Hirdetés
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Kioxia XG6, BiCS please
- MárkaLánc
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Világ napszakokban (képek)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
Új hozzászólás Aktív témák
-
WildSeven
tag
Be kell menni minden nap beírni a vásárlók könyvébe és verni az asztalt, negatív értékelést írni facebookon, árukeresőn. Szarnak a vevőkre magasról, nem véletlen, hogy RMA ügyben nem is lehet telefonálni, az emailre simán nem válaszolnak, így vagy ülsz a seggeden vagy utazgatsz hozzájuk nap-nap után. De csinálni kell nem fenyegetőzni, mert az már nem hat rájuk.
EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra / R5 5600X / Arctic Liquid Freezer II 240 / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3600Mhz / Gigabyte B550M AORUS PRO-P / 870 EVO 2TB + 1 TB / MP510 1TB / ADATA SX8200 2TB / Alienware 34" 21:9 / Corsair K70 / Logitech G Pro Wireless / iPhone 12 Pro / Apple Watch Series 6 44mm
-
Walter_White
senior tag
Szerintem (nem látok bele sajnos a szerviz müködésének a hátterébe) az a pumpa zörgés, és a viz lötyögés valószinüleg amiatt lehet hogy kevés benne a "víz" - szerintem már tovább küldték javításra a nagykernek, a nagyker meg tovább, vagy esetleg vár a gyártó válaszára. Amúgy 1 maillel megkérdezhetnéd, hogy hol tart az ügyintézés. - pl volt egy nagyon hosszu ügyintézésem, 1x egy Asus VGA-m 2 év és 11 hónap után megadta magát- se kép, se hang teljesen halott volt (nem Iponban vásárolt) - 8800GTS320- amit javításra küldtek vissza, bevizsgálta a kisker, vissza a nagykerhez, akik visszaküldték a gyártónak javításra, ez kb közelített az 1 hónaphoz, - valószinüleg ha javították volna - akkor ugye ugyan azt kapom vissza, ami lehet még tovább tartott volna- szállítás miatt... (gondolom ilyenkor akkor van a szállítás mikor a nagyker 1 nagyobb adagot rendel több más alkatrészből is, de mondom nem akarok hülyeséget mondani - nem látok bele) majd utána értesítettek hogy nem tudták megjavítani és választhatok egy másik kártyát.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Nincs megszabva, törekednie kell a minél hamarabbira
Törekvés simán jelenti azt hogy ő is rákérdez a beszállítottnál vagy a gyártónálSzerintem 30nap felett már lehet őket zaklatni hogy mikkor lesz valami
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Franklin
addikt
"kaptak még 1 e-mailt, de erre is csesztek válaszolni 1 órán belül"
Ez most komoly? 1 órán belül nem válaszolnak és te már kiakadsz? Még ha a 2. emailed volt, akkor is...
Én elhiszem, hogy mindenkinek a saját cucca a legfontosabb, de azért illik 24 órát várni egy email elküldése után a válaszra, legalábbis az üzleti életben így van.
-
HUN]Repa
aktív tag
Egyrészt: ha a beszállító jóváírást ajánl fel, azt mi is fel szoktuk, mert gyakoribb az az eset amikor mást vennének a meghibásodott termék helyett mint az eredeti, pl mert csalódtak benne, vagy azóta lett modernebb. Másrészt: nem találtam a levelezésben olyan emailt tőled, ami kifogásolná a jóváírást, csak itt láttam az üzenetet, a panaszt továbbítottam és így lett cseredarab a beszállítótól. Azt viszont láttam, hogy hiányosan került vissza hozzánk a cucc... Ja még valami: a termékek nem a "boltban figyelnek", hanem rendelhetők, de a fentieket már leírtuk itt többször is.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Én továbbra is háborgok a hűtő miatt...nem mostanában fog lecsendülni." - Én ezt láttam, ezért próbáltam segíteni a cserével, de ha nem kell megoldható a vételár is természetesen. Nem találtam tőled üzeneted, de nem gondoltam, hogy magadban háborogsz csak, hanem hogy pl másik emailcímről, vagy másik emailcímünkre írtál.
Sajnos az nem számít, hogy mi hiányzik, ha az a termék tartozéka. Szerintem az inkább segítette volna a gyors befejezést, ha a leadást követően mihamarabb visszajuttatod a hiányzó alkatrészt, vagy ez csak szerintem logikus? Persze így is befejeződött, csak jóval lassabban.
Mivel a fórumot nem csak 2007-óta vásárlók olvassák így én mégis fontosnak tartom leírni, hogy semmi nem "figyel a boltban" minden rendelésre van.
