Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sugarforce
őstag
Nalam a Nemmanuális 2008as 1.8 civic (legyen csak Arnold) 8,39l/100 km 14500 km alapján. Ebben van minden vegyesen. Ja es 5w30
[ Szerkesztve ]
sugarforce
őstag
Napi örömködés:
Megtörtént a rég tervezett komplett fékcsere, gyári->ebc greenstuff, önindító takarítás, meg a szokásos olaj és szűrőcsere.
Ezen felül első szilent és axiál csukló csere mindkét oldalon, így a kopogás is megszűnt kormánytekerésnél és úthibánál.
Viszont a CU2454-el szívtam egy kicsit, mert míg az 240*199*30 méretű, addig az FD7-be 224*234*30 méretű való (CU2358), csak a kovácsautó keresője nem igazán tesz különbséget a különböző modellek között, simán felajánlja az FD7-hez is a 2454-et. Na mindegy, majd leboltolom velük, ez legyen a legnagyobb baj. Máskor figyelmesebb leszek és lemérem előtte.
Ha minden igaz jövőhéten jön a színre kevert festék is, a lökhárítót kijavítom, volt egy kis parkolási malőr pár hónapja.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Talán most már én is beszerelem a sárga EBC-ket végre.
MrRL19
senior tag
Köszi sikerült
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
Qru
MODERÁTOR
Szép kis pakk!
#nincsbennetarcsi
Zsombe
senior tag
Qru
MODERÁTOR
Kilátszik az alapozó, szvsz ehhez a polír kevés lesz.
#nincsbennetarcsi
Zsombe
senior tag
Én is ettől tartottam. Akkor jobb hátsó újrafény? Kihez érdemes vinni?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Qru
MODERÁTOR
Van fényezős topik, sztem oda nézz be: [link]
#nincsbennetarcsi
KrAt
veterán
Sziasztok,
ha már úton van az Accord, elkezdtem összeszedni, mik kellenek még hozzá.
Első körben kell egy kihangosító + USB lejátszó eszköz, erre a topicban 2 lehetőséget láttam: Yatour és a Dension.
Amíg papírozzák az autót, addig gondoltam megrendelem, azonban teljesen biztos, hogy ezen: [link] a rádión van cd tár csati?
Amúgy ki melyiket ajánlja? A Yatour ahogy néztem, BT kiegészítővel 30k körül van, a Dension 40, ellenben akkor van magyar gari, stbstb..
Dension BT-t vegyél, sokkal jobb minőség mint a Yatour. Hátulról kell betámadni a fejegységet, onnan kell majd rákötni. Ehhez azt hiszem kézifék box bontás kell, majd előre haladva rekeszeket kivenni és alulról fel lehet nyúlni.
szerk: azt hiszem ez kell neked [link]
[ Szerkesztve ]
KrAt
veterán
Szuper, köszi, jól hangzik
A hátulján mindenképp van csati, tehát több verzió nem létezik ebből a rádióból, ugye?
A bontás izgi lesz, de Japán, az elvileg jól szerelhető.
Másik kérdés: a műszerfal aljáról ahogy néztem, hiányzik valamilyen burkolat, mert feltűnően csupasz a lábtér felett minden. Nyilván csak bemászva látszik, de zavar. Meg egy középről.
Ezt csepelihondabontó-nál érdeklődjem?
Utángyártott tempomatra kértem ajánlatot, beszerelve, tesztelve, 140k.. Asszem azt most elengedem
szerk: igen, én is ezt néztem, kompatibilitás szerint is.
[ Szerkesztve ]
sugarforce
őstag
dension bt-t ajánlom én is, én azt rakattam a civicbe, nagy megelégedéssel használom már december óta. a dension honlapja szerint kompatibilis is vele.
[ Szerkesztve ]
sugarforce
őstag
Köszi, jött még hozzá pár ez+az, most egy darabig rendben leszünk
Sajnos nem tudom a pontos részleteket, én is csak szemezgetek vele, meg hallottam innen-onnan egy kis infót, de még nem vettem meg, mindig volt fontosabb. Ha most a fékem helyrejön jövő héten, akkor utána polírra vinném a vasat, vannak mosókarcok amit jólenne eltüntetni.
Nem tudom milyen burkolat van ott, de ha tényleg hiányzik onnan valami akkor igen, a Csepeli bontóban biztosan lesz. Én múltkor a lámpa hátulján lévő izzó takaró műanyagért mentem be, nem tudtam pontosan miaz, de 2 perc alatt hozták is a raktárból egy kis barkóba után.
[ Szerkesztve ]
Davetim
tag
sziasztok!
F23z5 motornál (2001es accord) mennyire kell szelephézag állítással bíbelődni? Újabban alacsony fordulaton mintha zörögne a motor egy kicsit, gondoltam hátha ez a baja.
Meeg, vezérlést cserélni milyen gyakran kell? 70e-től 160e kmig mindenfélét olvasok neten.
Előre is köszi.
Normál felhasználással 168.000 km VAGY 7 év, kvázi minden manuál szerint (mivel 2000 utáni). Szelepházagot meg 40-45e km-enként kéne ellenőriztetni vagy 3 évente.
Davetim
tag
Köszi! Főleg autópályázok vele, 120-140es tempóval. Az a normálhoz képest jobb vagy rosszabb? A szelephézagot minden kompetens autószerelő meg tudja csinálni, vagy honda szaki kell hozzá?
Sajnos a legtöbb szaki (=pék) el fog hajtani, hogy jóvanazúgy minekpiszkálnisemmibajaúgyse. Pesten Tóth Imi megcsinálja például. De ez olyan buli, amit csont hideg motoron kell elvégezni, szóval mindenképp 1 napra otthagyós történet. Az autópálya sok szempontból kímélő üzemmód, konstans értékkel hajtod a vasat, szerintem a városi használat során sokkal jobban igénybe van véve az autó, bár a vezérlésnél pont nem tudom mi számít igazán.
Davetim
tag
Értem, köszi!
eisento
addikt
Hali.
Tegnap elhoztam az uj gepsarkanyt.
2006 1.8 Exe 173000km
Vannak hianyossagok de semmi olyan amit ne lehetne megoldani.
Jol gondolom, hogy:
Olaj 0w20 pl. Gyari vagy eneos?(sok varosi ut lesz)
Levego pollenszuro mannfilter
Olajszuro gyari
Hosszbordas szij gyari.
Esetleg ha van ajanlott mas marka tipus pl olajbol szivesen veszem a tippeket.
[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
i-sti
senior tag
Szívesen látunk: Olaj topic
Novum Forum Siculorum
tboldi
nagyúr
Motulbuzi lévén én Motult öntenék bele. Vagy Shell-t.
És legyen ez az első mod: [link]
[ Szerkesztve ]
eisento
addikt
Tervbe van de van egy 15 honapos lanyunk aztan 2x meggondolom mire koltok. Jelen pillanatban olaj szurok szij. Majd teligumira is kuporgatok picit ezutan johet a racs
Talan zseller tomieknal lesz kesobb is olyan akcio amikor a regi "akvariumot" beszamoljak ebbe a fajtaba
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
szabonagyur
félisten
Megneztem par Accord hirdetest es ez a 3-4 millio kozotti arak egy 2010 korulinel elkepeszto 😒
Tudom, hogy Honda meg minden de azert nem gyenge.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
(#60226) BigBlackDog válasza szabonagyur (#60225) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Akkor a CR-V árakat ne is tekintsd meg (bár most leellenőrizve az is "csak" 3-4M Huf között mozog)! Akárhogy is nézzük, azért a 2010-2012 évjáratok is már lassan tíz évesek lesznek. Nem mernék ilyen áron bevállalni egyet. Egyre több helyről (pl. fórum, klímaszerelő) hallom már, hogy azért van-egy két cserés dolog ilyen idősen egy Hondában is. A klímakompresszorok pl. ezekben is szeretnék elhullani már, de mintha hallottam volna panaszt kormányműre is.
[ Szerkesztve ]
(#60227) szabonagyur válasza BigBlackDog (#60226) üzenetére
szabonagyur
félisten
Tudom, hogy azok is elegge szep aron mennek.
Ismerosnek keresek vagy 4 honapja pici varosi autot es Jazz lenne a legjobb CVT-vel 2004-07 kozotti kb de nincs 1,5M alatt ertelmes, de sokszor semmilyen db sem.
Es lassan ott allunk, hogy nem sokal dragabban ott lesznek a nemet gyartok 2010 koruli, modernebb autoi, nagyobb motorrral, jobb kornyezetvedelmi besorolassal es akar hasonlo szerviz igennyel
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Fail3D!
addikt
Udv! Honda civic gen8 2006-2008 kozotti vasarlas elott allok. Erdeklodnek hogy az ishift tartossaga, szerviz koltsege milyen ar es milyen idokozonket varhato. Az i shift nincs kobe vesve, illetve minden tanacsot orommel fogadok, hogy a vasarlas ne kudarccal vegzodjon. Koszi elore is a valaszokat.
