Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3401) inf3rno válasza Gabesz87 (#3400) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja hát ez jellemző az előre utalásokra, én azért ha csak lehet utánvétezek vagy nagy cégtől, pl amazon, ali rendelek előre utalással.

Buliban hasznos! =]

(#3402) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Pepitával volt már valakinek garanciális/elállás ügye?

Egyszerűen hihetetlen nehéz velük szót érteni.. telefonon, emailben, ügyintézőnként tök mást mondanak csinálnak.. pénzem nincs már egy hónapja, hibás termék is akad..

(#3403) inf3rno válasza Atomgeszi (#3402) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Hát ha máshogy nem megy, akkor kénytelen leszel békéltető testülethez fordulni. Sajnos vannak ilyen cégek, nem is egy. [link]

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3404) TIT válasza Atomgeszi (#3402) üzenetére


TIT
veterán

Na pont ma kérdeztem tőlük valamit emailben.

(#3405) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Hát ja.. utólag láttam én is, hogy nem túl jók az értékelések.. De csak itt volt ilyen termék sajnos.

Többszöri email kérés után amúgy visszaadták a termék árát, meg a postaköltség felét. :DDD Bár az egész járt volna vissza, de már ennek is örülni kell.

(#3406) inf3rno válasza Atomgeszi (#3405) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ó az itthoni cégeknél már a fele is csoda számba megy. :D

Buliban hasznos! =]

(#3407) Atomgeszi válasza inf3rno (#3406) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Persze a policy nem ezt írta, de lehet levonták belőle, hogy visszaküldtem egy 14 napos elállást a hibással is..(azaz ők csak a hibásért küldtek futárt, de az ügyintéző mondta, hogy jó hát végül is küldhetem a 14 napos elállás terméket is vele) mindegy, a másik termék amit küldtek cserébe, ugyanúgy hibás.. :DDD És legalább a színárnyalata is rosszabb, mint az elsőnek. De már nem is érdekel.. befejeztem velük.

(#3408) ,


,
addikt

Emag/Edigital legújabb mutatványa következik:
Emagon rendeltem valamit 280ezer Ft értékben. A forgalmazó nem az Emag volt, hanem az Edigital, de ennek nincs is igazából jelentősége, hisz már egyébként is egy cég a kettő. Szóval rendeltem tőlük 280ezer Ft értékben, meg is jött róla az email az Emagtól, minden adat stimmel, az összeg is. Ezt követően az Edigitaltól is jött egy e-mail a rendelésről, amiben viszont már 388ezer Ft szerepel! Laza 108ezer Ft-tal több!!! Azonnal abban a percben ment is a panaszlevél mindkét cégnek, képernyőfotóval egyetemben, amire persze azóta se méltóztattak válaszolni. 3 nap alatt sem jutottak el odáig, hogy a levélre válaszoljanak, ellenben a hibás áron szereplő termékeket azóta már sikerült beszerezniük, csomagolniuk, és útnak is tudták indítani, ami elvileg holnap meg is érkezik hozzám.
Komolyan mondom, amikor megtudtam, hogy a Magyarországon elérhető webshopok közül pont a két legalja cég fog egyesülni, már előre fogtam a fejem, de azóta is folyamatosan sikerül túlszárnyalniuk a legvadabb elképzeléseim is velük kapcsolatban...

(#3409) BiP válasza , (#3408) üzenetére


BiP
nagyúr

Mi itt a gond? Leszállítják, kifizeted a 280at az emagnak, és problem solved.
Örülj neki, hogy nem ülnek rajta fél évig :)

[ Szerkesztve ]

(#3410) , válasza BiP (#3409) üzenetére


,
addikt

A gond "csak" annyi, hogy a csomagért nem 280ezer Ft-ot kell fizetnem, hanem 388ezer Ft-ot.

(#3411) Atomgeszi válasza , (#3410) üzenetére


Atomgeszi
veterán

"ellenben a hibás áron szereplő termékeket azóta már sikerült beszerezniük, "

Ebből nekem ( és szerintem másoknak is ) az esik le, hogy elindítanak egyet 280-ért meg egyet 388-ért.

Ezért írták fentebb, hogy vedd át a 280-ast, a 388-asat meg küldd vissza. :D

(#3412) , válasza Atomgeszi (#3411) üzenetére


,
addikt

Nekem összesen 1 megrendelésem volt. Ennek volt az értéke 280ezer Ft. Ezt küldik ki 388ezer Ft-ért.

