Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5093) Ariadne válasza Zirowe (#5092) üzenetére


Ariadne
őstag

Akkor viszont nem tudok megoldást, nincs több ötletem. Az biztos, hogy az aláírását odahamisítani nem okos dolog, jól teszed, ha ilyet nem művelsz, mert te járhatsz pórul a végén. Én sem tudtam egyébként eddig, hogy a letiltatás miatt fontos lehet az írásbeli szerződés, mindenesetre tanulságos. Azért még egy próbát tennék nem szakszerviznél, hanem márkaüzletnél (pl. Nokia esetében egy Nokia szalonban), mivel ők a gyártók, csak tudnak tenni valamit...

A külföldi mobil garügyintézése meg a gyártótól függ, szóval ha tényleg van valamilyen worldwide vagy európai garanciája, ami még nem telt le és beletartozik a telefon, akkor ha az ittenit szerviz nem áll szóba veled (ami esélyes), írj panaszt a gyártónak, kb. ez az egyetlen lehetőség.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.