Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2101) Zol77


Zol77
aktív tag

Megnyugodtam,hogy nem csak én nem értetem ezt az egész zagyvaságot.
De ha jól értelmezem,akkor pl a piac mellett lévő hírdetőtáblával is vigyázni kell,mert ha ki van írva,hogy kolbász van eladó,és virslit adnak helyette,akkor fel kell jelenteni a hírdetőtáblát,vagy a készítőjét,nem pedig a kolbászos nénit :)

[ Szerkesztve ]

(#2102) xxxjjjkkk válasza ALFA (#2096) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

szerintem jelentsd fel az internetet

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#2103) Gaaabeeesz válasza xxxjjjkkk (#2102) üzenetére


Gaaabeeesz
aktív tag

Az kizárt dolog, mert nem tudom.
Kérem kapcsolja ki!

Üdv, Gabesz

(#2104) ALFA


ALFA
senior tag

Hát igen, ha képtelenek vagytok rágni, megehetem helyettetek az ételt, de attól nem fogtok jóllakni. :K

Megnyugtatásul közlöm, hogy ilyen problémákra jó megoldás lesz a májustól életbe lépő EU-s szabályozás, már ügyvédek garmada várja, hogy jól megszedje magát, az ilyen cégek pedig gyorsan el fognak tűnni, vagy csődbe mennek a bírságok miatt.

Amit ma megtehetsz - miért nem tetted meg tegnap?

(#2105) Zol77 válasza ALFA (#2104) üzenetére


Zol77
aktív tag

Eszembe juttatod a '90-es éveket.
Volt anno egy olyan újság,a Commodore Világ, közismertebb nevén COV.
C64,Amiga játékokkal foglalkozott,magyarul számítástechnikai lap volt,a játékokat mutatta be.
(ezt csak a Viber miatt írtam le ilyen részletesen ;] )
Egyszer csak,megjelent egy egész oldalas hírdetés,hogy az újságban szereplő játékokat X forintért lemásolják,postázzák,itt egy lista,lehet válogatni. Mint kiderült,sok gond volt velük ,üres kazettát küldtek,vagy nem az volt rajta,vagy éppen az volt amit kértek,de nem működött.
És mi lett a vége? Elkezdtek ömleni az újságot fenyegető,feljelentő,szidó,anyázó levelek,hogy micsoda dolog már ez,hogy ilyet megtehetnek. Az újság ez után rögtön az első lapon foglalkozott vele,több számban is, hogy ők csak eladtak egy hirdetési felületet,tessék a hirdetőnek reklamálni,ne az újságnak. De az emberek ezt képtelenek voltak megérteni
, hiába példálózott a COV,hogy emberek,ha a Nők lapjában lévő hirdetésben átvernek,akkor a Nők lapját kell feljelenteni? Idő kellett az embereknek mire ezt megértették.
A te esetedben is,mindegy hogy több ember jelezte feléd ,hogy most hol itt a probléma,és mi is a probléma, de te szerinted mi nem értjük a problémát.
Chopin42 részletesen leírta neked,ha ezt sem érted,akkor szerintem nem velünk van a gond,és innentől kezdve felesleges bármit is mondani.

(#2106) chopin42 válasza Zol77 (#2105) üzenetére


chopin42
őstag

Nem, szerinte mindenki más helikopter :N

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#2107) ALFA válasza Zol77 (#2105) üzenetére


ALFA
senior tag

A hivatkozott haverod hülyeséget írt.
Nem az volt a probléma, hogy egy kamu hirdetés megjelent, ahogy ő is meg ti is ezt szajkózzátok.