Qru
MODERÁTOR
Azért a 2010 környéki TSI-kel csak óvatosan, azok azért meg nem túl kiforrott konstrukciók. Nálunk a 2010-es 1.8 tsi 50 ezer km után (0 km-el vettük át) ette az olajat (gariban hengerfejezték), kollégáméban meg az autópályán menetközben szakadt el a vezérlés (motor kuka)... Ehhez képest egy klímakompi csere semmi.
mod:
De olvass utána, ezek nem egyedi esetek. Komolyan inkább vennék TDI-t abból az érából mint TSI-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Nem ia feltetlenul TSI amire gondoltam, de ez mar off itt, ismeros dont majd ugyis.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Clark78
tag
Sziasztok!
Gen10 tulajokat kérdezném, hogy ők mennyire szokták fújni a gumit?
Ugyanis szűk 2 hónap birtoklás után ma csekkoltattam le először a kúton. 2,7-re volt fújva az összes, miközben a B oszlopon 2,2-t ír. Hagytam egyelőre így, mert egyébként nem érzem ezt soknak, keménynek. Éppen ellenkezőleg, a 2,2-t keveslem, így első "hallásra"...
Köszi!
szabonagyur
félisten
Ugye nem mindegy mikor mered, reggel vagy este, hideg vagy meleg van kint, mentel e elotte vagy sem.
Az meg, hogy erzesre soknak erzed vagy sem nem most fog kijonni, hanem par honap mulva a kopason, esetleg rovid tavon a tapadason.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Clark78
tag
Most délben és a kútra vezetett az első utam, 4km, tehát keveset.
Persze, tudom, hogy vannak befolyásoló tényezők, dél azért a fél bar az nem kevés.
szabonagyur
félisten
Akkor azt korrigalni kene, ha leengeded 2.2-2.3-ra sem fogod puhanak erezni.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Clark78
tag
Igen, köszi, asszem ez lesz holnap az első dolgom.
Nézegettem külföldi fórumokat most gyorsan, ott is 32psi-t írnak a userek, ami valóban 2,2 bar.
Biztosan volt valami oka, hogy gyárilag túlfújták, szállítás okán, vagy mit tudom én.
>>>W!nman*
tag
Sziasztok!
EK3 Civic kapcsán van valakinek ötlete, hogyan lehet utólagos távkapcsolós bejutási rendszert kiépíteni?
Vettem egy ilyesmit:
https://www.aliexpress.com/item/32965180188.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.335c4c4d1nwDVM
A leírás azt írja, a bal első ajtóba szükséges egy 2 vezetékes motor beépítése is. Ezt működteti majd a távkapcs, illetve ezáltal triggerelődik a gyári vezérlőmotor; azaz az összes ajtó zárja.
Néztem neten, van csomó tákolós videó... De nem találok minőségibb leírást egyelőre.
Annó a ködlámpás projektemhez találtam pl ilyet:
https://www.hondacivicforum.com/forum/inside-out-9/diy-oem-99-00-civic-fog-light-instal-sheets-61880/
Tud valaki segíteni?
Vagy egyéni ötletek is jól jönnének!
Köszi!
uriember
aktív tag
Sziasztok, ismeri valaki a 7g Civicek automata klímájának a működését? A hiba a következő: ugye a ventilátor (belső keringetés) indul egy Auto fokozattal, majd minimumtól felfelé a maximumig a fokozatok. Auto-n, de bármilyen fokozatban is teljesen random, hogy elindul a motor vagy nem, ergo ezáltal a klíma sem megy, csak ha a ventilátor elindul. Szóval itt nem az az elv, mint a manuális klímánál, hogy kapcsolom a 4 fokozatot, az ad feszültséget a motornak és megy a motor, aztán rányomod a klímát és voálá. A ventinek függetlenül attól, hogy be van-e kapcsolva a klíma vagy sem, működnie kéne, csak azt nem értem, hogy Auto módban mi alapján kapcsol. Elektroműszerész vagyok, de egyelőre nekem még talány hogy működik, hátha valaki fel tud világosítani, kösz előre is.
[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
BigBlackDog
veterán
Szeritnem automatán arra törekszik, hogy a beállított hőmérsékletet tartsa (legalábbis máshol így szokott működni). Ennek érdekében szabályozza a befújt levegő hőmérsékletét (kompresszort on-off elven működtetve), a ventillátor sebességét és jó eséllyel még a befújás helyét is.
[ Szerkesztve ]
uriember
aktív tag
Jó amit mondasz, kiegészíteném még annyival, hogy van két érzékelő még, ami alapján szabályoz, egyik a műszerfal közepén a szélvédő tövében lévő napfény érzékelő, a másik a kormánytól jobbra lévő, a fényszóró magasság állító kapcsoló feletti belső hőmérő. Ennek a kettőnek az alapján dönti el (Auto állásban) a ventilátor fordulatszámot és a klíma On-Off szükségességét az automatika. Forró beltérnél azonnal maximális fordulaton járatja a ventilátort, aztán a légtér hűlésének függvényében veszi vissza a fordulatot, majd ha már lehűtött a beállított hőmérséklet közelébe, ki is kapcsolhatja a kompresszort.
