Hirdetés

2024. június 12., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#41) Doosa válasza lanszelot (#39) üzenetére


Doosa
aktív tag

Ok

(#42) gusthy válasza lanszelot (#40) üzenetére


gusthy
veterán

Ezen az ábrán nem látható a mélyalvás.
Három óránál rövidebb alvás esetén nem látszik, ezen csak annyit látsz, hogy alvás / ficergés.
Rendes alvás diagramon a Fitbit több szakaszt is mér (más eszközök picit máshogy osztják fel) :
-Awake
-REM
-Light sleep
-Deep sleep

Deep sleep valójában általában az éjszaka elején van, reggel már elvétve fordul elő.

[ Szerkesztve ]

(#43) gusthy válasza lanszelot (#36) üzenetére


gusthy
veterán

De, van fogalmam.
Reggel tipikusan nem mélyalvásban van az ember, nem azt kell elsősorban kikerülni.

(#44) h4h01


h4h01
senior tag

Több mint 2 hónap használat után ugyanaz a tapasztalat..Az én sportolási szokásaimhoz, ill. amit elvártam volna tőle, arra alkalmatlan..heti 3szor 4-5 km futás, féltávnál fekvőzés, kitörés stb..egy db olyan "edzésem" sem volt, ahol normálisan működött volna a pulzus mérés..
Az a fura, hogy pont az ellenkezőjét tudja az óra mint amire számítottam..Nekem ez inkább okosóra mint sportóra..Messengeren válaszolni tök jól lehet vele, van rá sok alkalmazás..Jók a számlapok, jól néz ki a karodon, sokáig bírja az akksi...De sportolásra (amit a jelenlegi vírushelyzetben én tudok csinálni) arra alkalmatlan..magát a távot is rosszul méri, pedig maga a telefon az adidas running/runtastic-kal kb. mindig tökéletes. Az óra kb fél-1 km-t kihagy..bár nem is csodálom, mert nincs benne GPS..nem is tudom pontosan honnan szedi az adatotokat.Továbbra is úgy gondolom, hogy teljes áron ezt nem szabad megvenni..+ kijelző sem az a pengeéles, szoftver azért meg-megakad rajta..szal messze nem egy tökéletes termék..Vannak jó tulajdonságai, de hivatalos áron sztem a vicc kategóriát súrolja..ill nem azt adja amit én elvártam tőle..

(#45) Divinity


Divinity
őstag

Sziasztok!

Megfordult a fejemben, hogy lecseréljem a WearOS -es órámat egy Versa 2-re főleg az üzemidő miatt de felmerült bennem pár kérdés. Próbáltam utánuk keresni de nem jutottam sikerre
- Normálisan megérkezik minden értesítés, kb mekkora delay-el a telefonhoz képest?
- YouTube Music / Google Podcast vagy egyéb lejátszó kontrollálható az óráról?
- Naptár szinkronizálás van rajta?

Kb ennyi lenne ami jelenleg izgatja a fantáziámat. :D

Köszönöm ha valaki tud válaszolni! :R

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#46) Ed_007


Ed_007
aktív tag

Versa 2-vel szívok nagyokat: orosz nyelvű a telefonos felülete (Alza-n vásároltam az órát pedig), és nem találom a nyelvváltás lehetőségét sem az órán, sem a telefonos appban, sem a számítógépre telepítettben. Nekem tökmindegy lenne, hogy magyar vagy angol, de az orosz túl van a lehetőségeimen.

Az a furcsa, hogy mintha változna a felület nyelve: három napja telepítettem, induláskor angol volt minden, majd félig orosz, félig angol, majd többnyire angol, most pedig majdnem teljesen orosz. Odaadtam egy orosz nyelvű ismerősnek, ő sem találja a nyelvváltás lehetőségét. ... oppsz... miután megírtam a posztot, angolra váltott a telefonos felület... :Y :Y :Y :DD :W írom ezt szerkesztve a hozzászólást...

Panaszkodni kell, Prohardver fórum tartalma alapján állítja a nyelvet a Fitbit :C :Y

A szinkronizálás is késve történik: hiába lépek be a telefonos alkalmazásba vagy a számítógépre telepítettbe, csak a kb. 16 órával ezelőtti adatokat mutatja, kényszerített szinkronizáció kellett neki, hogy frissítsen.

Ez nem az a problémamentes eszköz, amire vágytam, sőt inkább strsszfokozó gadget.
:W

[ Szerkesztve ]

(#47) Ed_007


Ed_007
aktív tag

Sírok tovább: azért a menü mélyén még mindig akad orosz szöveg.

A lokációnak Europe-t állítottam (azt írta ki, hogy szerinte az USA-ban vagyok, szóval még rejtélyesebb, akkor miért oroszra nyomta a felületet...)

Megnéztem VOLNA a FAQ-ban, hogyan tudok nyelvet váltani, de a számítógépes felületen a FAQ linkje nem aktív - nincs nekik! :-P

Meg akartam kérdezni az ügyfélszolgálatot, hol tudok nyelvet váltani, de a Contact Customer Support gombra kattintva "Due to recent events affecting our operations, support options are limited and wait times are longer than usual. Visit http://community.fitbit.com for answers to common questions from other customers. " üzenetet kapok, azaz a Fitbit pattintja magáról a kérdéseket és a többi felhasználóra nyomja, hogy oldják meg egymás gondját.

Ez nem az a támogatás, amelyet a magát vezető fitneszórát gyártó vállalatnak látni vágyó társaságtól elvártam.

[ Szerkesztve ]

(#48) lanszelot válasza Ed_007 (#46) üzenetére


lanszelot
addikt

Nagyon xar a nyelv váltás:
Böngészőben belépsz a fitbit oldára, bejelentkezel, és ott beállítod a nyelvet.
Idióta volt, aki kitalálta ezt.

(#49) Ed_007 válasza lanszelot (#48) üzenetére


Ed_007
aktív tag

Köszönöm szépen, ez nem jutott volna eszembe. Órán nincs lehetőség, telefonos appban nincs, számítógépes appban (Store-ból letöltöttben) nincs... a honlapot nem is néztem volna meg - azért van az app...

A honlapon már azt mutatta, hogy a régió és a nyelv Europe/English, de még mindig akad a telefonos appban orosz szöveg... :O

Totál kaotikus a felület: azt még értem, hogy az órára kellett egyedi szoftvermegoldás, de hogy min. 3 verziójú alkalmazást toljanak párhuzamosan, az nonszensz... ráadásul egyik sem tökéletes (a honlapon pl. nem tudom beállítani, hogy megittam egy pohár vizet, csak látom, hogy telefonon vagy alkalmazásban mennyi elfogyasztott vizet állítottam be... :W )

Idióták ezek, már ott tartok... Nem is értem, hogy nőhettek ilyen nagyra. :((

(#50) lanszelot válasza Ed_007 (#49) üzenetére


lanszelot
addikt

Ha ott beállítottad, és még mindig nem jó.
Kapcsold ki-be az órát,
ha nem, akkor kapcsold ki - töröld az appot, rakd újra az appot, kapcsold be.
ha nem, akkor óra factory reset és app újra rak, így már tuti

Tény, hogy pocsék a szoftveres részük, minden téren. Mutatja az óra számlap szerkesztőjük is. Így túl bonyolítani a semmit.
Szerencsére ott a fitface.xyz azóta is csak azokat használom amit ott készítettem.

(#51) Ed_007 válasza lanszelot (#50) üzenetére


Ed_007
aktív tag

Köszönöm szépen!

:R

(#52) Ed_007 válasza lanszelot (#50) üzenetére


Ed_007
aktív tag

lanszelot, van ötleted, hogy az SpO2-t hogyan lehet megjeleníteni? Próbáltam az itt (https://www.imore.com/how-enable-spo2-monitor-your-fitbit) leírt módon, de nem sikerült, a leírás 6. pontját már nem tudtam teljesíteni (nem volt olyan lehetőség, amelyről a posztban írtak).
Megnéztem a honlapon, a desktop és a telefonos alkalmazásban is, egyik helyen sem találtam.

