Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7001) lakisoft


lakisoft
veterán

Sziasztok!
Nem lenne itt valakinek eladó Socket A-s alaplap?
Ajánlatokat privátban szeretném kérni.
Előre is köszi a segítséget!
üdv, lakisoft

[ Szerkesztve ]

(#7002) sgergi válasza Attix82 (#6994) üzenetére


sgergi
veterán

p35-ds4 tökéletesen megfelel erre a célra, illetve a p35-ds3p is megnézheted.

(#7003) gergobaby


gergobaby
aktív tag

Sziasztok ! Eléggé kezdő vagyok, és egy olyan leirást/oldalt keresnék ahol megtudnám rendesen nézni hogy szereljem ki az alaplapot, stb. nem akarom elrontani a gépet... Légyszi ne gyertek azzal hogy:"ha ezt nemtudod akkor ne is próbálkozz semmivel" <- valamikor el kell kezdeni mindent :) Köszi előre is

(#7004) Picco válasza gergobaby (#7003) üzenetére


Picco
addikt

Légyszi ne gyertek azzal hogy:"ha ezt nemtudod akkor ne is próbálkozz semmivel" pedig ez lenne a logikus :)

figy a legjobb ha van egy baratod es megkered h magyarazza el a dolgokat, mert egy leiras alapjan...en nem kockaztatnam meg foleg h er is valamit meg az adott gep :B

**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo

(#7005) gergobaby válasza Picco (#7004) üzenetére


gergobaby
aktív tag

:R Meglássuk, még ugyis kb. 1 hónap az új cuccokig... csak az a probléma, hogy ipon-ról olcsóbb lenne 3k-val a csomag ( lap, memó, vga ) de akkor nekem kellene összerakni itthon :) meg alaplapot,vga-t ram-ot meg el kell előtte passzolni, szal mindenképp szét kéne nekem szedni a gépet... ( utsó remény hogy itt szerény kis falumban beszámolják egy 10-12k -ba a lapot, vga-t, memó-t )

[ Szerkesztve ]

(#7006) Zoty@


Zoty@
tag

Szép napot Uraim!

Segítenétek nekem?

Lenne egy ASUS M2N-es alaplapom és honnan tudom én meg azt, hogy mekkora procit lehet bele tenni?

A Help-et köszi előre is!

Texas HoldEm for ever!

(#7007) Picco válasza Zoty@ (#7006) üzenetére


Picco
addikt