(#3413) inf3rno válasza Atomgeszi (#3407) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja ez gyakran előfordul. Nem tudom amúgy mi mehet a háttérben ezeknél a cégeknél, de gondolom sokan csak elállnak, ha hibás a termék, aztán ezek közül választanak egyet, mert a felbontottat már nem tudják újként eladni. Vannak pofátlan cégek, akik simán kiküldenek egy ilyet az új megrendelőknek is, hátha benyelik. Velem is eljátszották már.

Buliban hasznos! =]

(#3414) TIT válasza , (#3408) üzenetére


TIT
veterán

Az edigital mirefel küld bármit is amikor te az emagtól vetted?Papíron 2 cég 2 külön honlap.
Emagot átveszed 280-ért,ha az edigital is küld 388-ért azt meg nem.
Tv-t ne vegyél az emagtól mert valakinek 2 hónapig javították a Philipset és a pénzt fél év után adták vissza.
A szervizük meg a távot sniccerrel végighúzta és akartak adni neki 5 ropi kedvezményt egy 15 ropis távnál.

[ Szerkesztve ]

(#3415) , válasza TIT (#3414) üzenetére


,
addikt

Rendben, így már sejtem, hogy miért nem értitek amit írtam. Ha jól gondolom, nem ismeritek az Emag Marketplace-t?

Az emag.hu oldalon amikor nézegeted a termékeket (ez az Emag Marketplace), ott nem csak az Emag által forgalmazott termékek láthatók, hanem külsős cégek termékei is. Amikor kiválasztasz egy terméket, azonnal látod, hogy azt közvetlenül az Emag forgalmazza-e vagy más cég. Én amit rendeltem, azt az Edigital hirdette az emag.hu oldalán keresztül. Ezt rendeltem meg. Ezért jöttek értesítések az Emagtól is, illetve az Edigitaltól is. A gond az, hogy teljesen más árakat írtak mindketten a megrendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailekben. Maga a megrendelés az emag.hu oldalon történt, az Emagtól van a megrendelésnek egy azonosítószáma is, és az Emag oldalán tudom nyomonkövetni a csomag útját is. Itt fel van tüntetve az is, hogy "A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Extreme Digital". Az Edigitalos fiókomban természetesen nyoma sincs ennek a megrendelésnek, hisz nem az edigital.hu oldalon rendeltem, de ez így teljesen rendben is van.
Régebben is rendeltem már így más cégektől, és nem volt semmi gond, magától értetődő volt, hogy a külsős cég annyiért számlázta ki a termékeket, amennyiért hirdette az emag.hu oldalon. Most viszont sajnos az Edigital teljesen más áron küldi a csomagot, mint amennyiért hirdette az emag.hu oldalán.
(Ez már nem a történethez tartozik, de egyébként egyesült a két cég Extreme Digital-eMAG Kft. néven.)

(#3416) TIT válasza , (#3415) üzenetére


TIT
veterán

De ismerem,de ha te az emagtól vetted akkor annyiért kell adni amennyi a számlán van.
Ha meg más cég árulja miért vennéd az emagtól?
Tudom,hogy egyesült mint ahogy a bestmarkt is a hardverkerrel,mégis 2 cég.
Saturn is egy cég volt a Mediával,mégis hivatalosan 2.

[ Szerkesztve ]

(#3417) BiP válasza TIT (#3416) üzenetére


BiP
nagyúr

Megj: a bestmarkt nem egyesült a hardverkerrel, hanem eredetileh volt a hardverker, és indított egy új webshopot.

De én is azt mondtam, mondom, ha Scorp az emagtól vett valamit, akkor velük van kapcsolatban. Az edigital leszállíthatja közvetlenül, viszont a számla az emagtól kell jöjjön, és neki az emagnak kell fizetni.
Normális esetben engem , mint vevő nem kell, hogy érdekeljen, hogy az emag honnan szerzi be a cuccait vagy hogy mi a céges háttér.

(#3418) , válasza TIT (#3416) üzenetére


,
addikt

Nem az Emagtól vettem, hanem az Emag Marketplace partnerétől (aki lehetett volna bárki, de pont az Edigital volt az jelen esetben). A terméket az Edigital csomagolta, küldte és számlázta is. Hibásan.
Olyankor szoktam így vásárolni, amikor olcsóbb így megvenni, mint közvetlenül magától a külsős cégtől. Sok esetben olcsóbb így, hogy hogyan, azt nem tudom, nem is szoktam vele foglalkozni.
Maszkot is rendeltem már így külföldi cégtől, mert míg Magyarországon sehol nem lehetett kapni, vagy ha mégis, akkor kb 10-szeres áron, addig a hirdető román cégnél meg hegyekben állt, méghozzá nagyon jó áron. Fizetni csak utánvéttel kellett, magyar Forintban, és olyan szállítási díjjal, mintha Magyarországról rendeltem volna. Soha nem is hallottam volna az adott cégről, de így, hogy fönt volt az emag.hu oldalon, így már igen. Az a külsős cég is jól járt, én is jól jártam, meg az Emag is jól járt, mert nyilván a külsős cégek jattolnak is neki az eladások után.

(#3419) TIT válasza BiP (#3417) üzenetére


TIT
veterán

Azt írja a hardverker,hogy bezárt és a bestmarkt van helyette,a régi helye is megszünt.

(#3420) BiP válasza TIT (#3419) üzenetére


BiP
nagyúr

Na, azóta meg tovább változott a helyzet ezek szerint, ez nekem is új.
(csupán arra akartam utalni, hogy nem egyesültek, hanem volt régen a hardverker, akik indítottak bestmarkt néven egy modernebb webshopot, meg új boltot is nyitottak nem messze a hardverkertől.)
Ezek szerint közben meg is szüntették a régit.

[ Szerkesztve ]

(#3421) EkSYS


EkSYS
senior tag

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek! Kérem írjátok le mit gondoltok, mit tennétek.

Több mint 14 éve vagyok tagja a Ph!-nak. Ez idő alatt számos üzletet bonyolítottam le mint eladó és mint vevő is. Soha semmilyen problémám nem volt, se másnak velem.

Tavaly nyáron eldöntöttem hogy lecserélem a telefonomat. Kinéztem egy S20+-t, korrekt áron volt. Egyeztettem az eladóval (Ph-s nickje: Klaudics) - volt vagy 30 pozitív értékelése és nem is 2 hete regisztrált. Gondoltam OK. Egyeztettünk, ő leírta hogy a telefon új, hibátlan mall.hu-s teher és tartozás mentes jogilag tiszta. Remek! Kérem. Megvettem, átvettem.Szla elektronikusan meg is jött. A telefon hibátlanul működött mind a két SIM-mel. Decemberig.
Egyszercsak kiírta hogy az egyik SIM csak segélyhívásra használható. Szervíz. Bevizsgálták, annyit mondtak hogy akkor most jó. Nem találtak hibát. Hmm..legyen. Csak működjön. Nem működött. Továbbra is ugyanez a jelenség az egyik simtálcába lévő sim-et nem engedi fel a hálózatra. Megint szervízben de most kicsit határozottabban , CSINÁLJÁTOK MÁR MEG! Budapestre fel, megnézték, visszaküldték, nincs itt hiba továbbra se. Ja csak annyi hogy az egyik IMEI -t a vodka letiltotta. Mi van ???? Én független telefont vettem. Hát mégse. Ezzel konkértan átvertek. Persze írtam Klaudics -nak, hívtam - "A hívott számon előfizető nem kapcsolható.." email semmi reakció és a Ph! ra is tavaly szept.8-án lépett be. Gondoltam megkérdem a számlán az eladót a mall-t hogy akkor ezt lszi megmagyarázni. Megtették. Ez a számla nem is az övék, ők tavaly nem is értékesítettek telefont. Vodka nem engedi rendezni a tartozást hogy felszabaduljon a teló. Tehát jelenleg -érdekes módon az egyik sim megy a másik nem. Több mint 200e ft.-os telefon.
Most kellett volna adásvételi szerződés tanukkal, meg hazugságvizsgáló vagy ott helyben ellenőrízni hogy a készülék nem kötött-e.
Esetleg e remek tagot (Klaudics) kerülje el mindenki , mert pórul járhat.
Vagy ha valaki ismeri kérem adja meg az elérhetőségét!