(#53) lanszelot válasza Ed_007 (#52) üzenetére


lanszelot
addikt

Hello,
Bemész a mobil app-ba, és a szívritmusnál 3 lehetőség van /jobbra-balra húzod a görbét/
És az a nagy csalódás ott, na az az a híres SpO2
Lehet ha pro előfizetésed van, akkor többet mutat, de az a bénaság az az /ritmus görbe, SpO2, ritmus zónák/

(#54) Ed_007 válasza lanszelot (#53) üzenetére


Ed_007
aktív tag

Köszönöm szépen lanszelot! :R

(#55) Ed_007


Ed_007
aktív tag

Sírok megint: most éppen teljesen orosz nyelvű a telefonomon a Fitbit alkalmazás felülete. Semmit sem állítottam át, még csak újra sem indítottam a telefont...
A webes alkalmazásban a "Language by region/country" értéke "Europe (English)".
Franc aki megeszi, hogy változik állandóan - már annak is örülnék, ha stabilan lenne sz.r
Az is kellemetlen, hogy hiába mozogtam, a webes alkalmazással szinkronizálta az óra, a telefonnal nem.
A webes kliensnek ráadásul máskor lehet a napváltása, mint a tényleges, mert sokkal több megivott vizet mutat mára (1:37 van éjjel), mint amennyit bárhová is megadtam.
Írjak jót is: ameddig ezt a hozzászólást írtam, 62%-ról 75%-ra töltött, szerintem ez elég gyors. Ha minden zuhanyzás, fogmosás alatt töltőn van, sohasem fog lemerülni.

[ Szerkesztve ]

(#56) lanszelot válasza Ed_007 (#55) üzenetére


lanszelot
addikt

Hello,
Fitbit app, nyomj a profil képedre, tekerd le, advanced settings
/Alulról a 2ik/ kapcsold ki az automatic location -t /2 csúszka van, a 2 ik az/
Ha ez nem akkor a telefon nyelve kavar be. Akkor pedig állítsd be ugyanott fixre a location-t.

[ Szerkesztve ]

(#57) Ed_007 válasza lanszelot (#56) üzenetére


Ed_007
aktív tag

Szia, köszönöm a tanácsot, de nem találom az automata helymeghatározást, az Advanced Settings-ben ezt látom:

Időközben angol lett a felület megint, bármi állítás nélkül... :W
Ez most jó, csak nem tudom, meddig fog tartani. :O

(#58) lanszelot válasza Ed_007 (#57) üzenetére


lanszelot
addikt

Nem a böngészőben, az app ban.

(#59) Ed_007 válasza lanszelot (#58) üzenetére


Ed_007
aktív tag

OK, jogos, köszönöm.
A telefonos appban már ki volt kapcsolva az automata helymeghatározás.
A telefonra a magyar, orosz, angol (UK) és (USA) nyelvek vannak feltelepítve - ezek közül automatikusan váltogatna az alkalmazás? Adott esetben keverve a nyelveket a felületen? :F

(#60) lanszelot válasza Ed_007 (#59) üzenetére


lanszelot
addikt

Magyar nincs támogatva fitbit app -ban, ezért orosz és angol nyelveket valtogatja.
Ott az app- ban fixáld az angolt, és nem fogja váltogatni.
/Deaktiválod az auto location-t (elvileg az azt írtad) és kiválasztod az angolt/

Nekem angol a telóm /google assistant miatt/ és fix angolra van állítva.
Páromnak magyar nyelvű a ugyanaz a telefon, és fix angol az app, nincs gondunk vele. UK angol van beállítva.
Nézd meg a time zone ugyanaz legyen mindenhol /böngészőben, app-ban, órán/

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.