Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60239) uriember válasza BigBlackDog (#60238) üzenetére


uriember
aktív tag

Jó amit mondasz, kiegészíteném még annyival, hogy van két érzékelő még, ami alapján szabályoz, egyik a műszerfal közepén a szélvédő tövében lévő napfény érzékelő, a másik a kormánytól jobbra lévő, a fényszóró magasság állító kapcsoló feletti belső hőmérő. Ennek a kettőnek az alapján dönti el (Auto állásban) a ventilátor fordulatszámot és a klíma On-Off szükségességét az automatika. Forró beltérnél azonnal maximális fordulaton járatja a ventilátort, aztán a légtér hűlésének függvényében veszi vissza a fordulatot, majd ha már lehűtött a beállított hőmérséklet közelébe, ki is kapcsolhatja a kompresszort.
Ez, szerintem, valahogy így működhet, de nekem az a problémám, hogy forró beltérnél is csak akkor indul - akár Auto-n, maximális fordulatszámon a venti - ha ő úgy gondolja...Nem tudom befolyásolni az indulását. Ha elindult, onnan már megy ahogy kell. Szerelőm szerint (ő nem műszerész, se nem villamosságis) a ventilátormotor kommutátora lehet elkopva, és ha úgy áll meg, hogy nincs kontakt, akkor addig nem indul el, amíg a futómű zötykölődése arrébb nem toszogatja a forgórészt, ahol már van érintkezés és ezt elképzelhetőnek tartom én is, biztos mindenki találkozott már olyan motorral, ami megy, leállítod, aztán újra feszültség alá helyezve már nem indul, csak ha kicsit mozdítasz rajta.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy találkozott-e már hasonló jelenséggel automata klímás Civic 7g-nél...

[ Szerkesztve ]

Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.