
Az iRacinges tapad rendesen míg az rF2-essel szenvedni kell, hogy a pályán maradjon annyira csúszkál (meg lehet tanulni kezelni), míg az URD-s inkább az iRacingesre hasonlít, viszont a kormányzása tök más. :D

Btw már megint leállt az oldal, úgyhogy most beírtam a fórumba (ez az első hsz-em ott :D), hogy jó lenne, ha csinálnának ezzel vmit ha már kiadtam rá (meg mások is) egy valag pénzt, mert annyi pénzért tökéletes kiszolgálást várok, nem ezt a sz@rt, hogy állandóan leáll az oldal, meg lelassulnak a betöltések.

Gondolkozom azon is, hogy nyitok egy topikot olyan címmel, hogy a Global Challenge (Cadillac) csak Class C-től legyen elérhető, mert a tököm telivan, hogy a versenyen elindul egy rakás Class D emberke, akik épp hogy feljutottak Rookieból, és szétkaszabolják a mezőnyt az első vagy a második kanyarban. Annyira felb@sz idegileg, hogy az hihetetlen. :D Órákon/napokon át gyakorol az ember, aztán vmi hülyegyerek az első kanyarban le akarja előzni az egész mezőnyt az utolsó helyről, és persze onnantól tudjuk, hogy mi a végkifejlet.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#157) JoinR válasza fLeSs (#156) üzenetére


JoinR
senior tag

Az rF2-ben tudtommal GT2 specifikációjú Corvette van, nem GT1, nem csoda hogy más.

A leállás update környékén természetes, szezon közben ezzel nem szokott gond lenni.

Amúgy meg ha órákat gyakorolsz, akkor miért D Class bajnokságban mész? :DDD Menj értelmes helyeken ahol van rendes mezőny szimulátorosokból, nem pedig csak a videójátékosok tömege.

(#158) fLeSs válasza JoinR (#157) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Már írtam nekik a fórumban és már szabadkoztak, hogy qrvára ráfeküdtek az ügyre. Btw jelen pillanatban is áll az oldal.
A Cadillacet meg azért vezetem, mert poén és tetszik. Csak azért nem fogom nem vezetni, mert Class D.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#159) JoinR válasza fLeSs (#158) üzenetére


JoinR
senior tag

Megértem. Mondjuk én mindig is rühelltem a Cadillac-et, örülök hogy csak D Class-ban van :DDD

(#160) fLeSs válasza JoinR (#159) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Hát igen, a frissítés előtt nem volt egyszerű vezetni (mint pl. a RUF-ok :D vajon miért játszanak annyian a RUF-fal :U ), de gyakorlással teljesen OK. A frissítéssel sokkal megbocsájtóbb lett.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#161) JoinR válasza fLeSs (#160) üzenetére


JoinR
senior tag

Azért mert a Porsche az egyik legnépszerűbb márka, meg mert új :)
Bár tényleg nem nehéz vezetni, igazán gyorsan menni semmivel nem könnyű.
A Cadillacet se a nehéz vezethetősége miatt nem szeretem, csak a karaktere nem fekszik nekem (orrmotor nem az én világom), persze biztosan élvezhető annak, aki szereti.

(#162) fLeSs válasza JoinR (#161) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Nyilván arra gondoltam, hogy míg a Porscheval akár egy kezdő vezető is képes jónéhány kört menni mielőtt kipördülne vagy hasonló, addig a Cadillac-kel kb. 2-3 kanyaronként kipördülnek a kezdők... :D
Egyébként a RUF számomra elég uncsi. :D meg már mindenki azt vezeti, úgyhogy azt leszámítva, hogy ott (GT3) a legtöbb a nagylétszámos verseny, nem igazán vonz.
A C-spec viszont tetszik, mert eléggé cup-szerű, szóval nem lehet csak tövignyomva vezetni.
Ebben a szezonban már eldöntöttem, hogy a Cadillac-kel és a Corvette-tel fogok versenyezni. Sajna a V8 Supercart nem frissítették, pedig az a kedvencem (nemtom próbáltad-e már). Az tetszik a legjobban, csak túl hosszúak a versenyek (+ a nemfrissítés) egyelőre elvette tőle a kedvemet.