Eki - az eredeti

(#3422) TIT válasza EkSYS (#3421) üzenetére


TIT
veterán

Azért jelentsed itt is a csalók topikba.
Ha letiltott a teló akkor egyik sim se menne,nem a függőség a gond,a számlán meg ha mall.hu van akkor ők adták el.
Mondjuk tőlük se vennék soha többet semmit,amióta cseh bill.-t adtak el nekem és 1 szót se szóltak.
Rendőrségre így is mehetsz vagy nyomozd ki a telószámát a 3 szolgnál.

(#3423) inf3rno válasza EkSYS (#3421) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nekem ez rendőrségi ügynek tűnik, de abban nem vagyok járatos.

Buliban hasznos! =]

(#3424) inf3rno válasza TIT (#3422) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Az úgy tűnik, hogy bezárt: [link]

Buliban hasznos! =]

(#3425) TIT válasza inf3rno (#3424) üzenetére


TIT
veterán

Az baj,akkor marad ez:
"Ha átvertek, mindenképpen jelentsd a Hardverapró felületén a Jelentem link/gomb használatával!"

(#3426) EkSYS válasza TIT (#3422) üzenetére


EkSYS
senior tag

hello!

A vodka csak az egyik imei-t veszi meg a samutól mert így adja el a készüléket, ergó csak az egyik imei-t tudja megbilincselni - szerintem.
A mall meg írásban kijelentette hogy az a szla nem az övék.
Szvsz. a szla hamisítvány.
Természetesen Klaudics nem elérhető és semmilyen korábbi kontakomra nem reagál.
A készülék amúgy egy sim-el tökéletesen fut. Remek kis cucc amúgy.

Eki - az eredeti

(#3427) #31600896


#31600896
törölt tag

Sziasztok!

Átvert a Bluechip!!!
2020. decemberében rendeltem egy ~ 60 ezer forintos monitort, másodlagos monitornak. december 22. napján kaptam kézhez a futártól, aznap kicsomagolást követően láttam, hogy nem ugyanolyan, mint a régi. Én rendeltem tévedésből kicsit eltérőt. Másnap éltem a 14 napon belüli elállás jogával, elküldtem emailen a nyilatkozatot, megrendeltem a vaterafutárt (már bánom, hogy őket), és december 28. napján evitték a csomagot tőlem. Mivel a dobozon a székhely címe szerepelt, oda küldtem vissza. Figyeltem a csomagkövetést, és felháborodva realizáltam, hogy visszautasították. A telephelyükre kellett volna küldeni. Plusz 900 forintért korrigáltattam a címet a postán. Ekkor már 4000 forintnál jártam. Ma megint megnéztem a csomagkövetést, és 200-as vérnyomás közepette fefedeztem, hogy itt is elutasították! A reklamációs osztályon bíztattak, hogy nyugodtan korrigáljam a címet, átveszik, nem fogok kicsúszni a 14 napból, hiszen én 6 nappal az átvételt követően már visszaküldtem... Egyébként a Bluechiptől azt írták vmelyik nap, hogy 2020. december 29. napján letelt a 14 nap, nem küldhetem vissza. Érdekes, mert mint fentebb írtam, dec. 22. napján vettem át. Olyan megvetted használd szaga van a dolognak, a 14 napos elállásra való lehetőség prédikálása pedig egy jól csengő reklám. Innen többé egy zacskó levegőt se rendelek többé!

(#3428) inf3rno válasza #31600896 (#3427) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Szerintem nincs igazuk, mert te mindent megtettél, hogy visszaérjen a csomag, ők utasították el, illetve a 14 nap azt hiszem az elállás bejelentésének a határideje, nem az áru megérkezéséjé. Békéltető testülettel szerintem el lehet intézni, hogy visszakapd a pénzed.

Buliban hasznos! =]

(#3429) TIT válasza EkSYS (#3426) üzenetére


TIT
veterán

Helló!
Akkor megy de csak 1 simes,hát ha elég az akkor ok.
De miért tiltotta le a voda?
Akkor ez már okirathamisítás,egyre jobb,a neve azért az igazi a számlán?
Összefotoshoppolta a számlát?

Miki-B: Én 2 dolgot rendeltem tőlük,de mindkettőt visszadobták,hogy nem beszerezhető,csak tudnám akkor minek van a honlapon,amúgy utoljára 20 éve hallottam róluk,azt hittem már rég bezárt.
Ezekszerint nem tudnak számolni 29-22 az 7.mondjad nekik,törvény van a 14 napra,ez nem adható vagy nem.
Jelentsd fel őket a francba a Békéltetőnél,fogyvédet kihagyhatod,úgyse ér semmit.

(#3430) EkSYS válasza TIT (#3429) üzenetére


EkSYS
senior tag

Nem tudom. Simán lehet, mmindenesetre a Samsung-nál foglalkoztak velem mint garanciális ügyfél amikor bevizsgáltattam.

Eki - az eredeti

(#3431) TIT válasza EkSYS (#3430) üzenetére


TIT
veterán

Mivel garis,a neve alapján rá tudsz keresni a szolgáltatóknál a telószámra.
De ne mondják,hogy jó ha nemaz,szerintük jó,hogy 1 sim megy amikor 2-nek árulják?
Tipikus szervizes duma.

[ Szerkesztve ]

(#3432) inf3rno válasza TIT (#3429) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Fogyvéddel akkor lehet őket megszivatni, ha kijelentik, hogy ez az általános gyakorlatuk, aztán kiderül, hogy sérti a fogyasztóvédelmi törvényt. Egyébként csak annyit mondanak, hogy egyedi ügyekkel nem foglalkoznak, fordulj a békéltetőhöz. Szoktak még GVH-nál feljelentést tenni, de nem tudom oda pontosan milyen ügyek kerülnek, azt hiszem ha hazudnak egy hirdetésben, hogy előnyre tegyenek szert a konkurenciával szemben vagy ilyesmi.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3433) TIT válasza inf3rno (#3432) üzenetére


TIT
veterán

Így is lehet mert szabálytalan,hogy nem veszik vissza 14 napon belül,de kár velűk az időt húzni,valamikor nem is válaszolnak ezért tartunk itt,a Békéltető nagyobb szívás mert ha nem működnek együtt mennek a feketelevesbe.

(#3434) #31600896 válasza TIT (#3433) üzenetére


#31600896
törölt tag

Ráadásul vagy 10 napot vártam a monitorra mire egy állítólagos külső raktárból megérkezett. Na általánosságban elmondható, hogy a megvetted használd, innentől kezdve a tied alapú gondolkodásmód nagyon is érvényben van a mai napig. Használt terméknél még elmegy (pl. jófogás). Legfeljebb ha visszaérkezik femegy hardverapróra szerényebb áron. Más ötletem nincs. A bluechip meg megérdemelné, hogy a vásárlóinak a 90%-a ne vegye át a megrendet termékeit. Reklamációs osztályról aki felvette a telefont nagyon pozitív volt végig. (átvesszük, nem szokott gond lenni, visszafizetjük, bla bla bla...)

(#3435) TIT válasza #31600896 (#3434) üzenetére


TIT
veterán

Akkor hívd vissza,hogy nem akarják visszavenni.

(#3436) #31600896 válasza TIT (#3435) üzenetére


#31600896
törölt tag

Ma megkaptam a csomagot, visszahozta a postás. Kemény 1000 forintot kellett fizetni érte pluszban. A csőd vinné el azt a Bluechip céget egyszer. Hívtam őket most egy másik ügyintéző vette fel a telefont, de azzal nem vagyok kisegítve, hogy azt mondja a telefonba, hogy egyetért velem... sz..házi egy banda.

(#3437) TIT válasza #31600896 (#3436) üzenetére


TIT
veterán

Hát az,de van bőr rendesen,hogy ezt megteszik.
Reméljük becsődöl a többi ilyennel együtt,de azért a Békéltetőnél nyomd fel őket.

(#3438) inf3rno válasza #31600896 (#3436) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ha bármit el akarsz érni, akkor fordulj a békéltető testülethez. Ránézésre a cég le akar rázni anélkül, hogy visszavennék. Annyi, hogy szedd össze a papírokat arról, hogy visszautasítottak, esetleg nyomtass levelezést is, hogy jelentetted az elállási szándékodat. Én még összeszedném a postaköltségekről a blokkokat is, aztán megpróbálnám rájuk terhelni. Nagyjából ennyi. Nincs tapasztalatom az ügyben, de gondolom lesz valami tárgyalási időpontotok, ahol előadod, hogy mi a keserved, aztán ott döntenek is róla, hogy hova tovább. Azt viszont nem tudom, hogy melyik békéltető testület illetékes az ügyben, lehet, hogy utaznod is kell miatta. Esetleg valakinek van ebben gyakorlata?

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3439) TIT válasza inf3rno (#3438) üzenetére


TIT
veterán

Nekem van,igen szedjen össze mindent amit írtál,nekem az I.kerbe kellett mennem.

(#3440) inf3rno válasza TIT (#3439) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Az mit jelent, a cég székhelye, vagy a te lakhelyed szerint mondták, hogy hova menj? Valami olyasmi rémlik, hogy a cégtől függ, legalábbis néhány cégnél fent van, hogy melyik békéltető testülethez kell fordulni velük kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3441) TIT válasza inf3rno (#3440) üzenetére


TIT
veterán

Nem a cég székhelye szerint,az XIII.ker.
Pesten az I.kerbe van,sok helyen az is szerepel.

(#3442) bok92


bok92
addikt

Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek egy negatív tapasztalatot az Extreme Digital céggel kapcsolatban.
November 27-én rendeltem tőlük egy tv készüléket (180k értékben). A futár december 4-én hozta ki, majd két nap múlva jeleztem feléjük, hogy pixelhibás a készülék, és szeretném lecserélni a készüléket. Jó pár napig nem érkezett semmi válasz, majd felhívtam őket, azután kezdtek el bármit is intézni az ügy érdekében. Végül december 13-án vitte el a futár. Többször hívtam őket ezt követően, mert jó lett volna ha karácsonyra megérkezik a cserekészülék, hát nem jött össze... :DDD Karácsony előtt pár nappal jött az email, hogy karácsonyra fixen nem jön, de küldtek egy 2500ft értékű kupont. ok :DDD Most ott tartunk, hogy ma, azaz január 13-án még mindig nincs meg a tv. Felhívtam őket, elvileg két munkanapon belül intézkednek, de legjobb esetben is jövő héten érkezik meg. Talán...
Már múlt héten is azt mondták, hogy legkésőbb hétfőn itt lesz, dehát semmi. Kicsit bosszant, hogy adott egy készülék, amit kifizettem több mint egy hónapja, és mégsem látom. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#3443) EkSYS válasza bok92 (#3442) üzenetére


EkSYS
senior tag

egyre többször látszik hogy tojnak a fejedre ha már a pénz náluk - rád nyomják a bürokratikus adminisztráció súlyát - a rendszer adott csak told végig, ott mindent megmagyaráznak meg elnézést kérnek. Rohadt mocsok az összes ilyen kókler - persze sokszor ügyintézőtől is függ. Volt szerencsém ügyfélszolgáltatot vezetni, szóval igen függ. Remélem hamar megoldódik és írj be a google be is egy nagy negatívot nekik. :W

Eki - az eredeti

(#3444) #31600896 válasza EkSYS (#3443) üzenetére


#31600896
törölt tag

Bluechip az élő példa. Gané banda, nálam tuti feketelistára kerültek örökre. Más webshoppal nem volt még gondom, csak ezekkel.

[ Szerkesztve ]

(#3445) EkSYS válasza #31600896 (#3444) üzenetére


EkSYS
senior tag

akkor ne vegyet ott videokarit ?

Eki - az eredeti

(#3446) TIT válasza EkSYS (#3445) üzenetére


TIT
veterán

Bluechipbe? Ne,de lehet majd közlik,hogy nincs is,mindig ezt játszák.

(#3447) bok92 válasza EkSYS (#3443) üzenetére


bok92
addikt

Még mindig nem jeleztek semmit. Nem tudom mit kellene tennem, de tényleg.😀

(#3448) inf3rno válasza bok92 (#3447) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Elvileg ilyenkor visszakérheted a pénzed, ha nem cserélik záros határidőn belül. Én legalábbis ilyen útra terelném a dolgot a helyedben. Utána meg írogatnám a fizetési felszólításokat. Aztán meg jöhet a békéltető testület gondolom.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3449) bok92 válasza inf3rno (#3448) üzenetére


bok92
addikt

Vártam eddig a fogyasztóvédelemmel, mert hét elején jött az e-mail, hogy át lett adva a futárnak.
Hívom ma a futárcéget, hogy mikor hozzák, erre közlik, hogy sérült a csomagolás így nem szállítják ki. :DDD :DDD :DDD
Majd visszaküldik, és majd jön helyette 2022-ben a készülék. :U

(#3450) koby11h


koby11h
aktív tag

Eredeti ár/akciós ár, árfeltüntetés szabályozás - talán jobb lesz a helyzet, de még addig van egy év: [link]

"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.