A probléma az, hogy
1. (valószínűleg belső ember) akárki emil címét úgy tudja regisztrálni, hogy arról az illető nem kap értesítést.
Az emil cim pedig a személyes adatok közé tartozik, azaz náluk bevett gyakorlat a személyes adatokkal való visszaélés.
2. pár órával később a weboldal hivatalos emberkéje elkezdi bombázni az emil cim tulajdonosát, hogy mindenképpen generáljon még nagyobb letöltési forgalmat a weboldalán
3. a felügyeletre jogosult hivatal úgy tűnik, falaz nekik, egy ideig húzza az időt, majd mondvacsinált indokra (az ominózus hirdetés már törölve lett) hivatkozva gyorsan lezárja az ügyet.
A poén ebben az, hogy egy órája jött meg a visszajelzés, hogy a hirdetés törölve lett, de már más linkre hivatkozott a weboldal "ügyfélszolgálata".

A lényeggel valahogy nem akar senki foglalkozni, hogy miért és hogyan és ki tud hamis adatokkal regisztrálni, és az "ügyfélszolgálat" valamint a "hatóság" ehhez miért asszisztál.
Ez azért érdekes, mert nagyon valószínű, hogy a kamu hirdetés(ek) célja további személyes adatok megszerzése másoktól, akik a kamu hirdetés(ek)re válaszolnak.
Ha pedig igaz, hogy valamilyen tévében is hirdetik magukat, akkor ott már nagyon jól menő háttérbiznisznek kell lennie, biztosan nem ingyenes apróhirdetésekből telik nekik rá.

Ezért, ha felfogtátok volna, többszörös veszély van ezzel a weboldallal kapcsolatban, de nyugodtan repüljetek rá.
Jójjcakát, ha még mindig nem fogjátok fel, a ti bajotok, csak azért szólok, hogy nefáradjatok összesküvés elméletekkel példálózni. :R

[ Szerkesztve ]

Amit ma megtehetsz - miért nem tetted meg tegnap?

(#2108) xxxjjjkkk válasza ALFA (#2107) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

És az már felmerült benned, hogy nálad van a probléma?
egyébként email, nem emil,

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#2109) DrBubo77


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog

Múlt hét hétfőn a kander.hu-nál vásároltam egy kábelt előreutalással. Amiről még jött is e-mail, hogy beérkezett hozzájuk az átutalás. Azóta semmit nem küldtek, pedig 2-5 napos határidőt vállaltak. Ezzel mit lehet tenni?

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2110) xxxjjjkkk válasza DrBubo77 (#2109) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

első körben írtál a boltnak/telefonáltál nekik?

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#2111) inf3rno válasza DrBubo77 (#2109) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Kander, Alza nem ajánlottak, nem magyar cégek.

Buliban hasznos! =]

(#2112) Gaaabeeesz válasza inf3rno (#2111) üzenetére


Gaaabeeesz
aktív tag

Alzával nincs baj, bar nemtudom evek mulva a garival mi lesz.

Üdv, Gabesz

(#2113) ALFA válasza xxxjjjkkk (#2108) üzenetére


ALFA
senior tag

Márminthogy szerinted alvajáróként hajnali kettőkor vaalmi titkos helyről internetre csatlakoztam és beregisztráltam magam és feltettem mindenféle hirdetést pár óra alatt, majd kitöröltem minden nyomot, regisztrációs visszajelzéseket és nyugodtan visszafeküdtem aludni, hogy reggel tízkor pontosan úgy időzítve ébredjek és üljek webhez, hogy pont megérkezzen a weboldalról az első emil, miszerint az első hirdetésem megjelent, ami ténylegesen regisztrációs ellenőrzés és visszajelzés nélkül és hajnali kettőkor történt?

Amit ma megtehetsz - miért nem tetted meg tegnap?

(#2114) xxxjjjkkk válasza ALFA (#2113) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Most hogy így mondod igazad lehet, nem lehet, hogy a reptiliánok vannak a háttérben?

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#2115) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Nem kimondottan feketíteném, de kicsit frusztrál most az Xplaza.hu :O
Viszonylag lassú, rugalmatlan és "makacs" az ügyintézés, pedig szerintem részben az ő hibájuk, hogy sok most velem a macera.

Argep/arukereso segítségével lukadtam ki náluk, hogy ott volt a legolcsóbb szállítással együtt és raktáron egy Razer Manticor egérpad. A webshol oldalán kiderült, hogy még jobb a buli, mert a potom ~15k rendelést is ingyen szállítják (az árgép még ~1000 Ft-al számolt) és ott is az volt kiírva, hogy van raktáron. Így hát gyorsan leadtam a rendelést. A weboldalon és az első email-ben is le volt írva nyomatékosan, hogy nem küldenek díjbekérő számlát az előre utaláshoz, csak utaljak, így meg is tettem azonnal az első email alapján.

Másnap visszajött egy második email, hogy rendelés meghiúsult, mert nincs raktáron.
Ekkor szépen megkértem őket, hogy utalják vissza a pénzem (akkor jöttem rá, hogy bár már kétszer kiírták nekem, hogy ne várjak előlegszámlát, csak utaljak, még meg kellett volna várnom egy második visszajelző email-t, amiben harmadjára is leírják nekem, hogy utaljak, és csak azután kellett volna utalnom...).

Közben megrendeltem ugyan azt az egérpadot egy másik webshop-ban (konzolokszervize), ahol elvileg szintén volt raktáron. Onnan nagyon profi módon felhívtak telefonon, hogy sajnálják a tévedésüket, de nincs raktáron és rendelni sem tudnak a hazai disztribútoról, így visszaküldik a pénzem, amit levontak a bankkártyámról.

Szóval már lemondtam az egérpadról, mikor kaptam a választ az Xplaza-tól, hogy nem kapom vissza a pénzem, vásároljam le az összeget!
Először fel akartam őket hívni pár keresetlen szóra, de sohasem veszik fel a telefont, úgyhogy meditáltam kicsit a dolgon, alaposan átnéztem a kínálatot és leadtam egy új megrendelést, ismét egy egérpadra, ami elvileg van "raktáron". Azonnal írtam levelet is válaszul, hogy a korábbi összeget írják jóvá.

Naiv módon meg mertem kockáztatni egy kérést email-ben, hogy betettem a kosárba néhány CD-R lemezt, csak hogy kijöjjön az eredeti összeg, viszont kérném, hogy inkább küldjön valami mást azonos értékben, ami tényleg van raktáron, és nem késlelteti az egérpad szállítását.
Erre az a válasz jött most (hétvégén rendeltem, szóval két munkanap múlva), hogy a rendelést nem lehet módosítani, csak törölni vagy hagyni átfutni.

Ismét felemeltem a telefont, hogy zárjuk már végre le ezt a huzavonát értelmes módon gyorsan, de most ki sem csengett, szóval válaszoltam email-ben, hogy maradjon akkor a pad+cdlemez rendelés. Most remélem még valamikor a héten feladják (nem fogok heteket várni pár CR lemezre).

Szóval hihetetlen rugalmasak, gyorsak és előzékenyek. :P
Persze, én is hibáztam a történetben, de jóhiszeműen, illetve azóta együttműködtem, és nem is vagyok megkárosítva, de azért frusztrálóvá vált a dolog. Egyetlen "elnézés" szó az első email-ben, felkiáltójel helyett pont a mondat végén, hogy ne érezzem magam utasítva, és máris sokkal jobb lenne a benyomásom, ahogy volt az a másik boltban is, ahol lényegében ugyan azt a hibát követték el (hamis raktárkészlet jelölés), csak teljesen másképp álltak hozzá.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#2116) TIT válasza janos666 (#2115) üzenetére


TIT
veterán

Kötelesek a pénzt visszafizetni és nem kényszeríteni más termék vásárlásra mert ők megtévesztik a vásárlót.
Az összes pláza egy nagy kamucég.

(#2117) lufi7 válasza janos666 (#2115) üzenetére


lufi7
aktív tag

Ne haragudj, de mi tökömnek fizeted ki előre?

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#2118) janos666 válasza lufi7 (#2117) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Így könnyebben lehet mondani a futárnak, ha épp akkor jön, mikor nincs itthon senki (+ sokszor alszom nappal éjszaka helyett), hogy adja oda valamelyik szomszédnak, akit otthon talál. Emiatt pedig megszokássá is vált nálam, hogy ezt az opciót preferálom, ha nincs PickPack / Postán maradó utánvétes (vagy valamiért az épp drágább).
Mindkét említett boltnál volt már regisztrált fiókom, és költöttem már el korábban ennek az összegnek a többszörösét, ez egy vacak egérpad.
De amúgy igen, most ezzel együtt már gyűlt fel annyi rossz tapasztalat, hogy hanyagoljam az előreutalást a kis webshopoknak (a nagyok közt pedig van akinek szállítás után is lehet utalni).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#2119) ktitomi


ktitomi
újonc

Üdv mindenkinek . A www.goldchip.hu webáruház mennyire megbízható ? egy videó kártyát rendelnék tőlük de még nem volt dolgom a céggel .

(#2120) TIT válasza ktitomi (#2119) üzenetére


TIT
veterán

Mivel fizikailag nem léteznek én hanyagolnám őket.

(#2121) minek?:S


minek?:S
őstag

Srácok! 2 helyről lenne lehetőségem mobilt venni, az egyik az XXL GSM a másik a GSM Home. Utóbbiról rengeteg negatívumot olvastam garanciáztatás ügyben, így nem feltétlen választanám őket, még a 2+2év gari miatt sem. Az előbbit pedig évekkel ezelőtt is láttam, MA!-nak is sokszor adtak telefont és olcsó is(mondjuk meglepően túl olcsón). Itt is találtam róluk pár véleményt, de manapság hogy állnak a dolgok náluk?

Üdv.:M.

(#2122) SAS107


SAS107
csendes tag

Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni tőletek a következő esetre, mert nem tudom eldönteni hogy a Hardverkernek volt e igaza, vagy csak engem néztek hülyének.

Vettem használtan egy Seasonic prime platinum 1000w-os tápot, direkt nem sajnáltam rá a pénzt, adtam a minőségre, mert mindenhol csak jót hallani róla és az még 10 év múlva is táp marad.
Szerencsére a vásárláskor a srác oda adta a számlát, garijegyet meg mindent ami járt a táphoz.
A gari a hardverkerbe szólt.
Úgy 1 hónap használat után, egyszer leállítottam a gépet, és másnap már nem kapcsolt be. Hosszas tesztelés után kiderült hogy a táp nem indítja a gépet. Nem hittem a szememnek, na de mindegy most a technikai dolgokba ne menjünk bele.
Fogtam, összecsomagoltam és bevittem a szervizbe.
Mondták hogy bevizsgálják és ha tényleg rossz akkor elküldik a gyártónak.
Jó.
1 hét múlva felhívom őket (ja itt jegyzem meg, hogy ők a 2 hónap alatt egyszer se hívtak vagy írtak, viszont én nagyon nehezen tudtam elérni őket, volt hogy napokig nem)
Mondták hogy tényleg rossz, és elküldték a gyártónak.
Kérdeztem mennyi idő?
Válasz: 1-2 hét, majd hívnak.
2 hét után felhívom őket hogy mi a helyzet? Nézi a gépben, azt mondja hogy már a gyártónál van, de ennél többet ő sem lát.
Aztán elkezdett kérdezősködni hogy hogy használtam, mint használtam, hány vga-t futtattam vele, bányászatra használtam e, csináltam e vele valami szokatlant stb...
Nem értettem miért érdekli annyira a cávót ez a dolog, de jó fej voltam és elmondtam neki mindent, igen bányászatra, 3 gtx 1080ti-t, és nem csináltam vele semmit, és amúgy használtan vettem.
Aztán elkezdett értetlenkedni hogy miért ad el valaki egy ilyen tápot 1 hónap után.
Hát mondom mit tudom én, de ez most nem mindegy? Mennyi idő mire meglesz a tápom?
Azt mondta hogy szerinte max 1 hét.
2 hét múlva felhívom őket. Azt mondják hogy kicserélik de egyeztetniük kell a beszállitoval, szerintük 1 hét és megérkezik. Majd szólnak. De ha mégse akkor majd kitalálunk valamit.
2 hét után felhívom őket, azt mondják nem tudják megmondani mikorra tud a beszállito pontosan ilyen tápot hozni, de ha gondolom vissza adják a pénzt, vagy levásárolhatom.
Egy pár nap gondolkodás után úgy voltam vele hogy láttam hogy van nekik raktáron egy fsp aurum 1200 pt 76.000-ért. A seasonic 86.000 volt.
Utána olvastam, jókat írtak róla, még 200 wattal több is, és olcsóbb is.
Felhívom őket hogy akkor ez így mehet e, és ha igen akkor a különbözetet vissza kapom e.
Mondták hogy persze, nem szaroznak ilyenekkel.
Jó, másnap bementem, vittem a papírokat, elmondtam mit akarok és hogy telefonon már lebeszéltem ezt valamelyik kollégával.
Jó, elkezdi a srác intézni a dolgokat, mire egy másik csávó odajön hogy emlékszik hogy én mondtam neki hogy használtam vettem.
Mondom igen, és?
És hogy én vagyok e az akinek a nevére szól a számla.
Mondom nem, és?
Hát akkor pénzt nem adhatunk vissza, mert ők azzal a személlyel vannak szerződésben akinek a nevére szól a számla.
Aztán elkezdtem értetlenkedni, hogy akkor mi van? Az csak egy számla, megörököltem, megvettem tőle, nem értem milyen szerződésről beszélnek, milyen kitételei vannak a szerződésnek? Most ha én eladok valamit és az én nevemre szól a számla akkor a másik fél nem tud eljárni az ügyben mert nem én vagyok?
Teljesen kiakadtam.
De mondták hogy igy is milyen jó fejek, hogy azért a tápot kicserélik egy másikra, mert igy elvileg azt se tehetnék meg de pénzt nem adnak vissza.
Aztán már 2 hónap baszakodás után úgy voltam vele hogy baszódjanak meg, adják ide az új tápot és többet ide úgyse jövök, többet ér az időm és a nyugalmam annál a 10.000ft-nál.
De azért érdekelne hogy ilyen tényleg van e, vagy csak szimplán szemetek voltak?
Egyébként meg az a kérdés is felmerült bennem, hogy ha majd a gyártó, visszaküldi az új tápot, és eladják majd 86.000-ért még egyszer, akkor azt a 10.000 ft különbözetet ki nyeli le? gondolom nem fogják elpostázni annak a srácnak akitöl megvettem a tápot.

Na csak ennyi, köszönöm ha valaki végig olvassa, én már annak is örülök hogy kiadhattam magamból :)

(#2123) inf3rno válasza SAS107 (#2122) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nem vagyok jogász, de úgy gondolom, hogy neked van igazad. Azzal, hogy megvetted és hozzád került a számla és a garancialevél, te rendelkezel azokkal a jogokkal, mint az eredeti vásárló. Ennyi erővel a garanciát se tudnád érvényesíteni, ha másodkézből csinálod...

Buliban hasznos! =]

(#2124) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Érdekes kérdés, hogyha többféle dolgot veszek és adnak számlát meg garancia papírt, akkor ha eladom az egyiket, hogyan tudom megoldani, hogy a nálam maradókra is megmaradjon a garancia? Gondolom a papírok fénymásolása nem megoldás... Egyéb ötlet?

Buliban hasznos! =]

(#2125) Gaaabeeesz válasza SAS107 (#2122) üzenetére


Gaaabeeesz
aktív tag

Ha mar ennyire besokalltal, a helyedben kertem volna valamit a 12k értekben is.
Hdd, eger akarmi :)

Egyebkent en amazonrol hallottam ilyet, hogy csak az eredeti vasarlo jarhat el a garancialis ugyben. Agyrém...