Most így belegondolva úgy tűnik, hogy nekem ezek a nagy, nehéz amcsi dögök tetszenek... :D legalábbis szimulátorban.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#163) Kephamos válasza JoinR (#159) üzenetére


Kephamos
addikt

Szerintem is az egyik leg királyabb. Megy, mint az olajozott istennyila, dübörög a V8, stb. Igazi macsó autó. :) Limerockon különösen poén. :)

(#164) JoinR válasza fLeSs (#162) üzenetére


JoinR
senior tag

Ez így van, mondjuk ebben a gumimodell is nagy szerepet játszik. Nem tudom most mlyen lett a Caddy, majd kipróbálom azért.
Az igaz, hogy mindenki RUFozik, nálam a Track elvágta magát a full szekis váltóval amit megkapott (ugyanaz mint a McLarené), én nem kérek a kormányváltóból egy kasztnis autónál :) ABS nélkül is jól megvagyok.
1 éve Ford GT-zek, meg most utóbbi időben az iRacers bajnokságban ugye RUF van, úgyhogy azzal mentem még, túl sok autó emellé nem fér be, annyi időm nincs, hogy mindet kiismerjem.
A mostani szezonban is Ford GT marad, meg szerintem a RUF Cup, és mivel vannak közös pályák a Sportscar (a.k.a Grand Am) bajnoksággal, lehet oda is benézek, főleg, hogy nekem meg pont a hosszabb versenyek jönnek be.
V8-at nem próbáltam, de már így is túl sok autó van megvéve, egy darabig nem veszek semmit az biztos :))

(#165) fLeSs válasza JoinR (#164) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Én már ~20 perc után veszítek a koncentrációból, elkezdek hibákat hibára halmozni, főleg az unalmasabb versenyeken, amikor kevés a nevező (<15) és szétszóródott a mezőny és nemtok se előrébb lépni, és megelőzni sem tudnak. :D Szóval nekem a Global Challenge (30 perc) még OK, a Proto+GT challenge már nagyon húzós (összesen kettőn indultam eddig :D), az ennél hosszabbakat meg már nem bírnám végig csinálni.
Most hogy mondod, a Ford GT nekem nagyon nem jön be, főleg a hangja. :D Biztos hülyesség, de ha nem tetszik egy autó hangja, akkor azzal nemtok "azonosulni" sem, szóval nem fogom vezetni sem (csak úgy mellékesen).
Én road oldalon már az összes autót megvettem, ami nem F1 stílusú (open wheelernek nevezik?), majd elleszek velük vhogy. :D Utólag persze már látom, hogy melyikeket nem kellett volna megvenni, csak hát ez egy b@ziság az iRacing részéről, hogy megvétel előtt nem lehet kipróbálni az autókat, legalább 1 órára vagy vmi ilyesmi.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#166) JoinR válasza fLeSs (#165) üzenetére


JoinR
senior tag

Proto-ban mondjuk garantált az izgalom végig, akármikor kiüthet egy HPD :DDD
Nekem is elég fontos a hang, minden update előtt egy új Ford GT hangról álmodozok, de az igazi videók alapján végülis a jelenlegi hang se rossz. Persze attól még lehet, hogy nem jön be, én jól elvagyok vele. Nyilván nem egy Corvette, de hát ez van. A középmotoros karaktert semmi nem tudja visszaadni ezen kívül a kasztnis autók közül. Ja még ott a McLaren de az volt még egy nagy pénzkidobás részemről...:) Mondjuk elvileg most az is nagyon más lett, adok neki még 1 esélyt ha lesz rá időm.

