Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2759) Abu85 válasza daveoff (#2758) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A TressFX nem konzolos effekt. Azt a Crystal Dynamics, az AMD, a Confetti és a Nixxes fejlesztette. Jogilag valóban az AMD-é az egész kód.
Azzal nincs gond egyébként, ha az AMD fejleszt egy effektet, mert annak biztos lesz PC-s portja, sőt csak olyanja lesz, hiszen a konzol csak egy porting guide-ot kap. A nyílt forráskódnak hála mindenki átportolhatja, de az AMD nem ad rá pénzt. Ez szvsz elég normális hozzáállás, hiszen leírják, hogy hogyan lehet a PC-re fejlesztett effektet PS4-re és XO-ra portolni, amit az a fejlesztő elvégez, akit érdekel. Ennyi.
A problémát azok az effektek jelentik, amelyeket az adott stúdió fejleszt. Lásd az Ubisoft a HRAA-val. A legjobb AA, ami valaha készült, hiszen driveres VSR/DSR minőséget ad FXAA teljesítményesésért cserébe. És ez nincs áthozva PC-re, aminek az egyetlen oka a szabványos szoftveres rétegek elavultsága. Ezek jelentenek veszély a PC master race-re, mert gyártóként nem tilthatod meg a stúdióknak, hogy saját eljárásokat fejlesszenek, de megteheted azt, hogy megadod nekik az eszközt, hogy PC-re portolhassák.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.