Nem kimondottan feketíteném, de kicsit frusztrál most az Xplaza.hu
Viszonylag lassú, rugalmatlan és "makacs" az ügyintézés, pedig szerintem részben az ő hibájuk, hogy sok most velem a macera.
Argep/arukereso segítségével lukadtam ki náluk, hogy ott volt a legolcsóbb szállítással együtt és raktáron egy Razer Manticor egérpad. A webshol oldalán kiderült, hogy még jobb a buli, mert a potom ~15k rendelést is ingyen szállítják (az árgép még ~1000 Ft-al számolt) és ott is az volt kiírva, hogy van raktáron. Így hát gyorsan leadtam a rendelést. A weboldalon és az első email-ben is le volt írva nyomatékosan, hogy nem küldenek díjbekérő számlát az előre utaláshoz, csak utaljak, így meg is tettem azonnal az első email alapján.
Másnap visszajött egy második email, hogy rendelés meghiúsult, mert nincs raktáron.
Ekkor szépen megkértem őket, hogy utalják vissza a pénzem (akkor jöttem rá, hogy bár már kétszer kiírták nekem, hogy ne várjak előlegszámlát, csak utaljak, még meg kellett volna várnom egy második visszajelző email-t, amiben harmadjára is leírják nekem, hogy utaljak, és csak azután kellett volna utalnom...).
Közben megrendeltem ugyan azt az egérpadot egy másik webshop-ban (konzolokszervize), ahol elvileg szintén volt raktáron. Onnan nagyon profi módon felhívtak telefonon, hogy sajnálják a tévedésüket, de nincs raktáron és rendelni sem tudnak a hazai disztribútoról, így visszaküldik a pénzem, amit levontak a bankkártyámról.
Szóval már lemondtam az egérpadról, mikor kaptam a választ az Xplaza-tól, hogy nem kapom vissza a pénzem, vásároljam le az összeget!
Először fel akartam őket hívni pár keresetlen szóra, de sohasem veszik fel a telefont, úgyhogy meditáltam kicsit a dolgon, alaposan átnéztem a kínálatot és leadtam egy új megrendelést, ismét egy egérpadra, ami elvileg van "raktáron". Azonnal írtam levelet is válaszul, hogy a korábbi összeget írják jóvá.
Naiv módon meg mertem kockáztatni egy kérést email-ben, hogy betettem a kosárba néhány CD-R lemezt, csak hogy kijöjjön az eredeti összeg, viszont kérném, hogy inkább küldjön valami mást azonos értékben, ami tényleg van raktáron, és nem késlelteti az egérpad szállítását.
Erre az a válasz jött most (hétvégén rendeltem, szóval két munkanap múlva), hogy a rendelést nem lehet módosítani, csak törölni vagy hagyni átfutni.
Ismét felemeltem a telefont, hogy zárjuk már végre le ezt a huzavonát értelmes módon gyorsan, de most ki sem csengett, szóval válaszoltam email-ben, hogy maradjon akkor a pad+cdlemez rendelés. Most remélem még valamikor a héten feladják (nem fogok heteket várni pár CR lemezre).
Szóval hihetetlen rugalmasak, gyorsak és előzékenyek.
Persze, én is hibáztam a történetben, de jóhiszeműen, illetve azóta együttműködtem, és nem is vagyok megkárosítva, de azért frusztrálóvá vált a dolog. Egyetlen "elnézés" szó az első email-ben, felkiáltójel helyett pont a mondat végén, hogy ne érezzem magam utasítva, és máris sokkal jobb lenne a benyomásom, ahogy volt az a másik boltban is, ahol lényegében ugyan azt a hibát követték el (hamis raktárkészlet jelölés), csak teljesen másképp álltak hozzá.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."