[ Szerkesztve ]

(#167) fLeSs válasza JoinR (#166) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Tényleg, te mennyit szoktál foglalkozni az autó beállításával (setupok)? A fórumban látom, hogy mindenki csinálja a maga kis setupját, pályánként egyet-egyet, enélkül már képtelenek versenyezni, tényleg szükséges ez? Én előző szezonban a Cadillachez "készítettem" egy setupot (a fórumban írták, hogy mit kell átállítani ahhoz, hogy kevésbé legyen kipördülős/csúszkálós), de azon soha nem változtattam pályától függetlenül. Mondjuk nem is futottam UFO-köröket. :D

szerk: még1 kérdés: mi az a SOF race? Látom a fórumban, hogy van egy időpont és akkor van a SOF race? Ez mi?

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#168) JoinR válasza fLeSs (#167) üzenetére


JoinR
senior tag

Én viszonylag sokat foglalkozok vele. Persze ahhoz hogy jól érezd magad a kocsiban, elég pár dolgot állítani, de ha az utolsó századokért küzdesz, akkor rá kell szánni az időt. A Ford GT-ben már eléggé benne vagyok, előző szezonban vagy Volyka úré, vagy enyém volt a világrekord időmérőn és versenyen egyaránt :) viszont amikor meg tudtam verni, akkor az a radikálisabb setupom miatt volt, amit ő valszeg nem próbált végig (mivel alapból elég gyors ahhoz, hogy versenyen ne nagyon legyen ellenfele, ha csak ki nem üti egy HPD :) + ő ment a Corvette-tel is, nem volt annyi ideje szarozni a Ford setuppal)

Mondjuk az eddigi setek valszeg mehetnek a kukákba az új gumimodell miatt...a tudás meg a tapasztalat persze megmarad, így egyből tudom mihez érdemes majd nyúlni.

SOF=Strength Of Field, ugye a verseny színvonalának egy mérőszáma, ami alapján osztja a bajnoki pontokat a verseny végén a rendszer. Mivel sok bajnokságban nem elég nagy a mezőny, így előre meg van beszélve, hogy a gyors versenyzők adott időpontban indulnak a szériában, ezzel emelve a SOF-t, amitől függ a kapott bajnoki pont. Mivel ezek általában népszerű időpontok, a nagy részvétel miatt akár több részre is van osztva a mezőny, ezért a SOF tovább nő, mivel a kis iRating-ű emberek a lassabb split-ekbe lesznek beosztva. (tehát a SOF nagysága = a versenyzők átlagos iRating-ével)

Ha lassú a versenyző, mindegy mikor megy. Ha átlagos, akkor inkább kerülendő a SOF verseny (szerintem!), mivel vagy lassú split-be kerül, ahol kérdéses a verseny kimenetele, vagy a gyors split-be, ott meg agyonverik és csökken az iR :)) Már ha számít persze.
Ha gyors, akkor meg csak úgy van esélye bárkinek jó abszolút helyezést elérni, hogy a nagy SOF versenyeken jól szerepel. Régebben teljesen random időpontokban indultam, most már csak adott versenyeken indulok (pl. PGT-nél péntek 20,22, szombat 18,20, vasásnap 10,18,20 órakor - ezek közül szoktam 4-en menni - ugye a legjobb 25% számít, azaz 5 versenynél már a 2 legjobb eredmény átlagát venné, ami nem mindig előnyös)

[ Szerkesztve ]

(#169) fLeSs válasza JoinR (#168) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Köszi a magyarázatot, szerencsére én is tudom, hogy a SOF mit jelent :D csak azt nem értettem, hogy mi az a SOF race. Szóval ha átlagos vagy lassú driver vagyok akkor tökmindegy, hogy mikor versenyzek, ennyi a lényeg. :D

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#170) JoinR válasza fLeSs (#169) üzenetére


JoinR
senior tag

Nagyjából igen. Pontosabban ha nem érdekel a bajnokság állása, akkor mindegy mikor mész :)

