Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Samsung Galaxy Watch ingyenes számlapok, kupon kódok, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Luigi962
őstag
[link] + egy kód ENSESQZS3WSGEY8A177TMKC
-
nagyúr
Üdv!
Csatlakoznék egy Samsung Watch 5 Pro-val a csapathoz. Nézegettem az itt közzétett számlapokat-köszönet érte-de még kezdő vagyok e téren. Hogy a legokosabb az órára feltolni? Laptop van, Win 11+EDGE böngésző. Ha itt lépek a linkekre, hogy tudom az órára tolni közvetlenül, ha megtetszik valami?
Vagy érdemes ezt a topikot telóval nézegetni, úgy egyszerűbb? -
egerj
tag
válasz palee69 #1851 üzenetére
Sziasztok !
Nagy lendülettel töltögettem le a számlapokat, de mind közül ez tetszik a legjobban, most már nem is töltök le másikat.
Sajna a tapasztalatom, hogy nem csak a letöltés 'nehézkes' nem csak ennél a lapnál, de a működésük is elég bizonytalan:
Ez a számlap néha nem mutatja a lépések számát, most pedig nem mutatja a 24 órás 'mutatót' (az a piros pötty ott a képen 11 óránál van).
Ez a bizonytalanság általános, vagy csak ennél a számlapnál van?
Jenő
-
gjoco1
addikt
válasz Mikulásbá #1952 üzenetére
Szisa !
Én is a napokban jöttem Tizenről . A kezdeti nehézségek után és és segítség után már egészen jól belejöttem . Akár laptopról , akár telefonról szuperül mennek a töltögetések .
Utólag már belátom , először az [ingyenesekkel] érdemes kezdeni . Bárhonnan töltöd jó , ha ugyan azzal az Accounttal vagy bejelentkezve .
Viszont , ahogy egerj is nehezményezi , Én sem vagyok a letöltési sebességgel megelégedve . Ezt majd Nálam hozzáértőbbek megmondják . Most is várakozik már egy jó fél órája egy letöltésre várva . De ezekszerint nem vagyok egyedül ezzel . Nem tudom minek a fügvénye ."A gyakorlat a legjobb tanitó mester" /Publius Syrus/
-
nagyúr
válasz Mikulásbá #1952 üzenetére