Skacok, nem tudom, Logout-on mikor jelenik meg, de ha valakit érdekel, a honlapomra már feltettem a HD4870 ún. Requiem-tesztjét (nem a játék ). Unigine benchmarkok DX10-ben, DX10.1-ben, DX11-ben, DX9-ben, és OpenGL-ben, valamint régebbi benchmarkok összehasonlítás végett, és az ATI drivereinek szándékos avultatását bemutatandó. Szívesen fogadok minden véleményt, kivéve azokat, amelyek azt kifogásolnák, hogy miért maximális összetettséggel, 8XAA és 16XAF mellett nyúztam a VGA-t. (Ez a fixa ideám, ha már csúcs VGA-m van, még ha öregecske is.)
Nagyon megköszönném, ha valaki 58xx kártyákon lefuttatná a cikkben szereplő Unigine teszteket hasonló beállításokkal, esetleg egy vs. 4870 cikk keretében.
bolic: Miért kellene játékra quad egy 5xxx kártya alá? Amúgy sztem azért más a neve, hátha valaki nem jön rá, hogy 2 magos kártyáról van szó.
Crytek: Az első 3, 4xxx sorozatra írt driverrel a 4870-em lassabb volt a 3870-emnél DX10-ben, úgy lassabb, hogy kb. 1/3-a a teljesítménynek. Szokásos ATI driver szarakodás, én már az 5xxx sorozat előtt mondtam, hogy majd fél évvel a megjelenés után lesz érdemes ilyen kártyát venni.
eszakas: Az Unreal Engine-ben Havok Phisics támogatás van. Most toltam végig a Bioshock-ot újra, csökkentett órajelű VGA-val.
ceaser: Az ATI-k eleve sokkal jobban kezelik a VRAM-ot.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!