(#171) fLeSs válasza JoinR (#170) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Most épp csak azért írok, mert éppen Qualify sessionöm lenne, de nem indul el a szimulátor. :D ez már lol. 3 órát körözgettem, be vagyok melegedve, erre ez a sz@r nem működik. Nevetséges.

szerk: már 9 perce nem indul el. Asszem ennek most lőttek, majd 1 óra múlva, csak úgy meg nemtok elindulni a versenyen.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#172) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Sikerült lenyomnom a szezon 2. hivatalos versenyét. Az első nem volt sikeres, mert a 2. kanyarban kiütöttek. :D De ez sem.
Itt 13 körig a 2. voltam (és az első is csak 2 mp-re volt), a 3. emberkével csatáztam (igazából minimálisan gyorsabb voltam nála), csináltam egy minimális hibát, beelőzött (elengedtem, máskülönben ütközünk), aztán fél perccel később összetörte az autómat. :D kicsúszott, látszott, hogy túl későn fékezett, mert félt, hogy megelőzöm, én meg nem tudtam hova menni előle. Aztán persze diszkvalifikálták az emberkét, általában kifogom az ilyen idióta "csakazértis" fiúcskákat.
Jól kezdődik a dolog. Lehet hagynom kéne a Global Challenget, mert eddig nem volt túl sok sikerélményem benne. A GT/Protoban valszeg még ennyi sem lenne, mert ott UFO-k versenyeznek ahogy elnéztem a köridőket.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#173) fLeSs válasza fLeSs (#172) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Elindultam még1 versenyen 2 órával később, 2. helyről indultam, 2. körben kipördültem, tow+pit, onnan 15-ről visszajöttem 9. helyre, tizenx körben megint kipörögtem olyan helyen, ahol még életemben nem pörögtem ki, totálkár, pedig 35-ről 8 secre dolgoztam a hátrányt a 8. és 7. helyezettől.
Ez nem az én napom. :D
Az első kipörgés talán az izgulás miatt van, rendesen vert a szívem és nagy levegőket vettem.
A második kipörgésnél már kb. 10 kör óta nem láttam senkit, már teljesen gépies volt a vezetés, elvesztettem a fókuszt. Legalábbis gondolom. + ilyen későn sosem versenyeztem még, sztem fáradt vagyok.
Lehet inkább vissza kéne térnem a Mazdához, kb. az való nekem. :C

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#174) fLeSs válasza fLeSs (#173) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Na, sikerült végigmennem ma egy versenyen, első helyről indultam, a második jobban startolt, beelőzött, és ennyi volt a verseny. :D A 3. asszem 30 mp-cel végzett mögöttem. Legalább végre összekapartam egy kis iRatinget meg SR-et.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#175) fLeSs


fLeSs
nagyúr

EZÉRT vezetik annyian a RUF-okat... :D

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#176) JoinR válasza fLeSs (#175) üzenetére


JoinR
senior tag

Ezt bármelyikkel meg lehet csinálni, amelyiknek olyan a szekis váltója :))
Azért jópofa videó, elszánt a srác az biztos. :DDD

(#177) fLeSs válasza JoinR (#176) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Nemtod véletlenül, hogy hogyan/hol lehet szólni a "staffnak" ha van videóm (replayem) arról, hogy szándékosan löktek ki egy versenyen, és emiatt SR-et vesztettem?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#178) JoinR válasza fLeSs (#177) üzenetére


JoinR
senior tag

A főoldalon felül van olyan gomb, hogy "File Protest" (afelett, ahol van a neved, SR-ed, iR-ed),
ott kiválasztod, hogy 6.10.3 - Retaliation or Intentional Wrecking, kitöltöd az adatokat és elküldöd.
Persze az SR-ed nem kapod vissza, de talán kap büntit a másik.

