Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#14051) Gabcsika


Gabcsika
tag

Melyik Mo-i Dell márkaszervízt ajánljátok, ahol esetleg még telefonon is el tudom őket érni és van már annyi tapasztalatuk, hogy telefonon keresztül is tudnak segíteni, legalábbis egy darabig...

Kösz!

Freedom, Nature, Love & Music

(#14052) SzaboZE válasza Gabcsika (#14051) üzenetére


SzaboZE
addikt

Ha kérdésed van tedd fel, ne tartsd vissza :) A telefon azért zűrös, mert mint Te is tudod a DELL notik általában helyszíni garisak, így nemigen tudunk bent ülni és várni a hívásokat ;)

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14053) SzaboZE válasza PcNetKalmar (#14041) üzenetére


SzaboZE
addikt

Alapban igazad van, de sajnos nagyon sok gépnek gyárilag lejön vagy lekopik a matricája, főleg a D sorozatnál. A gép garanciája a BIOS-ban található service tag alapján állapítható meg ez esetben. Ha viszont a gép tönkrement és nem indítható abban az esetben a matrica hiányában nem állapítható meg a gyáriszám, így nincs garancia. Ebben az esetben eredeti számlával még mindig lehet igazolni a gép eredetét a szervíz felé.
A másik vonal az, ha egy gépet építettek akár új, akár használt alkatrészekből (pl delles is van refurbised kategória létező gyáriszámmal!) vagy nem kap delles gyáriszámot, ebben az esetben a garancia nemléte is tiszta sor. Ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy nem érdemes a gépet megvenni, csak számolni kell az esetleges javítások költségével. Ezt persze korrekten illik előre jeleznie az eladónak.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14054) SzaboZE válasza PcNetKalmar (#14042) üzenetére


SzaboZE
addikt

Inkább a zsanér rögzítő csavarjai szoktak kilazulni, attól lötyög a display. Ezeket viszont meg lehet húzni, nincsenek rejtve.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14055) Gabcsika válasza SzaboZE (#14052) üzenetére


Gabcsika
tag

Oké. Akkor itt vannak:

1. A slotDVD olyan hangot ad ki, mint egy ütvefúrógép, sokszor nem is olvas, felpörög, majd szabályos frekvenciával nyöszörög és befagy a Win7 (hard reset)
Ennek utánanéztem fórumon, legtöbben azt mondták, ha a firmware-t frissítem, azzal még rosszabb lesz.

2. A SMART program (self test a Dell saját tesztjében) failed. Szar a vinyóm? Az Fn+bekapcsolás utáni pre-test jónak találja a vinyót, de a SMART fail akkor sem normális jelenség (BIOS rev. A11)

3. Win7. Időközönkét totál lefagy. Egér mozog. Tudok egy ideig kattingatni, de egyre több és több program megy át "Not Responding"-ba s végül csak hard reset jön. Ez van, hogy 5 percenként, de van hogy naponta csak egyszer jön fel.
Progamok nem futnak, max. MSN és winamp és Opera.

Ez egy Dell XPS 1340. Kutya drága volt ahhoy, hogy ilyeneket produkáljon!

Mi a teendő?

Kösz!

Freedom, Nature, Love & Music

(#14056) SzaboZE válasza Gabcsika (#14055) üzenetére


SzaboZE
addikt

A slotines DVD valóban furcsa zajokat tud időnként kiadni, az eltérő mechanikai megoldás miatt. Ha nem olvassa be a lemezt, akkor viszont cserélni kell. Röpke 30-40 perc tapasztalt szervízes kezében a művelet hála annak hogy beépítették teljesen a burkolat alá... A smart az smart, HDD csere javallott, ez a hiba a fagyásokat is magyarázhatja. Ugye nem kapcsoltad be hidegen azonnal a gépet meleg szobába érve? (a mostani minuszokban ez a legjellemzőbb userhiba, csomagtartóban a noti -5 fokos, majd beviszi az irodába és bekapcsolja)

A teendő szervízbe vinni a gépet. Számíts rá, hogy a HDD-t újra kell telepítened, az nem a garanciális munka része, tehát mielőtt szervízbe viszed a gépet mentsd is le az adataidat.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14057) PcNetKalmar válasza PcNetKalmar (#14046) üzenetére


PcNetKalmar
tag

Gratulálok,

minden trutyinak van nyitva topic, de egy olyan kardinális kérdés mint, a hogyan ne essünk pofára a nem garos, vagy gyanus Dell gépeknek (megjegyzem, 4 ilyennel is találkoztam az elmúlt majd 9 hónapban) annak nem lehet

Szuper!!!!!
majd innen a 14,000 beszolásból fog majd valaki bogarászni! :W

Na szerintem akkor most hagyom pihenni egy jó darabig a segíteni akarásomat !!!

