Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ariadne
őstag
Akkor viszont nem tudok megoldást, nincs több ötletem. Az biztos, hogy az aláírását odahamisítani nem okos dolog, jól teszed, ha ilyet nem művelsz, mert te járhatsz pórul a végén. Én sem tudtam egyébként eddig, hogy a letiltatás miatt fontos lehet az írásbeli szerződés, mindenesetre tanulságos. Azért még egy próbát tennék nem szakszerviznél, hanem márkaüzletnél (pl. Nokia esetében egy Nokia szalonban), mivel ők a gyártók, csak tudnak tenni valamit...
A külföldi mobil garügyintézése meg a gyártótól függ, szóval ha tényleg van valamilyen worldwide vagy európai garanciája, ami még nem telt le és beletartozik a telefon, akkor ha az ittenit szerviz nem áll szóba veled (ami esélyes), írj panaszt a gyártónak, kb. ez az egyetlen lehetőség.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)