[ Szerkesztve ]

(#179) fLeSs válasza JoinR (#178) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Köszi, közben megtaláltam.
Az SR-t "ménem" adják vissza?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#180) fLeSs válasza JoinR (#178) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Hétvégén fogsz versenyezni a Forddal? A C6R-rel sztem indulok, 2:01 körüli eredményt tok hozni stabilan full tankkal, ez sztem elég az első 5be kerüléshez. Bathurst az egyik kedvencem.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#181) JoinR válasza fLeSs (#180) üzenetére


JoinR
senior tag

SR-rel kapcsolatban: erre a valóságban sincs megoldás, ha kiütnek, le kell nyelni, sőt az anyagi kárt se fizeti senki. :) Filozófiai kérdés, hogy most hány incidens pontot vonjanak le, és kapacitás sincs erre szerintem.

Egyelőre nem megyek ebben a szezonban, mert jelenleg csak a gyári G27 fékem van, és nem tudok visszaszokni rendesen a load cell után, így csak olyannal mennék amiben van ABS :)) (a McLarent viszont eddig is utáltam, a RUF Track pedig rosszabb lett, mint volt, úgyhogy ahhoz meg nincs kedvem). Meg még nem volt időm annyit menni az új gumimodellel, hogy igazán ütőképes legyek, azt hiszem megvárom az új fékemet, mielőtt nagyon belelendülnék.
A 2:01 nem rossz full tankkal (bár nem tudom, hogy az új gumi hogy befolyásolja a tempót), de a TOP5-öt azért ne vedd készpénznek. :) Bár nem tudom kik maradtak a PGT-ben, sajnos a régi Fordos arcok otthagyták a szériát, ezért sincs túl nagy motivációm hozzá. Bathurst-ön nagyon kicsi volt a részvétel az előző szezonban egyébként.

(#182) fLeSs válasza JoinR (#181) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Már válaszoltak is, szerintük nem volt szándékos az emberke amikor hátulról az első kanyarban belémrohant, pedig a replayben látszik, hogy láthatta, hogy fékezek és kb. 1,5-2 mp-e volt, hogy ő is fékezzen, hogy ne jöjjön belém. Megnéznéd a replayt ha átküldöm (2 MB)?

A top5-öt persze nem veszem készpénznek, csak arra gondoltam, hogy legalább időeredményben kompetitív vagyok. :D A forgalom persze más tészta, de egyszer el kell kezdeni.
A Global Challengeben és a Mustang Challengeben is nyomtam már versenyeket ebben a szezonban, és ezekből a forgalomra vonatkozóan nem tanultam semmit, mert vagy kiütöttek elég gyorsan, vagy elhúztam az elején a mezőnytől és onnantól alig találkoztam vkivel + ezeken a versenyeken elég alacsony a részvétel, a PGT-ben olyankor akarok indulni, amikor legalább 30-an vagyunk (összesen).

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#183) fLeSs válasza fLeSs (#182) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Elindultam, fél körig jutottam... :D :O :( az autót 10 percig kellett volna javítani, szal ennyi volt. Az első körben a gumik nagyon trágyák, összevissza csúszkálnak.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#184) fLeSs válasza JoinR (#181) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Kipróbáltam a McLarent és az új verzió tetszik. A régit rühelltem a kormányzása miatt, de ez most egész jónak tűnik. Csak azt nem értem, hogy hogyan lehet a McLarennel egyáltalán a dobogó közelébe érni, mert ahogy elnéztem a versenyeredményeket, csak RUF-ok nyernek, szóval van értelme McLarennel elindulni egy ilyen versenyen?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#185) JoinR válasza fLeSs (#184) üzenetére


JoinR
senior tag

A szándékosságot mindig nehéz megítélni, persze megnézhetem én is ha átküldöd priviben, de én se fogom tudni jóváírni az SR-ed :D
Az új gumikkal jobban kell vigyázni valóban, de nekem az új McLaren se tetszik :( Egyébként a RUF jóval nagyobb túlsúlyban van, így nyilván onnan kerülnek ki a győztesek, de ahogy olvasgattam fórumokon, a Mekivel is lehet hozni az időket, ha valaki jobban ráfeszül. Idővel lecsendesedik a RUF körüli hype és helyreáll a rend (remélhetőleg).