Az emailezésre fokozott figyelmet fordítunk, de előfordul hogy egyikünk szabadságon van, a másik ügyfélszolgálatos pedig betegség miatt marad távol, ekkor lassabban mennek a dolgok sajnos. Részben ezért van ott a válaszadási időnél az "általában". Remélem nem ez az ügy lesz az oka annak hogy nem vásárolsz többet nálunk.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Jester01
veterán
Ez is érdekes: "a részére visszaküldött ingó dolgot nem elismervény ellenében vette át" Amennyire hallottam, a garanciafutár sem szokott papírt adni, márpedig így ezek szerint nem csak a józan ésszel hanem a jogszabályokkal is ellenkezik.
Nekem nagyon régen volt csak 2 garis ügyem, azokat személyesen intéztem és azonnal (!) kaptam is csereterméket. Sajnos úgy tűnik manapság máshogy mennek a dolgok.
Jester
-
fatal`
titán
Amennyiben a cég tevékenységi körével kapcsolatos az áru, úgy nem él a 14 napos elállási jog. Amit egyébként nem értek, de ez van.
Ennek ellenére a fentiek miatt lehet, hogy megpróbálom visszakérni a pénzt.
(#9984) Rawulf: Válaszoltam, köszi. Sajnos mindenfélét kipróbáltam, igazából a leállási probléma OS független, mert letörölt OS-sel, bekapcsolt Wake On Lannal már a boot előtt, illetve az uefiből sem lehet leállítani a gépet, még a power gomb hosszan nyomásával sem, mert egyből visszakapcsol.
A wake on lan funkcióra a kártyától függetlenül is szükségem van, úgyhogy emiatt már mindenképpen bukó. Már rendeltem egy USB 2-es vezérlővel rendelkező kártyát is de az több hét mire ideér, remélem azzal jó lesz.
Elképzelhető, hogy a Renesas chip és az új alaplap inkompatibilis egymással. Az is lehet, hogy egy uefi update megoldaná a problémát, de láthatóan az ASUS nem nagyon érdekelt, nyitottam support ticketet, de nem teljesen a témába vágó választ adtak, konkrét UEFI bugot pedig nem tudom hol lehet reportolni (és nem is vagyok benne biztos, hogy az okozza).
[ Szerkesztve ]
-
Rawulf
őstag
Elálláshoz való joga a fogyasztóknak (természetes személyeknek) van. Cégeknek nincs.
A jogszabályt olvasgatva irreleváns a tevékenységi kör nem természetes személy esetén.
Feltételezem, hogy a számla nem valaki (pl. egyéni vállalkozó) nevére ment.
Persze nem vagyok ügyvéd, úgyhogy csak a saját kútfejemmel értelmeztem a leírtakat.[ Szerkesztve ]
"Please state the nature of the medical emergency!"
-
Rawulf
őstag
"Please state the nature of the medical emergency!"
-
HUN]Repa
aktív tag
Változott a fogyasztók köre azóta. Jobb nem "benézni" dolgokat, ha cégre vásárolsz, de az elállás nem teljesen reménytelen, viszont méltányossági és nem jogi alapon. A termék állapotától például nagyban függ, de egyéb dolgok is befolyásolhatják.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
h1mpi
félisten
Amennyiben visszaigazolták a rendelést, akkor onnantól kezdve felelősséggel tartoznak feléd. Nézd meg az ÁSZF-et és ha ez van benne akkor érj kártérítési igénnyel. Lehet túl sokat rendeltél egyszerre
Bár én decemberben rendeltem az emagtól 28 db Michelin téligumit, mert -50% volt rá és azok ki is jöttek szépen Pedig tuti benézték
[ Szerkesztve ]
Apple Watch S6 44mm és iPhone 12 mini 64GB eladó! Érd. pm!
-
HUN]Repa
aktív tag
Hát leggyakrabban úgy fordul elő, hogy - mivel nem tartunk raktárkészletet, a nagykernél a rendelésedet követően foglaljuk az általuk listázott tételeket, és elhozzuk. Már ha megtalálják (azért ez az esetek nagy többségében így van, de ott is emberek dolgoznak). Még egy ponton lehet hiba, amikor nem azt kapjuk, amit rendeltünk/számláztak (és esetleg még az is kiderül, hogy rossz a készletük). Néha ez egész későn derül ki, van, hogy csak az ügyfél veszi észre sajnos. Azért szerencsére ilyen hiba ritkán fordul elő.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
bherik
újonc
Szia!
