Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- JBL Xtreme 4 vélemény (vs. BOSE)
- Bambanő háza tája
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
McCartman
őstag
Kár, hogy nem jön ki tavasszal.
Bár ahogy látom itt nagyjából mi ketten várjuk összesen.Érdekes amúgy, hogy a ph fórumokon egy stratégiai játék sem örvend népszerűségnek. Ahogy látom a Paradox játékok (Europa Unviersalis/Hearts of Iron/Crusader Kings) eleve halálra vannak itt ítélve de a könnyedebb műfajra (Total War) sincs érdeklődés.
Bezzeg a 0 történettel, 0 kreativitással futószalagon gyártott állítólagos AAA címek több tízezer hszt termelnek, erre van csak igény, sajnos.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
őstag
De, tudhatjuk. Ez csak marketingfogás aka beetetés.
Total War: Rome II - Greek States Culture Pack
Ezekkel sincs idejük foglalkozni csak aranylemez után, mi?
Főleg, hogy csak akkor kapod meg "ingyen" (érted, fizetsz ugyan a játékért, de ezt ingyen kapod,dejó neked) ha előrendeled.Undorítóak ezek a pár megás DLCk, meg úgy en bloc az egész DLC politika, hogy szándékosan félkész, szar játékokat adnak ki, csak, hogy még egy párszor lefejjék rólad később a teljes játék árát.
Tény, ilyenekkel egyszerűbb pénzt keresni, mint normális, teljes értékű kiegészítőkkel mint azt régen volt szokás készíteni, de ettől hánynom kell.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
-
McCartman
őstag
Dehogy, nem lehet ugyanaz.
A Shogun 2 minimum rendszer követelményeihez lövik be az új játék minimumát is, ezt hangoztatják folyton, de ki tudja ez milyen fapados megjelenést jelent majd.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
őstag
Mérget még erre sem vennék, pár képalában írtak erről régen, most is csak említette, hogy céljaik közt van.
Aztán lehet beleszólnak még "fentről", hogy ez így nem lesz jó üzlet a hardvergyártóknak.Hivatalos gépigénynek én majd csak a megjelenés utánit tekintem.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
wednesday
őstag
Szerintem is. A minimum szint az könnyen hozható, hiszen ott mindkét játék esetében lepusztított grafika van, kikapcsolt effektek, árnyékok, low textúra. Sőt ha rágyúrnak végre a többmagos optimalizációra akár még jobban is futhat (CPU erő megnő, akkor több egység is lehet a térképen).
A maximum beállításoknál meg biztos vagyok benne, hogy valamivel több kakaó kell neki, mint Shogun esetében.
-
anytime
őstag
Azert az arakra majd kivancsi leszek.
Epp ma nezem, hogy szepen estek a HD79xx arak, hatha lesz meg tovabbi csokkenes. Ha igy lesz, akkor lehet, hogy belenyulok, annak biztosan elegnek kell lenni (7950, 7970).
Most egy i5-4670-em van, ez melle nezegetem a vga-kat - a HD4600 karcsu lenne -
wednesday
őstag
Lehetne, de egyrészt hatalmas energiákat és időt kötne le ( a számítási teljesítményről nem beszélve). A kiadó nem menne bele ilyen fejlesztésbe az biztos.
A sakkpéldánál maradva, sok idő telt el még a gép legyőzte az embert. Pedig előre kötött szabályok vannak, teljesen behatároltan, egymás után történnek a lépések, nem egyszerre támadnak a bábuk stb.
Na már az nagy probléma lehet az AI-nál, hogy egyáltalán real-time lereagálja az ember lépéseit, nemhogy még "előre gondolkodjon". Sokkal jobban kéne kezelni az egységeket külön külön és egységben is stb. Én sem vagyok programozó de szerintem ez egy nehéz dolog.