[ Szerkesztve ]

(#186) fLeSs válasza JoinR (#185) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Nemtom ismered-e, de itt 4 autó közül választhatunk [link]. Én valszeg benevezek.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#187) JoinR válasza fLeSs (#186) üzenetére


JoinR
senior tag

Mentem itt párszor, mivel nincsenek túl gyors versenyzők ezért kellemes sikerélmény lehet bárki számára :K (időmérő nélkül 23-ról simán 2. lettem úgy, hogy vagy 2x kiforgattak Spa-ban például :DDD ) Jófej a szervező srác is, persze a kocsikat nehéz összehangolni, előző szezon végén a RUF nagyon gyors volt a többihez, nem tudom most az új gumival hogy állnak egymáshoz képest.

(#188) fLeSs válasza JoinR (#187) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Wow, sikerült végigmennem egy PGT versenyen... Igaz kevés volt a nevező, de tapasztalatnak jó volt, mert kiderült 1-2 dolog.
Az egyik amit már a Cadillac-kel is észrevettem, hogy kb. a 10 körtől kezdődően az autó elkezd csúszkálni, volt két kanyar, ahol a 10 körtől kezdve majdnem minden körben kipördültem... :D onnantól mini gázokat (5-10%) kellett adnom a kanyarban, hogy ne csússzon meg az autó.
A másik (amit már eddig is tudtam, mert úgy általánosságban igaz rám), hogy türelmetlen vagyok. Az előttem lévő C6R fickó az első pár körben egyértelműen lassabb volt nálam, és qrvára felidegesített a nagyon korai fékezéseivel, nemis tom hogyan került elém az időmérő alapján. Na aztán persze idegből sikerült megcsúsznom és onnan már nem volt esélyem beérni a pit miatt, ő meg szépen cammogva beért első helyen, vicc.
A harmadik, hogy a Bathurston a jövőben csak akkor és olyan versenyen fogok indulni (ami hivatalos), ahol kevesen vannak, mert sok versenyzővel nemtok megbírkózni, folyamatosan gyomoridegem van :D mert nemtok az ellenfelekben megbízni, ezen a pályán bárki bármikor megcsúszhat, nekimehet a palánknak stb. és ha ott vagyok a közelében akkor valszeg nekem is annyi.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#189) JoinR válasza fLeSs (#188) üzenetére


JoinR
senior tag

Idővel és tapasztalattal minden problémád lassan elkezd majd megoldódni :)
Egyébként azért kezdesz el csúszkálni, mert elmelegíted a gumikat, valószínűleg nagyon erőlteted, blokkolsz féktávon, túl nagy kormányszöggel kanyarodsz stb...ezek ahogy egyre jobb leszel mérséklődnek, persze a tanulási görbe mindenkinél más, és az eredményesség csak viszonyítás kérdése :) Feszült helyzetben, különösen erős mezőnyben a gumi elmelegítése nálam is előforduló probléma :( Ahogy persze a türelmetlenség is...a megoldás természetesen gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás amellett, hogy felismerjük a hibáinkat és azokat tudatosan próbáljuk meg orvosolni. :K