Sajnos nincs néztem, a pontok amiket kaptam érte fel van tüntetve, de maga a "rendeléseim" rész alatt egyetlen korábbi rendelésem adatai sem látszódnak, ellenben a rendelésről kapott visszaigazoló levél megtalálható a profilomban, de az szintén csak a megrendelési számot tartalmazza.
Köszönöm a tipped!
Üdv bherik
Gamers don't DIE.... ....they RESPAWN
-
-Solt-
veterán
Nem tisztem védeni őket és nem is teszem, de a garanciális ügyintézés oroszlánrésze a nagykeren és vagy a gyártón múlik. Ha alaposan megnézed, akkor az összes online áruházra van bőven panasz a garanciális ügyintézést tekintve ami pontosan ebből fakad. Egyértelmű, könnyen reprodukálható hiba esetén az esetek többségében nincs gond, a problémák akkor kezdődnek amikor nem sikerül a hibát reprodukálni...
Nem érzem magam elfogultnak, csak tisztában vagyok vele, hogy ekkora volumenben benne van a porszem a gépezetben... nekem két hete húzódik a visszautalásom pedig még ismeretségem is van.
Az pedig, hogy itt egy alkalmazottuk igyekszik segíteni az elakadt ügyekben, tudtommal egyedülálló, szóval ezt igenis korrekt dolognak tartom!
Aki meg engedi, hogy hónapokig húzódjon az ügye, az így járt...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-
Szabesz
őstag
Nem tudjuk a statisztikát, hogy mennyi rma-ból mennyi problémás. Bőven lehet, hogy ez az eset egy homokszem volt a gépezetben.
Szerintem azért az minden esetre pozitív, hogy van ennek is fóruma (akár fb, akár ph), ahol lehete kérdezni. Ha sorozatos az ilyen, az persze más tészta. Eddig ez az első ilyen irányú tapasztalat, ami végül azért pozitív eredményre futott.
¯\_(ツ)_/¯
-
-Solt-
veterán
Az ilyen megjegyzéseknek akkor lenne értelme, ha tudnánk, hogy mekkora forgalmat bonyolítanak... meglepne, ha az ilyen "elfajult" esetek kitennék a teljes forgalom 0,01%-t, és akkor még lehetne tovább bontani, hogy ebből mennyi valóban az ő saruk.
Azért pedig kifejezetten piros pont jár nekik, hogy itt is foglalkoznak ezekkel, kitéve magukat annak, hogy nagyobb nyilvánosságot kapnak ezek az ügyek.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Exodion
aktív tag
Én ilyet nem mondtam. Vásárolok tőlük kb 10 éve, eddig összvissz volt 3db garis problémám. Az elsőnél még sacc per kábé rá lehet mondani, hogy zökkenőmentes volt. A másodiknál már tikkelt egy kicsit a szemem de nem volt kényelmetlen, lezárult. A harmadiknál mivel marhakényelmetlen volt a termék hiánya és 40 napig semmi de semmi nem történt Ptk ide vagy oda itt állok és békéltető testületi eljárásra várok még 16-ig. Ha nem mentem volna lehet már megegyeztünk volna de elég egyértelműen közölték panaszomra az álláspontot.
Lehet türelmetlenkedni? Persze mindig lehet, de még ha esetleg igazad is van és törvény is létezik a problémádra tessék élő példa vagyok. Nem értem el vele semmit csak jól megszivíttam magam.[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
Már miért kellene tartania a garis ügyintézéstől? Az ott vásárolt alkatrészekre ugyan úgy él a gari....
Ha megrendeled a gépet, a megjegyzésben tüntesd fel, hogy van saját memóriád, azért nem rendeltél, de amiatt úgyis keresnénak.
És konkrétan ennyi a történet."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Brownn
tag
Tenyleg szepen elvezetik a kabeleket es megcsinaljak tisztessegesen? Nyilvan nem olvastam at az egesz forumot, de olvastam olyat h hasznalt termeket kuldtek valakinek (utott, kopott volt). Egyebkent iponos alkalmazott, kollega az itt felmerulo velemenyeket olvassa es probalja megoldani az esetleges problemakat?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Villanyszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Szólánc.
- Philips LCD és LED TV-k
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Asus A68HM-Plus AMD FM2+ alaplap
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A17 (2023) Gaming notebook - R7 7735HS 16GB RAM 512GB+ 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN
- Asus H81M-K LGA 1150 alaplap
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 2024 13" M3 8GB 256GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac 27" 2020 i7 16GB Radeon 5500xt 8GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen