Úgy tűnik, annyira megnyúlt az AAA játékok fejlesztési ideje (részben a nagy mennyiségű content betételének időigénye miatt), hogy két utat járhatnak csak:
a) vagy lefejlesztik a teljes játékot minden content-el és csak akkor adják ki "when it's dolne" -> ezt az utat járta a RDR2 a maga 7-8 év fejlesztési idejével - bár így is csak a single kampány készült el és a multi alapjai, amelyet még bétában tákolnak egy ideig;
b) elkészítik az alapot egy minimális kontenttel (mondjuk 4 év fejlesztéssel), ezt kiadják kész játékként, majd az összes további content-et az elkövetkező 2-3 évben készítik el és adják ki hozzá patch, DLC, Season Pass formájában - jó esetbe ingyen, de mohó kiadó esetén akár pénzért is megpróbálhatják.
A két hozzáállás közt az egyik legfőbb különbség, hogy a fejlesztő és kiadó hány év után kapja vissza a befektetett fejlesztési költségeket. Miután a b) modellben évekkel korábban, így várhatóan ez a modell fog elterjedni, akár szimpatikus számunkra ez, akár nem.
Annyi előnye mindenképp van a b) modellnek, hogy a játékosok magához a játékhoz is évekkel korábban juthatnak hozzá és kezdhetnek vele játszani, viszont feltehetően a sovány kontent miatt mindig lesz siránkozás.
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)