(#190) fLeSs válasza JoinR (#189) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Az előbb indultam egy versenyen a Cadillac-kel. Kár volt... :D Tudtam, hogy ezen a gagyi pályán (Summit point) nem szabad többet versenyeznem, mert előzni itt képtelenség.
Második helyről indultam, az első emberke az összes kanyarban brutál lassú volt, a második körben hogy ne menjek neki az egyik kanyarban szépen kicsúsztam -> pit.
Újraindultam, beértem az első embert akit le kéne előzni, a pálya legnehezebb kanyara fékpontja előtt 2 mp-cel elkezd fékezni, majd a kanyarban lelassul 50 kmh-ra és én menjek el így mellette... :D ennyi volt. látta, hogy gyorsabb vagyok, el akart engedni, de ilyen idióta módon? Egyébként ez is egy spanyol seggfej volt, mint a múltkori, aki az első kanyar előtt szépen belémjött hátulról.
Mostantól változtatok a hozzáállásomon, mert már egyértelmű, hogy versenyeken nagyon rossz vagyok, csak akkor vagyok gyors és megyek incidensek nélkül, amikor nincs körülöttem senki és egyedül autózok (ez az, ami egyébként unalmas, és egy idő után teljesen elvesztem a fókuszt).
A gyakorlás csak arra jó, hogy begyakoroljuk a pályát, de ahhoz, hogy versenyen, emberek között ezekre a random akciókra jó reakciót adjak (tehát nem esek ki folyamatosan a versenyről) ahhoz az kell, hogy sokat versenyezzek, szóval mostantól versenyezni fogok orrba-szájba, nem érdekel az irating meg a SR.

szerk: olyan versenyem még nem is volt, amiben vkivel hosszabb időn keresztül a pozícióért küzdök (talán a mai a PGT versenyen), mert mindig csinálok vmi hibát ilyenkor.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#191) fLeSs válasza fLeSs (#190) üzenetére


fLeSs
nagyúr

"mert mindig csinálok vmi hibát ilyenkor." - ez arra vezethető vissza, hogy alacsony SOF versenyeken indulok, és egyszerűen nem merek az emberekhez közelebb menni, mert ki tudja mi fog történni -> egyre türelmetlenebb leszek -> KO. :D

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#192) JoinR válasza fLeSs (#191) üzenetére


JoinR
senior tag

Nemcsak versenyen lehet ám gyakorolni, azért van ott a sok practice szerver, elég jó forgalom van rajtuk főleg a GT3 kocsikkal. Azért ne pocsékold az SR-ed meg iR-ed ha nem muszáj, még jól jöhet :))
Na meg mentálisan is frissnek kell lenni, napi 4-5 verseny felett szerintem már annyira dekoncentrált és fáradt az ember, hogy a hiba borítékolható.
Egyébként vannak jó hosted bajnokságok, amit linkeltél korábban az is fun, meg persze a magyar is jó, nem tudom azon szoktál-e részt venni :) Ha nem, akkor egy szűk hónap múlva indul a szezon, és szívesen látunk minden új/régi arcot :K

[ Szerkesztve ]

(#193) fLeSs válasza JoinR (#192) üzenetére


fLeSs
nagyúr

A RUF-okról teljesen lemondtam, mert nem tetszenek. A frissítés előtt a C-spec az jó volt, de most tök olyan behemót, mintha a Cadillacet vezetném, akkor már inkább a Cadillac, mert azt legalább élvezem. Szóval RUF-okkal nem akarok practice-olni.
Nyomtam ma egy keveset a McLarennel, és teljesen nevetséges, hogy a RUF-ok úgy előznek meg, mintha Corvette-ek lennének. :D És ennyire azért nem vagyok sz@r. :D Sztem csak vmi UFO képes a McLarennel felvenni a versenyt a RUF-ok ellen.
Egyébként eddig max napi 2 versenyt toltam le, szóval nem mondhatnám, hogy sokat, soxor egész nap csak gyakoroltam, és nem is versenyeztem.
Magyar alatt az iracers-re gondolsz?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#194) JoinR válasza fLeSs (#193) üzenetére


JoinR
senior tag

Nekem meg pont most tetszik jobban a C-spec :)) Nagyon fura volt a régin a gumi, a mostani nekem bejön.
Mindegyik autót meg kell tanulni, hogy versenyképes legyen vele az ember, nem egy délután alatt megy..amúgy én is (újra)próbálkoztam a mekivel, de nem kedveltük meg egymást. :o
Aha iracers. Mondjuk ott is RUF/Meki kombó lesz, de a többségnek ez tetszik. :F