[ Szerkesztve ]

Fontos az 1enes gerinc !!! Különben nem akarsz venni tőlem legközelebb semmit!

(#14058) Chaser válasza PcNetKalmar (#14041) üzenetére


Chaser
titán

Látom vágod a dell warranty dolgot:) Vettem használtan egy inspiront, azon az oldalon is leellenőriztem amit linkeltél, 2009.01.13-án gyártották, 2009.01.14-én adták el EU-ban, garancia vége 2013.01.13. NBD. Ez ha jól sejtem házhoz jövős következő munkanapon és nekem se anyag, se szervíz díjat nem kell fizetnem. A service tag rajta van a hátulján és BIOS-ban is. Az egyik zsanér nem az igazi, kicsit lötyög, ez szted garis probléma?

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#14059) PcNetKalmar válasza Chaser (#14058) üzenetére


PcNetKalmar
tag

Igen!

NBS esetén fel kellene csörögnöd a Dell Maygarországot a 06-80-016-157-es számon, és elmesélni nekik mi a balhé, ha esetleg mégsem garos akkor majd mondják ( de 1ébként szerintem az ), plusz a nevedhez regelik a gépet, ill. ha kelll honosítják is, de az se kell!

Úgyhogy bátran :D

[ Szerkesztve ]

Fontos az 1enes gerinc !!! Különben nem akarsz venni tőlem legközelebb semmit!

(#14060) PcNetKalmar válasza SzaboZE (#14056) üzenetére


PcNetKalmar
tag

...hozzá tenném ha le tudod image-olni az egész hdd-t, akkor azt tedd meg, és ha az image-t fel clonozod a zsír új HDD-re akkor még esetleg mákod is lehet, és minden munkát onnan folytatsz, ahol abba hagytad!

Fontos az 1enes gerinc !!! Különben nem akarsz venni tőlem legközelebb semmit!

(#14061) Chaser válasza PcNetKalmar (#14059) üzenetére


Chaser
titán

Sztem tuti garos, címke és bios service tag egyezik, próbáltam átírni, nem engedte:D több helyen is néztem, mindenütt ennyit ír. Tegnap vettem egy sráctól, ő nem is tudta hogy garis, én vezettem rá ugyan csekkolja már le, gyanús volt a 4 év, de megnéztem ezekre tényleg ennyit adnak, nem 3-at. van még rajta egy másik kód is express service kód néven, az mire jó? Belenyúlkálva se volt, lecsekkoltam, gyári konfig mindenben. karcmentes hátul és a csavaroknál is.

szerk: Számot köszi, felhívom majd :R

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#14063) stevve válasza PcNetKalmar (#14057) üzenetére


stevve
nagyúr

szerintem azt, amit a másik topikba írtál, szedd össze és ahogyan ollie javasolta, tedd be az 1. hsz-be ide, aztán ha valakinek garis problémája akadna, akkor azt lehet ajánlani.

(#14064) taltos


taltos
senior tag

Ennek a topicnak nem lehet csinálni egy összefoglaló első hozzászólását, mint oly sok másiknak?

(#14065) stevve válasza taltos (#14064) üzenetére


stevve
nagyúr

De, hogyne lehetne, azért is javasoltam a forrongás helyett én is azt.

(#14066) PcNetKalmar válasza stevve (#14063) üzenetére


PcNetKalmar
tag

Félreértés ne essék!

De már csak a hozzászólások alapján is indokolt volt!
Avatatlanabb esetnek roppantúl jól jött volna, a helyett, hogy itt külön kelljen nyomozni....

És mégegyszer jelzem.:
Vigyázzatok, van 1-2 emberke, de inkább társaság, aki azzal szórakozik, hogy kétes eredetű gépeket ad el fullos jó garival, aztán ha szervizbe viszed majd integethetsz a méregdrága gépednek.....

Fontos az 1enes gerinc !!! Különben nem akarsz venni tőlem legközelebb semmit!

(#14067) stevve válasza PcNetKalmar (#14066) üzenetére


stevve
nagyúr

az 1. hsz lehet bármilyen hosszú. ;) szerintem össze kellene foglalnod és betenni oda, mert hasznos.

(#14068) nyogo83 válasza extraktor (#14050) üzenetére


nyogo83
senior tag

Egyaltalan nem, nagyon kellemes kepe van. Mivel az elozo D830asnak is hasonlo felbontasa volt , igy nekem mar az alacsonyabb felbontas ami szokatlan :) Van egy HP 6930P-s gepem is es hat meg kell mondjam, a ketto kozott a kulonbseg eg es fold...Inkabb 2 DELL mint egy ilyen HP :D

(#14069) stevve válasza nyogo83 (#14068) üzenetére


stevve
nagyúr

Nekem is D830-am volt és van is ismét, bár én nem natívban használom, "csak" 1680-ban, így kényelmesebb, de amikor meglátok egy 1366-osat, akkor azért meglepődök mindig egy kicsit. :)

(#14070) SzaboZE válasza Chaser (#14058) üzenetére


SzaboZE
addikt

Ha európai a gép.. Ha amerikai, akkor be kell vinned a szervízbe, nem helyszíni a szervíz.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14071) SzaboZE válasza PcNetKalmar (#14066) üzenetére


SzaboZE
addikt

Mégegyszer mondom, mielőtt átesnénk a ló túloldalára... A service tag a BIOS-ban a mérvadó. Ha különbözik a matricától, akkor az már mókolás jele. Lehet, hogy alaplapot cseréltek benne, lehet más is. HA NINCS MATRICA, az nem feltétlen trükkös gép! A BIOS service tag alapján rákeresel a neten garis-e. Ha garisat ír, akkor már jó eséllyel garis a gép (sőt 99.9%). Itt most kizárólag a garanciáról beszélünk! Az, hogy lopott-e a gép, nem fog ezúton kiderülni, de ez a dolog ugyanígy igaz a matrica+bios egyezés esetén is... Nem kell ilyenekkel rémisztgetni a népet, hogy beadja szervízbe és integhet a gépnek! Ugyanis ez kizárólag lopott gép esetén állja meg a helyét. Ha a gép nem garanciális, akkor nem javítják meg ingyen és ennyi. Lopott gép ellen nincs védelem (mint írtam, ha van egyező matrica - ha nincs). Szóval lehetőleg ne mossuk össze a nem garanciális és a lopott kategóriát.

[ Szerkesztve ]

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14072) Chaser válasza SzaboZE (#14070) üzenetére


Chaser
titán

Eladás helye: Europe...akkor gondolom nem ámerikai, tévedek? Meg magyar billes is.

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#14073) premete válasza SzaboZE (#14070) üzenetére


premete
veterán

Úgye, jól tudom, hogy amerikai gép esetén is fel kell hívni a Dell zöld számát, és ők mondják meg, hogy melyik szervizbe viheted?
Gondolom, amit írtál, csak akkor igaz, ha a warranty transfer nem lett elintézve?
Szervizkérdés: Volt USA-beli Latitude laptopom, és volt egy-két európai is; az előbbi made in Malaysia, jól összerakott gép, az utóbbi, Made in Poland, és mindegyikből hiányzott ez-ez: billentyúzet egyik lefogató csavarja az egyikben, wwan antenna nem ért el a modemig ugyanabban, a másikban egyik egyik wwan antennakábel benne sem volt; egyik lengyelben a hdd-t 4 helyett csak 2 csavar tartotta; a malájban az antennák végén volt védőtok, a lengyelben egy letépett szigetelőszalag-darab volt csak rátéve.

Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH

(#14074) herendi válasza SzaboZE (#14071) üzenetére


herendi
tag

Szia!

Erdekes ez a matrica vs. BIOS service tag kerdes.

Egy honapja beszeltem a Dell Supporttal, ahol mondtak, hogy hianyzo matrica eseten a gep szamukra nem letezik, igy nem fognak vele foglalkozni. Persze ahogy Premete is irta, mas ceg (CHS, ...) azert meg adhat garanciat.

Es mi van akkor, ha alaplaphibas a gep? Ugye nem mukodik a gep, nem lehet belepni a BIOS-ba, stb.

Udv,
Karesz

(#14075) premete válasza herendi (#14074) üzenetére


premete
veterán

Jól látod a kérdést, a service tag /express service code egy sima, fehér matrica, bárki csinál olyat 2 perc alatt, ha akar.
Ha valaki csalni akar, akkor tud, a csalók mindig ügyesebbek; szerintem ez a service tag kérdés nagyon túl lett lihegve.
Ha valaki ki akarja törölni a service tag-et, letölti a programot a Delltől és kész.
[link]

Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH

(#14076) SzaboZE válasza premete (#14073) üzenetére


SzaboZE
addikt

Nagyon kifoghattad a hibás darabokat, mert bizony elég ritkán találkozunk ilyen problémákkal :) Te is megmondhatod, hogy melyik szervízbe szeretnéd vinni, illetve a szervíz is bejelentheti a hibát.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14077) SzaboZE válasza herendi (#14074) üzenetére


SzaboZE
addikt

Valószínüleg cége válogatja. Ha a gép eredete nem ismert, akkor elképzelhető hogy egy magánszemélyt emiatt nem akarnak kiszolgálni, de ezzel inkább csak önmagának árt a cég. Ha van egy számla a gépről, akkor egyértelmű a helyzet ilyen esetekben is. A DELLnél nyilván van tartva a tulajdonos is, így egy kétes eredetű gép ilyenkor visszacsekkolható.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14078) herendi válasza premete (#14075) üzenetére


herendi
tag

Na igen, egy csalot nem egy matrica v. BIOS szamocska fog akadalyozni. :(

Egyebkent meg van nehany regisztralt Dell partnerceg kulfoldon is, akik sajat RTB-s garanciaval adjak a gepeket...

(#14079) SzaboZE válasza premete (#14075) üzenetére


SzaboZE
addikt

Az asset tag-et lehet vele állítgatni, de a service tag-et nem! Az asset tag arra jó, hogy pl beírj egy cégnevet vagy címet. Az owner tag-et is lehet változtatni, az ide beírt szöveget a gép bekapcsoláskor megjeleníti a DELL logo felett.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14080) herendi válasza SzaboZE (#14077) üzenetére


herendi
tag

A gond az, h eleg felhivnom a Dellt es azt mondanom,h en vagyok az uj tulaj. Nem kernek se szamlat, se adasvetelit. :(

(#14081) SzaboZE válasza herendi (#14080) üzenetére


SzaboZE
addikt

Azt nem, de valahova ki kell menni szervizelni vagy valaki elviszi szervízbe a gépet ;)

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14082) herendi válasza SzaboZE (#14081) üzenetére


herendi
tag

Es?

(#14083) SzaboZE válasza herendi (#14082) üzenetére


SzaboZE
addikt

Ha nem az övé a gép, akkor nem tudja fogni ki az eredeti gazdája. Nyilván be kell mutatkoznia valahogy...

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#14084) herendi válasza SzaboZE (#14083) üzenetére


herendi
tag

Hat en mar vittem gepet Dell szervizbe es volt szervizes hazanal is, de a kutya nem kert meg tolem igazolvanyt, a (egy) nev bemondas eleg volt..

Mondjuk en nem is varom el egy szervizestol, h karatezzon vkivel az esetlegesen tolem ellopott gepert. Ez nem a szerviz feladata.

(#14085) McLaca válasza Gabcsika (#14055) üzenetére


McLaca
őstag

A 3. pont Win7 hiba! Vagy akkor minden Dell masinát érint, mert a Vostro 1400-asommal is összehoztam eddig 3× (karácsony óta van fent a win7), bár igaz, rizikózok, mert a 32 bites alatt csak 2GB RAM van és ki van kapcsolva a háttérfájl.

Üdv!

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#14086) davenport


davenport
aktív tag

Talán kicsit off talán nem.
Ma 4 éves a notim, egy Inspiron 6000
Centrino, 80 giga vinyó, 512 ram, 128 meg videókari volt az eredeti konfig. Vinyó/DVD IDE-s.

Írországból jött, és az Egyesült Királyságban vettem, sokat utazott velem

Amikor megvettem volt aki azt mondta, ez egy consumer sz......, de nagyon örültem neki.

Hibák:
kártyaolvasó a kezdetek óta nem megy.
a billentyűzet alatti rész kissé kopott.
dvd író már csak 4-6X sebességgel ír.
és ennyi semmi más.

Bővítettem benne ramot és vinyót (de nem azért mert bedöglöttek volna, hanem mert nagyobbat szerettem volna), és havonta egyszer ki van fújva a por belőle. Az akksi 9 cellás, és még majdnem 2 óra netet bír.

Most is csöndesen teszi a dolgát, a kijelző szép, a zsanérok jók.

Sajnos most nem állok úgy hogy mostanában cserélhessem, de ha megtehetem a következő is biztosan Dell lesz.
Nem bántam meg, ha valaki ilyet lát használtan nem bánja meg ha megveszi.

No money, no honey.

(#14087) Gabcsika válasza McLaca (#14085) üzenetére


Gabcsika
tag

Aham. Ma például jó volt a kicsike... de a SMART zavar nagyon + a dvd, de meg lesz oldva.

Freedom, Nature, Love & Music

(#14088) Gabcsika válasza PcNetKalmar (#14060) üzenetére


Gabcsika
tag

Na ennek mi a folyamata? Mivel csináljam? Köszi!

Freedom, Nature, Love & Music

(#14089) Gabcsika


Gabcsika
tag

nekem a SMART ilyen infót nyom ki:

Gondolom ez nem jó... :)

Freedom, Nature, Love & Music

(#14090) Chaser


Chaser
titán

Sztetek nálunk először kiszórják a régi modelleket, aztán jönnek csak az i3-asok? :F

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#14091) qwertly


qwertly
addikt

Sziasztok van egy Dell Inspiron 1525 2 éves volt már benne gy winyó csere gariban.Mostanában az a gondom vele,hogy a wlanja mintha egyre gyengébb lenne mert amikor elkezdtem használni minden gond nélkül működött a wifi és a jel is nagyon jó volt most meg a másik szobában levő router jelet is gyengén látja.Windows 7 és az ubuntu van fent a gépen és mind a 2 gyenge a jel a wlan amúgy broadcom 43.Van egy D-link 643 külső wlan kártyám evvel nagyon jó a jel.Így gondolom,hogy a gyári wlanal van a gond és még állandóan gond van a driverrel is mert ha a windows alatt mindig lekel tiltani és újra engedélyezni az eszköz kezelőben,hogy jól működjék.Így a kérdésem ebbe a notiba belehet építeni vagy kicserélni a gyári wlan kártyát egy nagyobb teljesítményűre ne keljen külső kártyát használni.

(#14092) stiggy


stiggy
tag

Sziasztok!

Dell masina vásárlása előtt állok, de szeretnék kicsit előtte utánaérdeklődni a dolgoknak.

- Ha valahol azt látom 3 év garancia, az azt jelenti, hogy egész biztos Dell garanciával van dolgom, és ha igen, akkor milyen garanciák léteznek?

- Szervizeltetésnél szükség van az áfás számlára? Esetleg probléma lehet-e abból, hogy nem az saját nevemre vásárolom a gépet?

Ez fontos lenne, mert szeretném visszalopni az államtól az áfa egy részét. :U

Köszönöm előre is!

(#14093) Chaser válasza qwertly (#14091) üzenetére


Chaser
titán

Gariztatás hogy zajlik? Felhívod, elviszik, hozzák? Vagy helyben csinálják, nbd garis?

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#14094) qwertly válasza Chaser (#14093) üzenetére


qwertly
addikt

Szia,én felhívtam a boltot ahol vettem a notit, ők nem fogalakoztak vele,hanem elküldtek a Váci úton levő központi márka szervizbe.Vittem a számlát itt megnézték a gépet,amely egy iroda ház hátsó részén volt elég soffni filingel.DE nem kekecketek szépen bevették az adatlapra rá írták,hogy mi a gondom és kb 2-3 hét után én hívtam őket.Mehettem a kicserélt winyós gépért.Az op rendszert nekem kellet újra rakni de nem volt gond ezt megcsináltam.

(#14095) extraktor válasza nyogo83 (#14068) üzenetére


extraktor
tag

Sziasztok!

Először is köszönöm a válaszokat. A gép Studio 1555 lett:
P8600, 2 GB RAM, 500 HDD, ATI 4570, fekete, Vista Hun:(.

A fő problémám, hogy mivel csak a héten tudtam átvenni, így kiestem a Dell Windows 7 upgrade programból, néhány nap miatt :W

Nem lehet valami tenni, nincs valakinek ötlete erre?

nyogo83:
A Studio felirat mellet jobbra nem kellene világítania visszajelző ledeknek, vagy csak én láttam el a képeken?

(#14096) No.01


No.01
őstag

Sziasztok,

Neztem tegnap 2 Studio XPS 1340-est 113762 ill 112855.
Elobbi 262e, utobbi 312e

Kerdesem ezekben valoban LED-es kijelzo van? Van ahol ezt mondtak, van ahol azt.

Kulonben ezekrol mi a velemeny/tapasztalat?

(#14097) Biaggo


Biaggo
csendes tag

Sziasztok,

Ellopták a notimat és a biztosító által adott pénzből akarok beruházni egy újra.
Legszívesebben mindigis Dell-t vettem volna, de sose volt olyan jó ajánlat amire lecsaptam volna.
Hátha most.

Maximum 250-300ezer Ftot tudnák rászánni, ami a magyar bolti árakhoz mérten, nem egy erős gépet jelentene, de úgyis külfödlről venném meg, olcsóbban.

Igazából az XPS gépekbe vagyok "szerelmes", szóval ezen a vonalon indulnék el.
Ami kritérium:
Erős vga! Korábbi gépembe egy nvidia mobile 9600GT volt, ez a szint lenne a minimum. (nem akarok visszafele fejlődni) Plussz szükségem is van rá, a munkához, meg egy kis játékhoz.
Ami mindenképp kell az 4GB ddr3 memória.
Ami még kell az a minimum HD felbontás.

Mit ajánlottok?

Esetleg tudtok olyan internetes boltot, ahonnan érdemes rendelni, mert jók az árai?
PH-n már ajánlottak valakit aki jó áron tud szerezni efféle gépeket.

Pár kérdés:
Mennyire lehet ezekben a gépekben cserélni a merevlemezt?
A régi gépembe 2perc volt.
Lehet kapni hozzájuk ultrabay dokkolót, hogy kiszedjem az optikai meghajtót és HDD-t tegyek a helyére?

[ Szerkesztve ]

(#14098) nyogo83 válasza extraktor (#14095) üzenetére


nyogo83
senior tag

Hat..nem tudom. Szamomra is furcsa, mert nekem a studio felirat folott nem vilagit semmilyen visszajelzo LED. Csak a jobb oldalt talalhato DVD visszajelzo Ledje vilagit ha hasznalom, meg a bekapcsolo gomb. Jo hogy emlited, mert az elejen furcsa is volt hogy nincs se hdd se wifi semmilyen visszajelzes, de mivel a neten kepeken se lattam igy nem is foglalkoztatott utana. Mostanra pedig mar annyira elszoktam tole, hogy fel se tunik.

(#14099) Chaser válasza qwertly (#14094) üzenetére


Chaser
titán

Köszi, ezen most meglepődtem. Sima hdd csere eddig tartott? :F Azt nem mondtad pontosan milyen gari van a gépre. Próbáltam ma hívni a dell zöld számát, de vodkafonos telóm azt mondta próbáljam inkább vezetékesről mert ő biza nem engedi meg :U

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#14100) dokkaab


dokkaab
csendes tag

Sziasztok!
Studio 1555-öt használok Win 7-el. SRS Premium Soundot írnak a készüléken, és kapott vista-s drivert feltéve fel is ismeri a benne lévő IDT Audio-t, viszont zenehallgatásnál is, és filmnézésnél meg meg akad a hang, ami időnként néhány másodpercenként is jelentkezik.Igazából lehet hogy inkább egy kisebb recsegés ez, nem is akadás, de borzasztóan idegesítő. Aki esetleg már win7-el vette nem tudná feltenni a hozzá kapott audio drivert? Esetleg másnál is jelentkezett ez a probléma?

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.