[ Szerkesztve ]

Üdv, Gabesz

(#2126) minek?:S válasza SAS107 (#2122) üzenetére


minek?:S
őstag

Ez érdekes dolog, én sem értek ennyire a jogokhoz, de szerintem ilyen nincs.. én pl a Berrybolttal jártam úgym hogy haver lógott nekem 6000Ft-tal, és mondtam neki h intézzen fülest és úgy megegyezünk, intézett, használtam, elromlott, majd a garancia lejárta előtt 2 nappal írtam emailt és úgy cserélték ki, hogy mikor jött a futár a régi fülesért, az újat már hozta, és nálam van.

Én tuti nem hagytam volna annyiban a dolgot, 10000 Ft azért 10000 Ft, szerintem azért nem olyan kevés pénz. Én tuti fogyasztóvédelemhez fordultam volna, vagy legalábbis keresnék erre valami jogszabályt, törvényt.

Üdv.:M.

(#2127) Polllen válasza SAS107 (#2122) üzenetére


Polllen
nagyúr

A garanciajegy is elegendő, ha abból kiderül, hogy az adott boltból van a cucc.

Garijegyen viszont a vásárló adatai nincsenek rajta, tehát nem hiszem, hogy igazuk lett volna.

Maximum abba köthetnek bele - talán -, hogy hol az adás-vételi. Vagyis, hogy tényleg vetted, nem loptad. Bár nem tudom, hogy ezt firtathatják-e.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#2128) TIT


TIT
veterán

Azt kellett volna mondanod,hogy Te vagy a tulaj,úgyse nézik a személyid vagy küld be a havert,hogy ő az.
Nem néznek semmit ha a gar megvan.
Genyák mert nekem is azt mondták a vgára,hogy jófejségből cserélték mert semmi baja nem volt,eladó(Kádas) is hazavitte.Az jó mert ha elbassza rám verik.
Az nem zavarta őket,hogy az egész net a hibájával volt tele.
Aztán amire cserélték az olcsóbb volt de persze nem adták vissza a különbözetet,mondván ha drágább lenne az az ő veszteségük,így meg az enyém.
Na mindegy kp.vissza és megvettem az aquába olcsóbban.
Te is kérd vissza a 86 ropit,köteles visszaadni.
Amúgy ezt a nem adjuk vissza a difit haverral is eljátszották,pedig ő nagykerezik és vagy 12 éve hozzájuk jár.
Sajnos néha én is 8 éve ha nincs más.
Ez,hogy nem hívnak nem újdonság.
Írj a tulajnak rögtön lesz változás.

(#2129) chopin42


chopin42
őstag

Másik topikban írtam le.
Mit kezdjek a bolttal? K ideges vagyok...

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#2130) XaraX válasza chopin42 (#2129) üzenetére


XaraX
addikt

Ezt vetted, gondolom....[link]
Az oldalon ott van, gari 1 év.
Nincfs szükség márkaszervív elérhetőségre, a bolt vállalta az garit, egy éven belül cserélik.
Nem tudod beregisztrálni, ki tudja, milyen beszerzés, ez nem egyedi eset, minden biltban előfordul.
Figyelmetlen voltál a vásárlásnál, ha nem megfelelő, csak elállni tudsz,szerintem.

(#2131) TIT válasza chopin42 (#2129) üzenetére


TIT
veterán

Ennyiért már wd-t kapsz 2 év garral,igaz régebbe n3 volt.
Kaptál garijegyet is a számlán kívűl,A4-es papír.

(#2132) chopin42


chopin42
őstag

Igen, egy év, mivel ebben az országban annyi a kötelező. De eddig mindent be tudtam regisztrálni, ezt nem. Ezért kéne az, hogy mit tudok tenni? Lopott cuccot adnak el, vagy mi a franc, hogy nem lehet regelni? Van papírom, egy éven belül ha elromlik, nem gáz. De egy hdd esetén nem sok egy év, 2 év se, ami a gyári. Mindegy, holnap hívom őket, és érdeklődök...

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#2133) chopin42 válasza TIT (#2131) üzenetére


chopin42
őstag

Azt vettem volna, de a hdd-s topikban lebeszéltek (mondván ez újabb, hűvösebb, nincs vele gond). Már kezdem kicsit bánni...meg azt is, hogy az aquából rendeltem, mert úgy volt olcsó szállítással együtt (compkerből +1k minimum, de ott legalább 2 év garit kaptam volna, de a fene se gondolta, hogy egy 10k értékeléssel rendelkező boltnál bukok egy év garanciát)...

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#2134) Gaaabeeesz válasza chopin42 (#2133) üzenetére


Gaaabeeesz
aktív tag

Ha "Normalisan" hasznalod, nem dobalod, stb. akkor siman húzza a 2 évet, de sztem az 5-t is

[ Szerkesztve ]

Üdv, Gabesz

(#2135) TIT válasza chopin42 (#2133) üzenetére


TIT
veterán

Az új mindig gagyibb mert ezek is gagyulnak,nekem a wd 8 éves és semmi baja.
Sajna már nem adnak 3 év garit mint régen.
Az értékelés semmit nem ér,ált.azt nézik,hogy megjött-e és átvételkor minden ok-e,de ez a dolguk,nem ez számít.
Ráadásul pont az aqua verte át ismimet egérgariztatásnál,jegyzőkönyv persze nincs.

(#2136) chopin42 válasza Gaaabeeesz (#2134) üzenetére


chopin42
őstag

Jól van...szerintem holnap telefonálok, majd beszerelem. Nem is az a baj, normálisan használnám. De ha másfél év múlva bedöglene (ki tudja), jó lenne, ha cserélhetném, és nem kéne újat venni (tekintve, hogy van egy wd-m, ami 8 éve hibátlan).

@TIT: Üdv a klubban. Az aqua meg ezek szerint oda való, ami vízzel öblít...

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#2137) DrBubo77 válasza xxxjjjkkk (#2110) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog

Egy pár levélváltáson már túl vagyunk, miután ők törölték a rendelést, mert nem tudják teljesíteni. De a pénz még mindig nem utalták vissza. Pedig lassan 2 hét eltelt.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2138) chopin42 válasza chopin42 (#2136) üzenetére


chopin42
őstag

Írtam az aquának, hívtam őket, azóta se semmi...Péntekig várok. (Azért boltból rendeltem, hogy ne legyen gond...legközelebb marad az apró)
A Magyar boltok a béka segge alá valók, tisztelet a kivételnek. Itt az ügyfél az utolsó. Addig készségesek, míg vásárolsz, utána kit izgat...Írtam német amazonnak, olyan válaszlevelet küldtek rögtön másnap, hogy elájultam. Konkréten kinyalták a seggem.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#2139) TIT válasza chopin42 (#2138) üzenetére


TIT
veterán

Hát igen,ezek a webshopok meg számtech.boltok teszik tönkre a kereskedelmet.
A több hónapos gariztatással+szemétkedéssel,hogy nincs gar meg ilyenek.
Normális műszaki boltban ilyen nincs,de van is magyar szervíze.

(#2140) chopin42 válasza TIT (#2139) üzenetére


chopin42
őstag

Fejlemény: elállok a pics@ba.
Ezt írták: "Merevlemezekre nem tudunk gyártói garancialevelet adni, mert nem a gyártó, hanem a kereskedelmi egység vállalja a garanciát.
A terméket 12 hónap garanciával értékesítjük, ez fel van tüntetve a honlapunkon a termék paramétereinél.
A hatályos kormányrendelet elektronikai termékekre kötelező 12 hónap garanciát ír elő, amelyet meg is adtunk a termékre.
Plusz garanciát nem tudunk vállalni a termékre.
Amennyiben így nem megfelelő Önnek, élhet az elállás jogával."
Aquát ezután messziiről kerülöm, a szürke importos cuccaikkal egyetemben. Én megszívtam, remélem más nem jár így velük.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#2141) Gaaabeeesz válasza chopin42 (#2140) üzenetére


Gaaabeeesz
aktív tag

Sztem nem rossz hely az aqua.
Figyelmetlen voltal, ennyi :)

Üdv, Gabesz

(#2142) Polllen válasza Gaaabeeesz (#2141) üzenetére


Polllen
nagyúr

Szerintem sem az aqua-val van a gond.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#2143) chopin42


chopin42
őstag

Amikor levelezgettem velük, ott leírtam, én nem figyeltem. Ami a lényeg: megkérdeztem, hogyan kaphatom meg a két év garanciát, mivel nem tudom regisztrálni a cuccot, mert nem fogadja el a szériaszámot. Ezt kaptam válaszul. Igen, én csesztem el, de nem voltak valami készségesek abban, hogy segítsenek. Más is megszívta már velük. Ha ti nem az jó. Remélem más se, csak én jártam így.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#2144) TIT válasza chopin42 (#2143) üzenetére


TIT
veterán

Havert is megszivatták az egérrel rendesen mindenféle mondvacsinált indokkal,az egész sántított.

(#2145) HartgeH3-2.8 válasza TIT (#2144) üzenetére


HartgeH3-2.8
addikt

notebook.hu (Árkád) - két flegma "laza vagyok leszarlak eladóval"

Rendeltem online egy mobilkészüléket. Amikor szabad voltam egyből mentem is érte. A megjegyzés rovatban KIFEJEZETTEN kértem, hogy kizárólag bontatlan, sértetlen csomagolású terméket veszek át. Erre levesz az eladó a polcról "flegma" stílusban, egy bontott feltehetően utolsó darabot. Kértem nézze meg a megrendelést benne van a kérésem, és nem értette mi a gond. Ez "ugyan olyan" címszóval. NEM!! Ami fel van bontva, az már bontott termék, és nem ugyan az! Súlyos tévedés. Minősíthetetlen kiszolgálás "hallottam elsőre is válasszal", ügymenet pocsék, a vásárló kérésének maximális figyelmen kívül hagyása hatalmas nagy nulla. Örs Vezér tere Árkád üzlet. Nem hogy 1 csillag, mínusz 1! Ja és szintén flegma pofával "rendelhetek újat az 2 hét" legközelebb kirángatom a pult mögül! Nem semmi üzletstratégia..

Hozzá tartozik, hogy 2éve itt vettem telefont Allee-ban. Nagyon rendes eladókkal. Most viszont inkább átmentem MM-ba telefont venni. Érdekes az tucat termékeket áruló üzlet, mégis korrekt módon válaszoltak ha kérdeztem, ja és full gyári bontatlan plussz lefóliázott, plussz levédett termék a polcon.

Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

(#2146) inf3rno válasza XaraX (#2130) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Elektronikára 10k felett úgy tudom, hogy jár a 2 év gari, tökmindegy mit ír rá a bolt. Ez mondjuk elég zűrösnek tűnik, hogy nem lehet regisztrálni.

Buliban hasznos! =]

(#2147) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Utánanéztem, sajnos úgy néz ki, hogy tényleg csak 1 év gari/jótállás kötelező 10k feletti termékekre, utána további 1 év a szavatosság, aminél már azt hiszem neked kell bizonyítani, hogy nem te cseszted el. A 2 év annyira megszokott, hogy valamiért az rögzült nálam.

Buliban hasznos! =]

(#2148) inf3rno válasza DrBubo77 (#2137) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Elállásnál 1 hónapon belül kell visszautalniuk. Így, hogy ők álltak el, nem tudom, hogy mi a határidő. Mindenesetre írj pár felszólítást, aztán ha arra se utalják, akkor hívd fel a fogyasztóvédelmet, hogy mit javasolnak.

Buliban hasznos! =]

(#2149) DrBubo77 válasza inf3rno (#2148) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog

14 napos határidőt írtak a visszautalásra. Ma jár le.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2150) DrBubo77 válasza DrBubo77 (#2149) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog

A határidő utolsó napján visszautalták a pénzt.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.