(#195) fLeSs válasza JoinR (#194) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Levél az emberkétől, aki miatt tegnap kiestem
"I'm sorry
We crash in last race. When I saw that you were faster than me, I was braking for you can pass me, perhaps in a bad place. I'm sorry, It wasn't my intention. "

Sajna ettől a verseny még elveszett, de legalább beismerte.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#196) fLeSs válasza JoinR (#194) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Nyomtam ma 2 versenyt.
Cadillac-kel simán első lettem (alacsony SOF).
A Corvette-tel a 21. körig simán 2. voltam (végig 2:01-2:02-ket mentem), már megközelítettem az elsőt (22 körös a verseny). Egy lekörözött Ford GT elengedte az első emberkét a hegy tetején, előttem meg elkezdett kacskaringózni -> fal, az autóm KO. Leszakad a pofám az ilyen +!/+%!=/)"+!'??+?! miatt.
Azért beértem így is füstölgő autóval a 4. helyen, de nem igazán örülök neki, mert ez sima 2. hely volt, sőt az első is meglehetett volna az utolsó 2 körben.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#197) fLeSs válasza fLeSs (#196) üzenetére


fLeSs
nagyúr

3 verseny
1. első hely
1. második hely
1. negyedik hely
Nem rossz. :D

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#198) fLeSs válasza JoinR (#194) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Mentem megint egyet a Corvette-tel, ez most egy 37-es grid volt, szóval nagy. 13 C6R + 19 HPD + 5 FGT.
Nemtom te versenyeztél-e már a Corvette-tel, de a HPD-k ellen mondhatni "pain in the ass". Ott cikázott körülöttem 3 középmezőnyös HPD kb. 10 körön keresztül, akik nem voltak nálam gyorsabbak, sőt a draft miatt az egyenesekben legyorsultam őket, de minden egyes alkalommal blokkoltak, szóval itt gyak elment az egész verseny. Csak azt nem értem, hogy ha vki egy gyorsabb típusú autóval képtelen gyors lenni, akkor mi a pöcsnek versenyzik vele? Csak a többi autóst bosszantja fel. Menjen a picsába (gyakorolni)... :D Jó nyilván az ember szeret versenyezni még ha lassú is, de akkor ne qrja el más versenyét, hanem szépen engedje el.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#199) JoinR válasza fLeSs (#198) üzenetére


JoinR
senior tag

Sokan pont emiatt hagyták ott a PGT-t...sajnos a HPD túlzott népszerűsége tönkreteszi a sorozatot. Én már javasoltam fórumban, hogy a HPD legyen Class A-hoz kötve, persze sokat nem segítene, de versenyenként 1-2-vel kevesebb HPD is előrelépés lenne.
Hivatalos versenyt amúgy még nem mentem a Corvette-tel :)
Azért mennek HPD-vel, mert azzal a legkönnyebb körbemenni akármelyik pályán :))

(#200) fLeSs válasza JoinR (#199) üzenetére


fLeSs
nagyúr

"Azért mennek HPD-vel, mert azzal a legkönnyebb körbemenni akármelyik pályán"

Ebben nem vagyok olyan biztos. Sztem gyorsnak lenni egy gyors autóban nehezebb, ezért van annyi gyenge HPD. Legalábbis a Bathurstre ez sztem nem áll. Igaz nincs nagy tapasztalatom, mert csak practice alatt próbálgattam a HPD-t, de Bathurston elég nagy szenvedés volt vele, persze nekem inkább a Corvette és a Cadillac áll kézre, ez a sikamlós/siklós/lebegős/semmit nem érzek vezetés nem jön be (bár a 13. hét alatt a Radical-lal végignyomtam minden pályát, de az is kicsit más).
Most a Ford GT-vel gyakorlok, egyelőre csak 2:07:444 a rekordom, ez talán jó lenne versenyre.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.