Ez, szerintem, valahogy így működhet, de nekem az a problémám, hogy forró beltérnél is csak akkor indul - akár Auto-n, maximális fordulatszámon a venti - ha ő úgy gondolja...Nem tudom befolyásolni az indulását. Ha elindult, onnan már megy ahogy kell. Szerelőm szerint (ő nem műszerész, se nem villamosságis) a ventilátormotor kommutátora lehet elkopva, és ha úgy áll meg, hogy nincs kontakt, akkor addig nem indul el, amíg a futómű zötykölődése arrébb nem toszogatja a forgórészt, ahol már van érintkezés és ezt elképzelhetőnek tartom én is, biztos mindenki találkozott már olyan motorral, ami megy, leállítod, aztán újra feszültség alá helyezve már nem indul, csak ha kicsit mozdítasz rajta.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy találkozott-e már hasonló jelenséggel automata klímás Civic 7g-nél...
[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
Sziasztok!
Kicsit OFF , de autóbuzulás és PH így remélem megfér itt is!
Idén is lesz márkafüggetlen ph autós tali Balatonon - minden érdeklődőt szeretettel várunk!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
uriember
aktív tag
Közben rájöttem a megoldásra, ha nem indul a ventilátor, akkor kipattintom a takarólemezt a kesztyűtartó alól és megütögetem a motort egy nagyobb csavarhúzó nyelével pl, aztán ha elindul, akkor megvan a hiba.
Ha esetleg nem, keresgélés tovább, de elég nagy sansz van rá, hogy ez lesz...
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
Eeshtvaan
tag
Sziasztok!
Subaru tulajként a legmélyebb tisztelettel kérném néhány szakértő Honda-fan segítségét.
Egy ismerősöm 2007-es benzines Honda Legendet balkormányosít, de van vele egy kis gubanc.
A korábbi biztosítéktáblája kiégett, az új "balos" színeljelölése viszont helyenként eltér. Néhány vezetéknek nincs meg a helye, így egy pár funkció (tankajtó és csomagtérajtó elektromos nyitása) nem működik.
Szüksége lenne néhány tippre a munka befejezéséhez. Aki jártas az autó elektromos hálózatában, ne tartsa magában.
Köszönöm előre is.
"Az egyik kacsa az volt, hogy jól élünk... aztán tele lett az is."
eisento
addikt
Urak. Tud esetleg valaki 8gen civichez mankokereket? annyit tudok, hogy 5x114.3 135/80d16 de pl agyatmerot nem tudok, gondolkodtam, nem jo-e pl mazda mankokerek vagy toyota. de ugye agymeret gondolom nem mind1 igy hiaba egyezik a gumimeret meg az osztokor nem fog felmenni az autora... pedig kinezetre kb ugyanaz. ha esetleg valaki tud irjon mar persze nem orok aron bontott is jo
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
kozlo
tag
8gen Honda (agyátmérő) középfurat : 64mm
Mazda agyátmérő : 67mm
Toyota agyátmérő 60mm alatt van...ez kiesik
Központosító (tehermentesítő) gyűrűvel orvosolható az eltérés,kb: 2,5k 4db, van olyan webshop ahol 1db-ot is lehet venni.
Téli alufelniknél (is) érdemes elnézni Mazdáékhoz,ott olcsóság van , a gyári alufelni (5x114,3) 55-ös ET vel rendelkezik,ami megegyezik a 8gen Hondával.
uriember
aktív tag
Csati kh volt, WD40 a barátom, egyelőre jó.
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
Qru
MODERÁTOR
Sajnos a Legendes dologban nem tudok segíteni de ha Subarus vagy itt a helyed: Subaru topik.
#nincsbennetarcsi
Szia, itt nem fogsz ilyen embert talalni, senkinek nincs Legendje tudtommal a topikban. Crxforum-on probalkozz, ott van Legend topik, aktivak is a sracok. A regisztracio atfutasa igénybe vehet par napot.
Eeshtvaan
tag
Köszönöm az útbaigazítást, de nem tévedtem el.
"Az egyik kacsa az volt, hogy jól élünk... aztán tele lett az is."
Eeshtvaan
tag
Szia,
Köszönöm az infót!
"Az egyik kacsa az volt, hogy jól élünk... aztán tele lett az is."
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik