Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#35551) moha21 válasza Kezdő vagyok (#35550) üzenetére


moha21
addikt

LC táp már adhat okot gyanúra..

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#35552) devbence válasza bimbilla09 (#35549) üzenetére


devbence
tag

Kicsit elgúgliztam, és nézd csak mit találtam: [link]
Egy próbát megér :)

"az erzelem szamomra fontos dolog.. pl: erzem ha ehes vagyok"

(#35553) bimbilla09 válasza devbence (#35552) üzenetére


bimbilla09
tag

idítom újra a gépet. köszi szépen, lógok egy sörrel ! :R :R :R

(#35554) AxBattler


AxBattler
félisten

Sziasztok!

Genius Slimstar i222-es billentyűzettel van problémám...

Amikor először rádugtam a gépre, nem volt vele semmi gond: eszközillesztő szoftver sikeresen telepítve, stb.
A gondok a másnapi újraindításkor kezdődtek, ugyanis a "loading operating system" felirat után egy "A disk read error occured Press Ctrl + Alt + Del to restart" üzenet nézett vissza rám. Persze ekkor már nem működött a bill., úgyhogy kikapcs.
Ezután ahogy többször ki- és bekapcsoltam a gépet (tesztelve a bill-t) az alábbi verziók valamelyike mindig felmerült:
1. Ugyanez megismétlődött, vagy
2. bekapcs. után érkezett a Windows Boot Manager, amely felkínálta a választást a Win7 és a memória teszt között (utóbbi okés), majd a Win-be belépve rendesen működött, kivéve, hogy az asztali ikonok vibráltak, egészen addig, míg meg nem nyitottam a Start menüt, vagy egy ablakot, vagy nem lépdeltem az ikonok között a billentyűzettel. Egy újabb kikapcsolás után viszont megint a fenti üzenet fogadott...
3. Ha bill. nélkül bootoltam be, és utána dugtam rá, akkor hibátlanul működött (bár mindig elég sokáig telepítette az illesztőt). Persze újraindítás után mindig jött a 2., de inkább az 1. pont...

Ezután elvittem szervizbe - másfél hét után hibátlannak minősítették, mondván a baj az én készülékemben van.