Emberként meg cselekedhetsz látszólag irracionális dolgokat, simán meg tudod zavarni a gépet. Oda küldesz csalinak egységeket aztán megkerülve támadsz, amit a gép nem érzékel. Nem úgy látja a gép a dolgokat mint mi, nem tudja, hogy pl te bekerítésre játszol, de emberként emberi játékos ellen lehet sejtésed, hogy valamire készül stb.Én annak is örülnék már, ha a stratégiai térképen a körökre osztott résznél lenne értelmesebb az AI. Az még kivitelezhető lenne.
-
McCartman
őstag
Megy a maszatolás rendesen.
Ami még érdekes:What are the sizes of different units and what are they on the different unit size settings?
These numbers are by type, and then huge/large/medium/small unit size. Melee infantry 160/120/80/40, missile infantry 120/90/60/30, cavalry 80/60/40/20, artillery 40/30/20/10 and 4/3/2/1 engines.[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
dobost
senior tag
-
dobost
senior tag
A forest benchmarkot kb 1 percig futtattam, akkor esett le 16 fps-re, amikor legurultak a felgyújtott bálák a dombról, máshol minimum 30 fps volt.
Minden extreme vagy ultra kivéve a texture filtering (2X) ill a dept of field low-on van. (full HD felbontás)Azért őket is meg lehet érteni... a management illetve a kiadó biztos nyomta őket, hogy tartani kell a határidőt, így ki kellett adni a játékot. Tökéletes játék nem létezik, ami mindenre optimalizálva van. Valószínűleg az intel adott nekik egy rakat gépet és azon teszteltek. (esetleg megnézték AMD-n is)
A hw alkatrészek minden variációját nem tudják tesztelni ez esetleg a beta során derül ki vagy esetleg kiadás után, hogy mik a legégetőbb hibák.1-2 patch múlva biztos vagyok benne, hogy sokkal jobb lesz a helyzet.
(bár lehet azért vagyok ilyen megértő, mert szoftverfejlesztésben dolgozok én is... ) -
wednesday
őstag
Szerintem ide minden kell majd. Patchek és driverek is, na meg idő....
Sajnos valószínű nálam még patch után is felejtős lesz a játék.. Ide totál új gép kell. Az meg nem mostanában lesz. Na nembaj, addigra Steamen majd megveszem a kiforrot játékot 50-75%-os akcióban, az összes DLC-vel.
[ Szerkesztve ]
-
dobost
senior tag
Egy Frostbite 3 azért kemény lett volna.
Szerencsére én olyan sok bugot nem tapasztaltam, bár a prológusnál érdekes volt, amikor azt mondta, hogy mergeljem a "szárazföldi" illetve tengeri flottát... csak az volt a gond, hogy már egy lépést se tudtam tenni... Nyilván az End Turn nem volt aktív.
-
Terrorista
senior tag
Én csak azt nem értem, hogy ha az emberek a mai napig leülnek az első résszel játszani, aminek már eléggé régi a grafikai motorja, akkor miért kell minden kiadott résznél kvázi új grafikával előrukkolni?
Ott volt a Empire/Napoleon. Az már bőven az a szint, ami felett már tényleg nincs sok értelme a jobb grafikának. Sokkalta jobb a játékélmény, ha nem szaggat a játék és nincsenek optimalizálatlanságok, bugok. Lehetne a tartalommal foglalkozni és sokkal jobb/összetettebb játékokat készíthetnének. Nem kellene moddereknek szét moddolni az alapjátékot, hogy kvázi játszható legyen a játék.
De ha ez sem, akkor ott volt Shogun 2. Mi baj volt azzal a graf motorral? Sikerült jól összerakni. Ezzel szemben a Rome 2 grafikájától nem dobtam hátast. High beállítással olyan ocsmány minden, hogy benchmarkban az emberekre azt hittem zombik, annyira eltorzult a textúrájuk... A kívánt vas pedig indokolatlanul nagy a Shogunéhoz képest.
Nem jó ez így.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest