Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Company of Heroes 2

Hozzászólások

(#301) cskamacska válasza CsonkaImo (#300) üzenetére


cskamacska
addikt

A bázisjárművekkel lehet pontokat blokkolni, így lehet normál szintre felhozni, mert egyébként az kommandónak felezett a nyersanyag bevétele.
Erősen olajfüggők sajnos, kis pályákon nem nagyon remekelnek, mert alig lehet valami járművet kihozni, de ha van lehetőségük bankolni, akkor jöhet a panzer spam. :K

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#302) CsonkaImo válasza cskamacska (#301) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Értem, köszi! :R

(#303) CsonkaImo válasza cskamacska (#301) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Lehet rosszul csinálom, de nekem a max üzemanyag befolyás 22, hiába van nálam 2 benzin pont is. Így sajnos nem lehet járművet kihozni. Mire kihozok egy párducot addigra az ellenségnek minimum 4db t34-ese van. Sajnos nem jön be az Oberkommando, de valószínű én vagyok béna. Amcsikkal simán tudok haladni.

cskamacska: "A bázisjárművekkel lehet pontokat blokkolni..." Ez pontosan hogy működik?

[ Szerkesztve ]

(#304) #41133696 válasza CsonkaImo (#303) üzenetére


#41133696
törölt tag

(#305) CsonkaImo válasza #41133696 (#304) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Igen, ezt használom én is. 22 volt legutóbb a befolyás ahogy említettem. Gondolom a területen kell leparkolni a járművet és úgy használni. Én így tettem, akkor nőtt meg 19-ről 22-re ha jól emlékszem. Amivel természetesen nem lettem kisegítve.

Szerk.: Ahogy nálad is látszik 29 a max, a többi frakció ha nagyon akarja 50+ is lehet a benzin.

[ Szerkesztve ]

(#306) #41133696 válasza CsonkaImo (#305) üzenetére


#41133696
törölt tag

Igen, itt az helyzet kb mint COH1-ben a Panzer Elite-nél volt. Brutálisan erős gyalogság, én például a Luftwaffe Doctrinát használom, Ammo kevés van, a lentebbi hozzászólásomban 1 óra alatt négy Königstigert tudtam behivni, meg egy Walking Stuka-t, illetve egy infrás Halftrack fél cuccot.

Más: Company of Heroes 2: War Spoils Skydive Promo - Youtube vid

(#307) CsonkaImo


CsonkaImo
addikt

Legideálisabb esetben 32/s a bejövetel. Ami azért elég ritka multiban, ha nem kezdő ellen játszunk nem fogja hagyni hogy 2 benzin pontunk is legyen.

Ha pédának vesszük, hogy tudjuk tartani legalább az egyik benzin pontot. Az ellenfél orosz, ő is tartja az övét és még pluszba lerak kettőt. Ekkor kb lesz neki 40/s a befolyás (ha körülbelül ugyan annyi területünk van). Ami azt jelenti, hogy amíg én kihozok egy párducot ő ki tud hozni egy su85-öt és egy t34-est

(#308) #41133696 válasza CsonkaImo (#307) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ja és nincs is ez jól így, de MP-ből, vehetsz anti-tankot, illetve Fallschirmjäger egyégeket hívhatsz be, amiknek van Panzerfaust-juk.

(#309) CsonkaImo válasza #41133696 (#308) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Tudom, nem lehetetlen érvényesülni. Csak a balance nem a legjobb.

(#310) #41133696 válasza CsonkaImo (#309) üzenetére


#41133696
törölt tag

Így néz ki a szövetséges tábor, itt látható, hogy 50+ olaj is van ezen a képen.

Ami viszont nekem nem tetszik:
- az maga a bázis egyben léte, mint valami, afrikai búr tanya :D
- A királytigrisnek egyelőre nincs ellenfele (COH1-ben volt az M26 Pershing)
- ebből adódóan, itt 4-5 amerikai tankot kell ráküldeni egy királytigrisre, abból is jobb ha M10 vagy M36 Tank Destroyer-ek és a gyalogság elleni m43-asok.

Egyik oldalon sincs mesterlövész, ami azért lol...

(#311) #41133696 válasza #41133696 (#310) üzenetére


#41133696
törölt tag

Amit kifelejtettem: Ammo:

Német oldalon arra elég, hogy a tankok lövegtornyára az MG42-t felpakoljuk. Mert oda már legalább nem MG34 kerül. De aknázni már nem jut.

Amerikai oldalon viszont lehet teleszórni aknával. Talán így akarták megoldani az egyensúlyozást a két fél között.

Nincs V1, és pláne nincs V2, He légicsapás sincs, gondolom ezek majd lesznek plusz pénzért később.

Nincsenek plusz acsik, legalábbis én nem láttam, hogy nőtt volna a számuk.
Igazából ennek úgy van értelme, ha a csapat egyik fele a kieggel tolja a másik pedig az alap kasztokkal, és az ellenfélnél is ez a helyzet. Most például az újdonság ereje még hat, így sűrűn van az, hogy 4 v 4 -nél több tolja a kieggel mint az alappal, és megy a pislogás, hogy nincs elég nyersanyag.

(#312) neato3loco válasza #41133696 (#311) üzenetére


neato3loco
senior tag

Ezt a hibát kijavíthatnák a fejlesztők, akár csak a Starcraft 2-ben. Ott sincs az, hogy az első részest összedobja a kieg.-essel. Na de mindegy, én még az MP-be nem kezdtem bele. Jövőhéttől fogom csak megpróbálni. :) Addig csak olvasgatom itt, hogy mennyi minden vár rám.

Jó vétel volt! Köszi srácok az ajánlást! ;)

~ Asszed mivan közbe' te vagy a sztááá'? ~ Pepsi Béla

(#313) CsonkaImo válasza #41133696 (#310) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Most lett vége egy meccsnek, amcsikkal voltam. M10-el 3 királytigrist szedtem ki, persze minimum 3 volt nekem is. Tolatgatva szépen ki lehet pattintani őket, főleg ha nincs fedezés. Nagyobb a lőtávolsága, így a tigris elöbb kényszerül visszahúzódásra, mint hogy lőtávba érne. US Force eddig nagyon bejön, a bázis viszont nekem is kicsit zavaros.

(#314) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Valószínűleg én vagyok a hülye, de ez hogy van? :U Nem arról volt szó, hogy a The Western Front Armies különálló játék? Na de nem is ez a bajom. Megvettem, Steamen megetettem a kódot, hogy hogy kell ezzel a szarral játszani? Mert hogy a képen látható módon jelenik csak meg, de csak a CoH2-t tudom elindítani, ráadásul a kód beírását követően a steam SEMMIT nem töltött le csak egy pár kbyte-os fájlt, ami szerintem a mentésem volt.

[ Szerkesztve ]

(#315) #41133696 válasza ForRedGlory (#314) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ennyit kellett volna letöltenie:

Akiknek nincs meg az alap azoknak nincs feloldva a másik két sereg, illetve azok a térképek sem, amelyeken csak az alapban lévő egységekkel lehet játszani.

[ Szerkesztve ]

(#316) CsonkaImo válasza ForRedGlory (#314) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Nem jelenik meg külön a listán. COH2-őt kell indítani és játékon belül választhatsz frakciót. Ha nem lenne meg az alapjáték akkor is COH2-ként lenne a listában.

(#317) #41133696


#41133696
törölt tag

Tiger Ace - Königstiger méret összehasonlítás

Haverral most úgy szoktunk játszani, hogy egyikünk alap sereggel másikunk pedig az újjal. A fentebbi párosítás kellemesen hatásos :K

(#318) ForRedGlory válasza #41133696 (#315) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Érdekes, nekem nem töltött :D Megkérhetnélek, hogy nézd meg, mennyit nyom a CoH2 mappád? :R

(#319) #41133696 válasza ForRedGlory (#318) üzenetére


#41133696
törölt tag

Persze :K

(#320) ForRedGlory válasza #41133696 (#319) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ehh, nekem is pont ennyi. Akkor ez a háttérben töltötte le, vagy leszedte már korábban egy patchben és a kód után vált aktívvá. Thx.

(#321) #41133696 válasza ForRedGlory (#320) üzenetére


#41133696
törölt tag

Szerintem is háttérben szedte le. Most csináltam róla Backup-ot. Amit nem találok a programon belül, hogy hol jelzi ki, mennyit kell még egy adott eszközzel (pl B-4 Howitzer), hogy megkapjam az adott acsit.

(#322) #41133696


#41133696
törölt tag

A géppark :K

(#323) ha1265 válasza #41133696 (#321) üzenetére


ha1265
tag

Ez sajnos már nem így van. A régi bulletin szerzős rendszert felváltotta egy új, a war spoil névre keresztelt valami. Lényege, hogy így a játékban töltött idő alapján bármilyen tartalmat, már nem csak bulletint szerezhetsz. Premium commandert, normál commandert, skineket, bulletineket bármit. Multit, vagy AI ellen kell játszani, kampány nem számít. Szintén nem számít a k/d arány, az xp amit szerzel, csak a játékban töltött idő. Legalább 5 perces meccset kell játszani, és befejezni, ahhoz, hogy kapj valamit. Mindegy, hogy nyersz-e, vagy nem. Persze ez sem garantálja, hogy ledobnak valamit, a háttérben fut egy timer, adott idő után kapod a dolgokat, ami több meccs is lehet, ha pedig szereztél tartalmat, ez újraindul.
Nagyjából ennyi a rendszer lényege. A célja az volt, hogy ha később adnak a játékhoz valamilyen tartalmat, ami pl szintfüggő, akkor azt a magasabb szintűek alapból megkapják, így az alacsonyabbak hátrányba kerülnek. Ezzel a változtatással pedig bármit hozzá tudnak adni, mindenki teljesen random kapja a dolgokat.
Olyannyira, hogy olvastam egy a fejlesztésben résztvevő fickó hozzászólását, aki szerint még ők sem tudják, mikor és mit fog ledobni, milyen időközönként, tesztelni sem tudták a rendszert, az egész egy káosz.

(#324) cskamacska válasza #41133696 (#322) üzenetére


cskamacska
addikt

Majd ha ilyen egységek is lesznek benne, akkor beszélgetünk. :P

GSM következő AS2 kiadásában jön a Turán III, már bent van a Botond, Lehel pedig utána. Kár hogy nem szeretem a GSM-et. :DDD

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#325) batman91 válasza cskamacska (#324) üzenetére


batman91
őstag

Azt nem értem, miért akarják állandóan berakni 44M Tas harckocsit a magyar modokba. Amikor a harckocsiból csak egy prototípus volt és az is megsérült a szövetséges bombázások következtében. Soha az életben nem került ki a gyárból. De nem csak ezt akarják állandóan hanem a többi prototípust is, ami soha nem került sorozatgyártásra mint a 44M Tas rohamlöveget a 44M Zrínyi rohamlöveget vagy a 43M Turán harckocsit. Ez mind szép és jó, hogy megcsinálják, de semmi értelme, mivel soha nem kerültek harctéri bevetésre.

[ Szerkesztve ]

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#326) #41133696


#41133696
törölt tag

Azért ez brutális méret a sp mentéseinek :Y

[ Szerkesztve ]

(#327) -=Vacsek=-


-=Vacsek=-
senior tag

ezek a t34es medium tankok amiket 2esével hivhatsz be nagyon brutál jók. szoktam tolni mostanába online botok ellen másokkal meccs végére összegyűlik vagy 10 aztán mehet a dara :D

(#328) CsonkaImo válasza -=Vacsek=- (#327) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Jaja, 85mm-es löveg megteszi a hatását. Tigriseket is eszi rendesen.

[ Szerkesztve ]

(#329) cskamacska válasza batman91 (#325) üzenetére


cskamacska
addikt

A zembereket nem csak a valós harci technika érdekli, hanem valótlan is, a "mi lett volna" szituációkkal meg pont tele a 2. VH-s irodalom, szóval nem nagy csoda. :)

Arról nem is beszélve, hogy azok a nemzetek, amelyek hatékony ,de akár csak használható fegyvereket nem tudtak összedobni a háború előtt-alatt, egyensúlyra kényes multiplayer játék környezetben max visszavonulást szimulálhatnának a való életben elérhető harci egységeikkel :P , az ugyan sohasem használt, de egyébként ígéretesnek tűnő saját tervezett konstrukciók viszont kisegítik ezt az egyensúlyt, ráadásul úgy, hogy nem kell még erőltetettebb más népektől átvett egységekkel teletömni a listát, és meg is őrzik a népre jellemző egyediséget.

Konkrétan German Soldiers Mod X-ben elérhetőek többek között a magyar, a román, a japán, az olasz, a francia, a lengyel hadseregek, miközben ezek egy épkézláb saját gyártású közepes harckocsit nem tudtak a valóságban kiállítani a háború közepére-végére. :DDD (bár nem is mind érhető el 1944-1945 idősávban)
Ettől független igen jó dolog Budapest ostromát újrajátszani 6v6-ban a magyar erőkkel a ruszkik ellen, még úgy is hogy(végy épp pláne úgy!), hogy a ruszki T34-85/IS-2-eseknek a magyar Tigrincsek és Tasok rohamától kell rettegniük. :))

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#330) -=Vacsek=- válasza CsonkaImo (#328) üzenetére


-=Vacsek=-
senior tag

másik nagy kedvenc az isu 152. na azok ellen semmit nem tudnak csinálni. ugyan ebbe a módba volt h összegyűlt 5 ilyenem egymás mellé mögé állitva azokon nem jut át semmi, főleg ha elöttük jól felvan deritve a terep. így h bejött a 2 új mód még mindig az oroszok a legerősebbek. :)

(#331) CsonkaImo válasza -=Vacsek=- (#330) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Van benne igazság, bár ha az ellenség hagyja hogy ennyit kihozz akkor meg is érdemli. Ha nincs fedezve a 152-es akkor simán kiszeded egy pumával is. Nekem már sikerült 1 pumával 2-őt is kiszedni. Jó öreg körözős taktika. :DDD

(#332) -=Vacsek=- válasza CsonkaImo (#331) üzenetére


-=Vacsek=-
senior tag

yaya ismerem a körözést bár pumával elég 1x hibáznod és kampec :D akkor szoktam ezeket hozni mikor védekezni kell, botok ellen meg jo szorakozás 5öt összegyűjteni :D de igaz nem szabad magára hagyni, su 85nek is ez a nagy hátránya h nincsen tornya pedig azokkal is lehet tankokat irtani rendesen.

(#333) cskamacska válasza CsonkaImo (#331) üzenetére


cskamacska
addikt

Gondolom skirmishről beszél AI ellen. A gép egyébként továbbra is ninnyás zászlófoglalásban tünteti ki magát, amikor a harcra kerül a hangsúly, akkor a túlerőre támaszkodik, nem is véletlen, hogy a legkeményebb AI valami kétszer annyi nyersanyagot kap, mint a játékos. :D

Sajnos a gép továbbra is AI hibáktól hemzseg, néha egyszerűen "elfelejti" a felálított páncéltörők helyét, és vidáman öngyilkos lesz az egységeivel, sokszor van hogy egy-egy egységtípust spamol, és az én kedvencem továbbra is az, mikor "kiakad", és egyszerűen nem csinál semmit.
Egy 4v4 összecsapásban biztos, hogy fél, de legkésőbb egy óra után vagy legalább egy szövetséges, vagy az ellenség, vagy mindkettő ki fog akadni, és nem gyárt több egységet. :(

Relic történetében az AI minősége elég hullámzó volt. Dawn of War és Winter Assault egész jó volt, Dark Crusade az újításokkal együtt behozott egy sor AI bugot, Soulstormban pedig alapból nem működött(!!) a skirmish mód, mert az AI állandóan kiakadt, nem gyártott egységet.

Gondolom ezt megelégelve felvettek egy profi AI programozót, és a Company of Heroes addig nem látott gépi ellenfeleket vonultatott fel. Az AI nagyon okosan mozgatta az egységeit, elkerülte a felálított hard countereket(géppuskák, péncéltörők), igen jól foglalt zászlót, és ha lehetősége volt győzni, lerohanta a megerősített állásaidat, gyakran megkerülve őket, és jól váltogatta az attrition és overwhelm taktikákat. :R
Aztán ezt sikerült elszúrni az összecsapott Opposing Fronts kiegészítővel, nagy rakás AI hibát hoztak be, és sokat máig nem javítottak. :(

Dawn of War II, és kiegészítőiben elég egyszerű volt az AI, bár a felálított nehézfegyverekbe ez sem szeretett belerohanni, és a játékos nagyobb egységcsoportosulásait is kerülte, de egyébként olyan bután nekirohant bármilyen egységgel a sajátodéinak amivel csak tudott, nem tett különbséget fejlettség és veszélyesség között, ez is csak úgy tudott győzni, ha a nindzsacapping miatt több erőforrása volt mint a játékosnak. :(

CoH2 pedig mivel megörökölte a DoWII "folyamatos mozgás" játékmenetét, és zászlóhajkurászását, áthozták az AI-t is, ami tán egy fokkal jobb, mint a DoW II-ben, de semmiképp nem ér fel az első CoH-hoz, illetve a Dawn Of Skirmish SS v3.20 AI Mod-al megtámogatott első DoW-hoz.

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#334) CsonkaImo válasza cskamacska (#333) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Igen tudom, hogy AI-val játszott. Csak megemlítettem, hogy multiba nem biztos működne. A CoH tényleg remek AI-val rendelkezett, szerettem is ellene játszani. 2-ben még az nem tetszik nekem, hogy ha rádobok valamit vagy howitzerel megszórom, amint kijelölöm a területet már viszi is el az egységeket. Jelző füst nélkül is. Meg az aknákan is szépen kerülgeti. :)

[ Szerkesztve ]

(#335) -=Vacsek=-


-=Vacsek=-
senior tag

ezek az achivmentek h vannak most? azokat tudom játékba berakni amiket már teljesitettem? és miért nem látom az összeset h pl miből mennyit kéne még megölnöm h megkapjam azt a +-ot?

(#336) CsonkaImo válasza -=Vacsek=- (#335) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Már nem így van. Játékkal töltött idő számít, és véletlenszerűen kapsz commandert, bulletin-t, festést vagy victory strike-ot. Commandereknél a régebben csak megvásárolhatókat is beadhatja. Nem kicsi palme face-t vágtam mikor az egyik megvásásrolt commandert megkaptam megint.

(#337) -=Vacsek=- válasza CsonkaImo (#336) üzenetére


-=Vacsek=-
senior tag

hát ez jó nagy hülyeség lett benne. anno még a bétával kezdtem majd egy darabig a teljes verzioval aztán sokat hanyagoltam 85ig jutottam lvlbe. az új mód még nincs meg de gondoltam kicsit játszok vele jo sokat updateltek azóta. +1 kommandert meg németekre 3 skint vettem anno. de ez az achives dolog elég tré anno nyomattam bot gameket csak azért h kitdjak rakni egy achit h majd tudjam használni. ezt a victory strike-ot se tudom pontosan micsoda.

(#338) CsonkaImo válasza -=Vacsek=- (#337) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Beleszámít az is ha botok ellen játszol. Annyi a lényeg, hogy 5 percnél tovább tartson a meccs, mert csak onnantól számolja. Teljesen véletlenszerű, hogy mit kapsz. A victory strike meg annyi, hogy ha nyersz akkor lebombázzák az ellenség bázisát. Különféle bombákat lehet használni.

[ Szerkesztve ]

(#339) neato3loco válasza CsonkaImo (#338) üzenetére


neato3loco
senior tag

Még a fránya campaign-t se játszottam végig.. Ahj ez az időhiány.. Sose lesz ebből MP. :(

~ Asszed mivan közbe' te vagy a sztááá'? ~ Pepsi Béla

(#340) CsonkaImo válasza neato3loco (#339) üzenetére


CsonkaImo
addikt

Pedig az MP a lényeg. :) 4v4-ben ha kialakul egy állandó frontvonal kb a térkép felénél, és egyik fél sem tud előre haladni, akkor nagyon epic csatákat lehet vívni. Főleg ha késöbb sikerül áttörni... nem kis élményt nyújt a játék MP-ben.

(#341) fasirTTT


fasirTTT
őstag

heló mindenki
valaki van aki szeret MP-zni néhanéha ? mert én nemrég vettem meg a gémet, de az 1-el azért sokat toltam. még viszonylag kezdő vagyok, ha valaki tolná az vegyen fel steam: botkadavid91

(#342) neato3loco válasza fasirTTT (#341) üzenetére


neato3loco
senior tag

ma felhagyok a single playerrel és elkezdem a multit. szóval keressük egymást! ;)

~ Asszed mivan közbe' te vagy a sztááá'? ~ Pepsi Béla

(#343) CsonkaImo


CsonkaImo
addikt

Kellene csinálni egyébként egy PH!-s klánt. Jól jönne azoknak akik csapatban játszanának, de nincs kivel. Illetve lehet kialakulna egy jó kis közösség. Van akit érdekelne?

(#344) batman91 válasza CsonkaImo (#343) üzenetére


batman91
őstag

Engem igen, jó ötlet!

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#345) -=Vacsek=- válasza CsonkaImo (#343) üzenetére


-=Vacsek=-
senior tag

nekem is ok.

(#346) CsonkaImo


CsonkaImo
addikt

Játékon belül nem tudom, hogy lehet e csinálni. Legfeljebb csinálunk majd egy steam csoportot. Mindenesetre vegyen fel akit érdekel. Steam nick: CsonkaImo vagy Commrade Commissar, amelyiket megtalálja a kereső.

neato3loco: Nekem megfelel! :K Akkor keressenek téged, akik csatlakoznának.

[ Szerkesztve ]

(#347) neato3loco válasza CsonkaImo (#346) üzenetére


neato3loco
senior tag

az euroRage nem felel meg? :(

~ Asszed mivan közbe' te vagy a sztááá'? ~ Pepsi Béla

(#348) fasirTTT válasza neato3loco (#347) üzenetére


fasirTTT
őstag

csak meghívóval lehet csatlakozni?

steam: botkadavid1991

[ Szerkesztve ]

(#349) neato3loco válasza fasirTTT (#348) üzenetére


neato3loco
senior tag

Nem talállak ezzel a felhasználóval. Keress meg engem, privátban leírtam. ;)

~ Asszed mivan közbe' te vagy a sztááá'? ~ Pepsi Béla

(#350) fasirTTT válasza fasirTTT (#348) üzenetére


fasirTTT
őstag

bocs srácok 2x rosszúl írtam le a steam nevem :D mert azthittem az accomat kell leírni :D

steam: .fasirTTT

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Company of Heroes 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.